Ik zou er een muziekje van the godfather onder zetten voor de uitzending maandagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Valet parking kerel en de beveiliger staan even te snacken in de pauze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik zou er een muziekje van the godfather onder zetten voor de uitzending maandag
🤪🙃quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Lesley heeft gewoon zelfvertrouwen boost gekregen voor komende week man.
krijgen ze nog kwaliteit ook?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die kartonnen meubels snelle blik op google niet goedkoop
Echt, kannie wachten!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
ik was zo in de war dat ik dahct yoyo en op een begrafenis en op een bruiloftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dit pak had ali aan op de bruiloft van zus he
wat is de meerwaarde van kartonnen meubels?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
krijgen ze nog kwaliteit ook?
daar mag je op schrijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat is de meerwaarde van kartonnen meubels?
met wat geluk ook karton als bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aha nu moeten ze ophokken in de slaapkamers, zodat de febo het huis leeg kan halen.
en het karton naar binnen kan kiepen
Dat lijkt me een klus die ze vannacht doen, maar ik hoop het!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aha nu moeten ze ophokken in de slaapkamers, zodat de febo het huis leeg kan halen.
en het karton naar binnen kan kiepen
Is voor Rob 😁quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee die meiden zijn boos op de man die heeft staan roepen en denken dat charlotte en zo zich nu anders tegen hun zijn gaan gedragen. Charlotte heeft gezegd dat doen jullie al steeds.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
BB is boos omdat ze bang zijn dat Charlotte en Lindsey en Ali Jolien en Chiara anders gaan behandelen nu ze vannacht info hebben gehad
Alleen 10 kartonnen stoelen en 1 tafel. de rest van de meubels eruitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Vroeg ik me ook af, maar zal wel een sponsor dealtje zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die bedden zitten muurvastquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met wat geluk ook karton als bed
En speciaal voor Rob, krukken er uit en kartonnen rolstoel erinquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alleen 10 kartonnen stoelen en 1 tafel. de rest van de meubels eruit![]()
De bedden zullen wel blijven
Welke info dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
BB is boos omdat ze bang zijn dat Charlotte en Lindsey en Ali Jolien en Chiara anders gaan behandelen nu ze vannacht info hebben gehad
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef BB-King het volgende:
Krijgen ze ook weer pizza's?
De onderkant is van karton maar dat heeft niemand in de gaten.
zou fijn zijn als febo aan ons even liet weten hoe lang we weer tegen die sl aankijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt me een klus die ze vannacht doen, maar ik hoop het!
geniet van uw seriequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga serie kijken, krijgen SL en geen idee waarom slaat nergens op werd niets bijzonders gezegd
tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou fijn zijn als febo aan ons even liet weten hoe lang we weer tegen die sl aankijken
Dakstreamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb liever gewoon het logo als SL. Die vind ik mooi
of dakstreamquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb liever gewoon het logo als SL. Die vind ik mooi
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoiets bedoel je dan:
[ afbeelding ]
Die zijn duur !quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoiets bedoel je dan:
[ afbeelding ]
Daar ligt Chiara niet wakker van. Jolien is er wel gevoelig voor maar Chiara nauwelijks of niet. Chiara is slim genoeg om te weten dat het maar een stomme fan was die stoer probeert te doen door over de schutting van het BB huis van alles te roepen en daarna op twitter te plaatsen. Wow, wat stoer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Chiara kijkt strak voor haar uit 😂
Iedereen weet wat er gezegd is afgelopen nacht, jammer joh
100 euries maar dat is goed te doen voor de achterblijversquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die zijn duur !
Heb daar naar gekeken toen ik bk had
geen idee..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
raar hè, bij de belgische polls stond Ali op meer dan 50 procent. Of Belgen stemmen een stuk minder dan de Nederlanders.
de energie van zeuron hangt er nog hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:43 schreef suzi1 het volgende:
nu is het net of ali naar het voorheen opgebaarde bed kijkt :"(
En veel roddelen over zequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Er is vannacht over het hek geschreeuw dat Chiara en Jolien liegen
Ja BB stuurt de uitzendingen wat ze laten zien Zo is Judy ook nog steeds een beetje boos dat ze haar zo negatief hebben neergezetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee..
polls is geinig
verhaal lijn bepalen de tv makers
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
100 euries maar dat is goed te doen voor de achterblijvers
[ afbeelding ]
ja ehuquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lieve leukerik in de live
zus van Ali
die zag er niet bijstaan.. dit was de goedkoopstequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
zak met rits goedkoopste
vergeet corrupt nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
eigenlijk is het gewoon een complete flopshow
Slaapzak bij Ac. Tion voor ¤12quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
zak met rits goedkoopste
Niet netjes...maar dat had ias zelf ook kunnen horenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Stook chiara tegen ias was je stil dat ali zei van ik ga charlotte lyndsey en chayron missen en zijn naam niet noemde
nou zegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:47 schreef ben34567 het volgende:
Duidelijk dat febo de topfavorieten slecht willen overbrengen in de afleveringen om het spannender te maken. Alle slechte momenten van Ali (die heel de tijd tweede stond op de grootste polls) werden uitvoerig in beeld gebracht. Probleem is dat Jason niet te betrappen valt op een slecht moment en daar baalt febo denk ik ook van. Want zo is het niet spannend.
iets anders kan ze niet , maar kan ze niks aan doen.. ligt aan de cultuur waar zij uit komtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Stook chiara tegen ias was je stil dat ali zei van ik ga charlotte lyndsey en chayron missen en zijn naam niet noemde
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets anders kan ze niet , maar kan ze niks aan doen.. ligt aan de cultuur waar zij uit komt
OHquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slaapzak bij Ac. Tion voor ¤12
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH
en de groene kliko in
hopla klaar
win win
Dat slaat nergens op...je weet helemaal niet hoe haar familie en vrienden zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets anders kan ze niet , maar kan ze niks aan doen.. ligt aan de cultuur waar zij uit komt
En mij laten ze ophalen door de chemokarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH
en de groene kliko in
hopla klaar
win win
kzou even een composthoop opzoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH
en de groene kliko in
hopla klaar
win win
Die had het dus niet gehoordquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet netjes...maar dat had ias zelf ook kunnen horen
Lief van jason dat hij er heen gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali en Jason samen op de slaapkamer
Ali aangeslagen
logisch..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En mij laten ze ophalen door de chemokar
typisch limburgsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op...je weet helemaal niet hoe haar familie en vrienden zijn...
Dit is pas echt stoken en onzin verkopen
Stadsgenoot, woont in Beverwijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gozert.. lieverik
![]()
zeldzaam ras dees jongh
Absoluut niet waarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel limburgers staan erom bekend om het achter de ellebogen te hebben![]()
pis bijna in mn broek hier hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En mij laten ze ophalen door de chemokar
wie isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef suzi1 het volgende:
je stook ons op [b]monique![/b] niet doen
Haha nou zo zie je maar hoe mis jij bent..quote:
vlleesfluit spelen is verbotenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wacht op het moment dat er iemand gaat spelen op zijn fluit.
haha heel nl is ondertussen niet meer oorspronkelijk. welkom welkomquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Absoluut niet waar
Limburgers zijn vaak ook geen geboren of getogen limburgers meer
Maar mensen vanuit het hele land die door liefdes/partners of werk naar limburg zijn verhuisd
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh sorry @:suzi1 was het anti stookalarm vandaag? had ik gemist
dat moment hoef ik van hun niet te zienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wacht op het moment dat er iemand gaat spelen op zijn fluit.
Heb wel 'n tramadol, en anders gewoon 'n rubberhamerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
wie heeft ubiprofen voor de security
Ik net een nieuw doossiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
wie heeft ubiprofen voor de security
Er is een verschil tussen een mening en een feit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Alaafquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ook datquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha heel nl is ondertussen niet meer oorspronkelijk. welkom welkom
moet dat vlaggetje niet andersom?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha heel nl is ondertussen niet meer oorspronkelijk. welkom welkom
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moet dat vlaggetje niet andersom?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moet dat vlaggetje niet andersom?
grote kansquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef marky het volgende:
Ali heeft gewoon geen zin om zijn bed op te maken.
neeeeeequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hij gaat in bed van sjairon slapen??
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef suzi1 het volgende:
jolke mist de romantiek in dr bruukske
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Alaaf
ons houd zo van Limbo"s
< gelderland is op 1 mbt wij naaien u lachend een oor aan
ja die had al gezegd deze week bernt de hele kamer te laten zien op zijn belgisch voor : ze laat zich uitwonen door berntquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef suzi1 het volgende:
jolke mist de romantiek in dr bruukske
Grote ratquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
jason komt er nog wel achter, grote broer
Pas op!!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef Lillfex het volgende:
Nu is Jason even een show aan het geven buiten en praat met ons
Gevaarlijke uitspraak in dit geval :pquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef suzi1 het volgende:
moet z/w leren denken
fout is altijd fout
Nee dat denk ik niet Jason is op een voetstuk geplaatst en die valt er echt niet meer afquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pas op!!
Hier gaat Jason zo giga de mist in!!!
kan het soms makkelijk maken om zo te denkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef suzi1 het volgende:
snapni dat hij hem is gaan mogen. moet z/w leren denken
fout is altijd fout
goed is hoge troon
Jij gelooft niet in tweede kansen?, dat mensen kunnen veranderen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef suzi1 het volgende:
snapni dat hij hem is gaan mogen. moet z/w leren denken
fout is altijd fout
goed is hoge troon
Vind ze lief saampies. Mini en Maxiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
de kleuter mag een rondje meelopen
[ afbeelding ]
🤣💥quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef marky het volgende:
Ali heeft gewoon geen zin om zijn bed op te maken.
2e kans? als jij 10 misstappen maakt raak ik t beu jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in tweede kansen?, dat mensen kunnen veranderen?
Nee hij meent wat hij zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pas op!!
Hier gaat Jason zo giga de mist in!!!
eindelijk weer om 2 uur naar bed kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Lillfex het volgende:
Maar ik zal de nachtelijke gesprekken wel missen Nu is het weer snurkende mensen
MA trekt hem het spel wel weer in.quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dat weet hij nog niet
al is hij te vergevingsgezind ja
Ja klopt.. hij is puurquote:
Die heeft zitten rekenen, nog 6 Belgen en 4 Nederlanders. Zal wel bang zijn dat er volgende week een belg weg moet en dat hij dat zal zijn.quote:
ja bij het bochtje om ziet het comisch uitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier. MA verdwijnt gewoon helemaal achter Jason
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
dat Lindsey nog zoveel spullen bij zich heeft
Is wel allemaal XXXL he.....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
dat Lindsey nog zoveel spullen bij zich heeft
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
want als chiara 7 jaar jonger was dan had hij heeel veeel kans gehad![]()
![]()
Weet je toch niet. Zij mag hem best graag geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
![]()
Maar wij voelen niet wat hun voelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:09 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja klopt.. hij is puur
Maar dat chayron ophemelen is voor de mensen buiten het huis juist averechts.
Wij zagen m niet als sterke speler en goeie grote broer toch?
Waar dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb de hele huiskamer al gezien in karton Daar word je echt niet blij van
Uhhh …..neequote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
![]()
Tis toch gene lelijke jongenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
![]()
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:16 schreef tassie127 het volgende:
Die kartonnen meubels komen toch niet vannacht al? Ze zeiden dat de fans er morgen tussen 12 en 15 uur toch boodschappen konden achterlaten op dat karton?
ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Fuck was leuk gesprekje, krijgen we de beveiliging die de koffers gaat uitpakken
ze vreet hem met huid en haar op. hij is te liefquote:
Ja dat zal idd. Morgen tussen 12 en 15u zijn fans welkom aan de MediArena en mogen ze vast dingen opschrijven op meubels.. Beetje raar en onhandig weer. Want gaat er iemand naast staan om te zien wat ze opschrijven en geen 'slangetjes' gaan tekenen ofzo?quote:
kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef suzi1 het volgende:
haha chi is alleen maar mooi omdat de rest maar zozo zeekoe lelik is dus
hop en weg beeld
gaan ze vast niet snappen die hint slangetjesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja dat zal idd. Morgen tussen 12 en 15u zijn fans welkom aan de MediArena en mogen ze vast dingen opschrijven op meubels.. Beetje raar en onhandig weer. Want gaat er iemand naast staan om te zien wat ze opschrijven en geen 'slangetjes' gaan tekenen ofzo?
Maar dan volgen de meubels vast pas van zondag op maandag
Ja dat zeiden ze aan het einde van de live show.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja dat zal idd. Morgen tussen 12 en 15u zijn fans welkom aan de MediArena en mogen ze vast dingen opschrijven op meubels.. Beetje raar en onhandig weer. Want gaat er iemand naast staan om te zien wat ze opschrijven en geen 'slangetjes' gaan tekenen ofzo?
Maar dan volgen de meubels vast pas van zondag op maandag
ik vind charlotte toch echt wel veel mooier dan die anderen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Chiara mooiste meisje in huis is nu ook niet moeilijk met gerimpelde Jolien; bulldog Lindsey en plastic Charlotte
Zo lang ze het niet in Instanbul doet vindt ik alles goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vind charlotte toch echt wel veel mooier dan die anderen.
plastic of niet![]()
chiara wil toch ook haar neus gaan verbouwen om meer vrouw te lijken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte praat linsie nog maar is de hemel in. favorietje bij publiek he, dus vriendin van sjarlotje
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef ledn81 het volgende:
Filmpjes bijgewerkt, volgt vast niet heel veel meer
Ik ga even wat anders doen. Kom zo nog wel even gluren![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Heel voorspelbaar weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte praat linsie nog maar is de hemel in. favorietje bij publiek he, dus vriendin van sjarlotje
Bwaa nee hoor. Chiara heeft heel mooie ogen; kaaklijn en jukbeenderen; en femme fatale look. Charlotte is standaard fake IG girl nummer 283474892quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vind charlotte toch echt wel veel mooier dan die anderen.
plastic of niet![]()
chiara wil toch ook haar neus gaan verbouwen om meer vrouw te lijken?
Past wel bij haar ik zoek een sugardaddy lookquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
outfitje van sjiara vind ik haar niet passen als ik heel eerlijk ben
lolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Past wel bij haar ik zoek een sugardaddy look
staat ook op haar instagram erbijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Lindsey heeft een blonde slanke vriendin heb ik net gezien
Volgens mij waren de bedden in het olympisch dorp ook in karton, stevig materiaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met wat geluk ook karton als bed
ow , zal dus wel meevallen allemaal. we hebben als kijker weer niet veel te beslissen, karton toch comfi door kussens/ matrasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:30 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Volgens mij waren de bedden in het olympisch dorp ook in karton, stevig materiaal.
dat dusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
waarschijnlijk krijgen ze er gewoon kussens bij en klinkt het spannender dan het is
Nu kan hij het nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:34 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje ligt Rob al weer te pitten in de hoek van de bank
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
waar blijft m'n blikkie![]()
[ afbeelding ]
Ik snap niet goed waarom, hij moet toch juist leeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heeft hulp nodig van bart met zijn koffer
Ging niet open of zoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom, hij moet toch juist leeg?
wat heeft zij wweer fout gemakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Die Chiara is ook veel te arrogant. Die trekt alleen een slakkenspoor als ze er beter van kan worden.
Schrok je weer wakker bij de naam Chiara?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft zij wweer fout gemakt?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schrok je weer wakker bij de naam Chiara?
die zal van zijn scheerapparaat zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Der zit een oplader in Ali zn koffer
ik ben wakker kijkte faschingzendungquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schrok je weer wakker bij de naam Chiara?
oh ja dat kanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die zal van zijn scheerapparaat zijn
of tandenborstelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die zal van zijn scheerapparaat zijn
Tja die MA is net zindelijk en uit de luiersquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara tegen MA tenzij jij je shirt uit doet, heb jij niet veel te vertellen
?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
Dat ze anders gaan doen tegen de meidenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:50 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
?
of bedoel je handelen?
soms lijkt het alsof ie aan een touwtje om zijn nek hangtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand MA een speen geven? Dan is hij even rustig
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
soms lijkt het alsof ie aan een touwtje om zijn nek hangt
[ afbeelding ]
Ik zoek er ook een...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
bijna 28 en op zoek naar een sugardaddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |