Oooohh…gelukkig dan. Voor mijquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die Chivers is ook veel lekkerder.
Hier enkel grijs. En natuurlijk regen op een klein fietsrondje.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zie blauwe luchten![]()
Misschien houdt de optocht het wel droog![]()
Niet dat ik last ga hebben van regen want oma gaat hem luxe kijken vanuit het huis van haar ouders
Oh wat zonde zegquote:Op zondag 19 februari 2023 15:35 schreef fietsie het volgende:
Weer wat geleerd; IKEA ziplock bags zijn niet geschikt voor gebruik in de sous vide bij 71 graden.
Beide zakjes gingen op een verschillend moment lek. Nu allemaal smaak in mn sous vide water... en dus niet meer bij de kip..
Nee, lekker potje thee drinkenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das niet zo gek toch. De rest van de dag gewoon lekker niets doen.
Die komt hier rond zes uurquote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja moet nog Picnic bestellen voor morgen
Ja dat. Nu voorzichtig wat opnieuw gekruid en vacuum getrokken in wel ertegen bestand plastic.quote:
Zonde!quote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat. Nu voorzichtig wat opnieuw gekruid en vacuum getrokken in wel ertegen bestand plastic.
Hahahahaha ja dat is heerlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik drink sowieso geen koffie![]()
Vroeger op de universiteit wel in het DE cafe maar daar zaten allerlei siropen doorheen en dan een flinke dot slagroom.
Nog maar een weekje opknap eraan vastplakken dan!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
De koffie valt momenteel nog niet echt goed, vanochtend weer een poging gedaan maar ik hou het even bij thee.
Net even naar kringloop Rataplan geweest. Zag er mooi verzorgd uit, niets gekocht want ik kreeg nergens een "dat moet ik hebben" gevoel bij.
Daarna nog even naar de Action en nog wat boodschappen gedaan en nu total loss.
Oef drukke dagquote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
De koffie valt momenteel nog niet echt goed, vanochtend weer een poging gedaan maar ik hou het even bij thee.
Net even naar kringloop Rataplan geweest. Zag er mooi verzorgd uit, niets gekocht want ik kreeg nergens een "dat moet ik hebben" gevoel bij.
Daarna nog even naar de Action en nog wat boodschappen gedaan en nu total loss.
Nee, ik ga morgen weer werken met "als het niet gaat, ga ik naar huis" (da's maar 10 minuten). Wil morgenavond ook naar fysiofitness om weer op te bouwen. Niet alleen van de afgelopen week maar meer de afgelopen maanden.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog maar een weekje opknap eraan vastplakken dan!
Print/tekenpapier (was nodig), ductape (was nodig) voer voor de katten waar ze dol op zijn 1 euro goedkoper en verjaardagskaarten. Had al meer in m'n wagentje liggen toen ik bedacht "hoe krijg ik dat allemaal in mijn fietstas"quote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef drukke dag
Lekker bijkomen nu
Is het je ook gelukt om de Action niet te plunderen en zo ja, hoe doe je dat?
Ik doe dat heel erg soms als ik plots heel moe word of een drukke dag voor mijn dienst heb gehad. Maar oh dear wat is de koffie op het werk toch viesquote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef Blues het volgende:
Alleen als de koffie zelf veranderd is
Of ik drink het op het werk
Hahahahah herkenbaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Print/tekenpapier (was nodig), ductape (was nodig) voer voor de katten waar ze dol op zijn 1 euro goedkoper en verjaardagskaarten. Had al meer in m'n wagentje liggen toen ik bedacht "hoe krijg ik dat allemaal in mijn fietstas"
Thee uit de Senseoquote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
Er bestaat wel ontzettend vieze koffie ja (Senseo, iedere koffieautomaat op werkplekken die ik ooit tegen kwam) maar ik vind goede koffie niet soms lekker en soms vies. Maar er bestaat net zo goed vieze thee.
Oe goed idee!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door jullie had ik net griekse yoghurt met een grote schep lemon curd en dus citroen griekse yoghurt![]()
Zoooo lekker.
Wel even enthousiast roeren/kloppen om het goed te verdelen.quote:
Door jou heb ik nu lekkere trekquote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe dat heel erg soms als ik plots heel moe word of een drukke dag voor mijn dienst heb gehad. Maar oh dear wat is de koffie op het werk toch viesThuis hebben we lekkere koffie
En de allerallerlekkerste koffie die ik ook heb gehad was bij FG in Rotterdam
![]()
Ik vrees alleen dat dat zo'n 70+ euro per zak koffie was.
@:fietsie wat ontzettend jammer van die kip.
Door jullie had ik net griekse yoghurt met een grote schep lemon curd en dus citroen griekse yoghurt![]()
Zoooo lekker.
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef fietsie het volgende:
Ziekenhuiskoffie
Je komt er de dag mee door, het is lauw dus je brand je mond niet snel, het verandert niet van smaak als het koud wordt, wat wil je nog meer...
Zou zeker kunnen, dan ga je meer richting de pastry/smoothie sours.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel even enthousiast roeren/kloppen om het goed te verdelen.
Is lemon curd bier een ding?
Ja, je hebt ook Radler. Ook met citroen. En dan is dit iets zoeter.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Zou zeker kunnen, dan ga je meer richting de pastry/smoothie sours.
Ik vind het wel goed klinken
Ik denk dat je het zelfs zou kunnen gebruiken als alternatief voor kunstmatig bruinen in zo'n salonquote:
hahahaha dat is ook een van mijn redenen de koffie op het werk zoveel mogelijk links te laten liggen. Ik vrees namelijk dat ik de enige ben die het wel eens schoon maaktquote:Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziekenhuiskoffie... ik heb als vakantiebaantje in een ziekenhuis de apparaten schoongemaakt en gevuld. Ik drink nooit meer koffie uit automaten sindsdien
Ja, en proberen iets dikker mondgevoel te krijgen dan Radlerquote:Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook Radler. Ook met citroen. En dan is dit iets zoeter.
Jaaa…de vieze chemische goedkope (smaakjes) thee van xenos.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
Er bestaat wel ontzettend vieze koffie ja (Senseo, iedere koffieautomaat op werkplekken die ik ooit tegen kwam) maar ik vind goede koffie niet soms lekker en soms vies. Maar er bestaat net zo goed vieze thee.
Dit was van die grote DE automaten waar koffie, thee en chocola uit komt. Die dingen alle verschillende kleuren schimmel van binnen en je had amper/niet goed de tijd om ze goed schoon te maken. Ik wilde slangetjes uitspoelen, mocht niet, kostte teveel tijd. En de schimmel die erin groeide... het ergste schraapte je weg, maar voor goed schoonmaken kreeg je de tijd nietquote:Op zondag 19 februari 2023 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahahaha dat is ook een van mijn redenen de koffie op het werk zoveel mogelijk links te laten liggen. Ik vrees namelijk dat ik de enige ben die het wel eens schoon maaktIk had in december een maand vrij en toen ik terug kwam in januari... onbeschrijfelijk vies. En we werken daar met echt heel veel mensen en blijkbaar voelt niemand zich geroepen dat ding schoon te maken (de schoonmaakster doet het niet, geen tijd voor?).
Over Senseo heb ik gisteren nog een leuk gesprek gehad tijdens de meet…quote:Op zondag 19 februari 2023 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, als mensen blij senseo drinken, zeg ik niks. En neem een glas water.
Niet met mij.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Senseo heb ik gisteren nog een leuk gesprek gehad tijdens de meet…
Goed. Geen automatenchocolademelk meerquote:Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was van die grote DE automaten waar koffie, thee en chocola uit komt. Die dingen alle verschillende kleuren schimmel van binnen en je had amper/niet goed de tijd om ze goed schoon te maken. Ik wilde slangetjes uitspoelen, mocht niet, kostte teveel tijd. En de schimmel die erin groeide... het ergste schraapte je weg, maar voor goed schoonmaken kreeg je de tijd nietnope nope nope
Het spijt me dat ik je leven verpest hebquote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed. Geen automatenchocolademelk meer
Ok, goed te weten. Bij mijn vorige werk was degene die die apparaten schoonmaakte toch wel 15-20 minuten bezig. Is dat ook te kort tijd?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit was van die grote DE automaten waar koffie, thee en chocola uit komt. Die dingen alle verschillende kleuren schimmel van binnen en je had amper/niet goed de tijd om ze goed schoon te maken. Ik wilde slangetjes uitspoelen, mocht niet, kostte teveel tijd. En de schimmel die erin groeide... het ergste schraapte je weg, maar voor goed schoonmaken kreeg je de tijd nietnope nope nope
Goede koffie?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef fietsie het volgende:
Ziekenhuiskoffie
Je komt er de dag mee door, het is lauw dus je brand je mond niet snel, het verandert niet van smaak als het koud wordt, wat wil je nog meer...
Het maakte niet bepaald een belangrijk deel uit van mijn leven, maar ik vond die chocolademelk uit van die automaten vreemd genoeg wel lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het spijt me dat ik je leven verpest heb
Zoveel tijd kregen wij niet. 35 apparaten op een dag, plus reparaties. Ik weet niet precies hoeveel minuten dat was.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ok, goed te weten. Bij mijn vorige werk was degene die die apparaten schoonmaakte toch wel 15-20 minuten bezig. Is dat ook te kort tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |