Stream 2 heeft het hele nummer op haar kop gestaan, geen enkel overzichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
the happy pil is uitgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef pingu66 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 februari 2023 21:40 schreef Flow3r het volgende: [..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JW ophalen om bij Esther te gaan zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Wat zei Babet waarop Esther zei : niet doen ?
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JW vindt dat Erik zich moet openstellen voor dit soort muziek/ dansen etc, is een leerproces. Als je introvert bent of je vindt het gewoon geen leuke muziek hoef je echt niet mee te gaan dansen....Trust nobody![]()
dat zal hij haar niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW ophalen om bij Esther te gaan zitten![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snapt het ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
Babs haalt JW op![]()
om bij esther te gaan zitten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ester moest maar snel oprotten, die stierlijk vervelende Show die ze opvoert heeft lang genoeg geduurd![]()
![]()
Die spoilers mogen allemaal in dm of in de sc hoor
Of dat ze bij JW uit de buurt moet blijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
Babbet stop ermee en geef advies dat ze naar huis moet gaan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Die spoilers mogen allemaal in dm of in de sc hoor![]()
Esther wil lief over komen...Maar ze is zo vals als de neten...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
blijf van haar af sufk...(esther)
je probeert jezelf een houding te geven maar dat mislukt![]()
Als het niet gaat zoals Esther wil gaat ze zielig doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther wil lief over komen...Maar ze is zo vals als de neten...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Esther, ik vind het superkut wat ze heeft meegemaakt vroeger..
en ik denk dat ze beter eens in therapie kan...Trust nobody![]()
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochismequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is niet erg als je valt, zegt Babette.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochisme![]()
iedereen leert in een ander tempoTrust nobody![]()
ik heb teveel van dat soort mensen in mijn leven ontmoet, ze verpesten altijd feestjes voor anderen , lekker naar huis gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochisme![]()
![]()
Die psychiater van de Febo moet eens Esther in bescherming nemen en haar adviseren om naar huis te gaan. Tis een spel show geen therapeutisch centrum![]()
In het geval van Esther zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochismeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
True...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:05 schreef pingu66 het volgende:
Die psychiater van de Febo moet eens Esther in bescherming nemen en haar adviseren om naar huis te gaan. Tis een spel show geen therapeutisch centrum
maar dat hadden ze ook wel bij een paar andere mensen mogen doen..Trust nobody![]()
Waarom deelde Esther armbandjes uit?
[u][u]En dan niet aan Babs, met wie ze toch zo'n beetje het meeste praat?[/u][/u]Trust nobody![]()
Bedeltjes heeft ze uitgedeeld en Babette heeft er ook twee gekregenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
En dan niet aan Babs, met wie ze toch zo'n beetje het meeste praat?![]()
ohh dat heb ik gemist, thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bedeltjes heeft ze uitgedeeld en Babette heeft er ook twee gekregen
Trust nobody![]()
Omdat Babbelkut al in the pocket zit, de rest moet bijgeslijmt worden met "gulle gaven" .. misselijk wijffie die esterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
En dan niet aan Babs, met wie ze toch zo'n beetje het meeste praat?![]()
![]()
Ze luistert ook niet echt want midden in een zin zegt ze tegen Wendy ja ik kom zo roken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Stop met zemelen Bep, pak nog een biertje
En verteld dadelijk alles aan Wendy![]()
nee het antwoordstaat hierbovenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Babbelkut al in the pocket zit, de rest moet bijgeslijmt worden met "gulle gaven" .. misselijk wijffie die esterTrust nobody![]()
Nou, dat was best ongemakkelijk midden in die "emotionele" drekquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze luistert ook niet echt want midden in een zin zegt ze tegen Wendy ja ik kom zo roken.
En verteld dadelijk alles aan Wendy
Babbel heeft ook al een bedeltje gehad en Jeffrey en Rupi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Babbelkut al in the pocket zit, de rest moet bijgeslijmt worden met "gulle gaven" .. misselijk wijffie die ester![]()
Heeft er al twee. zozo, dan is Ester weer "safe" voor de komende nominatiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee het antwoordstaat hierboven![]()
![]()
ze hebben het over managers.
Mirthe is zo beïnvloedbaar..
Kenzy: ik ben bang dat het een Jeffreymaand wordt
Mirthe: echt... ja... je hebt wel een punt...Trust nobody![]()
Die Esther heeft een plaat voor haar kop van hier tot.... Babs probeert haar duidelijk te maken hoe het zit, geen kans en dat zij zich belachelijk maakt maar Esther ziet het als belangstelling....dan houdt het op..![]()
Jeff is een grote hypocriet...Hij heeft zelf op Kenzy gestemd. Nu lult ie met Rupi mee die hij ook voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt...Alleen hij was goed als manager..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Rupert over Rupert zijn tactieken als manager...![]()
Ja bah " vieze homo's" ( mirthe's woordenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzi en Mirthe zijn wel echt klef met elkaar..![]()
Die Inniemieniediediedie.. je ziet 'm wel een beetje per dag, je hoort 'm nooit maar is 'ie er ook wel echt...![]()
![]()
![]()
Jeff voelt dat hij steeds zwakker komt te staan en probeert op deze manier weer ergens aan te haken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff is een grote hypocriet...Hij heeft zelf op Kenzy gestemd. Nu lult ie met Rupi mee die hij ook voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt...Alleen hij was goed als manager..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hoezo, dat deed hij bewust en dat is het spel. Dus niets hypocriets aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff is een grote hypocriet...Hij heeft zelf op Kenzy gestemd. Nu lult ie met Rupi mee die hij ook voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt...Alleen hij was goed als manager..Allemaal cabaretteketet!![]()
Zit ze daar nu nognover te janken. Dat doet ze de hele dag al. Lekker naar huis gaan zou ik zeggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook dat. Maar zielig mannetje is al ziek vanaf het moment dat hij geen manager meer is. En hij valt idd steeds vaker buiten de groep. Hij heeft het alleen leuk als er alcohol is en als het gaat zoals hij wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff voelt dat hij steeds zwakker komt te staan en probeert op deze manier weer ergens aan te haken.![]()
echt ongelofelijk dat iemand zo onzichtbaar kan zijn, oprotten!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
Die Inniemieniediediedie.. je ziet 'm wel een beetje per dag, je hoort 'm nooit maar is 'ie er ook wel echt...![]()
[ afbeelding ]![]()
Isaac wil het spel de verraders doen, een week, zegt Babs
Isaac heeft al 6 maanden het goede voorbeeld gegevenTrust nobody![]()
Nou als er iemand weinig jankt is het Babette wel..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ze daar nu nognover te janken. Dat doet ze de hele dag al. Lekker naar huis gaan zou ik zeggen.![]()
Nou die heb ik vaak zien janken hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou als er iemand weinig jankt is het Babette wel..![]()
hadden zehet er nu weer over om Kim er uit te stemmen...
begrijp ik toch niet...
zoveel mensen die achterbakser of stommer zijn.Trust nobody![]()
Ik kan mij voorstellen als je een echte carnavalsvierder bent, dat je het mist.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou als er iemand weinig jankt is het Babette wel..
Het is ongelofelijk wat er hier gebeurt als carnaval aanstaande is, het hoort hier bij het leven.![]()
denk ima , rupi en morrie ook op sashaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Flow3r het volgende:
Jeff en Kim willen op Sasha gaan volgens zoe
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou die heb ik vaak zien janken hoor![]()
![]()
Is bijna de enige die altijd lacht.
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Flow3r het volgende:
Jeff en Kim willen op Sasha gaan volgens zoe
[ afbeelding ]![]()
en morgen is het weer anders.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
hij wil dat rupie manager word ipv sashaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff voelt dat hij steeds zwakker komt te staan en probeert op deze manier weer ergens aan te haken.![]()
Wij mensen van boven de rivieren snappen het gewoon niet wat de lol is om 3 a 4 dagen je lam te zuipen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ze daar nu nognover te janken. Dat doet ze de hele dag al. Lekker naar huis gaan zou ik zeggen.![]()
Ik woon er ook midden in maar ze had gewoon naar huis kunnen gaan, ze komt hier toch niet om te winnen zegt zequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen als je een echte carnavalsvierder bent, dat je het mist.
Het is ongelofelijk wat er hier gebeurt als carnaval aanstaande is, het hoort hier bij het leven.![]()
En morgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wil dat rupie manager word ipv sashaIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit..!! Ik snap Babette wel hoor. En Babette is gewoon van de feestjesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
![]()
Had ze dit weekend gewoon kunnen dweilenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik woon er ook midden in maar ze had gewoon naar huis kunnen gaan, ze komt hier toch niet om te winnen zegt ze
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik woon er ook midden in maar ze had gewoon naar huis kunnen gaan, ze komt hier toch niet om te winnen zegt ze![]()
![]()
Je zuipt je miet lam als e hte carnavals verder dat zonde van de carnaval als je lam bentquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij mensen van boven de rivieren snappen het gewoon niet wat de lol is om 3 a 4 dagen je lam te zuipen.![]()
Exactquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ze dit weekend gewoon kunnen dweilen![]()
Zoe is de grootste lulaapquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë heeft mey Martin gesproken en deelt dit nu met Wendy en Babs
en ook Matin![]()
Babs die zegt je moet ff blijven nadenkenquote:
maar wel zoe gelooft die wat zegt wat Mexx zou hebben verteld![]()
En heb je Rupie in the pocket, heb er één gratis bij .. en dan moet Babbelkut altijd ineens ergens anders heen![]()
![]()
Sorry, ik luister er niet inhoudelijk naar, ik vind het zo'n onzin, want morgen is het weer andersquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs die zegt je moet ff blijven nadenken
maar wel zoe gelooft die wat zegt wat Mexx zou hebben verteld![]()
Rupie in de pocket?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
En heb je Rupie in the pocket, heb er één gratis bij .. en dan moet Babbelkut altijd ineens ergens anders heen
[ afbeelding ]
dan moet je wel eerder opstaan
die lult met mensen mee
doet lekker wat hij zelf wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo mooi, het borrelt hier bij die mensen, ze gaan glimmen als het er aan komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..!! Ik snap Babette wel hoor. En Babette is gewoon van de feestjes
Ben ooit in de eerste jaren dat ik hier woonde een aantal dagen kachel geweest, mooi maar klaar!![]()
Maar Babbel blijft proberen.. twée voor de prijs van éénquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie in de pocket?
dan moet je wel eerder opstaan
die lult met mensen mee
doet lekker wat hij zelf wil![]()
GJ gaat tegen Zoe tekeer over het praten tijdens het roken, ze mag niets terug zeggen.
Hij zou daar zijn grote bek tegen Babette en Rupie open moeten trekken.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ow ze zaten te praten bij de rookplek
er was niemand aan het roken
en GJ gaat helemaal uit zijn plaatje![]()
Er werd wel gepraat tijdens het roken, toen Babette aan het roken was zaten ze er bij te praten, maar het is flauw van GJ dat hij Zoe eruit pikt om tegen tekeer te gaan en dat ze zich niet mag verweren ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
ow ze zaten te praten bij de rookplek
er was niemand aan het roken
en GJ gaat helemaal uit zijn plaatje
die gaat zo nog wel tegen babette tekeerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er werd wel gepraat tijdens het roken, toen Babette aan het roken was zaten ze er bij te praten, maar het is flauw van GJ dat hij Zoe eruit pikt om tegen tekeer te gaan en dat ze zich niet mag verweren ook.
en dan komt babs weer met hangende pootjes bij GJThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je zuipt je miet lam als e hte carnavals verder dat zonde van de carnaval als je lam bent![]()
![]()
GJ heeft zelf die debiele stelling erin gebracht terwijl ze dat bandje enkel afspelen vanwege mogelijk interessante opnamesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
GJ gaat tegen Zoe tekeer over het praten tijdens het roken, ze mag niets terug zeggen.
Hij zou daar zijn grote bek tegen Babette en Rupie open moeten trekken.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Wanda zit ook te roken
en te fluisteren
snoepjes inleveren
Babs bevestigde daarstraks dus weer dat ze wel degelijk geïnteresseerd was in Jeff
Vervolgens ging ie echter ineens heel intensief optrekken met KimD en ontstond die relatieWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Op de slaapkamer ja, als er verder niemand mee kan bemoeien, Babs weer janken en sorry en dit en dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo nog wel tegen babette tekeer
en dan komt babs weer met hangende pootjes bij GJIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
schatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
Babs bevestigde daarstraks dus weer dat ze wel degelijk geïnteresseerd was in Jeff
Vervolgens ging ie echter ineens heel intensief optrekken met KimD en ontstond die relatie
dat heeft ze ook gezegd
ben het helemaal met je eensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de slaapkamer ja, als er verder niemand mee kan bemoeien, Babs weer janken en sorry en dit en dat.![]()
![]()
https://streamable.com/zbdy27quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Hij zou daar zijn grote bek tegen Babette en Rupie open moeten trekken.![]()
Allemaal effe stil grijnzen naar Zoowie... tot het sigaretje op is
Dan kan Zowie eindelijk los over GJ![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat
dat heeft ze ook gezegd
ben het helemaal met je eens![]()
![]()
Nee tochquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
Vervolgens ging ie echter ineens heel intensief optrekken met KimD en ontstond die relatieals je die vent beter leert kennen blijf je daar toch ver uit de buurt.
![]()
Babs zal altijd een natte poes voor Jeff blijven houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee tochals je die vent beter leert kennen blijf je daar toch ver uit de buurt.
Dit ging echter nog even over de beginfase van het programWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Heeft ze al vaker gezegd inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
Vervolgens ging ie echter ineens heel intensief optrekken met KimD en ontstond die relatie
En hij heeft haar toen afgewezen op de avond dat ze voor het eerst drank hadden, in de hottub met Wendy.![]()
Heeft ze ook nooit gezegd...In het begin was ze goede maatjes met hem meer niet. Maar is gewoon leuk om hier onzin te verkondigen ...Beetje trollebollen enzo...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee tochals je die vent beter leert kennen blijf je daar toch ver uit de buurt.
![]()
hmm beginfase. Zou eigenlijk wel willen weten hoe ze er nu over denkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zal altijd een natte poes voor Jeff blijven houden
Dit ging echter nog even over de beginfase van het program![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Heeft ze al vaker gezegd inderdaad.
En hij heeft haar toen afgewezen op de avond dat ze voor het eerst drank hadden, in de hottub met Wendy.![]()
![]()
Afgewezen nog wel..Hij durfde niet eens bij die hottub te komen die avond...
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen keek jij toch nog niet???quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zal altijd een natte poes voor Jeff blijven houden
Dit ging echter nog even over de beginfase van het program![]()
GJ ligt in bed of er niks aan de hand is
die man is echt raarrrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe moet je dat in hemelsnaam nu uitleggen? vals is vals imoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Rupie: ik ben vals op een karmische manier.![]()
Helemaal juist waarbij Jeff een intellectuele klik heeft met Babs maar dus geen fysieke aantrekkingskracht oidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
En hij heeft haar toen afgewezen op de avond dat ze voor het eerst drank hadden, in de hottub met Wendy.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Hij liep net ook te fluiten in zijn eentjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
GJ ligt in bed of er niks aan de hand is
die man is echt raarrrrr
Volgens mij bedoelde hij dat hij charismatisch vals isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in hemelsnaam nu uitleggen? vals is vals imo
Ze zijn allemaal vals daar.. Ī900.000 en nogwatvalsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in hemelsnaam nu uitleggen? vals is vals imo![]()
![]()
ik snap wel waarom hij niet drinktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij liep net ook te fluiten in zijn eentje
Wat is dat toch een gefrustreerde moraalridder. "Jullie hebben schijt aan de regels"
Moet hij nodig zeggen de wappie"![]()
Ze loopt in ieder geval nog vaak om hem te giechelen als een klein meisje en ze neemt het vaak voor hem op.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmm beginfase. Zou eigenlijk wel willen weten hoe ze er nu over denkt.![]()
Zijn daar filmpjes van ? Of heb je andere bronnen??quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef Ambrine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:49 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ze loopt in ieder geval nog vaak om hem te giechelen als een klein meisje en ze neemt het vaak voor hem op.![]()
![]()
Ja hopeloos verliefd...Moira en Janet zijn ook verliefd op Jeff...
![]()
Op een hele andere manier en ja ook zij hebben een zwak voor hem zoals ook Estherquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hopeloos verliefd...Moira en Janet zijn ook verliefd op Jeff...
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Trollllquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel hoor maar toen kwam ik hier niet
![]()
jaaa daaaag een excuus verzinnen voor je valsheid, ik blijf erbij vals is vals, wat voor fluwelen doekje je er ook bij gebruiktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat hij charismatisch vals is
meestal zijn ze valser omdat je ze wil verpakken![]()
Ik vind Rupie wel leuk vals, ik vind Esther niet leuk vals, er is echt een verschil.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jaaa daaaag een excuus verzinnen voor je valsheid, ik blijf erbij vals is vals, wat voor fluwelen doekje je er ook bij gebruikt
meestal zijn ze valser omdat je ze wil verpakkenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Rupie heeft humorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Rupie wel leuk vals, ik vind Esther niet leuk vals, er is echt een verschil.
Esther nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar hij zet zich als enige homo daar met zijn vriendje DieDie op een eiland wat 'm vroeg of laat gaat opbrekenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jaaa daaaag een excuus verzinnen voor je valsheid, ik blijf erbij vals is vals, wat voor fluwelen doekje je er ook bij gebruikt
meestal zijn ze valser omdat je ze wil verpakken![]()
geen idee... ik kan ook niet achterhalen of het een spraakgebrek, tempo, combinatie van accenten of iets anders is...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef pingu66 het volgende:
Hoe komt het toch dat Rupi zo onverstaanbaar is
wel lastig om te volgenTrust nobody![]()
Het is allemaal niet zo heel ingewikkeld als je er een beetje een radartje voor hebt én het bovendien koppelt aan feitenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:49 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ze loopt in ieder geval nog vaak om hem te giechelen als een klein meisje en ze neemt het vaak voor hem op.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
er is idd zeker een verschilquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Rupie wel leuk vals, ik vind Esther niet leuk vals, er is echt een verschil.![]()
Rupie heeft humor en is niet dom..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Rupie wel leuk vals, ik vind Esther niet leuk vals, er is echt een verschil.![]()
as weird as that sounds..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
al vind ik Rupi nu ook leuker dan in t beginTrust nobody![]()
Ik heb het haar zelf live op de streams aan Alicia horen vertellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn daar filmpjes van ? Of heb je andere bronnen??
Maar prima, als je het niet gelooft.![]()
snelpratenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geen idee... ik kan ook niet achterhalen of het een spraakgebrek, tempo, combinatie van accenten of iets anders is...
wel lastig om te volgen
en zijn manier hij heeft een soort gaymaniertje(niet negatief bedoelt) beetje nasaal
en hij kan ook op een normale manier pratenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oja dat zeker, heb niks met ze en idd vooral dat eiland je ziet en hoort ze nauwelijks.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar hij zet zich als enige homo daar met zijn vriendje DieDie op een eiland wat 'm vroeg of laat gaat opbreken![]()
de combinatie van dat alles maakt wel dat ik me erg moet inspannen om hem te volgen, luistrert minder fijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
snelpraten
en zijn manier hij heeft een soort gaymaniertje(niet negatief bedoelt) beetje nasaal
en hij kan ook op een normale manier pratenTrust nobody![]()
Tis mij ook een groot raadselquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geen idee... ik kan ook niet achterhalen of het een spraakgebrek, tempo, combinatie van accenten of iets anders is...
wel lastig om te volgen![]()
krijgen we nu een frutselende mirthe en kenzi op stream 2Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er wordt hier zoveel gehoord en beweerd...En gestookt om een ander zwart te maken . Pas als ik het zelf hoor geloof ik het. Maar Babette ziet echt niets in die rare kwiebus van een Jeff hoor. de enige die iets met hem wil is Kim die maar een hersencel heeft volgen Jeff....Verder vind niemand hem iets, zelfs Zoë is op hem afgeknapt..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:55 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ik heb het haar zelf live op de streams aan Alicia horen vertellen.
Maar prima, als je het niet gelooft.![]()
![]()
Sommigen praten hier poep en krijgen nog medestanders ook want ja je zal maar ooit eens iemand beledigd hebben. Zulke figuren dragen helemaal niks bij maar als ze kunnen komen trollen dan staan ze opeens vooraan in de rij. Wat een simpel volk.
jupquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
krijgen we nu een frutselende mirthe en kenzi op stream 2
.
[ Bericht 8% gewijzigd door HappyCharly op 17-02-2023 23:09:06 ]Trust nobody![]()
ongetwijfeld...eerst op het gras buiten en nu ditquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
krijgen we nu een frutselende mirthe en kenzi op stream 2
ik moet zeggen dat het van mij n iet hoeft![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voordat Kim met Jeff ging was Babs even geïnteresseerd. Dat geeft ze zelf ook aan. Maar nu zijn ze gewoon vrienden. Volgens mij waarderen ze het nu in elkaar dat ze goede gesprekken en discussies kunnen hebben op niveau.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gehoord en beweerd...En gestookt om een ander zwart te maken . Pas als ik het zelf hoor geloof ik het. Maar Babette ziet echt niets in die rare kwiebus van een Jeff hoor. de enige die iets met hem wil is Kim die maar een hersencel heeft volgen Jeff....Verder vind niemand hem iets, zelfs Zoë is op hem afgeknapt..Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen praten hier poep en krijgen nog medestanders ook want ja je zal maar ooit eens iemand beledigd hebben. Zulke figuren dragen helemaal niks bij maar als ze kunnen komen trollen dan staan ze opeens vooraan in de rij. Wat een simpel volk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is familiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erg mooi, Sjeffie moet maar snel oprotten om dat ding op te halen bij zijn fans![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel gehoord en beweerd...En gestookt om een ander zwart te maken . Pas als ik het zelf hoor geloof ik het. Maar Babette ziet echt niets in die rare kwiebus van een Jeff hoor. de enige die iets met hem wil is Kim die maar een hersencel heeft volgen Jeff....Verder vind niemand hem iets, zelfs Zoë is op hem afgeknapt..Over de streams maar weer en niet over de users.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Babs gaat naar gj
gerrrt wat is er aan dan hand
jeezzz Babs pak die vent is aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
irritant he.. gaat ze weer zo soft met hem praten...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:05 schreef greysbones het volgende:
Babs gaat naar gj
gerrrt wat is er aan dan hand
jeezzz Babs pak die vent is aan
soundlock en streamwisselTrust nobody![]()
we mogen de rest van de discussie niet horen
want gaat over afspraken met FEBOThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou idd zo leek het welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef greysbones het volgende:
we mogen de rest van de discussie niet horen
want gaat over afspraken met FEBOTrust nobody![]()
twee seconde misschien...Maar Babette is van een heel ander niveau en dat had ze snel door.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voordat Kim met Jeff ging was Babs even geïnteresseerd. Dat geeft ze zelf ook aan. Maar nu zijn ze gewoon vrienden. Volgens mij waarderen ze het nu in elkaar dat ze goede gesprekken en discussies kunnen hebben op niveau.![]()
Het was ook maar even en het bleek dus al snel dat het niks werd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
twee seconde misschien...Maar Babette is van een heel ander niveau en dat had ze snel door.
Ze is er zelf ook open over. Niemand heeft het over zwaar verliefd, gewoon even geïnteresseerdTrust nobody![]()
Mirthe was aan het kijken terwijl Jeff en Kim wilden seksen/bezig warenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mirthe
je mag gewoon door gaan hoor
vind ik helemaal niet erg
Kim
wij gaan geen seks hebben als er anderen in de kamer zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zij liever dan ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
Mirthe was aan het kijken terwijl Jeff en Kim wilden seksen/bezig waren
blijkbaar was het interessantquote:
want ze bleef gewoon kijken![]()
![]()
Oke, dat is best raarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar was het interessant
![]()
Mirthe zie ik ervoor aan om opeens met een koe te gaan knuffelenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar was het interessant
via de spiegelquote:
het is een heeeeel raar gesprekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoorde veel hoog hyper gelach van Mirthe maar kreeg het gesprek niet helemaal mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
via de spiegel
het is een heeeeel raar gesprekIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ik heb me 3 x afgevraagd of ik het nu echt goed hoordequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde veel hoog hyper gelach van Mirthe maar kreeg het gesprek niet helemaal mee.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee waarom sl maar net daarvoor was JW bij Esther en die vroeg iets volgens mij en toen heeft JW iets gezegd wat ik ook niet hoorde en toen zei hij nee, en dat Esther niet zo moest gaan beginnen en liep toen weg, hij was duidelijk geiiriteerd door haar. Wat vroeg ze? Ik heb het dus net niet mee gekregen.![]()
Wat hoorde je danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb me 3 x afgevraagd of ik het nu echt goed hoorde![]()
Ga nog eens luisterenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Geen idee waarom sl maar net daarvoor was JW bij Esther en die vroeg iets volgens mij en toen heeft JW iets gezegd wat ik ook niet hoorde en toen zei hij nee, en dat Esther niet zo moest gaan beginnen en liep toen weg, hij was duidelijk geiiriteerd door haar. Wat vroeg ze? Ik heb het dus net niet mee gekregen.
dat Kim zei tegen Mirthequote:
je gaat toch niet kijken als we bezig zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat seksen was een andere keerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:16 schreef mangalie het volgende:
Toch apart...Jeff zit gewoon binnen..
Ik mis het terugspoelen, was echt handig. Volgens mij deed ze weer jaloers en was ie daar wel ff klaar mee.quote:![]()
![]()
Het ging over dat Esther vroeg of jw thee wou. Jw zei nee, maar dat had ze niet verstaan en faf het toch. Ze dacht dat ie t niet had opgedronkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Geen idee waarom sl maar net daarvoor was JW bij Esther en die vroeg iets volgens mij en toen heeft JW iets gezegd wat ik ook niet hoorde en toen zei hij nee, en dat Esther niet zo moest gaan beginnen en liep toen weg, hij was duidelijk geiiriteerd door haar. Wat vroeg ze? Ik heb het dus net niet mee gekregen.![]()
Precies dit, carnaval zit in het bloed. Ik duik morgen weer het gedruis inquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
![]()
Het zal tijd worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik mis het terugspoelen, was echt handig. Volgens mij deed ze weer jaloers en was ie daar wel ff klaar mee.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ging het om thee?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:18 schreef woxxel het volgende:
[..]
Het ging over dat Esther vroeg of jw thee wou. Jw zei nee, maar dat had ze niet verstaan en faf het toch. Ze dacht dat ie t niet had opgedronkenDe hele houding liet iets heel anders zien dan. Gelukkig iemand die het wel gehoord had.
![]()
Je zag net inderdaad Mirthe treuzelen bij haar kast en bij de spiegel terwijl Kim en Jeffrey in bed lagen. Ze heeft dus staan kijken en het voor ze verpest volgens Kim. Kim vroeg naar nog om weg te gaan, maar ze bleef daar dus treuzelen.![]()
Wanda gaat nog erger op haar nagels bijten dan normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:19 schreef greysbones het volgende:
hallucineer ik nu
Wanda en Jeff die samen lachenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
lang geleden dat ze echt lol hadden
gewoon zomaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sascha met jappie.. wat is er aan de hand wat hij niet wil zeggen en waar zij over doorzeurt, lachend?Trust nobody![]()
Sash wil hem omkopen met fuet ... lekkekrquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Sascha met jappie.. wat is er aan de hand wat hij niet wil zeggen en waar zij over doorzeurt, lachend?![]()
Sasha probeert Jappie om te praten om het te vertellen en biedt hem een stukje fuet worst aanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
Sascha met jappie.. wat is er aan de hand wat hij niet wil zeggen en waar zij over doorzeurt, lachend?
maar wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha probeert Jappie om te praten om het te vertellen en biedt hem een stukje fuet worst aan
oehh ik ben zo investedTrust nobody![]()
Jappie weet niet waar hij moet beginnen.
Hij hoeft het niet perse kwijt, hij is geen vrouw.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Lekkere droge worstquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
hoe goddelijk is fuetworst...en wat is het![]()
Jappie: Ik wil niet
Sasha: Dit klinkt net als een rape-sceneIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ik vind aangeschoten Sascha wel beter te pruimen hoor
Jappie: ik wil niet
sasch: ja je wil wel... oh god dit klinkt net als een slechte rape-scene..
Trust nobody![]()
Alcohol is een serieus issue als je jezelf daarin niet onder controle hebtquote:Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Ben blij dat het pp de xchtergronx is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs op een andere stream hoor je haar krijsen
Doet gewoon pijn aan m'n oren.
Snap die febo ook niet, die kunnen aan de knoppen draaien![]()
Zijn vriendinnetje heeft te veel gedronken, dat vindt hij niet zo leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:30 schreef greysbones het volgende:
Bern zit er ook weer als een dooie bijIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
FTFYquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:30 schreef greysbones het volgende:
Bern zit er ook weer als zichzelf bijTrust nobody![]()
zuchtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje heeft te veel gedronken, dat vindt hij niet zo leuk.
en die zat net in een heel gezellig gesprek et Jappie wat we nu niet meer mogen zienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje heeft te veel gedronken, dat vindt hij niet zo leuk.Trust nobody![]()
Dat er maar weer eens een stelletje uit mekaar getrokken wordt want individuen zijn vele malen leuker om te volgenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Tiano ook even Kenzi voor de bus
dat ze bijna geen Pyramide hadden door haarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze probeerde Jappie zijn hart te laten luchten, maar hij werkte niet meequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en die zat net in een heel gezellig gesprek et Jappie wat we nu niet meer mogen zien
Stream 1 sowieso.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
slaapstreams... hallo mensen van de camera, volg even iemand die wel wakker isIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ik denk dat ze hem nog wel zou kunnen overhalen... maar nu zullen we hetr nooit weten...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze probeerde Jappie zijn hart te laten luchten, maar hij werkte niet meeTrust nobody![]()
Ik was even in kamer 2, er was een situatie. Ik moet even nadenken met wie ik daar was
kom babs gooi GJ even voor de busquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even in kamer 2, er was een situatie. Ik moet even nadenken met wie ik daar wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ahh toe..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom babs gooi GJ even voor de bus
Trust nobody![]()
Beetje wel, je zou er para van worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
alsof er dingen gaande zijn die wij niet mogen zien...![]()
babs gooit het op het mirthe was aan het kijken verhaalquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat ze ineens diplomatiek doenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom babs gooi GJ even voor de bus
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje wel, je zou er para van worden.
Trust nobody![]()
Die ligt in het kastje van Sashaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
We mogen niet zien wat er met de fuet gebeurt...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ja we zijn weer bij Sas
bern was al aan het checken of ze Jappie niet heeft opgegetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ohh even stream van Sascha met jappie kletsen
nou geluid ff harder, cam er op
Bern wordt al wgegestuurdTrust nobody![]()
Jappie zit met Sasha op de overloop en heeft een stukje fuet in zijn handen
hopelijk toch a;ls ruil..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Jappie zit met Sasha op de overloop en heeft een stukje fuet in zijn handen
Trust nobody![]()
Babbel verifieert even bij Sjeffie dat er inderdaad iemand bij hun sexxen stond te kijken.. Babbel is graag op de hoogte van alles![]()
![]()
Streamwissel om Erik te horen zeggen dat het niet zijn type avond is, maar dat hij het heeft overleefd
Maar zijn type avonden komen nog als het biljart er is
de strijderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Streamwissel om Erik te horen zeggen dat het niet zijn type avond is, maar dat hij het heeft overleefdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Esther: Niet zo in je neus pulliken waar ik bij ben, dat vind ik vies.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
We moeten kijken naar een snotetende Erik die zegt: ik ben zeker geen saai persoon
terwijl 1 verdieping hoger Sas en Jappie dirt delen...Trust nobody![]()
Ik heb echt heel erg medelijden met hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Streamwissel om Erik te horen zeggen dat het niet zijn type avond is, maar dat hij het heeft overleefd
![]()
OMG hij zegt nu dat hij zeker geen saai persoon isTotaal geen zelfkennis deze man.
![]()
Echt hoor, kut regie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
We moeten kijken naar een snotetende Erik die zegt: ik ben zeker geen saai persoon
terwijl 1 verdieping hoger Sas en Jappie dirt delen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: