Een broodje kroket. (misschien wel 2!)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Genotquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een broodje kroket. (misschien wel 2!)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch , wat vind jij ervan dat Sjuul Paradijs de Kapsalon demoniseert?
[..]
https://www.mediacourant.(...)lf8-wat-een-jankerd/
Ik vind hier iets van. @Pisces29quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een vetpens, jezelf de hele dag volpropt met allemaal vette rotzooi en dan net doen alsof de Kapsalon de schuldige isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima afdak, Sjuul!
Die is abrupt weggelopen, ben je nu opgewonden?quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is abrupt weggelopen, ben je nu opgewonden?
Risotto + salade.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Veel mosterd?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Nog een vrouw gespot.quote:
Dat zeker!quote:
een broodje kroket is toch geen maaltijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoort op z'n minst een bord patat bijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
een broodje kroket is toch geen maaltijd
Oké Sjuul.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw meest basic maaltijd voor de avond als je weinig tijd hebt of laat thuis bent? Afhaal, bestellen of uit de vriezer mag je niet kiezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stelletje luxepaarden hier. Gelukkig houd jij het eenvoudig, Niels.quote:
Eerst maar eens kijken waar @onlogisch mee aan komt zetten als basic maaltijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stelletje luxepaarden hier. Gelukkig houd jij het eenvoudig, Niels.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw meest basic maaltijd voor de avond als je weinig tijd hebt of laat thuis bent? Afhaal, bestellen of uit de vriezer mag je niet kiezen.
Geen zelf in elkaar gedraaide basic maaltijd genoteerd.quote:
Hij pakte de hulplijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken waar @:onlogisch mee aan komt zetten als basic maaltijd.
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen zelf in elkaar gedraaide basic maaltijd genoteerd.
Wat gaat het vanavond worden denk je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.
Oh, bij de Appie kan het nog veel simpeler.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.
Geen idee maat. Zou mooi zijn. Dan verwacht ik wel dat we kampioen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat gaat het vanavond worden denk je?
Ik denk dat Feyenoord wint.
Oké maatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
Maar eerst zetten we Liverpool even op.
Dat Engelse voetbal is meestal wel leuk om naar te kijken.quote:
quote:
Lekker.quote:
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig verpest niet iedereen de sfeer zoals @:sked tracht.
Klinkt goed @:onlogisch !
Eens maatje, eens.quote:
Gyros schotel. #Viesdikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig! Wat heb je besteld?
Je bent zelf lekker.quote:
Dat dacht ik maatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig verpest niet iedereen de sfeer zoals @:sked tracht.
Klinkt goed @:onlogisch !
Ze noemde je daarstraks nog maatje. Ik vrees helaas dat dit niet meer te redden valt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker.
Check hoe smooth @:Wereldgozer
Kost je wel de nodige liters brandstof voor de generatorenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, dat nog nooit iemand hier aan gedacht heeft.
[ twitter ]
Hij heeft natuurlijk eerst al de dakpanzonnecellen bedacht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kost je wel de nodige liters brandstof voor de generatoren
Hele huis vol met geladen Tesla's waar je de accu vervolgens als stroom bron kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk eerst al de dakpanzonnecellen bedacht!
[ afbeelding ]
En je bent nog beschermd tegen zombies ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele huis vol met geladen Tesla's waar je de accu vervolgens als stroom bron kunt gebruiken.
Bedenkt hij gewoon in zijn vrije tijd he na een lange, lange werkdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En je bent nog beschermd tegen zombies ook!
Precies, hij heeft eerst even wat marsraketjes gebouwd en dan in de avonduren de wereld even beschermen tegen zombies.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedenkt hij gewoon in zijn vrije tijd he na een lange, lange werkdag.
Dit is @aTypisch zijn idoolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, dat nog nooit iemand hier aan gedacht heeft.
[ twitter ]
Varg Virkernes is weer vrij op Twitter dankzij elongodquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is @:aTypisch zijn idool
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is @:aTypisch zijn idool
Dat is meer jouw idool toch (na Steven Seagal natuurlijk)?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg Virkernes is weer vrij op Twitter dankzij elongod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |