Stream 2 heeft het hele nummer op haar kop gestaan, geen enkel overzichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
the happy pil is uitgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef pingu66 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 februari 2023 21:40 schreef Flow3r het volgende: [..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JW ophalen om bij Esther te gaan zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Wat zei Babet waarop Esther zei : niet doen ?
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JW vindt dat Erik zich moet openstellen voor dit soort muziek/ dansen etc, is een leerproces. Als je introvert bent of je vindt het gewoon geen leuke muziek hoef je echt niet mee te gaan dansen....Trust nobody![]()
dat zal hij haar niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW ophalen om bij Esther te gaan zitten![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snapt het ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
Babs haalt JW op![]()
om bij esther te gaan zitten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ester moest maar snel oprotten, die stierlijk vervelende Show die ze opvoert heeft lang genoeg geduurd![]()
![]()
Die spoilers mogen allemaal in dm of in de sc hoor
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Of dat ze bij JW uit de buurt moet blijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
Babbet stop ermee en geef advies dat ze naar huis moet gaan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Die spoilers mogen allemaal in dm of in de sc hoor![]()
Esther wil lief over komen...Maar ze is zo vals als de neten...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
blijf van haar af sufk...(esther)
je probeert jezelf een houding te geven maar dat mislukt![]()
Als het niet gaat zoals Esther wil gaat ze zielig doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther wil lief over komen...Maar ze is zo vals als de neten...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Esther, ik vind het superkut wat ze heeft meegemaakt vroeger..
en ik denk dat ze beter eens in therapie kan...Trust nobody![]()
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochismequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is niet erg als je valt, zegt Babette.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochisme![]()
iedereen leert in een ander tempoTrust nobody![]()
ik heb teveel van dat soort mensen in mijn leven ontmoet, ze verpesten altijd feestjes voor anderen , lekker naar huis gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochisme![]()
![]()
Die psychiater van de Febo moet eens Esther in bescherming nemen en haar adviseren om naar huis te gaan. Tis een spel show geen therapeutisch centrum![]()
In het geval van Esther zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochismeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: