abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208063381
Ik heb wel twee maanden lang elke dag een kopje gehad. Dus ik ehb het gewoon teveel gedronken
pi_208063382
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
Er bestaat wel ontzettend vieze koffie ja (Senseo, iedere koffieautomaat op werkplekken die ik ooit tegen kwam) maar ik vind goede koffie niet soms lekker en soms vies. Maar er bestaat net zo goed vieze thee.
Thee uit de Senseo :r :r :r
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208063387
Goed, kookmarathon }:| :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208063392
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Door jullie had ik net griekse yoghurt met een grote schep lemon curd en dus citroen griekse yoghurt O+ O+ Zoooo lekker.
Oe goed idee!
pi_208063407
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef Sarabi het volgende:

Oe goed idee!
Wel even enthousiast roeren/kloppen om het goed te verdelen. *O*

Is lemon curd bier een ding?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208063414
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik doe dat heel erg soms als ik plots heel moe word of een drukke dag voor mijn dienst heb gehad. Maar oh dear wat is de koffie op het werk toch vies :r Thuis hebben we lekkere koffie O+ En de allerallerlekkerste koffie die ik ook heb gehad was bij FG in Rotterdam _O_ _O_ Ik vrees alleen dat dat zo'n 70+ euro per zak koffie was.

@:fietsie wat ontzettend jammer van die kip.

Door jullie had ik net griekse yoghurt met een grote schep lemon curd en dus citroen griekse yoghurt O+ O+ Zoooo lekker.
Door jou heb ik nu lekkere trek :9
  zondag 19 februari 2023 @ 16:53:55 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208063452
O+ Ziekenhuiskoffie O+

Je komt er de dag mee door, het is lauw dus je brand je mond niet snel, het verandert niet van smaak als het koud wordt, wat wil je nog meer...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208063460
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef fietsie het volgende:
O+ Ziekenhuiskoffie O+

Je komt er de dag mee door, het is lauw dus je brand je mond niet snel, het verandert niet van smaak als het koud wordt, wat wil je nog meer...
:')
pi_208063469
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wel even enthousiast roeren/kloppen om het goed te verdelen. *O*

Is lemon curd bier een ding?
Zou zeker kunnen, dan ga je meer richting de pastry/smoothie sours.
Ik vind het wel goed klinken :D
pi_208063472
Ziekenhuiskoffie... ik heb als vakantiebaantje in een ziekenhuis de apparaten schoongemaakt en gevuld. Ik drink nooit meer koffie uit automaten sindsdien :r
pi_208063486
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef Sarabi het volgende:

Zou zeker kunnen, dan ga je meer richting de pastry/smoothie sours.
Ik vind het wel goed klinken :D
Ja, je hebt ook Radler. Ook met citroen. En dan is dit iets zoeter.
  zondag 19 februari 2023 @ 16:57:16 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208063509
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:')
Ik denk dat je het zelfs zou kunnen gebruiken als alternatief voor kunstmatig bruinen in zo'n salon :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208063512
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziekenhuiskoffie... ik heb als vakantiebaantje in een ziekenhuis de apparaten schoongemaakt en gevuld. Ik drink nooit meer koffie uit automaten sindsdien :r
hahahaha dat is ook een van mijn redenen de koffie op het werk zoveel mogelijk links te laten liggen. Ik vrees namelijk dat ik de enige ben die het wel eens schoon maakt :o Ik had in december een maand vrij en toen ik terug kwam in januari... onbeschrijfelijk vies. En we werken daar met echt heel veel mensen en blijkbaar voelt niemand zich geroepen dat ding schoon te maken (de schoonmaakster doet het niet, geen tijd voor?).
pi_208063517
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, je hebt ook Radler. Ook met citroen. En dan is dit iets zoeter.
Ja, en proberen iets dikker mondgevoel te krijgen dan Radler :)
pi_208063525
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
Er bestaat wel ontzettend vieze koffie ja (Senseo, iedere koffieautomaat op werkplekken die ik ooit tegen kwam) maar ik vind goede koffie niet soms lekker en soms vies. Maar er bestaat net zo goed vieze thee.
Jaaa…de vieze chemische goedkope (smaakjes) thee van xenos.
Heb ik gewoon weggegooid. 8)7 Niét doen hoor, mensen.

Ach, als mensen blij senseo drinken, zeg ik niks. En neem een glas water.
pi_208063580
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
hahahaha dat is ook een van mijn redenen de koffie op het werk zoveel mogelijk links te laten liggen. Ik vrees namelijk dat ik de enige ben die het wel eens schoon maakt :o Ik had in december een maand vrij en toen ik terug kwam in januari... onbeschrijfelijk vies. En we werken daar met echt heel veel mensen en blijkbaar voelt niemand zich geroepen dat ding schoon te maken (de schoonmaakster doet het niet, geen tijd voor?).
Dit was van die grote DE automaten waar koffie, thee en chocola uit komt. Die dingen alle verschillende kleuren schimmel van binnen en je had amper/niet goed de tijd om ze goed schoon te maken. Ik wilde slangetjes uitspoelen, mocht niet, kostte teveel tijd. En de schimmel die erin groeide... het ergste schraapte je weg, maar voor goed schoonmaken kreeg je de tijd niet :r nope nope nope
  zondag 19 februari 2023 @ 17:01:07 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208063586
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ach, als mensen blij senseo drinken, zeg ik niks. En neem een glas water.
Over Senseo heb ik gisteren nog een leuk gesprek gehad tijdens de meet… :P
pi_208063616
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Over Senseo heb ik gisteren nog een leuk gesprek gehad tijdens de meet… :P
Niet met mij. B-)

Wel een leuk gesprek verder. B-)
pi_208063638
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dit was van die grote DE automaten waar koffie, thee en chocola uit komt. Die dingen alle verschillende kleuren schimmel van binnen en je had amper/niet goed de tijd om ze goed schoon te maken. Ik wilde slangetjes uitspoelen, mocht niet, kostte teveel tijd. En de schimmel die erin groeide... het ergste schraapte je weg, maar voor goed schoonmaken kreeg je de tijd niet :r nope nope nope
Goed. Geen automatenchocolademelk meer _O-
pi_208063651
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Goed. Geen automatenchocolademelk meer _O-
Het spijt me dat ik je leven verpest heb
pi_208063667
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ok, goed te weten. Bij mijn vorige werk was degene die die apparaten schoonmaakte toch wel 15-20 minuten bezig. Is dat ook te kort tijd?
We have far more in common than that which devides us..
pi_208063668
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef fietsie het volgende:
O+ Ziekenhuiskoffie O+

Goede koffie? ;( Het is dezelfde marketing als voor Spaans brood: op dag 1 is het een beetje goor, op dag 2 goor, maar op dag 24 nog net zo goor als op dag 2.

Ik mis de AH to go van mijn vorige werk. Mijn huidige werk heeft ok-ish cappucino die met koffiekaart 11.90 voor 11 kopjes kost, dus toe dan maar.
pi_208063671
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

Het spijt me dat ik je leven verpest heb
Het maakte niet bepaald een belangrijk deel uit van mijn leven, maar ik vond die chocolademelk uit van die automaten vreemd genoeg wel lekker :+
pi_208063691
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ok, goed te weten. Bij mijn vorige werk was degene die die apparaten schoonmaakte toch wel 15-20 minuten bezig. Is dat ook te kort tijd?
Zoveel tijd kregen wij niet. 35 apparaten op een dag, plus reparaties. Ik weet niet precies hoeveel minuten dat was.
pi_208063699
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het maakte niet bepaald een belangrijk deel uit van mijn leven, maar ik vond die chocolademelk uit van die automaten vreemd genoeg wel lekker :+
Ach champignons in de risotto zijn ook lekker
  zondag 19 februari 2023 @ 17:09:25 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_208063723
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
cacaofantasie, suiker en melkpoeder.
Dus vet en suiker. Doet het vaak goed als smaakmaker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208063737
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Thee uit de Senseo :r :r :r
Wie dat verzonnen heeft ;(
  zondag 19 februari 2023 @ 17:11:56 #208
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208063771
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Niet met mij. B-)
Nee, dat was met Cat-astrophe, tijdens de koffieronde na het diner.

Lang verhaal, maar wij hadden op de dag van verschijnen meteen zo'n apparaat in huis.
Leek mijn eega leuk en handig, maar ik had het destijds niet zo op Philips en ik vond de koffie ook niet te drinken. Het apparaat heeft maar kort in huis gestaan…
quote:
Wel een leuk gesprek verder. B-)
Zeker.
Ben niet zo op mijn mondje gevallen, maar om als 'newbie' in een gezelschap te komen waar de meesten elkaar al goed kennen, is altijd wel een 'uitdaging'…
pi_208063774
48 bollen gepoot *O*
Spoilers!
pi_208063785
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef z80 het volgende:

[..]
cacaofantasie, suiker en melkpoeder.
Dus vet en suiker. Doet het vaak goed als smaakmaker.
Klinkt best lekker :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')