tja het is ook niet oke om info in het huis te verspreiden wat de laatkomers mochten doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:52 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind die roepers niet ok. Zulk soort eenzijdige dingen (waar of niet) naar het huis roepen hoort niet.
Een gewone "Hup Ali/Jason/JOlien/etc." kan wel wat mij betreft, maar zulk soort dingen...
kodi gaat dat volgende week doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:53 schreef suzi1 het volgende:
ik zou dat ook roepen als ik om de hoek woonde
Dat is door BB gestuurd, die zullen wel duidelijk hebben gemaakt wat kan of niet. Zal niet voor niks zijn dat ze überhaupt laatkomers hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja het is ook niet oke om info in het huis te verspreiden wat de laatkomers mochten doen![]()
neeee dat gesloek van ias
Jij voert de druk nog even opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kodi gaat dat volgende week doen![]()
dat dusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef suzi1 het volgende:
ja ze hebben die mensen ook binnen gelaten met info
die kan 24/7 vanalles roepen
Dat moest er een keer van komen, ik vind het ook niet oke, maar een nieuwe bewoner binnen laten die info gaat rond strooien komt eigenlijk op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:52 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind die roepers niet ok. Zulk soort eenzijdige dingen (waar of niet) naar het huis roepen hoort niet.
Een gewone "Hup Ali/Jason/JOlien/etc." kan wel wat mij betreft, maar zulk soort dingen...
andere edities mocht het niet, nu wel. daar kun je ook wat van vinden. Ik snap je gedachtengang, bb heeft dat bepaald/ gestuurd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is door BB gestuurd, die zullen wel duidelijk hebben gemaakt wat kan of niet. Zal niet voor niks zijn dat ze überhaupt laatkomers hebben.
als BB bepaalde kaarten doorlaat of voglende week bij fan week bepaalde boodschappen/rankings is dat toch ook wat anders.
zie nu dat de stream gewisseld is en ze wel beeld op buiten hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: hebben jullie een balletje laten vallen?
Jolien: Ja Chiara, ik zag hem vallen, ik weet het verder niet, het regende,
Charlotte: Ik kan niet meer, mijn arm doet pijn, waar is Chiara?
Jolien: Wil je kijken of dat Chiara komt, anders sta ik hier alleen.
Dat stemmetje dat ze ook nadoetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien gelijk over charlotte die vroeg over het balletje. Die start wel vaak met roddelen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet
Ik zit op stream 2, dacht laat ik eens die pakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie nu dat de stream gewisseld is en ze wel beeld op buiten hebben
Net zo misselijk gedrag van haar. Wat is er mis mee om rechtstreeks te vragen aan haar. Ze had het van andere gehoord maar vraagt het ook aan hun. Juist goed lijkt me ipv verhalen van andere gelijk gelovenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat stemmetje dat ze ook nadoet
Al 3 jason 1 en chiara 2quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er is een balletje gevallen? Nu graag bericht dat ze een week lang voor niks hebben gestaan
Er zijn er al meerdere gevallen afgelopen dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er is een balletje gevallen? Nu graag bericht dat ze een week lang voor niks hebben gestaan
Ja, en wederom charlotte nadoenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
bij mij loopt de buitenstream erg achter, zie dat ze het binnen al gevraagd heeft..
ze gaan om 17 uur als ze dan nog staan overleggen
Ik vind haar zo"n irretant kutwijfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, en wederom charlotte nadoen
In de uitzending liet Jason ook al een balletje vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
zegt hij dat nu weer? haha dat zei hij vanmorgen ook al!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:09 schreef suzi1 het volgende:
rob gaat meedoen volgende week
als ze haar moet lopen loopt hij gwn mee
dan staat hij er maar op ofzo)
Of mag PON kiezenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
De kijker heeft pon aankomende week verwacht ik
Zit er wel in jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
De kijker heeft pon aankomende week verwacht ik
Nu beloofd hij het weerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zegt hij dat nu weer? haha dat zei hij vanmorgen ook al!
zei een uur later dat hij toch nog wat vocht in de knie voelt.. en bleef lekker liggen.
vanmorgen doet hij echt mee beloofde hij ons
ik vond nawel ookquote:
Precies.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:52 schreef Hoylei het volgende:
Af en toe is ze erger dan chiara met slechtpraten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
jolk over cha. die voelt zich nu zo belangrijk omdat ze met lins is
blabla ze wil altijd daar op de bank zitten met de live
ooo cha ga haar niet onder je hoedje nemen volgende week!!
Een zwarte bal is af...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de uitzending liet Jason ook al een balletje vallen.
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Ik zie weer regen, echt,
Jolien: Wij zijn vervloekt.
Chiara: Dit is de vijfde keer in de regen.
Jasonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:12 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Moest de kijker beslissen. Wie zou de PON winnen denken jullie?
Jasonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:12 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Moest de kijker beslissen. Wie zou de PON winnen denken jullie?
denk dat die met stip op 1 chiara zet, mimi , robquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou PON wel aan Chiara willen geven alleen. Ben wel benieuwd
. Maar stiekem hoop ik ook op Lindsey want dat is volgens mij de enige die Rob erop durft te zetten.
Nee over een struisvogel, roadrunner is geen struisvogelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:13 schreef suzi1 het volgende:
heeft sharon het nou over die miep miep vogel
ja maar over een vogel he, die meerent met de auto. doet miep miep ookquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee over een struisvogel, roadrunner is geen struisvogel
Heel zielig en sneu want Chiara heeft buikpijn.quote:
Wat kun je met een PON?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:14 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel epic zijn. Jason de PON geven
Ja in hoe stemt fokquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:16 schreef Angelique61 het volgende:
Is er al een poll wie er mag blijven?
Chayron gaat. Dat is wel zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:16 schreef Angelique61 het volgende:
Ali 👑quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:16 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk Rob, Lindsey en Ias.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:16 schreef happyme28 het volgende:
Van Jason zou ik het echt niet weten wie hij stemt. Mogelijk toch ook Rob wel, en Ias gok ik. De 3e zou ik Ali doen als ik hem was en zeggen, ik weet toch 1000% zeker dat je blijft
even naar onderen scrollen dan zie jequote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:16 schreef Angelique61 het volgende:
Vooral Lesley Lindsey is er niet bijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:24 schreef Monique___ het volgende:
wat valt jullie op aan tafel? Mij dat het een fijne relaxte sfeer is nu de gossip girls buiten staan
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vooral Lesley Lindsey is er niet bij![]()
Maar die is vast aan het douchen?
[/quote]quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:16 schreef Monique___ het volgende:
@:StruisZVeugelT ze hadden het over jou
Hahaha jij ook met Lesley. Ik zweer het he(😉) ik moet er echt aan denken dat ze Lindsey heet, anders schrijf ik élke keer Lesley 😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vooral Lesley Lindsey is er niet bij![]()
Maar die is vast aan het douchen?
wie wat waar .. ik wul alles weten \\ Gm cosquote:
Ja en camera draaide meteen weg had het ook door iddquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
andere edities mocht het niet, nu wel. daar kun je ook wat van vinden. Ik snap je gedachtengang, bb heeft dat bepaald/ gestuurd.
maar ja.. daardoor (denk ik) ook veel gestuurd door die laatkomers wat de groepssfeer ook niet ten goede kwam.
heb het ook nog niet eerder zo erg meegemaakt dit gekonkel.
oh we mogen dus nu ook niet meer horen en zien dat chiara en jolien weeer negatief praten over charlotte?
jolien begon charlotte weer na te doen..
willen niet weer een schreeuwerd daar hebben die de gossip girls verraadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja en camera draaide meteen weg had het ook door idd
Ja hoor ja.quote:
Als ik naar huis ga, ga ik naar huis, als ik erin blijf, blijf ik erinquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron zit zijn aanstaande vertrek te overpeinzen
Ik zit er met verbazing naar te kijken.quote:
bart kan goed strijken en kleding vouwen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit er met verbazing naar te kijken.
Bij de buren is dat Isaak ,een ex marinier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bart kan goed strijken en kleding vouwen.
ja bart komt ook van defensiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de buren is dat Isaak ,een ex marinier.
Ze leren daar goede dingen.
Geleerd in het leger.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bart kan goed strijken en kleding vouwen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja bart komt ook van defensie
Jolien: En dan van half 6 tot half 7 staan we weer bij het bal spel en dan ons zelf klaarmaken voor de live-show?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:15 schreef mario390 het volgende:
wat is chiara en topper, half ziek staat zij dat door
om 5 moest zij daar staan weg de kutballen
Maw,ze hebben anderhalf uur nodig?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: En dan van half 6 tot half 7 staan we weer en dan ons zelf klaarmaken voor de live-show?
Chiara: Wanneer iedereen daar mee eens is?
Weet het niet, dat zeiden ze net, douchen, make-up en vanaf 20:00 uur klaarzitten in de huiskamer?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maw,ze hebben anderhalf uur nodig?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:23 schreef Schakeltopia het volgende:
die schreeuwert sjairon vanavond naarr huis . wat een FEEST
we moeten een poultje starten. Welk lichaamsdeel breekt bij rob volgende week? Ik zeg zn rechteroor!quote:
Je verzint het niet .quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahahahaha
sorry
moet echt even lachen
sjoklaat, zo zacht als boterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
zat er een nootje in de chocola ofzo?
ze vreten alleen pannenkoeke en kwark
Ik zeg zijn rechterduim uit de komquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
we moeten een poultje starten. Welk lichaamsdeel breekt bij rob volgende week? Ik zeg zn rechteroor!
Bijna niet moest al cardioloog etc aan te pas komenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:26 schreef -river- het volgende:
Dat dat wrak door de BB keuring is gekomen.
Iets achter zijn elleboog gok ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik zeg zijn rechterduim uit de kom
Tandarts in de DBKquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
hij is echt aan het aftakelen daar op de bank.
hoor jolien zeggen dat het gemaakt kan worden stond in het bb boekie
Dat hang maar af vanuit welke hoek je het bekijkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:30 schreef Lillfex het volgende:
Chiara dan weet jij niet wat je ziet als jij het huis uit gaan en als je echt bent zoals je in het huis bent dan zou ik je nooit willen kennen
Blaasproblemen🙄quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
we moeten een poultje starten. Welk lichaamsdeel breekt bij rob volgende week? Ik zeg zn rechteroor!
Fijne binnenkomer rene.quote:
Rob gaat losquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zeker..
zit bessen..
d9 begin niet over .. rectaal en zuks ivm een iemand
Afwas gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
sorryze staan nog steeds zie ik.waarom helpt rob vandaag niet.of heb ik het gemist
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob gaat los
over zijn anale
druiventros.
Kan nu niet zijn vulling ligt er uit krijgt hij de wind in zijn kies.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik wil hem op dat krukje zien staan
Tip voor de FEBO.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:40 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie het voor mij vanavond tijdens de live het is alles of niks.dus rob moet eerst de ballen vast houden,dan houd het pas op![]()
iedereen boos op rob.da de beelden van de afwas met nieuwe thema wie doet wat
Hij heeft net een stuk vulling afgebrokenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus tis nu Tandpijn bij Zeikstraal ??
< snap ut ff niet
gsamme zeg wat een pech zegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft net een stuk vulling afgebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lkkr likke langs je Tandquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet normaal wat er allemaal mis kan gaan in een paar weken volgens Rob
Zeg maar..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:45 schreef ledn81 het volgende:
Chayron : "Aan de ene kant bla bla bla, aan de andere kant blabla bla"
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
beter ze knipt ff die hooiberg van zichzelf
prachtig haar van Isias.. mooie kleur ook
mooi..gouden kranenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
ik hoor hier nu pas dat haar badkamer zwart is
het is maar hoe het geknipt word hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Chey heeft geen actieve herinnering.
Daar heeft ze iemand voorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mooi..gouden kranen
yap yum look
veul poets werk ..zwarte tegels
Hij weet niet dat er live streams zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is maar hoe het geknipt word he
Hij is echt de beste.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:53 schreef Schakeltopia het volgende:
in spellen gaat hij uitblinken he
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:53 schreef Schakeltopia het volgende:
Thuis lekker met de kids rummicubben🤗quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:53 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Thuis lekker met de kids rummicubben🤗
Grappig wel, en dat met een huis/tuin/keuken schaartje..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:55 schreef engine het volgende:
Kapsel van ias is wel echt stuk netter zo
Pappa heeft weer gewonnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Thuis lekker met de kids rummicubben🤗
Hij zal vast een pedagogisch verantwoorde uitleg bij hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa heeft weer gewonnen.
Wat erg.
De broodjes die Charlotte had gebakken ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara overleggen over om het uur doen. Nu als ze er om 5 uur nog staan dan overleggen. Hoor niemand klagen over de broodjes verder
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De broodjes die Charlotte had gebakken ?
Een kuister.quote:
Levenslessen kids.. leven is hard hè je kunt niet altijd winnen, wen er maar aan!!🤪😜quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa heeft weer gewonnen.
Wat erg.
Ik heb beeld nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:00 schreef Kayro het volgende:
[..]
Levenslessen kids.. leven is hard hè je kunt niet altijd winnen, wen er maar aan!!🤪😜
te grote bek..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Ondanks al zijn tekortkomingen, vind ik Ias best wel een grappig jong.
Hij heeft denk ik best wel veel zelfvertrouwen, trekt zich weinig van op of aanmerkingen aan.
altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij zal vast een pedagogisch verantwoorde uitleg bij hebben
En toch kon hij goed tegen Jacq op die hem maar een blaag vond.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
te grote bek..
geld bla bla
22 jr dat jong
vnd dat toen ook primaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch kon hij goed tegen Jacq op die hem maar een blaag vond.
Snap je punt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vnd dat toen ook prima
. tis meer zn verhalen , gokken dikke auto's
nu al zulke praat en ervaringen ..
geen oog en oren meer wat gemid /armoe/normaal is
milieu in waar hij opgroeitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vnd dat toen ook prima
Hier heb je zeker gelijk in, maar toch zie ik ook het leuke/goede in hem, wat ik bij Rob dus echt niet kan vinden. en dat op die leeftijd!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vnd dat toen ook prima
Hij doet niet eens zijn best zich verstaanbaar te maken, dan hoeft hij voor mij niet te blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
te grote bek..
geld bla bla
22 jr dat jong
Sorry, beetje onzin argument, die jongen is opgevoed met dat taaltje toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij doet niet eens zijn best zich verstaanbaar te maken, dan hoeft hij voor mij niet te blijven.
Ik als Fries versta hem prima.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij doet niet eens zijn best zich verstaanbaar te maken, dan hoeft hij voor mij niet te blijven.
Trap em af jong.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan ze ook allemaal wel redelijk volgen eigenlijk
ik vind het steno praten van bart vaker lastig te volgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan ze ook allemaal wel redelijk volgen eigenlijk
Subiet.quote:
Maar wie bepaalt of jij wel of niet goed verstaanbaar bent, ligt toch aan de omgeving waarin je opgroeit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:11 schreef -river- het volgende:
Het eerste wat je je kind leert is zich goed verstaanbaar maken. Ook op school zetten ze dit door, het hoort bij goede manieren.
Dat heeft met gluten te maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:13 schreef Schakeltopia het volgende:
het is wel waar, deeg is altijd heel appart. je denkt er komt geen eind aan en ineens word het wat
Dat bepaal je voor jezelf en je toekomst. Maar goed dit gaat helemaal OT. Ik gaf enkel mijn mening.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt of jij wel of niet goed verstaanbaar bent, ligt toch aan de omgeving waarin je opgroeit.
Hoe dieper in Belgie, hoe lastiger te verstaan is mijn ervaring.
Jolien, Ali en Char versta ik doorgaans goed, Bart en Ias heb ik echt moeite mee.
Werkze tot later.quote:
ik teken voor dit scenarioquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:17 schreef Magean het volgende:
Ik voel een horrorscenario aankomen voor vanavond:Chayron staat buiten ivm de ballen opdracht en kriijgt te horen dat hij moet nokken. Schrikt en haalt zijn hand weg vervolgens vallen de ballen er uit.
Missie mislukt en hij lacht
Ze laten hem ook wel zwemmen hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Jeetje, bloem erbij helpt echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |