Daar raak je toch niet van geblesseerdquote:Op zondag 19 februari 2023 11:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind ze echt laks bij de FEBO wat betreft nu het koude water, dat is al een paar dagen...
Als bewoners geblesseerd raken wordt er ook niet echt adequaat gereageerd. Ik vind dat een slechte zaak..
Neej tuurlijk niet maar het is wel irritant dat het niet opgelost wordt...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar raak je toch niet van geblesseerd
Alleen maar leuk voor de streamersquote:Op zondag 19 februari 2023 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej tuurlijk niet maar het is wel irritant dat het niet opgelost wordt...
Ja ddww...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maar leuk voor de streamers
dat lijkt me dus een kwalijke blessure. Zijn gewoon brandwonden.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
Ooh is het kontje gewond van Wendy...
Jaja dat is zeker pijnlijk, ik ben benieuwd wat Babette erop heeft gesmeerd...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat lijkt me dus een kwalijke blessure. Zijn gewoon brandwonden.
opgelopen bij het ijs smelten. (bevriezen is ook een vorm van brandwonden) Lijkt me een heel pijnlijk iets en hopenlijk heeft babbel de kennis in huis om dit goed te verbinden.
vaseline zo te zienquote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dat is zeker pijnlijk, ik ben benieuwd wat Babette erop heeft gesmeerd...
Ja precies dat, je weet ook helemaal niet of dat oké is wat ze erop smeren.. goed bedoeld maar toch..quote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind brandwonden door kou wel zorgelijk... hoop toch dat er vanuit achter even een dokter naar heef gekekekn
Plus dat het een plek is waar geen goede doorbloeding is. En het is een plek waar eigenlijk de hele dag door dingen langs schuren.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat, je weet ook helemaal niet of dat oké is wat ze erop smeren.. goed bedoeld maar toch..
Wordt veelvuldig op gezeten bevordert niet de genezing van het bipsje...quote:Op zondag 19 februari 2023 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Plus dat het een plek is waar geen goede doorbloeding is. En het is een plek waar eigenlijk de hele dag door dingen langs schuren.
Dus een plek die moeilijk geneest.
En dan is Wendy nog iemand die eigenlijk altijd wel bezig is en weinig zitquote:Op zondag 19 februari 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wordt veelvuldig op gezeten bevordert niet de genezing van het bipsje...
Ik schiet in de lachquote:Op zondag 19 februari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Ik kan je ook helpen! Mijn zusje is zangeres. We zijn eigenlijk best een muzikale familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |