De week na volgende week is Italian week en dan gaan Chiara en Mies de hele week koken en recepten met ons delenquote:
Als Jason dan maar geen scheet laatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier. MA verdwijnt gewoon helemaal achter Jason
Klopt maar ook om Ali niet de populairste te laten zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:04 schreef Hoylei het volgende:
Denk dat lindsey ook wel stemmen heeft gehad van mensen die Chayron er graag uit wilde.
Heb Ali liever dan Lindsey, maar dacht dat Ali toch wel door zou gaan. Daarom dus maar op Lindsey gestemd.
Te vroeg nog. Familie oproepen voor opdrachten gaan ze enkel doen wanneer de groep kleiner is wegens logistieke redenenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heeft het gevoel dat deze week een familielid een opdracht gaat uitvoeren
😂😂😂😂😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother we are ready![]()
[ afbeelding ]
Zo ongeveer is mijn mood momenteel ook...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother we are ready![]()
[ afbeelding ]
+ vette sneequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Hartkloppingen voor Chiara sinds de gluhwijn
Ik zou 'm even laten uitkleden, tanden poetsen, wachten tot ie ligt opgebaard en DAN 'Kom naar de gameroom'.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:18 schreef ledn81 het volgende:
Rob zeiken "sommige dingen snap ik echt niet.. laat ons gewoon iets weten"
BB : "Beste bewoners, het is tijd voor een batterijwissel"
Rob : "Nou dan ga ik naar bed ook"
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ja die in olie gefrituurde boterham
Het gromt en mopperd weer gewoon verder...gezelligerdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:18 schreef ledn81 het volgende:
Rob zeiken "sommige dingen snap ik echt niet.. laat ons gewoon iets weten"
BB : "Beste bewoners, het is tijd voor een batterijwissel"
Rob : "Nou dan ga ik naar bed ook"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |