Of een lief kind. Echt een ontzettend lief kind.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je zo vol bent van jezelf ben je waarschijnlijk moddervet
Daar werd inderdaad nogal over gehuild. Vandaar dat Disney dat nu eindelijk heeft opgelost en donkere kindjes nu ook blij kunnen zijn. Of bedoelde je dat niet?quote:
Een Brechje, of een Sterrequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:55 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Of een lief kind. Echt een ontzettend lief kind.
Maar Disney heeft er een zwarte zeemeermin van gemaakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Daar werd inderdaad nogal over gehuild. Vandaar dat Disney dat nu eindelijk heeft opgelost en donkere kindjes nu ook blij kunnen zijn. Of bedoelde je dat niet?
Voor zover ik weet wel, in een nieuwe film.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar Disney heeft er een zwarte zeemeermin van gemaakt?
Maar dan zijn nu andere kleuren boos.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, in een nieuwe film.
racisten!quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dan zijn nu andere kleuren boos.
Zal best, mij interesseert het geen reet.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dan zijn nu andere kleuren boos.
Dit typetje wordt saai...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:28 schreef Selenophilia het volgende:
Ziet 5 mensen met zelfde mening. Noemt iemand met niet zo een populaire mening niet intelligent.
Typisch fok weer.
Nee jij wel dan alleen maar je mening doordrammen. Ga lekker allemaal ja knikken met groepjes die dezelfde mening delen. Niveautje hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 00:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je komt echt niet verder dan prietpraat.
Je bent verre van dom. Integendeel. Daarom snap ik niet waarom je niet ziet hoe dit allemaal maar doorettert totdat straks werkelijk alles door de woke-mangel gaat.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee jij wel dan alleen maar je mening doordrammen. Ga lekker allemaal ja knikken met groepjes die dezelfde mening delen. Niveautje hoor
Niet doordrammen, maar onderbouwen. Jij komt niet veel verder dan "boomers, overstuur, janken" en wat emotioneel gedreven dramatische scenario's over "plastische chirurgie ingejaagd worden".quote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee jij wel dan alleen maar je mening doordrammen. Ga lekker allemaal ja knikken met groepjes die dezelfde mening delen. Niveautje hoor
Mening doordrammen?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Leuk. Kan ik ook zeggen over dat woke geschreeuw. Koekje van eigen deeg geven en iedereen is overstuur ja. Verder heb ik je observatie over mijn persoonlijkheid en wedstrijdje wie is intelligenter niet nodig. Dankquote:Op zondag 19 februari 2023 01:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Niet doordrammen, maar onderbouwen. Jij komt niet veel verder dan "boomers, overstuur, janken" en wat emotioneel gedreven dramatische scenario's over "plastische chirurgie ingejaagd worden".
Verder lijk je er nogal behoefte aan te hebben om tot een gelijkgestemde groep te behoren en denk je dat anderen ook vanuit dat motief reageren. Ik geef hier aan wat ik er zelf van vind, of anderen het met me eens zijn interesseert me geen reet.
Plat conservatisme zie ik ook niet zitten hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:00 schreef Gehrman het volgende:
Voordeel is wel dat dit soort gekte ervoor zorgt dat steeds meer mensen een hekel beginnen te krijgen aan de progressief linkse clubjes. Niet voor niets dat Kaag al aan het waarschuwen is voor een conservatief blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |