Er is iemand hier, die zou hem zelfs rechts-extremist noemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na je vvd openbaring ben jij letterlijk de antichrist in haar ogen.
Dit heb ik al een paar jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk een keer OP1 en die presentatrices zijn echt ongekend slecht.
Einde bericht.
Om een juist beeld te vormen en een juiste opinie te openbaren, heb ik na twee weken weer eens naar Veronica Vandaag gekeken. Het is stuitend hoe extreem rechts ze daar hun mening kunnen verkondigen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat Johan Derksen en René van der Gijp zwakbegaafd zijn. Dat Andy Van der Meijden en Wesley Sneijder de P.C Hoofdt-prijs verdienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk een keer OP1 en die presentatrices zijn echt ongekend slecht.
Einde bericht.
Wat stem jij brother?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om een juist beeld te vormen en een juiste opinie te openbaren, heb ik na twee weken weer eens naar Veronica Vandaag gekeken. Het is stuitend hoe extreem rechts ze daar hun mening kunnen verkondigen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat Johan Derksen en René van der Gijp zwakbegaafd zijn. Dat Andy Van der Meijden en Wesley Sneijder de P.C Hoofdt-prijs verdienen.
Herman, niet te Gortig.
Landelijk SP. Plaatselijk PvdA brother. Opgevoed met politiek besef. Voelt als een plicht om te mogen stemmen. Ook niet als een moetje. Van huis uit, zeg maar opa. Arbeider en opkomen voor je recht. Ooms en tantes in de gemeenteraad. Ik zelf als drankmeester in de raad van elf. Ha ha ha. Trusten lieve mod. Take care.quote:
Dat is wel heel vet.quote:
Het is Lilian.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik hou van jullie jongens. Moet nodig weer eens neuken. Al is het met een gedrocht als Lillian. Tieten zijn tieten immers. Ha ha.
Take care. En let niet op mij.
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is Lilian.
En ze is geen gedrocht.
Nee, te korte pootjes.quote:
De lengte voor een kapster, is niet aan de lengte van haar benen evenredig. Net zoals ordinair zijn niet van een vrouw haar politieke keuze afhangt.quote:
Wow diep, of zoiets!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De lengte voor een kapster, is niet aan de lengte van haar benen evenredig. Net zoals ordinair zijn niet van een vrouw haar politieke keuze afhangt.
Trusten. Ik moest pissen. Zittend. Moet je ook eens proberen.
Bro een hele goedemorgenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen voetbalvrienden.
Dat je maar met de snuit in de stront moge snuiven. Ik ga weer effe legge. Vreet je eigen staart niet op. Anders ga je de hort op maat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:16 schreef AFCNiels het volgende:
Jullie zullen het niet geloven, ik moet vandaag werken!
Sterkte maatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:16 schreef AFCNiels het volgende:
Jullie zullen het niet geloven, ik moet vandaag werken!
Heb ik even geluk dat ik mag werken! Mis ik wel helaas de eerste helft van Feyenoord - AZ op tv.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:16 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen die vandaag niet hoeft te werken is een verschrikkelijk lui varken.
Ik kan vanavond niet naar het stadion gvdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik even geluk dat ik mag werken! Mis ik wel helaas de eerste helft van Feyenoord - AZ op tv.
Wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan vanavond niet naar het stadion gvd
carnavallen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
en bij winst?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij verlies stel ik user @:fetx aansprakelijk.
Joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een weekend weg voor mijn verjaardag gepland. Geen idee waar we heen gaan. Heel lief natuurlijk, maar toen ik het anderhalve maand geleden hoorde heb ik van binnen toch even een paar keer gevloekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk! Denk ik.
Wel slecht gepland.
Klinkt als een geweldige relatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een weekend weg voor mijn verjaardag gepland. Geen idee waar we heen gaan. Heel lief natuurlijk, maar toen ik het anderhalve maand geleden hoorde heb ik van binnen toch even een paar keer gevloekt.
Vrouwen, wie weet een arena tour.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een weekend weg voor mijn verjaardag gepland. Geen idee waar we heen gaan. Heel lief natuurlijk, maar toen ik het anderhalve maand geleden hoorde heb ik van binnen toch even een paar keer gevloekt.
Als ze dat geregeld heeft zit ik vanavond alsnog in de Kuip denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen, wie weet een arena tour.
Ben je dit weekend ook jarig of is het een kado dat nu pas uitgepakt wordt zeg maar?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze dat geregeld heeft zit ik vanavond alsnog in de Kuip denk ik.
Zonder relatie.
Nu pas deze verrassing horen zou wel extra vervelend zijn. Of juist niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je dit weekend ook jarig of is het een kado dat nu pas uitgepakt wordt zeg maar?
Gek, ik dacht juist dat ze die wel hadden gevonden. Blijkbaar nepberichtenquote:
Die was helaas al langer vermist.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, ik dacht juist dat ze die wel hadden gevonden. Blijkbaar nepberichten
Was een andere negert, in Turkije lijken ze allemaal nog op elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, ik dacht juist dat ze die wel hadden gevonden. Blijkbaar nepberichten
Morgen jarigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je dit weekend ook jarig of is het een kado dat nu pas uitgepakt wordt zeg maar?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet een beetje voelen alsof je vriendin Feyenoord - AZ van je afpakt.
Voor volgend seizoen maar de wedstrijden duidelijk markeren in de keukenkalender.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Atypisch is 1 van onze grote denkers hè. Atypisch begrijpt het geopolitieke spel en de echte onderliggende krachten. Helaas is atypisch dan weer wat summier in het delen van zijn diepe inzichten met de rest van fok.
gelukkig heb ik @Littlerabbit die soms in mijn oor fluistert dat het niet aan mij ligt en ik gewoon lief benquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
@:atypisch die in de clinch ligt met een andere forumgebruiker.
Je verwacht het niet.
Sterkte, arme jongen. En veel plezier in de polonaise in de trein.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik pak straks de trein naar Rotterdam en moet over Den Bosch, Tilburg en Breda omdat over Utrecht niet mogelijk is![]()
Wens me sterkte
Niet vergeten aan @Lenny_Leonard te melden als je langs Tilburg komtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik pak straks de trein naar Rotterdam en moet over Den Bosch, Tilburg en Breda omdat over Utrecht niet mogelijk is![]()
Wens me sterkte
Trein redelijk vol met bezopen lui maar toch vrijwel niemand die eerste klasse zitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte, arme jongen. En veel plezier in de polonaise in de trein.
SADquote:
Hopen dat je nu wijzer stemt zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stemwijzer ingevuld, interessant resultaat.
Kanker Rotterdammers, accepteren Gerard Cox en Lee Towers als terminaal Feijenoord-uithangbord. Tijdens hun laatste avondmaal, de laatste bami hap weg schrokkend. Samen met de infantiele, chauvinistische, vetklep Jan Boskamp. Die niet meer weet dat-ie van voren eigenlijk Johan heet. Dat er puntjes op de Y horen. De fascistische meningen van Wim van Hanegem niet eens uit z'n eigen pen komen. Er niks valt weg te lopen in het Rotterdamse media geweld.quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een andere negert, in Turkije lijken ze allemaal nog op elkaar.
Echte joden klaagden niet over de trein.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Wens me sterkte
Geen eerste klas moet als Feijenoorder toch als thuis voelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Trein redelijk vol met bezopen lui maar toch vrijwel niemand die eerste klasse zit
Gernot
Dit zijn ook geen gebruikelijke woorden voor tong80. Maar ik ben het benoemen van Ajacieden als jood een beetje beu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou Hermpie, denk aan je hart maatje!
Misschien eens een keertje naar de arena afreizen en er iets van zeggen tegen je ‘medesupporters’quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zijn ook geen gebruikelijke woorden voor tong80. Maar ik ben het benoemen van Ajacieden als jood een beetje beu.
Zal ik doen, als jij hand in hand een rondje loopt, in die op instorten staande betonbak met de crimineel en latente homo, John de Wolf. Het liefst met kameraden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien eens een keertje naar de arena afreizen en er iets van zeggen tegen je ‘medesupporters’
Genoteerd. We kunnen weer door.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik doen, als jij hand in hand een rondje loopt, in die op instorten staande betonbak met de crimineel en latente homo, John de Wolf. Het liefst met kameraden.
Cool hé.quote:
Graag jouw mening over Lilianquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is Lilian.
En ze is geen gedrocht.
Wat stond erquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 62% gewijzigd door tong80 op 18-02-2023 14:46 ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat ga teruglezen
Wel jammer dat een klein stukje liefde verloren is gegaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik weet wel zeker dat je het hebt teruggelezen.
Verbazingwekkender is het dat hij de edit-knop nog wist te vinden.
tong80 : 'Ik dacht, dus ik bestond.'quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat ga teruglezen
quote:
Soms ben je net een vrouw. Hou het een beetje duidelijk, wil je.quote:
Wil je nou zeggen dat alle vrouwen verward zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Soms ben je net een vrouw. Hou het een beetje duidelijk, wil je.
Tot later.
Take care brotherquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 : 'Ik dacht, dus ik bestond.'
Tot morgen onlogisch, en andere hoerenlopers.
Het is de SC Nelis. Dat teruglezen zou net zoiets zijn als 2 kapsalons bestellen en opeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik weet wel zeker dat je het hebt teruggelezen.
Verbazingwekkender is het dat hij de edit-knop nog wist te vinden.
Mannen gaan, vrouwen zwaaien nog drie keer na.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat alle vrouwen verward zijn?
Daar heb je een punt. Wat is dat irritant eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen gaan, vrouwen zwaaien nog drie keer na.
Totdat de vrouw abrupt wegloopt, dan raak je in de war.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat is dat irritant eigenlijk.
Precies, je bent niet voor niets forumbeest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de SC Nelis. Dat teruglezen zou net zoiets zijn als 2 kapsalons bestellen en opeten.
Of opgewondenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totdat de vrouw abrupt wegloopt, dan raak je in de war.
Oh ben je er zo eentje.quote:
En terecht zolang je je muil over crypto maar houdt. Verder gewoon een onbegrepen schatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heb ik @:littlerabbit die soms in mijn oor fluistert dat het niet aan mij ligt en ik gewoon lief ben
Crypto gaat wel weer lekker laatste tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht zolang je je muil over crypto maar houdt. Verder gewoon een onbegrepen schatje.
https://www.mediacourant.(...)lf8-wat-een-jankerd/quote:En als Johnny aan het eind van de uitzending de Rotterdamse snack kapsalon uitdeelt, reageert Sjuul geïrriteerd: “Ik vind dit gelegaliseerde voedselvergiftiging. Het kan toch niet zo zijn dat we met z’n allen zeggen dat we gezonder gaan leven en dan dit soort bagger. Dit is voor holbewoners!”
Een broodje kroket. (misschien wel 2!)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Genotquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een broodje kroket. (misschien wel 2!)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch , wat vind jij ervan dat Sjuul Paradijs de Kapsalon demoniseert?
[..]
https://www.mediacourant.(...)lf8-wat-een-jankerd/
Ik vind hier iets van. @Pisces29quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een vetpens, jezelf de hele dag volpropt met allemaal vette rotzooi en dan net doen alsof de Kapsalon de schuldige isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima afdak, Sjuul!
Die is abrupt weggelopen, ben je nu opgewonden?quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is abrupt weggelopen, ben je nu opgewonden?
Risotto + salade.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Veel mosterd?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Nog een vrouw gespot.quote:
Dat zeker!quote:
een broodje kroket is toch geen maaltijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoort op z'n minst een bord patat bijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
een broodje kroket is toch geen maaltijd
Oké Sjuul.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw meest basic maaltijd voor de avond als je weinig tijd hebt of laat thuis bent? Afhaal, bestellen of uit de vriezer mag je niet kiezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stelletje luxepaarden hier. Gelukkig houd jij het eenvoudig, Niels.quote:
Eerst maar eens kijken waar @onlogisch mee aan komt zetten als basic maaltijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stelletje luxepaarden hier. Gelukkig houd jij het eenvoudig, Niels.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw meest basic maaltijd voor de avond als je weinig tijd hebt of laat thuis bent? Afhaal, bestellen of uit de vriezer mag je niet kiezen.
Geen zelf in elkaar gedraaide basic maaltijd genoteerd.quote:
Hij pakte de hulplijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken waar @:onlogisch mee aan komt zetten als basic maaltijd.
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen zelf in elkaar gedraaide basic maaltijd genoteerd.
Wat gaat het vanavond worden denk je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.
Oh, bij de Appie kan het nog veel simpeler.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.
Geen idee maat. Zou mooi zijn. Dan verwacht ik wel dat we kampioen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat gaat het vanavond worden denk je?
Ik denk dat Feyenoord wint.
Oké maatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
Maar eerst zetten we Liverpool even op.
Dat Engelse voetbal is meestal wel leuk om naar te kijken.quote:
quote:
Lekker.quote:
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig verpest niet iedereen de sfeer zoals @:sked tracht.
Klinkt goed @:onlogisch !
Eens maatje, eens.quote:
Gyros schotel. #Viesdikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig! Wat heb je besteld?
Je bent zelf lekker.quote:
Dat dacht ik maatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig verpest niet iedereen de sfeer zoals @:sked tracht.
Klinkt goed @:onlogisch !
Ze noemde je daarstraks nog maatje. Ik vrees helaas dat dit niet meer te redden valt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker.
Check hoe smooth @:Wereldgozer
Kost je wel de nodige liters brandstof voor de generatorenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, dat nog nooit iemand hier aan gedacht heeft.
[ twitter ]
Hij heeft natuurlijk eerst al de dakpanzonnecellen bedacht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kost je wel de nodige liters brandstof voor de generatoren
Hele huis vol met geladen Tesla's waar je de accu vervolgens als stroom bron kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk eerst al de dakpanzonnecellen bedacht!
[ afbeelding ]
En je bent nog beschermd tegen zombies ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele huis vol met geladen Tesla's waar je de accu vervolgens als stroom bron kunt gebruiken.
Bedenkt hij gewoon in zijn vrije tijd he na een lange, lange werkdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En je bent nog beschermd tegen zombies ook!
Precies, hij heeft eerst even wat marsraketjes gebouwd en dan in de avonduren de wereld even beschermen tegen zombies.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedenkt hij gewoon in zijn vrije tijd he na een lange, lange werkdag.
Dit is @aTypisch zijn idoolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, dat nog nooit iemand hier aan gedacht heeft.
[ twitter ]
Varg Virkernes is weer vrij op Twitter dankzij elongodquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is @:aTypisch zijn idool
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is @:aTypisch zijn idool
Dat is meer jouw idool toch (na Steven Seagal natuurlijk)?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg Virkernes is weer vrij op Twitter dankzij elongod
Mijn Twitter tijdlijn is uhm, interessanter geworden ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer jouw idool toch (na Steven Seagal natuurlijk)?
Hij heeft wel een geheel eigen blik op alles ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Twitter tijdlijn is uhm, interessanter geworden ja.
Bedankt vriend!quote:Op zondag 19 februari 2023 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte makker! Met zowel gisteren als vandaag.
Weekendje Antwerpen.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar ben je, heeft ze wat leuks gevonden?
Dankjewel!quote:Op zondag 19 februari 2023 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!
Gefeliciteerd, fijne dag vandaag. @:fetX
quote:Op zondag 19 februari 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd user @:fetx
Hopelijk neemt je vriendin je ook ergens naartoe bij de volgende klassieker
WTFquote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:fetx
Dat je een geweldig weekend weg in Alkmaar mag hebben.
Antwerpen, maar bedanktquote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:fetx
Dat je een geweldig weekend weg in Alkmaar mag hebben.
als je eenmaal door het verkeer bent is dat best een leuke stadquote:Op zondag 19 februari 2023 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Antwerpen, maar bedankt![]()
Ik ga er weer lekker van tussen
Prima voor een terrasje of te winkelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je eenmaal door het verkeer bent is dat best een leuke stad
Erg vervelendquote:Op zondag 19 februari 2023 11:37 schreef aTypisch het volgende:
mijn mobiel is kapot gevallen
ik ben WOEST
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik heb nog Goulash.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Bami, saté.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AGV.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ga zo stoofvlees uit de slowcooker halenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo stoofvlees uit de slowcooker halen
genot
Veel plezier. Pics.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:20 schreef aTypisch het volgende:
en daarna ga ik nog even carnavallen
ik ga verkleed als leuke user
Groentesoep met stokbrood.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een receptje aan te raden?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo stoofvlees uit de slowcooker halen
genot
gooi er meestal gewoon in wat ik heb, enige wat ik er specifiek voor koop is vleesquote:
Woon jij beneden de rivieren?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:20 schreef aTypisch het volgende:
Dit klinkt al beter als zo'n Miljuschka recept wat ik laatst kreeg toegestuurd, gruwelijk natte bende was dat zegquote:Op zondag 19 februari 2023 18:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gooi er meestal gewoon in wat ik heb, enige wat ik er specifiek voor koop is vlees
maar als basis gewoon runderbouillon (bonus als je dit ook zelf hebt gemaakt), knoflook, tomatenpuree, wortel, laurierblaadjes, ui e.d. erin
maar doe het ook wel eens met alleen een smak boter, vlees en basic kruiden
en dan 6 uur of langer op lowgenot
darten in de scquote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Dirk staat in de finale!
[ afbeelding ]
https://dartstreams.de.cool/pdc1.php
Als @GGMM ?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:20 schreef aTypisch het volgende:
Wij allemaal niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Dit had ik aan het begin van het seizoen ook totaal niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |