Stream 2 heeft het hele nummer op haar kop gestaan, geen enkel overzichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
the happy pil is uitgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef pingu66 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 februari 2023 21:40 schreef Flow3r het volgende: [..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JW ophalen om bij Esther te gaan zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Wat zei Babet waarop Esther zei : niet doen ?
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JW vindt dat Erik zich moet openstellen voor dit soort muziek/ dansen etc, is een leerproces. Als je introvert bent of je vindt het gewoon geen leuke muziek hoef je echt niet mee te gaan dansen....Trust nobody![]()
dat zal hij haar niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW ophalen om bij Esther te gaan zitten![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snapt het ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
Babs haalt JW op![]()
om bij esther te gaan zitten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ester moest maar snel oprotten, die stierlijk vervelende Show die ze opvoert heeft lang genoeg geduurd![]()
![]()
Die spoilers mogen allemaal in dm of in de sc hoor
Of dat ze bij JW uit de buurt moet blijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
Babbet stop ermee en geef advies dat ze naar huis moet gaan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Die spoilers mogen allemaal in dm of in de sc hoor![]()
Esther wil lief over komen...Maar ze is zo vals als de neten...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
blijf van haar af sufk...(esther)
je probeert jezelf een houding te geven maar dat mislukt![]()
Als het niet gaat zoals Esther wil gaat ze zielig doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther wil lief over komen...Maar ze is zo vals als de neten...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Esther, ik vind het superkut wat ze heeft meegemaakt vroeger..
en ik denk dat ze beter eens in therapie kan...Trust nobody![]()
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochismequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is niet erg als je valt, zegt Babette.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochisme![]()
iedereen leert in een ander tempoTrust nobody![]()
ik heb teveel van dat soort mensen in mijn leven ontmoet, ze verpesten altijd feestjes voor anderen , lekker naar huis gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochisme![]()
![]()
Die psychiater van de Febo moet eens Esther in bescherming nemen en haar adviseren om naar huis te gaan. Tis een spel show geen therapeutisch centrum![]()
In het geval van Esther zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, maar op je bek blijven gaan grenst aan masochismeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
True...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:05 schreef pingu66 het volgende:
Die psychiater van de Febo moet eens Esther in bescherming nemen en haar adviseren om naar huis te gaan. Tis een spel show geen therapeutisch centrum
maar dat hadden ze ook wel bij een paar andere mensen mogen doen..Trust nobody![]()
Waarom deelde Esther armbandjes uit?
[u][u]En dan niet aan Babs, met wie ze toch zo'n beetje het meeste praat?[/u][/u]Trust nobody![]()
Bedeltjes heeft ze uitgedeeld en Babette heeft er ook twee gekregenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
En dan niet aan Babs, met wie ze toch zo'n beetje het meeste praat?![]()
ohh dat heb ik gemist, thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bedeltjes heeft ze uitgedeeld en Babette heeft er ook twee gekregen
Trust nobody![]()
Omdat Babbelkut al in the pocket zit, de rest moet bijgeslijmt worden met "gulle gaven" .. misselijk wijffie die esterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
En dan niet aan Babs, met wie ze toch zo'n beetje het meeste praat?![]()
![]()
Ze luistert ook niet echt want midden in een zin zegt ze tegen Wendy ja ik kom zo roken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Stop met zemelen Bep, pak nog een biertje
En verteld dadelijk alles aan Wendy![]()
nee het antwoordstaat hierbovenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Babbelkut al in the pocket zit, de rest moet bijgeslijmt worden met "gulle gaven" .. misselijk wijffie die esterTrust nobody![]()
Nou, dat was best ongemakkelijk midden in die "emotionele" drekquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze luistert ook niet echt want midden in een zin zegt ze tegen Wendy ja ik kom zo roken.
En verteld dadelijk alles aan Wendy
Babbel heeft ook al een bedeltje gehad en Jeffrey en Rupi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat Babbelkut al in the pocket zit, de rest moet bijgeslijmt worden met "gulle gaven" .. misselijk wijffie die ester![]()
Heeft er al twee. zozo, dan is Ester weer "safe" voor de komende nominatiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee het antwoordstaat hierboven![]()
![]()
ze hebben het over managers.
Mirthe is zo beļnvloedbaar..
Kenzy: ik ben bang dat het een Jeffreymaand wordt
Mirthe: echt... ja... je hebt wel een punt...Trust nobody![]()
Die Esther heeft een plaat voor haar kop van hier tot.... Babs probeert haar duidelijk te maken hoe het zit, geen kans en dat zij zich belachelijk maakt maar Esther ziet het als belangstelling....dan houdt het op..![]()
Jeff is een grote hypocriet...Hij heeft zelf op Kenzy gestemd. Nu lult ie met Rupi mee die hij ook voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt...Alleen hij was goed als manager..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Rupert over Rupert zijn tactieken als manager...![]()
Ja bah " vieze homo's" ( mirthe's woordenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzi en Mirthe zijn wel echt klef met elkaar..![]()
Die Inniemieniediediedie.. je ziet 'm wel een beetje per dag, je hoort 'm nooit maar is 'ie er ook wel echt...![]()
![]()
![]()
Jeff voelt dat hij steeds zwakker komt te staan en probeert op deze manier weer ergens aan te haken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff is een grote hypocriet...Hij heeft zelf op Kenzy gestemd. Nu lult ie met Rupi mee die hij ook voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt...Alleen hij was goed als manager..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hoezo, dat deed hij bewust en dat is het spel. Dus niets hypocriets aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jeff is een grote hypocriet...Hij heeft zelf op Kenzy gestemd. Nu lult ie met Rupi mee die hij ook voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt...Alleen hij was goed als manager..Allemaal cabaretteketet!![]()
Zit ze daar nu nognover te janken. Dat doet ze de hele dag al. Lekker naar huis gaan zou ik zeggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook dat. Maar zielig mannetje is al ziek vanaf het moment dat hij geen manager meer is. En hij valt idd steeds vaker buiten de groep. Hij heeft het alleen leuk als er alcohol is en als het gaat zoals hij wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff voelt dat hij steeds zwakker komt te staan en probeert op deze manier weer ergens aan te haken.![]()
echt ongelofelijk dat iemand zo onzichtbaar kan zijn, oprotten!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
Die Inniemieniediediedie.. je ziet 'm wel een beetje per dag, je hoort 'm nooit maar is 'ie er ook wel echt...![]()
[ afbeelding ]![]()
Isaac wil het spel de verraders doen, een week, zegt Babs
Isaac heeft al 6 maanden het goede voorbeeld gegevenTrust nobody![]()
Nou als er iemand weinig jankt is het Babette wel..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ze daar nu nognover te janken. Dat doet ze de hele dag al. Lekker naar huis gaan zou ik zeggen.![]()
Nou die heb ik vaak zien janken hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou als er iemand weinig jankt is het Babette wel..![]()
hadden zehet er nu weer over om Kim er uit te stemmen...
begrijp ik toch niet...
zoveel mensen die achterbakser of stommer zijn.Trust nobody![]()
Ik kan mij voorstellen als je een echte carnavalsvierder bent, dat je het mist.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou als er iemand weinig jankt is het Babette wel..
Het is ongelofelijk wat er hier gebeurt als carnaval aanstaande is, het hoort hier bij het leven.![]()
denk ima , rupi en morrie ook op sashaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Flow3r het volgende:
Jeff en Kim willen op Sasha gaan volgens zoe
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou die heb ik vaak zien janken hoor![]()
![]()
Is bijna de enige die altijd lacht.
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Flow3r het volgende:
Jeff en Kim willen op Sasha gaan volgens zoe
[ afbeelding ]![]()
en morgen is het weer anders.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
hij wil dat rupie manager word ipv sashaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff voelt dat hij steeds zwakker komt te staan en probeert op deze manier weer ergens aan te haken.![]()
Wij mensen van boven de rivieren snappen het gewoon niet wat de lol is om 3 a 4 dagen je lam te zuipen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ze daar nu nognover te janken. Dat doet ze de hele dag al. Lekker naar huis gaan zou ik zeggen.![]()
Ik woon er ook midden in maar ze had gewoon naar huis kunnen gaan, ze komt hier toch niet om te winnen zegt zequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen als je een echte carnavalsvierder bent, dat je het mist.
Het is ongelofelijk wat er hier gebeurt als carnaval aanstaande is, het hoort hier bij het leven.![]()
En morgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wil dat rupie manager word ipv sashaIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: