tja het is ook niet oke om info in het huis te verspreiden wat de laatkomers mochten doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:52 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind die roepers niet ok. Zulk soort eenzijdige dingen (waar of niet) naar het huis roepen hoort niet.
Een gewone "Hup Ali/Jason/JOlien/etc." kan wel wat mij betreft, maar zulk soort dingen...
kodi gaat dat volgende week doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:53 schreef suzi1 het volgende:
ik zou dat ook roepen als ik om de hoek woonde
Dat is door BB gestuurd, die zullen wel duidelijk hebben gemaakt wat kan of niet. Zal niet voor niks zijn dat ze überhaupt laatkomers hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja het is ook niet oke om info in het huis te verspreiden wat de laatkomers mochten doen![]()
neeee dat gesloek van ias
Jij voert de druk nog even opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kodi gaat dat volgende week doen![]()
dat dusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef suzi1 het volgende:
ja ze hebben die mensen ook binnen gelaten met info
die kan 24/7 vanalles roepen
Dat moest er een keer van komen, ik vind het ook niet oke, maar een nieuwe bewoner binnen laten die info gaat rond strooien komt eigenlijk op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:52 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind die roepers niet ok. Zulk soort eenzijdige dingen (waar of niet) naar het huis roepen hoort niet.
Een gewone "Hup Ali/Jason/JOlien/etc." kan wel wat mij betreft, maar zulk soort dingen...
andere edities mocht het niet, nu wel. daar kun je ook wat van vinden. Ik snap je gedachtengang, bb heeft dat bepaald/ gestuurd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is door BB gestuurd, die zullen wel duidelijk hebben gemaakt wat kan of niet. Zal niet voor niks zijn dat ze überhaupt laatkomers hebben.
als BB bepaalde kaarten doorlaat of voglende week bij fan week bepaalde boodschappen/rankings is dat toch ook wat anders.
zie nu dat de stream gewisseld is en ze wel beeld op buiten hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: hebben jullie een balletje laten vallen?
Jolien: Ja Chiara, ik zag hem vallen, ik weet het verder niet, het regende,
Charlotte: Ik kan niet meer, mijn arm doet pijn, waar is Chiara?
Jolien: Wil je kijken of dat Chiara komt, anders sta ik hier alleen.
Dat stemmetje dat ze ook nadoetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien gelijk over charlotte die vroeg over het balletje. Die start wel vaak met roddelen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet
Ik zit op stream 2, dacht laat ik eens die pakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie nu dat de stream gewisseld is en ze wel beeld op buiten hebben
Net zo misselijk gedrag van haar. Wat is er mis mee om rechtstreeks te vragen aan haar. Ze had het van andere gehoord maar vraagt het ook aan hun. Juist goed lijkt me ipv verhalen van andere gelijk gelovenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat stemmetje dat ze ook nadoet
Al 3 jason 1 en chiara 2quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er is een balletje gevallen? Nu graag bericht dat ze een week lang voor niks hebben gestaan
Er zijn er al meerdere gevallen afgelopen dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er is een balletje gevallen? Nu graag bericht dat ze een week lang voor niks hebben gestaan
Ja, en wederom charlotte nadoenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
bij mij loopt de buitenstream erg achter, zie dat ze het binnen al gevraagd heeft..
ze gaan om 17 uur als ze dan nog staan overleggen
Ik vind haar zo"n irretant kutwijfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, en wederom charlotte nadoen
In de uitzending liet Jason ook al een balletje vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |