Denk het niet, ze hebben al twee opdrachten gehad toch?quote:
Erik mag van mij ook wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Was-beer het volgende:
Als ze Erik nomineren hoop ik dat hij wint
En dan Isaak naar huis stuurtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Was-beer het volgende:
Als ze Erik nomineren hoop ik dat hij wint
10min ongeveer denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:27 schreef Sestra666 het volgende:
oeh net op tijd? hoelang zitten ze al in de kamers?
Denk het wel, want volgende week moeten er weer nieuwe manager zich aanmeldenquote:
10 minuten?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:27 schreef Sestra666 het volgende:
oeh net op tijd? hoelang zitten ze al in de kamers?
Ja, ik denk ook dat Erik voor Isaac gaat. Niet voor Martin, zei hij gisteren. Maar dat Martin zou moeten gaan vindt hij ook o.k.quote:
Zal wel niet mogen van K5quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Al die tijd lullen om Jeff of Kim op de stip te zetten, dan nu opeens gaat het over Esther , Janwillem of Erik
en rupi aan het slijmen voor stemmenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het wel, want volgende week moeten er weer nieuwe manager zich aanmelden
Wie wil nog meer manager worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
en rupi aan het slijmen voor stemmen
Inderdaad, al die tijd zeuren over een bepaald iemand maar als puntje bij paaltje komt voor een ander gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Al die tijd lullen om Jeff of Kim op de stip te zetten, dan nu opeens gaat het over Esther , Janwillem of Erik
sashaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wie wil nog meer manager worden?
Maar ik denk dat Rupi wel een goeie manager is
Met eliminatie moeten ze ook een opdracht doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Het duurt weer lang, zal wel een opdracht zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:31 schreef espri het volgende:
GJ weer zeiken over het zeiken, dat 2 mannen in de douche zeiken. Zeikerd.
en dan wie het rechtst een stam afzaagt oid.quote:
ja zat ook net te kijken, eunice doet een wit bloesje aan. lekker handig als er een fysieke opdracht isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:34 schreef danaqui het volgende:
Niemand heeft sportkleding aan, allemaal netjes zeg maar dus ik denk Eliminatie
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:34 schreef Korak het volgende:
[..]
en dan wie het rechtst een stam afzaagt oid.
Gammaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
Niemand heeft sportkleding aan,dit duidt op een eliminatie.
Je was me al voor zie ik nu pas.quote:
Juist. Nu ook zijn stem verheffen. Om zijn mening af te dwingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:36 schreef espri het volgende:
Isaac weer aan het blaaskaken, heb hem maar weer zacht gezet, wat een vreselijke man.
Niet alleen haar lach.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:40 schreef Sestra666 het volgende:
Ben die lach van kenzy ook wel zat
Ik vind dat de minst leuke kamer!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:40 schreef Harry het volgende:
Geen kamer is zo effectief en strijdlustig als K3.
kenzy ligt er in maart uit denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:40 schreef Sestra666 het volgende:
Ben die lach van kenzy ook wel zat
dat zou nog eens leuk zijn ..na wanda en voor isaacquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
kenzy ligt er in maart uit denk ik
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:47 schreef R0T29 het volgende:
Oh god....4 dagen lang te pas en te onpas die pleurismuziek op de streams....
Dat hoorde ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
beter doen ze er nu direct een zoemer achteraan.... eerst iemand eruit
dan is er reden tot feest
schaap want geldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef R0T29 het volgende:
Gaat Jeff als een schaap meelopen in de polonaise, of gaat hij zich als echt man van boven de rivieren distantiëren van dit gedoe?
Dat Zoe onder hun drie moet houden , niet met Babbel en anderen delenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:50 schreef HappyCharly het volgende:
gametalk met zoe en tiano en martin, maar kon niet volgen wat
en weet duis ook niet of zoe bij dit groepje hoort of bij vbabs
maar voor welke groep is zij mol....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Zoe blijkt een mol, en informeert / fluistert Marciano en Martin over de stemverhouding in haar kamer. Esther!
Ze is mollig in het algemeenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar voor welke groep is zij mol....
Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Zoe onder hun drie moet houden , niet met Babbel en anderen delen
Ja zeg het maarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar voor welke groep is zij mol....
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef Korak het volgende:
Slechte zet om die nono's feesttoetertjes te geven
Dat wist ik nog niet toen ik net zei dat het leuke streams zou kunnen opleverenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:51 schreef Korak het volgende:
Slechte zet om die nono's feesttoetertjes te geven
Zoe is een grote stokerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:50 schreef puzziepie het volgende:
Zoe speelt nu ook spelletjes met haar eigen vriendinnen
Die blik ook terwijl ie op dat ding blaast, pretletterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:53 schreef Flow3r het volgende:
Gooi JW er maar uit, altijd de stream op die kop![]()
[ afbeelding ]
Ze molt voor K3. De manier waarop ze Marciano benadert en informeert.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ff serieus, voor welke groep molt Zoë nu?
Ze leek heel oprecht bij Babs en Wendy, daar hangt ze ook mee op de kamer..
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:56 schreef espri het volgende:
[..]
Esther denkt, zolang ik een verhaallijntje heb, dan blijf ik vast in de show….
Als dat echt zo is ...,.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze molt voor K3. De manier waarop ze Marciano benadert en informeert.
Maar als ze heel goed kan acteren is het voor haar eigen kamer. Maar dat geloof ik niet.
Denkend ik ben een rozenstruik….quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:57 schreef IkFok het volgende:
Esther moet een virtuele koltrui aan trekken is het advies van babet
ik weet nog steeds niet wie er in k3 zitten...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze molt voor K3. De manier waarop ze Marciano benadert en informeert.
Maar als ze heel goed kan acteren is het voor haar eigen kamer. Maar dat geloof ik niet.
colletje tot over je hoofd wel graagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:57 schreef IkFok het volgende:
Esther moet een virtuele koltrui aan trekken is het advies van babet
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
zelfs met ballonnen in haar haar trekt kenzi een chagrijnige bek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zeven minuten geleden, toen Esther en Babette naar binnen gingen, liepen Wanda en Jasper de tuin in.quote:
en niks op streamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Zeven minuten geleden, toen Esther en Babette naar binnen gingen, liepen Wanda en Jasper de tuin in.
oeh hebben ze dramaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wil het drama tussen haar en jappie zien
Oww, jappie en Wanda woorden?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:06 schreef Harry het volgende:
Er lopen nog twee potentiële fitties momenteel:
- Jasper en Wanda
- Het hout 'van' Jeffrey.
same old.quote:
+ Wie gaat er vaak (bijna) te laat komen voor de polonaisequote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:06 schreef Harry het volgende:
Er lopen nog twee potentiële fitties momenteel:
- Jasper en Wanda
- Het hout 'van' Jeffrey.
Jappie kan bij iedereen gaan liggen, heeft Wanda niets over te zeggen. Wanda heeft een relatie, Jappie niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
same old.
jappie moest gisteren van wanda naar zijn eigen bed en jappie is toch weer gewoon bij Wendy gaan liggen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie ze niet echt woorden hebben
dankzij de regie die het waarschijnlijk gemist heeftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie ze niet echt woorden hebben
Die missen niets, met al die camera'squote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dankzij de regie die het waarschijnlijk gemist heeft
ok, wij hebben het gemist dankzij de regie die Erik in beeld hieldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die missen niets, met al die camera's
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ok, wij hebben het gemist dankzij de regie die Erik in beeld hield
Komt vast nog wel, zou niet de eerste keer zijn dat Wanda zo'n gesprek met Jasper 'braaf' in gaat om vervolgens te vissen en te hakken op wat Jasper 'verkeerd' gedaan heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dankzij de regie die het waarschijnlijk gemist heeft
NOu dan kunnen we de lol weer op Babette helemaal blijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
¤25 per feestnummer... hollen naar de polonaise lokaties .. nou nou wat lollig
Heeft GJ natuurlijk wel een puntquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:17 schreef Harry het volgende:
GJ vindtJeffrey een ongelooflijk zielig mannetje.
ik vind dat zo'n droplul, zap hem altijd wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:15 schreef Flow3r het volgende:
GJ gaat er dinsdag vol tegenin, hij gaat Jeffrey zeggen dat ie er helemaal klaar mee is en zijn gedrag niet meer pikt
....dinsdag
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:15 schreef Flow3r het volgende:
GJ gaat er dinsdag vol tegenin, hij gaat Jeffrey zeggen dat ie er helemaal klaar mee is en zijn gedrag niet meer pikt
....dinsdag
Er vanuit gaande dat Febo ze ¤1000 wil laten verdienen in 4 dagen en er diverse polonaises gaan mislukken mogen ze wel opschieten met die toeterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu dan kunnen we de lol weer op Babette helemaal blij
Ja vreselijk, en dan komt er zo dadelijk iemand binnen en dan begint ze weer keihard als een scheepshoorn te lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:20 schreef espri het volgende:
Waarom zo fluisteren terwijl iedereen beneden is…
Kamer 1 is er vlak naast, de kamer van jeffreyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:20 schreef espri het volgende:
Waarom zo fluisteren terwijl iedereen beneden is…
omdat ie een watje is?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
GJ zou dat nu tegen hem moeten zeggen. Waarom zou je wachten.
Dat gaan we dus meemaken dezer dagenquote:
allemaal toekomstmuzekquote:
Daar heb je hemquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
Kom op Febo, met die eerste test
Het motto van de managerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:30 schreef IkFok het volgende:
liever te dik in de kist dan een feestje gemist
Ik ook, half doof weer nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had mijn volume op vol staan door dat gefluister
viel mij ook al op, heel onhandigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
Die Esther zit te hanissen op.het hoekje van het aanrecht om één voor éèn appelflappen te maken ipv 23 plakjes bladerdeeg naast elkaar te leggen appel erop en dichtvouwen
Ik hoop dat de regie om het half uur vannacht een nummer laat afgaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu vinden ze het nog leuk, als die vannacht afgaat, vinden ze het minder leuk
Vind het ook vreselijk. Kan het ook niet handelen. Carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:32 schreef R0T29 het volgende:
`Liever mijn streams lekker uit
dan polonaise geluid`
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had mijn volume op vol staan door dat gefluister
Dan haken er veel afquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop dat de regie om het half uur vannacht een nummer laat afgaan.
Als je hem gevonden heb wil ik het ook weten, een magisch Martin en Esther knopje, want die laatste heeft er ook 1.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:34 schreef espri het volgende:
Ach arme Martin, hij strompelt weer. Best handig de pijn aan en uit kunnen zetten. Ik zoek dat knopje ook nog.
Met karaoke hebben ze dat s'nachts ook niet gedaan.quote:
Tuurlijk wel, slappe hap allemaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met karaoke hebben ze dat s'nachts ook niet gedaan.
Is ook niet te doen binnen 15 sec je bed uit en dan met een slaperig lijf die trap afrennen
Moet gelijk aan imi denken toen, toen ze hem fuckte en er nep uit lieten komen, die was wel snel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet te doen binnen 15 sec je bed uit en dan met een slaperig lijf die trap afrennen
Net zo'n aansteller als zijn vriendin(Mexx). Op dat gebied hebben ze elkaar goed gevonden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:34 schreef espri het volgende:
Ach arme Martin, hij strompelt weer. Best handig de pijn aan en uit kunnen zetten. Ik zoek dat knopje ook nog.
Maakt ons dat wat uitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allebeiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij of zij? Bij zij is dat prima natuurlijk.
Nee ons niet maar de productie wel .die kijken wel uit iemand met een slaapdronken kop de trap af te laten rennen.quote:
Misschien op de slaapkamer de polonaise?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ons niet maar de productie wel .die kijken wel uit iemand met een slaapdronken kop de trap af te laten rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |