Ik zou er een muziekje van the godfather onder zetten voor de uitzending maandagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Valet parking kerel en de beveiliger staan even te snacken in de pauze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik zou er een muziekje van the godfather onder zetten voor de uitzending maandag
🤪🙃quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Lesley heeft gewoon zelfvertrouwen boost gekregen voor komende week man.
krijgen ze nog kwaliteit ook?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die kartonnen meubels snelle blik op google niet goedkoop
Echt, kannie wachten!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
ik was zo in de war dat ik dahct yoyo en op een begrafenis en op een bruiloftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dit pak had ali aan op de bruiloft van zus he
wat is de meerwaarde van kartonnen meubels?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
krijgen ze nog kwaliteit ook?
daar mag je op schrijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat is de meerwaarde van kartonnen meubels?
met wat geluk ook karton als bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aha nu moeten ze ophokken in de slaapkamers, zodat de febo het huis leeg kan halen.
en het karton naar binnen kan kiepen
Dat lijkt me een klus die ze vannacht doen, maar ik hoop het!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aha nu moeten ze ophokken in de slaapkamers, zodat de febo het huis leeg kan halen.
en het karton naar binnen kan kiepen
Is voor Rob 😁quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee die meiden zijn boos op de man die heeft staan roepen en denken dat charlotte en zo zich nu anders tegen hun zijn gaan gedragen. Charlotte heeft gezegd dat doen jullie al steeds.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
BB is boos omdat ze bang zijn dat Charlotte en Lindsey en Ali Jolien en Chiara anders gaan behandelen nu ze vannacht info hebben gehad
Alleen 10 kartonnen stoelen en 1 tafel. de rest van de meubels eruitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Vroeg ik me ook af, maar zal wel een sponsor dealtje zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die bedden zitten muurvastquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met wat geluk ook karton als bed
En speciaal voor Rob, krukken er uit en kartonnen rolstoel erinquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alleen 10 kartonnen stoelen en 1 tafel. de rest van de meubels eruit![]()
De bedden zullen wel blijven
Welke info dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
BB is boos omdat ze bang zijn dat Charlotte en Lindsey en Ali Jolien en Chiara anders gaan behandelen nu ze vannacht info hebben gehad
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef BB-King het volgende:
Krijgen ze ook weer pizza's?
De onderkant is van karton maar dat heeft niemand in de gaten.
zou fijn zijn als febo aan ons even liet weten hoe lang we weer tegen die sl aankijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt me een klus die ze vannacht doen, maar ik hoop het!
geniet van uw seriequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga serie kijken, krijgen SL en geen idee waarom slaat nergens op werd niets bijzonders gezegd
tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou fijn zijn als febo aan ons even liet weten hoe lang we weer tegen die sl aankijken
Dakstreamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb liever gewoon het logo als SL. Die vind ik mooi
of dakstreamquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb liever gewoon het logo als SL. Die vind ik mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |