feestjeeequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
toch is het wel vrmakelijk om te zien
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Wanda al in bed, heeft zeker gemist dat Jappie aan de wijn zat
Hoop dat ze er een enorme puinhoop van maken. Ice en Marciano waren de aanstichters van gooien en zooi maken.quote:
pure vreugde om dit te mogen zien op zaterdagavondquote:
om de antwoorden voor te zeggen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
pure vreugde om dit te mogen zien op zaterdagavond
hopelijk komt Esther er ook zo nog bij
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
pure vreugde om dit te mogen zien op zaterdagavond
hopelijk komt Esther er ook zo nog bij
ik zag het net jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:44 schreef Flow3r het volgende:
op de andere bank liggen er 2 te kleffen, zie liever dronken Jappie
[ afbeelding ]
als ie kan hossen met Eunice heeft ie geen last, goed excuus dat het komt en gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
JW is weer enorm een het mauwen
over zijn schouder
een spierscheuring of een afgescheurde spierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ie kan hossen met Eunice heeft ie geen last, goed excuus dat het komt en gaat
en GJquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Eindelijk ander beeld, nu alleen Zoe nog weg![]()
[ afbeelding ]
gesprekken met een hele andere sfeerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:58 schreef Flow3r het volgende:
Komop Wanda, ik vóel dat je zo moet pissen![]()
[ afbeelding ]
Ja ... Wanda is nogal bepalendquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
gesprekken met een hele andere sfeer
jep meteen weer naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Wanda al slapen ? Oh ja ze wout geen nachtwacht
Willen wout gewoutquote:Op zondag 19 februari 2023 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee!
[..]
En geen idee wat daar staat
Maar ze is wel altijd wakker en als eerste beneden.... zou lachen zijn dat ze toeteren en Wanda net beneden is om dan weer naar boven te moetenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:14 schreef greysbones het volgende:
Isaak doet ook nog een gooi
we mogen het niet horen
want @:Flow3r favoriet zit nog op de bank
tis wel echt triest jaquote:Op zondag 19 februari 2023 00:20 schreef Flow3r het volgende:
ze hopen dat Erik gaat slapen, kunnen ze pauze nemen
janet?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:24 schreef Flow3r het volgende:
wie lag er op 2 in bed ? die is er inmiddels uit, leeg bed
zolang ze haar maar niet omruilen met Robquote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
Even een kleine opmerking: Zoe had beter in BB gepast.
why?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
Even een kleine opmerking: Zoe had beter in BB gepast.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze haar maar niet omruilen met Rob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vlinderenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:32 schreef Flow3r het volgende:
eerder een hoop lol, niks getoond, nu warrige Mirthe en we hebben beeld
ja dat mogen we wel horenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:34 schreef greysbones het volgende:
er zijn er een aantal best druk met Het geluid
ook al naar bedquote:Op zondag 19 februari 2023 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Benieuwd of Jappie nog boven zit en lazarus is
weet niet of t lukt..quote:Op zondag 19 februari 2023 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we moeten wachten he
op snachts na 2-en
Esther gaf haar raad beurt weg aan jeff en isaakquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
Wanda loopt sjaggo voorbij
Jeff : ik heb het geluid gevonden, het is wanda die probeert te lachen
ssstttttt, als ie naar bed gaat is het overquote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef greysbones het volgende:
Erik loopt ook ietwat creapy te doen
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:54 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : jongens ik ben mijn tekst kwijt
op de bankquote:Op zondag 19 februari 2023 00:55 schreef Flow3r het volgende:
Esther zit er ook nog![]()
zoekplaatje
[ afbeelding ]
iedereenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:59 schreef Flow3r het volgende:
regie eindelijk iemand gevonden die naar bed gaat
is niet bewezen, heb alleen Isaac en Zoe naar bed zien lopen, geen Erik, Esther , Mirthe of Jeffquote:
Dat is wel vaak het neven-effect van zo'n actie ... we gaan het zien ...quote:Op zondag 19 februari 2023 01:18 schreef Clasientje het volgende:
Hebben ze vandaag toch nog een smoes weer de heledag op bed te blijven liggen. We gaan vandaag veel lig beelden zien.
Boiler kapot?quote:Op zondag 19 februari 2023 07:39 schreef Charmian het volgende:
blijkbaar is er geen warm water om te douchen, marciano heeft een mayonaise emmer gevuld met warm water uit de waterkoker.
Nee geen nachtwacht, dat wilde Wanda niet dus dan gebeurd het ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:47 schreef spapaars het volgende:
Vroeg wakker daar, of is dat de nachtdienstploeg die ze hebben ingevoerd?
Nou ja, het was ook onzin, deden ze wel met die kerstliedjes, maar ging het alarm ook af binnen de slaapkamers, dus werd je toch wel wakker.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee geen nachtwacht, dat wilde Wanda niet dus dan gebeurd het ook niet.
Laten ze eerst maar eeens iets aan het geluid gaan doen, zo zachtquote:Op zondag 19 februari 2023 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
9uur is een mooie tijd om ze uit bed te halen..
Isaac was net ook al aan bed, kan mij voorstellen dat je dan een beetje kriegel wordt.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:29 schreef espri het volgende:
Asociaal kind die Kenzy, moet d’r nest uit voor het ontbijt en doet onbeschoft tegen Janet, hier is het , alle paniek voor niets, zegt ze. Janet zegt terecht dat ze alleen maar even wat zei.
tja, ze is nu eenmaal de manager, en zij houdt dus een hele voorraad in haar kantoor boven.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac was net ook al aan bed, kan mij voorstellen dat je dan een beetje kriegel wordt.
Ze weet dat dit bij haar taak als manager hoort.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac was net ook al aan bed, kan mij voorstellen dat je dan een beetje kriegel wordt.
Wie ik zie net dat er een streamwissel isquote:Op zondag 19 februari 2023 09:35 schreef espri het volgende:
[..]
Met LIEFDE er in gegooid.
Ah miss vrolijk er ook bij.
Wanda komt de keuken binnen en meteen roddelen en klagen.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wie ik zie net dat er een streamwissel is
Ah, zijn we van haar gewend..quote:Op zondag 19 februari 2023 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Wanda komt de keuken binnen en meteen roddelen en klagen.
Terecht, de bemoeienis van het verlengstuk kamer 5 is irritant.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Wanda komt de keuken binnen en meteen roddelen en klagen.
Ik zie dat zo voor me hè? Straks getrouwd, kindje in de wieg die begint te huilen want honger, Wanda d’r nest uit, tyfus kind, ik ben moe, zeikkind moet ik er weer uit, het is weekend ja? Grapje mensen, grapjequote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 09:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zie dat zo voor me hè? Straks getrouwd, kindje in de wieg die begint te huilen want honger, Wanda d’r nest uit, tyfus kind, ik ben moe, zeikkind moet ik er weer uit, het is weekend ja? Grapje mensen, grapje
Snap ik en mee eens maar waarom moeten 6 mensen wachten op hun ontbijt?quote:Op zondag 19 februari 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terecht, de bemoeienis van het verlengstuk kamer 5 is irritant.
Zou mij niet eens verbazen dat ze hem laten winnen en zo nooit die 9 ton hoeven uit te keren, omdat hij een werknemer in loondienst is.
isd at een regel?quote:Op zondag 19 februari 2023 09:31 schreef espri het volgende:
Het is een hele rare regel wat FEBO heeft ingesteld over dat je nietvzelf ontbijt mag mag maken, nu staat de manager ongewassen schepjes kwark in schaaltjes te gooien. Is maar goed dat de kwark van zich zelf al zuur is anders was het nu wel.
om half 7 geloof ik verder niet bij mijn wetenquote:Op zondag 19 februari 2023 09:37 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Is de toeter vannacht helemaal niet gegaan?
Ik zie het bijna dagelijks, dat de manager spullen neer moet leggen.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
isd at een regel?
gisteren maakte mensen toch ook zelf ontbijt?
Ze hebben er gewoon een dagtaak aan om in de gaten te houden of jij kijkt om dan je favoriete bewoner Erik in beeld te brengenquote:Op zondag 19 februari 2023 09:41 schreef Flow3r het volgende:
Vraag me af waarom de regie zo graag iemand volgt die alleen en zwijgzaam is, kunnen we net zo goed naar die plantenstreamlock kijken![]()
[ afbeelding ]
Is hun eigen regelquote:Op zondag 19 februari 2023 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zie het bijna dagelijks, dat de manager spullen neer moet leggen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
inderdaad. Er staat een flinke hoeveelheid spullen op de kast in het kantoor. Waaronder zoet broodbeleg, vaak ook dingen als brood enz.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Nee toch? Vanaf begin hoorde je van dat de manager het moest doen of ben ik nu zo warrig?(kan hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is hun eigen regel
Omdat er anders te veel wordt gejat
Echt eigen bedenkselquote:Op zondag 19 februari 2023 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Nee toch? Vanaf begin hoorde je van dat de manager het moest doen of ben ik nu zo warrig?(kan hoor)
Martin bedacht hetquote:Op zondag 19 februari 2023 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Oké dan zal dat zo zijn, blijft het stom.
De eerdere managers zijn begonnen met dingen op voorraad houden in het kantoor. Dat is al begonnen met bijv het toiletpapier.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:47 schreef espri het volgende:
[..]
Nee toch? Vanaf begin hoorde je van dat de manager het moest doen of ben ik nu zo warrig?(kan hoor)
Dank je..😉quote:Op zondag 19 februari 2023 09:41 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
om half 7 geloof ik verder niet bij mijn weten
Je hebt me overtuigd nu. Haha.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin bedacht het
Jeff wilde er van af
Maar dan was alles zo op
Dus bleef een deel van de boodschappen boven
Misschien als ze met 10 tot 15 man zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 09:53 schreef espri het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd nu. Haha.
Ik vergeet een hoop dus zal best hoor.
Blijft het een zeer stomme regel.welke manager stapt hier vanaf?
Ik heb lekker gequote:Op zondag 19 februari 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand een zoemer gehoord vannacht?
Dat is waar, is wat makkelijker dan.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien als ze met 10 tot 15 man zijn
Dan is het allemaal overzichtelijker en zal er minder snel gejat worden
van 2 tot 5 niksquote:Op zondag 19 februari 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand een zoemer gehoord vannacht?
Janet heeft ook iets meer kennis van zakenquote:Op zondag 19 februari 2023 09:55 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is waar, is wat makkelijker dan.
Janet doet heel zachtjes bij Eunice, ziet er beter uit dan Esther de slager.
Klopt, Esther spoort niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Janet heeft ook iets meer kennis van zakenDie heeft sowieso wat les gehad en wat certificaten behaald.
Esther doet maar wat, is gewoon link
picsquote:Op zondag 19 februari 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
3 uur geleden zie ik op FB staan
Dus rond 7 uur hebben ze moeten hossen buiten
Is ook echt verbazingwekkend dat mirthe te laat isquote:
Het bewijs.quote:
Er zaten al users hier die hebben niets gepost dus geloof het niet zo hard.quote:
De eerste post vanmorgen is van 6.48quote:Op zondag 19 februari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zaten al users hier die hebben niets gepost dus geloof het niet zo hard.
Mwah dat hoeft geen graadmeter te zijn hè?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2023 06:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een wout is hier een politie agent! Misschien houdt die de wacht
Hebben jullie meegekregen dat er op de zoemer is gedrukt voor de polonaise?quote:Op zondag 19 februari 2023 06:51 schreef Charmian het volgende:
Er zijn al enkele mensen wakker, of ze moeten nog naar bed. Kim en jeff tanden poetsen. Ik zag mirthe en kenzy, ima, rupi
Ze had beloofd tussenquote:Op zondag 19 februari 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze is nu eenmaal de manager, en zij houdt dus een hele voorraad in haar kantoor boven.
Het zou toch te gek voor woorden zijn dat iedereen met eten moet wachten tot hare majesteit de manager wakker is?
het is half 10, dus ze is niet echt midden in de nacht
Tussen 02:05 en 06:48 is er niks gepost en zo'n nummer duurt maar 1 of 2 minuten of zo, kan je net gemist hebbenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2023 10:07 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
het was rond half 7 bij de kas met het liedje vrouwkes van snollebollekes. Mirthe was te laat. Heb geen beelden maar wel gezien
"er zijn al enkele mensen wakker " Dat is natuurlijk omdat de zoemer afgegaan wasquote:Op zondag 19 februari 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie meegekregen dat er op de zoemer is gedrukt voor de polonaise?
en waar was jouw verslag ?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:07 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
het was rond half 7 bij de kas met het liedje vrouwkes van snollebollekes. Mirthe was te laat. Heb geen beelden maar wel gezien
Ik vertrouw die twitter en facebook berichten nooitquote:Op zondag 19 februari 2023 10:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"er zijn al enkele mensen wakker " Dat is natuurlijk omdat de zoemer afgegaan was
Kenzy...quote:Op zondag 19 februari 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had beloofd tussen
8.30 uur - 9.00 uur op te staan als manager
binnen 15 seconden is 25 verdiend. Binnen 30 seconden is niks. Nog later is -25quote:Op zondag 19 februari 2023 10:13 schreef Frummelie het volgende:
Hoe zit dat nou? Gaat er 25 euro af als ze te laat zijn... ik ben benieuwd wat ze nu aan geld hebben?
Oké.. 👍quote:Op zondag 19 februari 2023 10:14 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
binnen 15 seconden is 25 verdiend. Binnen 30 seconden is niks. Nog later is -25
GJ is echt eenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Gertjan maar zeulen met Martin op zijn schouders, is Mirthe te laat
je bedoelt Mirthe is eenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is echt een![]()
![]()
![]()
Martin kan ook hupsen op 1 been
Had niet anders verwacht dat die te laat zou zijnquote:
gister te lang doorgezemeld over HET GELUIDquote:Op zondag 19 februari 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht dat die te laat zou zijn
Als ze nu een zoemer krijgen is ze ook vast niet op tijd
Dan hebben ze minder dan ze denken, die 15 seconden zijn meerdere keren overschreden.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:14 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
binnen 15 seconden is 25 verdiend. Binnen 30 seconden is niks. Nog later is -25
volgens mij hebben ze het meeste wel gehaald... plus wij zagen de teller niet met de seconden...quote:Op zondag 19 februari 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hebben ze minder dan ze denken, die 15 seconden zijn meerdere keren overschreden.
Zoals Eunice gisteren met haar kapotte rug.
Eunice heeft nu vrijstellingquote:Op zondag 19 februari 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hebben ze minder dan ze denken, die 15 seconden zijn meerdere keren overschreden.
Zoals Eunice gisteren met haar kapotte rug.
Ja maarquote:Op zondag 19 februari 2023 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin denkt echt alles te weten.
Marciano heeft hem al 2 keer moeten verbeteren.
Dombosquote:Op zondag 19 februari 2023 10:37 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzi:
haat gekregen aan de Jumbo
Zal de sponsor leuk vinden
ze zei notabene nog "Zij hebben het doorgezet" ,lijkt me de febo en niet Ju,boquote:Op zondag 19 februari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dombos
Zal vast niet aan de FEBO liggen
Of aan haarzelf.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dombos
Zal vast niet aan de FEBO liggen
Waarom haat gekregen?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:37 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzi:
haat gekregen aan de Jumbo
Zal de sponsor leuk vinden
misschien meerdere dingenquote:
Lekker dan, zo beinvloeden ze het spel natuurlijk, niet alles kunnen bestellen geeft weer gedoequote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien meerdere dingen
maar nu zegt ze dat 'ze' (febo lijkt me) de bestelling al hebben doorgezet terwijl ze eigenlijk vandaan nog kon aanpassen
ik weet niet of Kenzi zelf iets niet goed heeft gedaanquote:Op zondag 19 februari 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, zo beinvloeden ze het spel natuurlijk, niet alles kunnen bestellen geeft weer gedoe
Ja die willen leven in de brouwerij natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet niet of Kenzi zelf iets niet goed heeft gedaan
maar als febo het zo doet is dat natuurlijk gewoon sneaky
Een prachtig voorbeeld van hoe een RLS achter de schermen werkt.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien meerdere dingen
maar nu zegt ze dat 'ze' (febo lijkt me) de bestelling al hebben doorgezet terwijl ze eigenlijk vandaan nog kon aanpassen
heb dat eigenlijk nog weinig gehoordquote:Op zondag 19 februari 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Een prachtig voorbeeld van hoe een RLS achter de schermen werkt.
Kan me ook voorstellen dat het op zondag anders werkt qua bestellenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet niet of Kenzi zelf iets niet goed heeft gedaan
maar als febo het zo doet is dat natuurlijk gewoon sneaky
wordt dat gefixt? ik hoor ze alleen roepen da er koud water is... maar geen oplossing of oorzaakquote:Op zondag 19 februari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben nog steeds geen warm water
- Het dirigeren van Isaacquote:Op zondag 19 februari 2023 10:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb dat eigenlijk nog weinig gehoord
De boiler staat in dat hok waar Djedi en Ruben ooit in zijn geslopen. Maar daar mogen ze niet komen eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wordt dat gefixt? ik hoor ze alleen roepen da er koud water is... maar geen oplossing of oorzaak
ik bedoelde eigenlijk alleen dat bestellen... hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
[..]
- Het dirigeren van Isaac
- Het kalmeren van Jeffrey of een Kim W
- Het aanpassen van de te winnen prijzen / bedragen (recent nog)-
- zaken die ineens niet meer mogen.....
Zijn andere voorbeelden zie ik zie.
ohja.. maar wordt er iets gedaan?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De boiler staat in dat hok waar Djedi en Ruben ooit in zijn geslopen. Maar daar mogen ze niet komen eigenlijk.
oh suf dat ze dat nyu dan niet noemt..quote:Op zondag 19 februari 2023 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
En Kenzy vertelde gister dat de febo (vanwege redenen) met een ander account bij de Jumbo moest bestellen dan het account wat ze op de managercomputer hebben. Dus dat ze alles moeten 'overtypen'.
Wellicht heeft dat er mee te maken.
echt hequote:Op zondag 19 februari 2023 10:59 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt vast wel ergens een gesprek gevoerd, maar ja ....![]()
[ afbeelding ]
Tjs hier moeten we het mee doenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:59 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt vast wel ergens een gesprek gevoerd, maar ja ....![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je met een Calimerocomplex, altijd groter voordoen dan je in werkelijkheid bent.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin denkt echt alles te weten.
Marciano heeft hem al 2 keer moeten verbeteren.
We hebben Wanda die was vouwt in de aanbieding!quote:Op zondag 19 februari 2023 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
ik geef aaaaaaaaaaaaaaaaltijd de voorkeur aan gesprekken boven suf repeterend beeld als sporten of spelletjes
vind ik serieus nog beterquote:Op zondag 19 februari 2023 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hebben Wanda die was vouwt in de aanbieding!
Eens.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind ze echt laks bij de FEBO wat betreft nu het koude water, dat is al een paar dagen...
Als bewoners geblesseerd raken wordt er ook niet echt adequaat gereageerd. Ik vind dat een slechte zaak..
Dat koude water krijgen ze niets van hoor,quote:Op zondag 19 februari 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind ze echt laks bij de FEBO wat betreft nu het koude water, dat is al een paar dagen...
Als bewoners geblesseerd raken wordt er ook niet echt adequaat gereageerd. Ik vind dat een slechte zaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |