Om de poen.. of ze het leuk vinden is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
en die noorderlingen maar afgeven op carnaval, maar als de muziek start hebben ze de grootste lol
Alles voor geldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
en die noorderlingen maar afgeven op carnaval, maar als de muziek start hebben ze de grootste lol
kijk de caps, zo leuk hebben ze het nog nooit gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om de poen.. of ze het leuk vinden is nog maar de vraag
Ik kijk 1 minuut later naar de uitgebluste...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kijk de caps, zo leuk hebben ze het nog nooit gehad
Best slim van Bern om op die manier een lijstje te maken om uit te kunnen kiezen als de volgende eliminiatieopdracht fysiek isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
Marciano
Martin
Eunice
Jeffrey
Kim afgehaakt schouders
Bern moet inzien dat hij moeten stoppen met lesgeven.
ze wisten al dat de vorige niet gehaald werd want Eunice was te laat, toch hebben ze de grootste lol, BUSTEDquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk 1 minuut later naar de uitgebluste...
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
Marciano
Martin
Eunice
Jeffrey
Kim afgehaakt schouders
Bern moet inzien dat hij moet stoppen met lesgeven.
Dat heeft Febo binnen 5 minuten goedgemaaktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wisten al dat de vorige niet gehaald werd want Eunice was te laat, toch hebben ze de grootste lol, BUSTED
jaaa ze kregen er niet genoeg vanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft Febo binnen 5 minuten goedgemaakt
hij hoeft er niet bij te lachen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Jef, het is een fucking opdracht voor geld, daarom doen we dat.
En ohhwee als ze sjaggo op de cams komenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Gedraagt zich (vaak) als een doorgesnoven tokkiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Hij vindt het wel een leuke, Zoë niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij hoeft er niet bij te lachen hoor
Hij zei dat hij het een leuke opdracht vond!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Zoe op zich wel maar dat ze met dingen gaan gooien nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij vindt het wel een leuke, Zoë niet.
hij mist de bourgondisch flamboyance , jammer voor hemquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het een leuke opdracht vond!
Hij gaf Zoe op haar kop dat ze zo zeurde.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gedraagt zich als een doorgesnoven tokkie
ja hoor geef bern maar de schuldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
Marciano
Martin
Eunice
Jeffrey
Kim afgehaakt schouders
Bern moet inzien dat hij moeten stoppen met lesgeven.
Zoe had eerst uitgelegd dat ze het niet leuk vind als ze met dingen gaan gooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij gaf Zoe op haar kop dat ze zo zeurde.
Jeff: het is een fokking opdracht daar doe je aan mee.Ik vind ook niet elke opdracht leuk, maar ik doe mee en deze vind ik wel leuk.
Zoe weg.
Je moet eens goed opletten op zijn gedrag en hele attitudequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij gaf Zoe op haar kop dat ze zo zeurde.
Jeff: het is een fokking opdracht daar doe je aan mee.Ik vind ook niet elke opdracht leuk, maar ik doe mee en deze vind ik wel leuk.
Zoe weg.
Rupert deed ook niet mee met de polonaise want die zat op de muur tussen de douches.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤100 Eunie heeft er een verknalt
Zometeen krijgt ze weer een slingerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : ik zit alleen maar opgesloten met kneuzen
Kim : schat hou het positief
Dat maakte niet meer uit, dat was de -25 Polonaise , ( verplicht afmaken)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Rupert deed ook niet mee met de polonaise want die zat op de muur tussen de douches.
Een tokkie meer is het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet eens goed opletten op zijn gedrag en hele attitude
Dat heb ik gehoord en ze bleef erover doorgaan. Toen zei Jeff het.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe had eerst uitgelegd dat ze het niet leuk vind als ze met dingen gaan gooien.
Zouden ze wel streng zijn als het niet wordt geteld , want Janet stond onder de douchequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Rupert deed ook niet mee met de polonaise want die zat op de muur tussen de douches.
Ik zie dat best.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet eens goed opletten op zijn gedrag en hele attitude
Ik heb met carnaval nooit met bloem of schoenen gegooid dat heeft niets meer met carnaval te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord en ze bleef erover doorgaan. Toen zei Jeff het.
Ik weet dat Zoe OCD heeft . maar dan had e niet mee moeten doen.
Ze klaagde ook al over de badkamer dat die nu vuil was...sja...carnaval he.
Dat is juist eigenlijk nog erger want hij weet dat daar een gele kaart op staat dus heeft soort van vrij spel om maar te beledigenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie dat best.
En maar blaffen en als het zover is: niet bijten.
Een isolatieruimte voor paranoia deelnemers Rust& Relaxruimtequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
Wat gaan ze nu met de kas doen, liggen nu vloerplaten in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |