Waarom maak je bier in een smaak waaraan je niet moet denken?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan is die pindakaas die ze gebruiken volgens mij ook nog eens zoet.
Ik moet er ook niet aan denken.
Omdat de mouten en de hop wel voor tegenwicht zorgen. Die smaken op een witte boterham zijn weer een heel ander verhaal.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom maak je bier in een smaak waaraan je niet moet denken?
Oké, dat kan wel kloppen idd. Zoals je weet bierbarbaar (leuk woord eigenlijk)quote:Op zondag 19 februari 2023 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat de mouten en de hop wel voor tegenwicht zorgen. Die smaken op een witte boterham zijn weer een heel ander verhaal.
Oooohh…gelukkig dan. Voor mijquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die Chivers is ook veel lekkerder.
Hier enkel grijs. En natuurlijk regen op een klein fietsrondje.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zie blauwe luchten![]()
Misschien houdt de optocht het wel droog![]()
Niet dat ik last ga hebben van regen want oma gaat hem luxe kijken vanuit het huis van haar ouders
Oh wat zonde zegquote:Op zondag 19 februari 2023 15:35 schreef fietsie het volgende:
Weer wat geleerd; IKEA ziplock bags zijn niet geschikt voor gebruik in de sous vide bij 71 graden.
Beide zakjes gingen op een verschillend moment lek. Nu allemaal smaak in mn sous vide water... en dus niet meer bij de kip..
Nee, lekker potje thee drinkenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das niet zo gek toch. De rest van de dag gewoon lekker niets doen.
Die komt hier rond zes uurquote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja moet nog Picnic bestellen voor morgen
Ja dat. Nu voorzichtig wat opnieuw gekruid en vacuum getrokken in wel ertegen bestand plastic.quote:
Zonde!quote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat. Nu voorzichtig wat opnieuw gekruid en vacuum getrokken in wel ertegen bestand plastic.
Hahahahaha ja dat is heerlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik drink sowieso geen koffie![]()
Vroeger op de universiteit wel in het DE cafe maar daar zaten allerlei siropen doorheen en dan een flinke dot slagroom.
Nog maar een weekje opknap eraan vastplakken dan!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
De koffie valt momenteel nog niet echt goed, vanochtend weer een poging gedaan maar ik hou het even bij thee.
Net even naar kringloop Rataplan geweest. Zag er mooi verzorgd uit, niets gekocht want ik kreeg nergens een "dat moet ik hebben" gevoel bij.
Daarna nog even naar de Action en nog wat boodschappen gedaan en nu total loss.
Oef drukke dagquote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
De koffie valt momenteel nog niet echt goed, vanochtend weer een poging gedaan maar ik hou het even bij thee.
Net even naar kringloop Rataplan geweest. Zag er mooi verzorgd uit, niets gekocht want ik kreeg nergens een "dat moet ik hebben" gevoel bij.
Daarna nog even naar de Action en nog wat boodschappen gedaan en nu total loss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |