Ach meid, wat een ramp.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:02 schreef Toine51 het volgende:
Goh, in een ander topic werd toch écht beweerd dat het ergeren aan dat woke/gendergeneuzel aan jezelf lag, vooral domme mensen zouden dat ervaren. En het viel čcht wel mee hoor met dat gedram...
Toch? @:Zwansen, @:Nielsch...
Ja, mensen die een beetje met pentagrammen en kruiden rommelen en zichzelf daarom 'heks' noemen. Maar natuurlijk niet de fictieve heks met magische krachten op een bezemsteel.quote:
Totaal geen rekening houden met kleurenblindheidquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke voorstel ter herziening Roodkapje.
REDEN WAAROM:
- Roodkapje is een meisje. Dat zij zorgtaken op zich neemt is stereotype en rolbevestigend.
- De slechterik in het verhaal is een dier. Een dier wordt hiermee gedemoniseerd; de wolf is een nobel wezen en verdient achting.
- De jager. Geen verdere woorden voor nodig.
- De zieke oma. Ageďstisch, niet alle oma's zijn bedlegerig en ziekelijk, noch hebben zij automatisch hulp nodig.
- Mandje van Roodkapje. Bevat ongezonde voeding.
- De wolf (2): wordt op gruwelijke wijze gedood en verminkt terwijl hij enkel zijn natuurlijke impulsen volgt.
VOORSTEL TER HERZIENING:
- Roodkapje is een genderneutraal kind. Als zij moslim(a) zijn mogen zij het rode kapje houden.
- De wolf wordt veranderd in een kapitalistische, obese, blanke, heterofiele zakenman, die erop uit is het bos om te kappen om plaats te maken voor een nucleaire kerncentrale.
- De oma is een kwieke op leeftijd zijnde dame die gekleed gaat in sportieve kledij en graag aerobict.
- De jager is een homoseksuele Egyptische boswachter.
- Op de vleesetende Zakenman na is iedereen veganistisch, ook de dieren.
- De moraal wordt dat Roodkapje, Oma en de Jager zich inspannen om het bos en de daarin levende dieren, waaronder de Kleine Lieve Wolf, te beschermen tegen de hebzuchtige, koloniale tendensen van de Zakenman.
Iedereen voor?
Oh trouwens, in het oorspronkelijke sprookje van Grimm staan helemaal geen leeftijden beschreven bij het huwelijk tussen de prins en Sneeuwwitje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:09 schreef Selenophilia het volgende:
Sws alle jonge prinses meisjes met als doel trouwen
Nog erger. Niet eens de overleden dader maar iemand met dezelfde achternaam. Met foto in het AD.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, ik herinner me het verkeerd. Dat bedreigen gebeurde, maar hij had het over de mensen die de overleden dader bedreigde
Dat kan geen kwaad. Heksen bestaan. Dat zijn meestal op natuur gerichte mensen die geen kwaad in de zin hebben. Ik heb wel eens een heks ontmoet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dus iemand een heks noemen kan geen kwaad want fictief.
Nu is ze boos.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je interpreterings- en redenatievermogen is echt ontzettend zwak. Ik zal het nog uitleggen, maar het is waarschijnlijk tevergeefs.
Jij zegt: zelf iets lelijk vinden is wat anders dan in een kinderboek beschrijven wat lelijk is.
Een fictief boek wordt geschreven door een persoon. Het bevat geen feiten die na onderzoek zijn vastgesteld en bewezen, het is een verzonnen verhaal. In dit geval ook nog eens over zaken die in het echte leven helemaal niet bestaan, zoals bijvoorbeeld heksen. Maar dat zelfs nog terzijde.
Hoe die schrijver ze beschrijft en ze daarbij 'lelijk' noemt, is zijn persoonlijke mening/voorstelling. Dat is wat hij lelijk vindt dus.
Zelf dit soort hysterisch gejank posten:quote:
En dan denken dat je dan een gevatte opmerking maakt door de ander "overstuur" te noemen.quote:Wtf iemand lelijk noemen moet kunnenLekker iemand kapot onzeker de plastische chirurgie injagen om vervolgens haar voor niet natuurlijk uit te maken. Nog een keer
mensen
Roodkapje en de wolf. Gruwelijke rijmen Roald Dahlquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke voorstel ter herziening Roodkapje.
REDEN WAAROM:
- Roodkapje is een meisje. Dat zij zorgtaken op zich neemt is stereotype en rolbevestigend.
- De slechterik in het verhaal is een dier. Een dier wordt hiermee gedemoniseerd; de wolf is een nobel wezen en verdient achting.
- De jager. Geen verdere woorden voor nodig.
- De zieke oma. Ageďstisch, niet alle oma's zijn bedlegerig en ziekelijk, noch hebben zij automatisch hulp nodig.
- Mandje van Roodkapje. Bevat ongezonde voeding.
- De wolf (2): wordt op gruwelijke wijze gedood en verminkt terwijl hij enkel zijn natuurlijke impulsen volgt.
VOORSTEL TER HERZIENING:
- Roodkapje is een genderneutraal kind. Als zij moslim(a) zijn mogen zij het rode kapje houden.
- De wolf wordt veranderd in een kapitalistische, obese, blanke, heterofiele zakenman, die erop uit is het bos om te kappen om plaats te maken voor een nucleaire kerncentrale.
- De oma is een kwieke op leeftijd zijnde dame die gekleed gaat in sportieve kledij en graag aerobict.
- De jager is een homoseksuele Egyptische boswachter.
- Op de vleesetende Zakenman na is iedereen veganistisch, ook de dieren.
- De moraal wordt dat Roodkapje, Oma en de Jager zich inspannen om het bos en de daarin levende dieren, waaronder de Kleine Lieve Wolf, te beschermen tegen de hebzuchtige, koloniale tendensen van de Zakenman.
Iedereen voor?
Mooi dat je inziet hoe triest je woke gedrag is als je er mee geconfronteerd wordt. Zegt ook veel over je intelligentie dat je mijn post over het gebruik van het "B woord" serieus neemt en niet begrijpt dat het een parodie op je woke gedrag is.quote:
Heb liever dat ze based weigeren. Het is hier erger dan Geenstijl/Stormfront somsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:10 schreef myShizzle het volgende:
Kunnen we van NWS ajb een wokevrije omgeving maken?
Ergens geen aandacht aan geven zou best hier kunnen beginnen.
Maar er is niets mis met Joods. Dus kan het prima.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goudberg klinkt wel erg Joods, zo zie je het ware gezicht van Links.
Wel weer typisch dat het de vuige nietsontziende fabriekseigenaar isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar er is niets mis met Joods. Dus kan het prima.
Als je zo vol bent van jezelf ben je waarschijnlijk moddervetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:28 schreef Selenophilia het volgende:
Ziet 5 mensen met zelfde mening. Noemt iemand met niet zo een populaire mening niet intelligent.
Typisch fok weer.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je zo vol bent van jezelf ben je waarschijnlijk moddervet
Je post bijzonder onsamenhangende nonsens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:28 schreef Selenophilia het volgende:
Ziet 5 mensen met zelfde mening. Noemt iemand met niet zo een populaire mening niet intelligent.
Typisch fok weer.
Of een lief kind. Echt een ontzettend lief kind.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je zo vol bent van jezelf ben je waarschijnlijk moddervet
Daar werd inderdaad nogal over gehuild. Vandaar dat Disney dat nu eindelijk heeft opgelost en donkere kindjes nu ook blij kunnen zijn. Of bedoelde je dat niet?quote:
Een Brechje, of een Sterrequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:55 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Of een lief kind. Echt een ontzettend lief kind.
Maar Disney heeft er een zwarte zeemeermin van gemaakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Daar werd inderdaad nogal over gehuild. Vandaar dat Disney dat nu eindelijk heeft opgelost en donkere kindjes nu ook blij kunnen zijn. Of bedoelde je dat niet?
Voor zover ik weet wel, in een nieuwe film.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar Disney heeft er een zwarte zeemeermin van gemaakt?
Maar dan zijn nu andere kleuren boos.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, in een nieuwe film.
racisten!quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dan zijn nu andere kleuren boos.
Zal best, mij interesseert het geen reet.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dan zijn nu andere kleuren boos.
Dit typetje wordt saai...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:28 schreef Selenophilia het volgende:
Typisch fok weer.
Nee jij wel dan alleen maar je mening doordrammen. Ga lekker allemaal ja knikken met groepjes die dezelfde mening delen. Niveautje hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 00:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je komt echt niet verder dan prietpraat.
Je bent verre van dom. Integendeel. Daarom snap ik niet waarom je niet ziet hoe dit allemaal maar doorettert totdat straks werkelijk alles door de woke-mangel gaat.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee jij wel dan alleen maar je mening doordrammen. Ga lekker allemaal ja knikken met groepjes die dezelfde mening delen. Niveautje hoor
Niet doordrammen, maar onderbouwen. Jij komt niet veel verder dan "boomers, overstuur, janken" en wat emotioneel gedreven dramatische scenario's over "plastische chirurgie ingejaagd worden".quote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee jij wel dan alleen maar je mening doordrammen. Ga lekker allemaal ja knikken met groepjes die dezelfde mening delen. Niveautje hoor
Mening doordrammen?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Leuk. Kan ik ook zeggen over dat woke geschreeuw. Koekje van eigen deeg geven en iedereen is overstuur ja. Verder heb ik je observatie over mijn persoonlijkheid en wedstrijdje wie is intelligenter niet nodig. Dankquote:Op zondag 19 februari 2023 01:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Niet doordrammen, maar onderbouwen. Jij komt niet veel verder dan "boomers, overstuur, janken" en wat emotioneel gedreven dramatische scenario's over "plastische chirurgie ingejaagd worden".
Verder lijk je er nogal behoefte aan te hebben om tot een gelijkgestemde groep te behoren en denk je dat anderen ook vanuit dat motief reageren. Ik geef hier aan wat ik er zelf van vind, of anderen het met me eens zijn interesseert me geen reet.
Plat conservatisme zie ik ook niet zitten hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:00 schreef Gehrman het volgende:
Voordeel is wel dat dit soort gekte ervoor zorgt dat steeds meer mensen een hekel beginnen te krijgen aan de progressief linkse clubjes. Niet voor niets dat Kaag al aan het waarschuwen is voor een conservatief blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |