Denk het niet, ze hebben al twee opdrachten gehad toch?quote:
Erik mag van mij ook wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Was-beer het volgende:
Als ze Erik nomineren hoop ik dat hij wint
En dan Isaak naar huis stuurtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Was-beer het volgende:
Als ze Erik nomineren hoop ik dat hij wint
10min ongeveer denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:27 schreef Sestra666 het volgende:
oeh net op tijd? hoelang zitten ze al in de kamers?
Denk het wel, want volgende week moeten er weer nieuwe manager zich aanmeldenquote:
10 minuten?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:27 schreef Sestra666 het volgende:
oeh net op tijd? hoelang zitten ze al in de kamers?
Ja, ik denk ook dat Erik voor Isaac gaat. Niet voor Martin, zei hij gisteren. Maar dat Martin zou moeten gaan vindt hij ook o.k.quote:
Zal wel niet mogen van K5quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Al die tijd lullen om Jeff of Kim op de stip te zetten, dan nu opeens gaat het over Esther , Janwillem of Erik
en rupi aan het slijmen voor stemmenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het wel, want volgende week moeten er weer nieuwe manager zich aanmelden
Wie wil nog meer manager worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
en rupi aan het slijmen voor stemmen
Inderdaad, al die tijd zeuren over een bepaald iemand maar als puntje bij paaltje komt voor een ander gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Al die tijd lullen om Jeff of Kim op de stip te zetten, dan nu opeens gaat het over Esther , Janwillem of Erik
sashaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wie wil nog meer manager worden?
Maar ik denk dat Rupi wel een goeie manager is
Met eliminatie moeten ze ook een opdracht doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Het duurt weer lang, zal wel een opdracht zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:31 schreef espri het volgende:
GJ weer zeiken over het zeiken, dat 2 mannen in de douche zeiken. Zeikerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |