Daar raak je toch niet van geblesseerdquote:Op zondag 19 februari 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind ze echt laks bij de FEBO wat betreft nu het koude water, dat is al een paar dagen...
Als bewoners geblesseerd raken wordt er ook niet echt adequaat gereageerd. Ik vind dat een slechte zaak..
Neej tuurlijk niet maar het is wel irritant dat het niet opgelost wordt...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar raak je toch niet van geblesseerd
Alleen maar leuk voor de streamersquote:Op zondag 19 februari 2023 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej tuurlijk niet maar het is wel irritant dat het niet opgelost wordt...
Ja ddww...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maar leuk voor de streamers
dat lijkt me dus een kwalijke blessure. Zijn gewoon brandwonden.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
Ooh is het kontje gewond van Wendy...
Jaja dat is zeker pijnlijk, ik ben benieuwd wat Babette erop heeft gesmeerd...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat lijkt me dus een kwalijke blessure. Zijn gewoon brandwonden.
opgelopen bij het ijs smelten. (bevriezen is ook een vorm van brandwonden) Lijkt me een heel pijnlijk iets en hopenlijk heeft babbel de kennis in huis om dit goed te verbinden.
vaseline zo te zienquote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dat is zeker pijnlijk, ik ben benieuwd wat Babette erop heeft gesmeerd...
Ja precies dat, je weet ook helemaal niet of dat oké is wat ze erop smeren.. goed bedoeld maar toch..quote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind brandwonden door kou wel zorgelijk... hoop toch dat er vanuit achter even een dokter naar heef gekekekn
Plus dat het een plek is waar geen goede doorbloeding is. En het is een plek waar eigenlijk de hele dag door dingen langs schuren.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat, je weet ook helemaal niet of dat oké is wat ze erop smeren.. goed bedoeld maar toch..
Wordt veelvuldig op gezeten bevordert niet de genezing van het bipsje...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Plus dat het een plek is waar geen goede doorbloeding is. En het is een plek waar eigenlijk de hele dag door dingen langs schuren.
Dus een plek die moeilijk geneest.
En dan is Wendy nog iemand die eigenlijk altijd wel bezig is en weinig zitquote:Op zondag 19 februari 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wordt veelvuldig op gezeten bevordert niet de genezing van het bipsje...
Ik schiet in de lachquote:Op zondag 19 februari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Ik kan je ook helpen! Mijn zusje is zangeres. We zijn eigenlijk best een muzikale familie.
beter doet ie vanaf nu niet meer meequote:Op zondag 19 februari 2023 12:28 schreef pingu66 het volgende:
Erik krijgt allemaal errors in zijn hoofd bij deze verdien opdracht....( samen, kleine ruimte hossende mensen,knalharde muziek en onzin uitkramen, en uitgelaten mensen)
Dat kan zijn hoofd helemaal nooit aan. Want dan gaat er telkens 25 euro af.$$¤¤$$¤¤quote:Op zondag 19 februari 2023 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beter doet ie vanaf nu niet meer mee
dan gebeurt er tenminste iets
Haha! Meteen in de enthousiast-modusquote:Op zondag 19 februari 2023 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer, ze hield 'm goed vast![]()
[ afbeelding ]
wat een onzin, hij doet toch gewoon mee.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:28 schreef pingu66 het volgende:
Erik krijgt allemaal errors in zijn hoofd bij deze verdien opdracht....( samen, kleine ruimte hossende mensen,knalharde muziek en onzin uitkramen, en uitgelaten mensen)
Als Moraima naar beneden moet lopen red ze nooit in 15 secquote:Op zondag 19 februari 2023 12:29 schreef Was-beer het volgende:
Rupie tegen Moraima: zorg dat je een beetje in de buurt van de trap bent
Raar raar wie ben ik?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Je hoort me niet,
je ziet me niet,
maar ik zie jou wel.
En ook over Esherquote:Op zondag 19 februari 2023 12:36 schreef Seattle het volgende:
O Mijn God, kan iemand een bak heet water over ICE geen gooien
Isaaksteeltje.quote:
Vergeefse moeite.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef pingu66 het volgende:
Kan iemand even uitleggen dat ze een snijplank moeten gebruiken ipv het aa recht blad of een ovenplaat?
Pek en verenquote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja over die ook. Maak daar een bak slijm van
Of snijden op een bord brrquote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef pingu66 het volgende:
Kan iemand even uitleggen dat ze een snijplank moeten gebruiken ipv het aanrechtblad of een ovenplaat als ze iets snijden !
aanrechtblad zorgt voor extra smaak....lekker sopsmaak van het schoonmaken, of de smaak van de dames die met hun zuignap of blote poten op het aanrecht hebben gezeten.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef pingu66 het volgende:
Kan iemand even uitleggen dat ze een snijplank moeten gebruiken ipv het aanrechtblad of een ovenplaat als ze iets snijden !
Ik zeg toch niet dat hij niet meedoet? Hij heeft meerdere keren gezegd tijdens deze opdracht dat het totaal niets voor hem is dit soort dingen (te druk te veel herrie en te veel opeen kleine plek) en zijn hoofd er veel te vol van raakt.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin, hij doet toch gewoon mee.
Dat ze maar een kaartje heeft gekregen of zo? Kon het niet goed verstaanquote:Op zondag 19 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ohjahoor, nu gaat Esther nog even achteraf zeiken over haar event..
da gif heul wel!quote:Op zondag 19 februari 2023 12:45 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft maar één briefje gekregen maar dah gifnie
Haha gisteren zei Babette ik heb geen briefje voor je gemaakt want: vergeten,druk,geen briefjes meer blabla.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:45 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft maar één briefje gekregen maar dah gifnie
Is dat zo meteen?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat de niet geblesseerde Isaac weer niet zal meedoen met hardrennen.
Wat dan? 😉quote:Op zondag 19 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ohjahoor, nu gaat Esther nog even achteraf zeiken over haar event..
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht het wel, ze zijn er klaar voor met Erik in een 100-jaar oude outfit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij traint veel buiten dit om.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
Wat ik al voorspelde, Isaac organiseert alles maar doe zelf nooit mee.
Zoe begint morgen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
Zoë. 0ok weer lekker sportief en enthousiast aan het meedoen.....als jongste van het hele stel
Net die vuvuzela's van het WK in zuid Afrikaquote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Word je toch helemaal gek van, van die toeters.
Het blijft bij hem niet alleen bij een beetje rekken en strekken. Hij doet veel aan krachttraining. Isaac is één van de weinigen, die dagelijks traint.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje rekken en strekken is wat anders dan dit.
Vreselijk was dat idd.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net die vuvuzela's van het WK in zuid Afrika
Geniet van het moment. Je zult hem niet vaak zien rennen.quote:
Nee straks hangt/ligt ie weer bij Wandaquote:Op zondag 19 februari 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geniet van het moment. Je zult hem niet vaak zien rennen.
wat met gewichten stoeien en flink wat poeders nemen, zorgt er niet voor dat je een goede conditie opbouwtquote:Op zondag 19 februari 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het blijft bij hem niet alleen bij een beetje rekken en strekken. Hij doet veel aan krachttraining. Isaac is één van de weinigen, die dagelijks traint.
Ik denk dat hij een redelijke conditie heeft. Poeders ben ik trouwens flink op tegen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
wat met gewichten stoeien en flink wat poeders nemen, zorgt er niet voor dat je een goede conditie opbouwt
en dat is wat Isaac niet heeft, conditie.
ik denk dat hij een heel slechte conditie heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een redelijke conditie heeft. Poeders ben ik trouwens flink op tegen.
Ik houd hem niet de gehele dag in de gaten, maar zie hem toch wel trainen. Maar hij had nu mee kunnen doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat hij een heel slechte conditie heeft.
Hij doet echt de hele dag verder niets om een beetje conditie op te bouwen. Hij hobbelt een beetje rond, loopt af en toe in sloom tempo die trap op om zich boven met iets te bemoeien en verder doet hij niets
En dan hoef je zelf niet mee te doenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die moedigt ze aan, heeft het bedacht hé
maakt me geen bal uitquote:Op zondag 19 februari 2023 13:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die moedigt ze aan, heeft het bedacht hé
so?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft van de week al geoefend buiten beeld ...
Blijkbaar nietquote:Op zondag 19 februari 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hoef je zelf niet mee te doenWat een excuus weer van hem..
Eigenlijk wel ja maarjaquote:Op zondag 19 februari 2023 13:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maakt me geen bal uit
hij molet gewoon meedoen, mafklapper dat het is
Ik zag het ook en heb maar snel van stream gewisseld..quote:Op zondag 19 februari 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Nou Martin heeft de aandacht, moest wel even z'n fiets verplaatsen naar een beter punt.
Ja dacht ga snel naar de andere stream maar daar moet je nog steeds naar hem luisterenquote:
Hij houdt het goed volquote:
Nee toch.. moeten we de rest van de dag weer naar die chagrijnige kop kijkenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
Zorro is uitgeblust...
[ afbeelding ]
Eunice heeft spier verrekt en Moraima heeft een kunstheup of knie dus die kan dat sowieso nietquote:Op zondag 19 februari 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Moraima en Eunice lopen ook niet meer? Staan een beetje te huppelen
Niet hard genoeg.. had liever gezien met zijn tandjes in het betonquote:
Moraima heeft twee kunstknieën dus ze doet het echt goedquote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice heeft spier verrekt en Moraima heeft een kunstheup of knie dus die kan dat sowieso niet
Zoë is echt slappe hap in alles wat ze doet. Haar doel was gaan sporten......nu 6 maanden later......quote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef Thorelf het volgende:
ik vind dat wendy het ook aardig doet! en zeker in vergelijking met Zoe
Moet 'ie niet om een been? Flink zwaaien met je arm heb je al dubbel stappenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:47 schreef chufi het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal zo'n rammelaar
Ok twee dat dacht ik eigenlijk ook maar wist het niet zeker, ik dacht ik zal niet overdrijven.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima heeft twee kunstknieën dus ze doet het echt goed
Zoë is gewoon in alles een echte opgever. Ze heeft nu een aantal opdrachten gehaald en daar staat iedereen van te kijken maar ik vraag me af hoelang ze dit vol gaat houdenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë is echt slappe hap in alles wat ze doet. Haar doel was gaan sporten......nu 6 maanden later......
Wendy is goed bezigquote:Op zondag 19 februari 2023 13:51 schreef spapaars het volgende:
Wendy: Alles gaat goed behalve die 10,000 stappen.
Ze kan natuurlijk veel niet maar soms durft ze ook iets niet ivm haar nieuwe knieën. Ik snap dat ook wel dat je dan voorzichtig bent.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ok twee dat dacht ik eigenlijk ook maar wist het niet zeker, ik dacht ik zal niet overdrijven.
Tot in de finale. altijd makkelijk om er een paar zwakkelingen erin te hebben.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë is gewoon in alles een echte opgever. Ze heeft nu een aantal opdrachten gehaald en daar staat iedereen van te kijken maar ik vraag me af hoelang ze dit vol gaat houden
Mirtje is een lui spelekindje..quote:Op zondag 19 februari 2023 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
Wat ois er met Mirthe? Staat a te drinken,nu weer banaan eten, ze zijn 2 seconden bezig
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet 'ie niet om een been? Flink zwaaien met je arm heb je al dubbel stappen
ik snap niet waarom Isaac daar dan niks van zegtquote:Op zondag 19 februari 2023 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje is een lui spelekindje..
[ afbeelding ]
ja ik wel. Afgelopen week op een avond. Volgens mij nadat die stappentellers binnen waren toen heeft hij het getestquote:Op zondag 19 februari 2023 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb Isaac niet als voorbereiding een uur zien rennen, jullie wel?
Nou ik verwacht dat ze eerder weg zal zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tot in de finale. altijd makkelijk om er een paar zwakkelingen erin te hebben.
je hebt hem 1,5 uur zien hardllopen?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:53 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja ik wel. Afgelopen week op een avond. Volgens mij nadat die stappentellers binnen waren toen heeft hij het getest
En tuurlijk heeft ie weer zijn shirt uitgetrokkenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo val binnen en Heb een vraagje, hoe oud is die kleuter op de fiets
Underdogs zijn meestal winnaars van dit soort programma's , ze maakt een goeie kans als dombootje uithangenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:55 schreef spapaars het volgende:
Blijft een malle meid, maar ook een leuke.
[ afbeelding ]
Lichamelijk ~31,quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo val binnen en Heb een vraagje, hoe oud is die kleuter op de fiets
Het is een analoge stappenteller die rammelt als ie een stap telt...quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef Hoempah het volgende:
Marciano: Hoeveel stappen heb je jeff?
Jefrey: 1355
Die heeft 1 stap per minuut
Zoe style.quote:
Je kunt Martin niet ontwijken. Mexx zal wel blij zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 13:54 schreef Hoempah het volgende:
1 persoon verpest 2 streams dat is wel knap.
Wat een lamme tut..quote:
Kunnen ze de verbranding er weer aanvretenquote:
Ze mogen ook gewoon wandelen, hoeven niet te rennen toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice heeft spier verrekt en Moraima heeft een kunstheup of knie dus die kan dat sowieso niet
joh zou je denken?quote:Op zondag 19 februari 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
Ojee, GJ beweert dat rennen niet goed wordt geteld door de stappenmeter.
Vreselijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dat dan straks 1000x vertellen "LUIUISSSSTTTÙÙÙÙRR, IK HEB DIE STAPPENTELLER GESCHUÙÙÙÙD
Zittend lopen, ze gebruikt wel haar goeie armquote:Op zondag 19 februari 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
De 2 geliefden besodemieteren de hele boel
[ afbeelding ]
het is gewoon een leuke middag, zit verder niets aan verbondenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind dit een heeeeeeel raar event
die stappentellers slaan nergwns pp als ze verkeerd meten
en als je aan de kant mag zitten zwaaien als mirthe, als dat ook telt
hou op dan
ontvangen ze geld voor een goed doel?
dan vind i het prima
anders
ik denk meer om het gezellig bezig zijn!quote:Op zondag 19 februari 2023 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind dit een heeeeeeel raar event
die stappentellers slaan nergwns pp als ze verkeerd meten
en als je aan de kant mag zitten zwaaien als mirthe, als dat ook telt
hou op dan
ontvangen ze geld voor een goed doel?
dan vind i het prima
anders
Hij had er zin in hoorde ik hem eerder zeggen.. de opdracht vindt hij ook al leuk.. misschien heeft iemand iets in zijn eten of drankje gedaanquote:Op zondag 19 februari 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Nog 15 minuten
Valt mij mee dat Jeff mee doet en niet aan het mopperen is
Valsspelen is een andere tak van sport, die los staat van eventuele materiële vergoedingquote:Op zondag 19 februari 2023 14:09 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een leuke middag, zit verder niets aan verbonden
Maar ze laten wel zien dat ze ook gewoon lol kunnen hebben met z/n allen, zonder dat er iets aan vasthangt.
Wat wil jij dan zien?quote:Op zondag 19 februari 2023 14:10 schreef HappyCharly het volgende:
Prima hoor, dat jullie het leuk vinden![]()
ik vind het stom
ze hebben gewoon lolquote:Op zondag 19 februari 2023 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valsspelen is een andere tak van sport, die los staat van eventuele materiële vergoeding
Het is beter dan dat ze op de bank hangen spelletje doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:10 schreef HappyCharly het volgende:
Prima hoor, dat jullie het leuk vinden![]()
ik vind het stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Prima, een uur hard/zacht lopen naar draagkracht, gezellig.. maar dan zonder lamme stappetellerquote:Op zondag 19 februari 2023 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben gewoon lol
zitten eindelijk eens niet op elkaar te letten of op elkaar te vitten, maar hebben gewoon lol met z'n allen.
Een verademing vind ik het,
zeker beterquote:Op zondag 19 februari 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is beter dan dat ze op de bank hangen spelletje doen.
Maar na 15 min had ik het ook wel bekeken hoor.
Maar de deelnemers hebben er lol in zo te zien
Stappenteller is volgens mij niet voor dit evenement. Het was iets uit het entertainment boek.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima, een uur hard/zacht lopen naar draagkracht, gezellig.. maar dan zonder lamme stappeteller
Je hoeft niet te kijken.....quote:Op zondag 19 februari 2023 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker beter
maar het duurt lang en ben er wel weer klaar mee
ook met de carnavalsnummers
en zeeeeeeker met het gebler van martin
ditquote:Op zondag 19 februari 2023 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima, een uur hard/zacht lopen naar draagkracht, gezellig.. maar dan zonder lamme stappeteller
Gaat niet om de stappen. Ze moeten een uur.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit
maar dan wel vooraf horen dat je wel je 10.000 moet laten zien op je teller aan de grote meester, anders telt het iet
ze nemen het gedril van Isaac inmiddels ook wel met een kilo zout hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit
maar dan wel vooraf horen dat je wel je 10.000 moet laten zien op je teller aan de grote meester, anders telt het iet
ze moesten hun teller laten zien, de tijd is bij iedereen etzelfdequote:Op zondag 19 februari 2023 14:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Gaat niet om de stappen. Ze moeten een uur.
Gewoon ff uitzetten en later terug komen als ze net de polonaise weer moeten lopenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker beter
maar het duurt lang en ben er wel weer klaar mee
ook met de carnavalsnummers
en zeeeeeeker met het gebler van martin
Isaac irriteert me mateloosquote:Op zondag 19 februari 2023 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze nemen het gedril van Isaac inmiddels ook wel met een kilo zout hoor
Dat zei hij tegen Babette.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef lojanda het volgende:
Kom op Wendy roept Jeff.. jij bent ook een tijger hoor, wanneer het niet moet ben je er
Het ging wel om de stappen.. het zou dan ongeveer 70 minuten duren maar nu blijkt dat die stappentellers niet goed werken doen ze een uurquote:Op zondag 19 februari 2023 14:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Gaat niet om de stappen. Ze moeten een uur.
Bedoel ik ook. Vervelend ventje. Past perfect bij Mexxquote:
Één of andere loop met muziek..quote:Op zondag 19 februari 2023 14:28 schreef Charmian het volgende:
hoe heet dit evenement? en waarom mogen ze er muziek bij?
Isaac bewaakt de emotie.quote:
Sommige wel.. Zoe was als eerste klaarquote:Op zondag 19 februari 2023 14:31 schreef Loveable het volgende:
Ze hebben de 10 duizend stappen gemaakt?
Netjes.quote:
Oh dat is wel knapquote:Op zondag 19 februari 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige wel.. Zoe was als eerste klaar
Met lopen dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |