Om de poen.. of ze het leuk vinden is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
en die noorderlingen maar afgeven op carnaval, maar als de muziek start hebben ze de grootste lol
Alles voor geldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
en die noorderlingen maar afgeven op carnaval, maar als de muziek start hebben ze de grootste lol
kijk de caps, zo leuk hebben ze het nog nooit gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om de poen.. of ze het leuk vinden is nog maar de vraag
Ik kijk 1 minuut later naar de uitgebluste...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kijk de caps, zo leuk hebben ze het nog nooit gehad
Best slim van Bern om op die manier een lijstje te maken om uit te kunnen kiezen als de volgende eliminiatieopdracht fysiek isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
Marciano
Martin
Eunice
Jeffrey
Kim afgehaakt schouders
Bern moet inzien dat hij moeten stoppen met lesgeven.
ze wisten al dat de vorige niet gehaald werd want Eunice was te laat, toch hebben ze de grootste lol, BUSTEDquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk 1 minuut later naar de uitgebluste...
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
Marciano
Martin
Eunice
Jeffrey
Kim afgehaakt schouders
Bern moet inzien dat hij moet stoppen met lesgeven.
Dat heeft Febo binnen 5 minuten goedgemaaktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wisten al dat de vorige niet gehaald werd want Eunice was te laat, toch hebben ze de grootste lol, BUSTED
jaaa ze kregen er niet genoeg vanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft Febo binnen 5 minuten goedgemaakt
hij hoeft er niet bij te lachen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Jef, het is een fucking opdracht voor geld, daarom doen we dat.
En ohhwee als ze sjaggo op de cams komenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Gedraagt zich (vaak) als een doorgesnoven tokkiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Hij vindt het wel een leuke, Zoë niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij hoeft er niet bij te lachen hoor
Hij zei dat hij het een leuke opdracht vond!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Zoe op zich wel maar dat ze met dingen gaan gooien nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij vindt het wel een leuke, Zoë niet.
hij mist de bourgondisch flamboyance , jammer voor hemquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het een leuke opdracht vond!
Hij gaf Zoe op haar kop dat ze zo zeurde.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gedraagt zich als een doorgesnoven tokkie
ja hoor geef bern maar de schuldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
Marciano
Martin
Eunice
Jeffrey
Kim afgehaakt schouders
Bern moet inzien dat hij moeten stoppen met lesgeven.
Zoe had eerst uitgelegd dat ze het niet leuk vind als ze met dingen gaan gooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij gaf Zoe op haar kop dat ze zo zeurde.
Jeff: het is een fokking opdracht daar doe je aan mee.Ik vind ook niet elke opdracht leuk, maar ik doe mee en deze vind ik wel leuk.
Zoe weg.
Je moet eens goed opletten op zijn gedrag en hele attitudequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij gaf Zoe op haar kop dat ze zo zeurde.
Jeff: het is een fokking opdracht daar doe je aan mee.Ik vind ook niet elke opdracht leuk, maar ik doe mee en deze vind ik wel leuk.
Zoe weg.
Rupert deed ook niet mee met de polonaise want die zat op de muur tussen de douches.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤100 Eunie heeft er een verknalt
Zometeen krijgt ze weer een slingerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : ik zit alleen maar opgesloten met kneuzen
Kim : schat hou het positief
Dat maakte niet meer uit, dat was de -25 Polonaise , ( verplicht afmaken)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Rupert deed ook niet mee met de polonaise want die zat op de muur tussen de douches.
Een tokkie meer is het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet eens goed opletten op zijn gedrag en hele attitude
Dat heb ik gehoord en ze bleef erover doorgaan. Toen zei Jeff het.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe had eerst uitgelegd dat ze het niet leuk vind als ze met dingen gaan gooien.
Zouden ze wel streng zijn als het niet wordt geteld , want Janet stond onder de douchequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Rupert deed ook niet mee met de polonaise want die zat op de muur tussen de douches.
Ik zie dat best.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet eens goed opletten op zijn gedrag en hele attitude
Ik heb met carnaval nooit met bloem of schoenen gegooid dat heeft niets meer met carnaval te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord en ze bleef erover doorgaan. Toen zei Jeff het.
Ik weet dat Zoe OCD heeft . maar dan had e niet mee moeten doen.
Ze klaagde ook al over de badkamer dat die nu vuil was...sja...carnaval he.
Dat is juist eigenlijk nog erger want hij weet dat daar een gele kaart op staat dus heeft soort van vrij spel om maar te beledigenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie dat best.
En maar blaffen en als het zover is: niet bijten.
Een isolatieruimte voor paranoia deelnemers Rust& Relaxruimtequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
Wat gaan ze nu met de kas doen, liggen nu vloerplaten in
Wie zit op het muurtje naast Janet. Duidelijk Rupie niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze wel streng zijn als het niet wordt geteld , want Janet stond onder de douche
[ afbeelding ]
Ah nicequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een isolatieruimte voor paranoia deelnemers Rust& Relaxruimte
Nee, dat is inderdaad niet leuk. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb met carnaval nooit met bloem of schoenen gegooid dat heeft niets meer met carnaval te maken
Dat was dus Isaac. Esther sprak hem op die bloem aan in de keuken en zijn antwoord was 'Die bloem was nog maar het begin!'quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb met carnaval nooit met bloem of schoenen gegooid dat heeft niets meer met carnaval te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jeff stond gisteren ook weer KimD uit te kafferen want gefrustreerd en reageert zich af op haar omdat ie verder ook helemaal niemand heeft. En daarstraks was ie boos op Erik en gaf ie daarna KimD een zware duw terwijl ze notabene last heeft van haar schouder. Ook al vermaak je je er vaak mee en val jij voor zijn charmes hij gedraagt zich als een asociale mafklapper.quote:
Wel rupiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wie zit op het muurtje naast Janet. Duidelijk Rupie niet.
Doe even normaal zeg: ik voor zijn charmes vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff stond gisteren ook weer KimD uit te kafferen want gefrustreerd en reageert zich af op haar omdat ie verder ook helemaal niemand heeft. En daarstraks was ie boos op Erik en gaf ie daarna KimD een zware duw terwijl ze notabene last heeft van haar schouder. Ook al vermaak je je er vaak mee en val jij voor zijn charmes hij gedraagt zich als een asociale mafklapper.
Dat zijn dezelfde mensen die denken dat carnaval alleen maar zuipen en van bil gaan isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupie met een handdoek in zijn handenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wie zit op het muurtje naast Janet. Duidelijk Rupie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het vooral ook meteen te letterlijk alsof ik impliceer dat je een relatie met diegene wilquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg: ik voor zijn charmes vallen.
Ik zou al blij zijn als ik het eind van het programma haal
Jij jouw mening, mijne is niet zo belangrijk
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Whahahahah....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe kom je erop!!??Het komt goed.... En anders maar niet.
ik gaf onlangs mijn mening over jef op fb en die was niet postief.werd gewoon afgemaakt door die fans van jef , werd zelf internetpester genoemd ;quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Verder mag iedereen zijn/haar mening hebben maar stoor mij aan die roze bril bij een achterban. Daarmee doel ik ook op andere plekken qua social media. In het geval van Jeff draaien ze alles zodat Jeff er maar telkens positief uitkomt. Sterker nog: als diegene een hekel heeft aan iemand dan volgen die schapen als een makke kudde hetzelfde gedachtegoed. Vind ik eng.
Meteen een perfect voorbeeld ja van wat ik dus bedoelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik gaf onlangs mijn mening over jef op fb en die was niet postief.werd gewoon afgemaakt door die fans van jef , werd zelf internetpester genoemd ;
Ik kwam Paulus laatst tegen en dacht 'verrek!', maar verder niet meer aan gedacht tot GJ straks die blik trok.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Whahahahah....![]()
![]()
Hoe kom je erop!!??
dat gebeurt met elke willekeurige deelnemerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik gaf onlangs mijn mening over jef op fb en die was niet postief.werd gewoon afgemaakt door die fans van jef , werd zelf internetpester genoemd ;
Ja apart fenomeen blijft het. Zulke narcisten hebben zo’n aantrekkingskracht op een bepaalde groep mensen dat die groep helemaal blind wordt voor de lelijke, potentiaal gevaarlijke en enge kant van zo’n persoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Verder mag iedereen zijn/haar mening hebben maar stoor mij aan die roze bril bij een achterban. Daarmee doel ik ook op andere plekken qua social media. In het geval van Jeff draaien ze alles zodat Jeff er maar telkens positief uitkomt. Sterker nog: als diegene een hekel heeft aan iemand dan volgen die schapen als een makke kudde hetzelfde gedachtegoed. Vind ik eng.
Kuch, denk niet dat Wanda heel veel supporters heeft?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gebeurt met elke willekeurige deelnemer
als je Wanda support of afkraakt net zo
GJ/Isaak/tiano/babs/mirthe/kenzi
Zelfs letterlijke teksten die totaal niet als grap bedoeld zijn worden dusdanig verdraaid alsof heel erg normaal. In plaats van gewoon toe te geven dat het heel erg walgelijk is krijg je kreten als 'er zal wel geknipt zijn' 'niet zo bedoeld' 'televisie maken'.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja apart fenomeen blijft het. Zulke narcisten hebben zo’n aantrekkingskracht op een bepaalde groep mensen dat die groep helemaal blind wordt voor de lelijke, potentiaal gevaarlijke en enge kant van zo’n persoon.
Is het adoratie, in zo iemand zijn licht willen staan?
Het gevoel hebben een krachtige leider te volgen?
Over Jeff: hij blaast zichzelf op, maar zo geweldig vindt hij zichzelf waarschijnlijk helemaal niet.
Hij heeft een leuke kant, maar als ik 1 ding heb geleerd is dat ik heel hard weg moet hollen van dit soort destructieve types.
Ze kosten alleen maar energie.
Dat op zich is interessanter dan Jeff zelfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs letterlijke teksten van hem die totaal niet als grap bedoeld zijn worden dusdanig verdraaid alsof heel erg normaal is
In plaats van gewoon toe te geven dat het heel erg walgelijk is krijg je kreten als 'er zal wel in geknipt zijn' 'niet zo bedoeld'
Dat zegt toch al genoeg over de Jeff fans...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
er is een heuse pagina voor alleen Wanda fansquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kuch, denk niet dat Wanda heel veel supporters heeft?
En dat is het, ik vind Jeff een goede toevoeging. Zou het jammer vinden als hij weg ging. Maar hij is ook een klein beetje vol van zichzelf en heel denigrerend naar andere mensen. Niet mooi.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat het allemaal erg overtrokken word
ze zitten in een spel dat nu eenmaal niet het mooiste in mensen naar boven haalt
het zou inhouden dat minimaal de helft van de loods rijp is voor een inrichting
mensen spelen op een bepaalde manier het spel
Huub(DGK) en Jaap werden ook verguisd en later werd het hallelujah
Je kunt iemand een goede toevoeging vinden zonder er fan van te zijn
Ja maar dat ga je altijd blijven houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat op zich is interessanter dan Jeff zelf
Blijf je realiseren dat iedereen daar binnen 6 maanden moet oprotten om één persoon met ruim ¤900.000 aan de haal te laten gaan..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat het allemaal erg overtrokken word
ze zitten in een spel dat nu eenmaal niet het mooiste in mensen naar boven haalt
het zou inhouden dat minimaal de helft van de loods rijp is voor een inrichting
mensen spelen op een bepaalde manier het spel
Huub(DGK) en Jaap werden ook verguisd en later werd het hallelujah
Je kunt iemand een goede toevoeging vinden zonder er fan van te zijn
Really? Wat zijn mensen toch raaaarrrr. Sowieso fan zijn van iemand…quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een heuse pagina voor alleen Wanda fans
net als Jeff fans en Berend fans(die berend zelf heeft overgenomen nu)
(wat berend op die pagina over anderen zegt is ook niet altijd even fraai om maar een klein voorbeeld te geven)
ik denk zou hij het anders aanpakken hij verder zou komenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dat is het, ik vind Jeff een goede toevoeging. Zou het jammer vinden als hij weg ging. Maar hij is ook een klein beetje vol van zichzelf en heel denigrerend naar andere mensen. Niet mooi.
Maar er zijn daar genoeg die een lelijke kant van zichzelf laten zien. Zouden wij ook doen als we daar zaten.
jij snapt hetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijf je realiseren dat iedereen daar binnen 6 maanden moet oprotten om één persoon met ruim ¤900.000 aan de haal te laten gaan..
Er zijn mensen voor minder vermoord
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijf je realiseren dat iedereen daar binnen 6 maanden moet oprotten om één persoon met ruim ¤900.000 aan de haal te laten gaan..
Er zijn mensen voor minder vermoord
Als je denkt dat Jeff fans raar zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Really? Wat zijn mensen toch raaaarrrr. Sowieso fan zijn van iemand…
Is helemaal waar maar je kunt daarin natuurlijk ook doorslaanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dat is het, ik vind Jeff een goede toevoeging. Zou het jammer vinden als hij weg ging. Maar hij is ook een klein beetje vol van zichzelf en heel denigrerend naar andere mensen. Niet mooi.
Maar er zijn daar genoeg die een lelijke kant van zichzelf laten zien. Zouden wij ook doen als we daar zaten.
je kunt niet claimen dat je mensen kent adhv een RLSquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is helemaal waar maar je kunt daarin natuurlijk ook doorslaan
Het dedain waarmee hij praat over mensen dat deed ie altijd al
Gut, misschien moet ik ook eens een rondje Facebook doen. Heb alleen geen Facebook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je denkt dat Jeff fans raar zijn
die van Wanda die verzinnen van alles om Jeff in een kwaad daglicht te zetten(kan hij zelf prima)
ik zou het lekker bij de COS houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gut, misschien moet ik ook eens een rondje Facebook doen. Heb alleen geen Facebook.
Ach vind dit ook wel genoeg.
Ik vermaak mij prima met de polonaise in de COS
Wij gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het lekker bij de COS houden
op FB zijn ze echt![]()
Volg gewoon zijn gedrag in al die maanden en koppel dat aan fatsoensnormenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet claimen dat je mensen kent adhv een RLS
we zien zelf dat er veel gestuurd wordt
maar hoeveel precies weet niemand
Nou omdat je er zo vrolijk bij huptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het weer leuk over de streams hebben
ik denk dat het niet zo werktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volg gewoon zijn gedrag in al die maanden en koppel dat aan fatsoensnormen
Hier kunnen we een hele lange discussie over voeren maar dat lijkt me niet verstandig en staat bovendien los van de streamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het niet zo werkt
maar jij mag daar een andere mening over hebben
Maw Erik heeft plastic borden?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Erik.."Als je keramiek borden wast, gaat je warmte snel uit je water"
Kim.. Hé wat?
Erik.."Als je keramiek borden wast, gaat je warmte snel uit je water"
maar ook een lijstjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:34 schreef spapaars het volgende:
En Isaac mag ze uitdelen.
[ afbeelding ]
Neuh.. Erik lult constant dwangmatige feitjes... zal met zijn "aandoening" te maken hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maw Erik heeft plastic borden?
Ze gaan weer rennenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ook een lijstje
stappentellers op een rijtje
![]()
de tijd weten ze toch alquote:
Gewoon ook ingebouwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
de tijd weten ze toch al
via de oven
die staat nagenoeg gelijk
heeft 2 dagen geduurd voor Isaak hem van mijlen naar km kreegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond er nog wat op de planning voor de zaterdagavond, behalve stappen tellen?Doe nor maal
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:42 schreef Seattle het volgende:
esther gaat wat doen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond er nog wat op de planning voor de zaterdagavond, behalve stappen tellen?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Babs: 'Ik heb een harde lach maar die van KimD...'quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:42 schreef Seattle het volgende:
Veel ouwehoeren over nominatie, waar ze toch nooit uitkomen blijkt al na ruim een ½jaar konkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond er nog wat op de planning voor de zaterdagavond, behalve stappen tellen?
Nou dat is toch ook niet te geleuven, he? Ik zie het nog wel gebeuren dat straks Wanda bij Wendy in bed ligt…quote:
ow wat zou ik ze graag een spiegeltje voor houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs: 'Ik heb een harde lach maar die van KimD...'
Wanda: 'Haar gedrag ook, ze imiteert gewoon Jeff...'
Toch vind ik het weleens verfrissendquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wat zou ik ze graag een spiegeltje voor houden
als 1 ding toch echt overduidelijk is
is dat er maar weinig zijn die zelfreflectie hebben
mwahhhquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook niet te geleuven, he? Ik zie het nog wel gebeuren dat straks Wanda bij Wendy in bed ligt…
in het midden van de loodsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
En nu.. Polonaise... In de Huiskamerrrrr.....![]()
[ afbeelding ]
planning voor polonaise nachtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat voor overzicht is dit nu? Kan het 1e lijstje niet lezen.
Waar? daar of hier?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
planning voor polonaise nacht
wie blijft wanneer wakker
jij staat op de planning van 00.00 tot 08.00 in de COSquote:
Oké thanks👍quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
planning voor polonaise nacht
wie blijft wanneer wakker
Whût? kan ik nog plassen tussendoor?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij staat op de planning van 00.00 tot 08.00 in de COS
Kon er helaas niet meer van maken, dacht neem er snel een screenshot van voor wat het waard isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat voor overzicht is dit nu? Kan het 1e lijstje niet lezen.
Ice wilde ze hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal een gummie klokkie om wat zijn ze blij
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wat zou ik ze graag een spiegeltje voor houden
als 1 ding toch echt overduidelijk is
is dat er maar weinig zijn die zelfreflectie hebben
hop hopquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:10 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die voor de 100.000 ste keer zegt dat de was lang duurt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
matin ruikt aan zijn sok voor hij hem aantrekt
trekt een vies gezicht en doet hem aan
Martin kan alleen maar vieze gezichten trekken met dat gezicht van hem...Snel naar huis met die aansteller...quote:
Maar onnodig traplopen kan ie wel ...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
Las ik nu goed dat Matin weer niet mee hoeft te doen vannacht??
Van mij mag hij wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Martin kan alleen maar vieze gezichten trekken met dat gezicht van hem...Snel naar huis met die aansteller...
die heeft zo goed als elke nachtopdracht wel wat gehad waardoor hij niet mee hoefde te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar onnodig traplopen kan ie wel ...
Ja soms vergeet die even dat die mank moet lopenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
Zoals Matin die trapt af loopt
zou ik niet denken dat hij iets met zijn enkel heeft
gewoon vannacht een dansje om en op martins bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef chufi het volgende:
Doe maar een toeter en een dansje in het midden van de loods tusssen de banken
Ja, weard. Maar vanmiddag vertelde hij dat er een foto/filmpje is gemaakt en dat er een scheurtje in zijn bot was...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja soms vergeet die even dat die mank moet lopen
daarom nu een polonaisequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nou kappe met nog meer kutkaartjes legge..![]()
Die kutkaartjes moeten natuurlijk allemaal gelezen worden.. hoeft niet.. maar moet wel natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
gooi ff een biertje in die Sas
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
@:Hoempah
stream 1 20.15
Ice steekt de boel in de fik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:27 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mutsen blijven ook gewoon op de bank zitten schreeuwenThinking is difficult, that’s why most people judge
we pakken elkaars hand in de COSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ben benieuwd of ze nog wat over haar liefde voor JW gaat zeggenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we pakken elkaars hand in de COS
we geven nu alle positieve energie door in aan elkaar
LIEFDEoké EstherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we pakken elkaars hand in de COS
we geven nu alle positieve energie door in aan elkaar
LIEFDEAnd we we're alle together nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ik krijg hier eerder moordneigingen vanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moet huilen.. Ik hou ineens van iedereen
Wanda weet het na vanavond, ze gaat voor Jasper. Zoveel liefde in de loodsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen heeft tijd en stappenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:30 schreef D. het volgende:
Ben ik nog op tijd? Gaan ze Esther offeren?
Met dank aan Esther en Martin (voor de muziek)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Met een IvoRRJJ-Triootjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda weet het na vanavond, ze gaat voor Jasper. Zoveel liefde in de loods
Oil in the lampquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
And we we're alle together now![]()
pre crematie van Estherquote:
Eerlijk is eerlijk een appelflap is wel lekkerder dan een droge plak cakequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
pre crematie van Esther
koffie en appelflap na afloop van de dienst
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap de lol er niet van , zal wel aan mij liggen
Gewoon ongemakkelijk dit, en daarom lachwekkend...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap de lol er niet van , zal wel aan mij liggen
Wij of zij?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kijk gezellie mee, 1 grote familie zijn we, volgens Esther dan
En ze vindt zichzelf natuurlijk ontzettend leukquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zijecht erg dit en wat zet Esther zich voor schut zeg.
Hoe dan? Ze doet niets in de loodsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:46 schreef pingu66 het volgende:
Heeft zeviets over JW gezegd en over wat zij in de loods doet?
Helaas weet de rest ook dat er ongeveer 12 cams op hun staan op dat moment..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zijecht erg dit en wat zet Esther zich voor schut zeg.
Nee wij doen dat wel voor haarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Kan niemand haar even zeggen hoe ongemakkelijk dit is ?
Of doen ze dat achteraf onderling pas?
er is genoeg commentaar vanaf de bankenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Kan niemand haar even zeggen hoe ongemakkelijk dit is ?
Of doen ze dat achteraf onderling pas?
biertje geloof ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er vandaag weer wat te zuipen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Esther alles al opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet ook, ik zat gisteren wat foto's van de eerste COS-sen te kijken en toen viel me dat ook opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
JW ziet er slecht uit zeg
die is in 6 maanden 10 jaar ouder geworden
ik denk eerder dat Esther er 1 heeftquote:
Begint alweer goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bier is gisteren opgedronken, als ik het goed heb..
Daar is bier voor, opdrinkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bier is gisteren opgedronken, als ik het goed heb..
Dat gaat altijd snel in een RLS vind ik ,zo snel ouder wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet ook, ik zat gisteren wat foto's van de eerste COS-sen te kijken en toen viel me dat ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |