Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nouNiet haten op Piet Veerman jah
Nostalgiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.
Nu kon ik de tekst beter verstaan. Wat een christengeneuzel man!
Ja dat dan weer wel.quote:
Christengeneuzel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.
Nu kon ik de tekst beter verstaan. Wat een christengeneuzel man!
Lekker pounden man die Pietquote:feelin' young, feelin' strong
and the might of the night is pounding dark and long
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.quote:
Kinderverjaardagquote:
Ben je jarigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.
Heel wild allemaal
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef sigme het volgende:
Weekendplannen:
Koffie drinken met moeder
Hapjes maken voor liefste om mee te nemen op de rit van zater/zondag (12u 's nachts van huis).
Zondag vechten met een boomstronk. Ik heb een recipozaag aan mijn zijde.
Ik was laatst erg gecharmeerd van Öö. Tikje zoet, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef sigme het volgende:
Meeste tripels vind ik te zoet. Maar vrijwel alle dubbels te dun.
Het is moeilijk.
quote:An Imperial Baltic Porter as dark as the Estonian winter nights. Strong enough to keep you warm through the cold evenings.
Krijg je een Ooni voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.
Heel wild allemaal
Klinkt heerlie de peerliequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef sigme het volgende:
Weekendplannen:
Koffie drinken met moeder
Hapjes maken voor liefste om mee te nemen op de rit van zater/zondag (12u 's nachts van huis).
Zondag vechten met een boomstronk. Ik heb een recipozaag aan mijn zijde.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht even dat dit de KSC wasHelemaal in de war
Ik wens je in alle opzichten sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderverjaardag
Oh en en en, zondagochtend naar de kerk want wil mijn dochter heel graag![]()
Kwiwiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Best veel oud-KSC hier hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gevoelig huidje, zo'n kwiwi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag eerst @:Dr_Flash "heerlie de peerlie" posten in de actieve topics, en daarna @:Molo UitStraling mentionen![]()
* kwiwi vertrekt weer
Dankquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wens je in alle opzichten sterkte
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel me hier niet zo thuis, ik kan niet koken
Niemand hierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga spontaan uit eten vanavondWant 'Nu kAn HEt n0g!!11!!1'
![]()
Vega(n) AYCE. Helaas hebben ze geen fatsoenlijk 0.0 bier
Kijk, iemand hier is wel goed bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef Tuindier het volgende:
AVG is hier inmiddels geupgrade naar een Indiaas gerecht met vergelijkbare ingrediënten.
En niets hiervan ga ik zelf kokenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, iemand hier is wel goed bezig
Hier de discussie, burgers, bbq kip of pokebowl
Dalek?quote:
Dadelijk, straks, over een poosje, na eenen beperckten spanne tijdsch. Dalek.quote:
I wishquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je een Ooni voor je verjaardag?
Die pizza's![]()
Ik las op Twitter dat niemand Vuilniszak zegt, maar eigenlijk Vuilnezak. En het is nog waar ookquote:
Maar @Cat-astrophe vertel eens wat ga jij doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef borisz het volgende:
Er schijnt morgen iets te zijn in Rotterdam.
Beterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef Tuindier het volgende:
AVGis hier inmiddels geupgrade naar een Indiaas gerecht met vergelijkbare ingrediënten.
Ik ben je hond nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar @:cat-astrophe vertel eens wat ga jij doen?
Ik ook niet en toch word ik getolereerdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* opeens een beetje afkeer heeft van @kwiwi *quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand hier
Allemaal leugens
Tevens: kaas = baas
U komt uit de hemel op aarde qua kazen
Ja ik ook, dacht ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch word ik getolereerd
Wacht maar tot ik hier vertel dat ik vanaaf rode kool uit een potje eet. En eerpelpuree uit een plastic bakje. En een halve rookworst.quote:
Vind ik weinig mis mee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik hier vertel dat ik vanaaf rode kool uit een potje eet. En eerpelpuree uit een plastic bakje. En een halve rookworst.
…..
Oeps
Indiaasquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef Tuindier het volgende:
AVG :p is hier inmiddels geupgrade naar een Indiaas gerecht met vergelijkbare ingrediënten.
Oh daaaalikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dadelijk, straks, over een poosje, na eenen beperckten spanne tijdsch. Dalek.
Meh. Veel gedoe voor half verbrand eten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even en het BBQ seizoen breekt weer aangegrilde paprika en halloumi en shaslickspiesjes en sateetjes en worstjes en burgers en en en en
![]()
Ik ben kort geleden overgestapt op het eten met huid en haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gevoelig huidje, zo'n kwiwi.
Op de posters af dus.
En mens vraagt zich zo eens iets af.
Wat zijn we weer positiefquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meh. Veel gedoe voor half verbrand eten.
Daarom iemand anders laten doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meh. Veel gedoe voor half verbrand eten.
Dit is een goede, ik ga eens kijken voor komende week. Ik merk dat het kookplezier een beetje weggaat doordat ik steeds met honger sta te koken, dus dat wil ik wat efficiënter maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Indiaas![]()
Over mealpreppen, het werkt voor mij wel aardig om eens in de week diverse ingrediënten te snijden en zo regelmatig dezelfde groenten te eten. Bijvoorbeeld zoete aardappel kan door een snelle chili, op een tray bake, in soep, etc. Soms rooster ik groenten voor een paar dagen. Naar keuze afwisselen met harissa/pesto/feta/geitenkaas/pasta/aardappels/linzen/kikkererwten en je hebt steeds een nieuwe maaltijd.
Ik heb deze week met gesneden bleekselderij, paprika, prei en wortel al een witte bonenstoof, orzo met spinazie en straks nasi gemaakt. Dat maakt het leven net wat makkelijker.
Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was weer eens bij een kringloop, slordige 400 donald ducks gekocht, oudste uit 1973. Ben ze aan het sorteren, samen met wat ik al heb. Afgelopen 20 jaar zijn vrijwel compleet. Volgens mij voorlopig genoeg WC lectuur. Heerlijk ontspannen een donald duck lezen terwijl de kinderen naar het zwembad gaan.
Klaarmaken én opeten? Deal!quote:
Meer BBQ voor jouquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Indiaas![]()
Over mealpreppen, het werkt voor mij wel aardig om eens in de week diverse ingrediënten te snijden en zo regelmatig dezelfde groenten te eten. Bijvoorbeeld zoete aardappel kan door een snelle chili, op een tray bake, in soep, etc. Soms rooster ik groenten voor een paar dagen. Naar keuze afwisselen met harissa/pesto/feta/geitenkaas/pasta/aardappels/linzen/kikkererwten en je hebt steeds een nieuwe maaltijd.
Ik heb deze week met gesneden bleekselderij, paprika, prei en wortel al een witte bonenstoof, orzo met spinazie en straks nasi gemaakt. Dat maakt het leven net wat makkelijker.
#teamnukanhetnog!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom toch?
Je bent binnenkort voor eeuwen aan huis gekluisterd door een huilend, poepend, refluxend monsterlijk bundeltje moederliefdeopwekker.
Waarom ga je niet écht uiteten dan?
Ik weet niet waar hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
#teamnukanhetnog!
Ik vind het oprecht een leuke plek om te etenook
@:Molo, ja hoor, trek het goedrustig weekend, nog twee dagen werken waarvan een vrij spannend zowel medisch als op het werk en dan verlof
Maar snij je dat en doe je dat in bakjes in de koelkast?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Indiaas![]()
Ja. Soms kan ik het nauwelijks opbrengen om dat soort dingen te doen. Dan is het aanbakken van wat groenten en orzo+bouillon toevoegen het maximale dat ik kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar snij je dat en doe je dat in bakjes in de koelkast?
Ik vind dit heus indrukwekkend. Ik eet op die dagen bestelvoer of Mrs V trekt iets uit de vriezer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Soms kan ik het nauwelijks opbrengen om dat soort dingen te doen. Dan is het aanbakken van wat groenten en orzo+bouillon toevoegen het maximale dat ik kan.
Vooral dat laatste. De vriezers zijn nu ontdooit en schoon. Nu kan ik weer voorraad aanmaken. Zo een gevulde kippensoep en morgen hachee. En van de week een keer weer een voorraad bolognese maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dit heus indrukwekkend. Ik eet op die dagen bestelvoer of Mrs V trekt iets uit de vriezer.
Mijn duimen draaienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. De vriezers zijn nu ontdooit en schoon. Nu kan ik weer voorraad aanmaken. Zo een gevulde kippensoep en morgen hachee. En van de week een keer weer een voorraad bolognese maken.
Kreeg van een vriend een hele leuke vacature door. Hij heeft mij voorgesteld, ik op verzoek net een mail/cv verzonden. Zag op linkedin dat ik al "bekeken" was. Dus duimen jullie even?
Dat laatste zou mooi uitkomen. En een introductie heb je.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. De vriezers zijn nu ontdooit en schoon. Nu kan ik weer voorraad aanmaken. Zo een gevulde kippensoep en morgen hachee. En van de week een keer weer een voorraad bolognese maken.
Kreeg van een vriend een hele leuke vacature door. Hij heeft mij voorgesteld, ik op verzoek net een mail/cv verzonden. Zag op linkedin dat ik al "bekeken" was. Dus duimen jullie even?
Wrom kom je dan niet naar de BBQmiet morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even en het BBQ seizoen breekt weer aangegrilde paprika en halloumi en shaslickspiesjes en sateetjes en worstjes en burgers en en en en
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meer BBQ voor jou![]()
Morgen wel meer BBQ voor mij, mar dat is dan ook BBQ
Als een geplukte kip?quote:
Dat gebeurt hier ook, veel te vaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dit heus indrukwekkend. Ik eet op die dagen bestelvoer of Mrs V trekt iets uit de vriezer.
Kort dag, ver weg, andere mensen, eng huu. Van allesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Wrom kom je dan niet naar de BBQmiet morgen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kort dag, ver weg, andere mensen, eng huu. Van alles
Ja. Nee. Ander keertjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maanden geleden al gepland, je gaat met FOK!kers naar het buitenland, (ik ben wel eng ja)
quote:
Jaquote:
Ah.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Rozey. Die in Delft is het leukst, maar daar zijn we niet.
Scandal om rosie?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah.
Duidelijk beter niet verwarren met Rosie in Utrecht
Nein, een andere Rosie.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe dan?
Barrel zegt precies niks over die mensen en alleen wat over zichzelf.
Al snap ik uit het latere verhaal ook niet wat er woke aan je reactie is. Hij is hoogstens een tikkie overtrokken![]()
Want je was heel scherp. Ik heb het na wat eten en toen de emotie wat gezakt was nog een keer nagelezen, en je hebt hier inderdaad gelijk in. Ik heb de beschrijving die @Barreltje gaf van de groep mensen (wat ze zijn en wat ze doen), en de opmerking "ik vraag me ook vooral af wat ik toch te converseren heb met die mensen" die daarna volgde in mijn hoofd aan elkaar gekoppeld en geīnterpreteerd als dat ze dus wel alleen maar over die dingen die ze zijn/doen zullen willen praten en dat Barreltje zich dat daarom afvroeg. Maar dat heeft ze inderdaad niet expliciet zelf zo gezegd. Dus als je dat er inderdaad ook niet mee bedoelde, dan excuus Barreltje! Want dat was inderdaad het vooroordeel waar ik op aansloeg en (oke oke) een tikje overtrokken op reageerde. En ook als je dat wel bedoelde, excuus - ik sta dan nog steeds inhoudelijk wel achter mijn punt, maar had dat ook wat minder fel kunnen maken dan ik nu deed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies dit werd niet gezegd.
Maar ik loop een beetje achter geloof ik door de school run, dus ik probeer nu mijn snater te houden.
Wat fijn zegquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier best 'n goed humeur
Het lijkt er sterk op dat de clusterhoofdpijnperiode van E. op z'n retour is. Minder aanvallen dus langere aanvalsvrije periodes en de aanvallen nemen ook in intensiteit af. Nog geen aanvalsvrije dag gehad maar 't lijkt de goede kant op te gaan.
Ook vanmiddag naar oogarts geweest, ontsteking is weer weg en het ziet er goed uit dus was de laatste controlehopelijk komt de ontsteking niet weer binnen paar weken terug.
En bijna drie dagen weekend (vanaf 23:00 uur)en morgen de meet
Ich bin ummer sjerrepquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen, maar uit vorige topic wilde ik tķch nog even reageren op Vanyels posts:
[..]
[..]
Want je was heel scherp.
Nou, m'n vader en ik zijn vandaag best wel productief geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat ontzettend fijn, @:Memento-Mori! Van zowel vriends hoofdpijnaanvallen als jouw oog.
@:Kaatje1 ik hoop ook dat je je vandaag wat beter voelde en wat meer binnen hebt kunnen houden!
@:Tele6 hoe is het gegaan vandaag met je kluslijst? Al gelukt wat dozen vol te proppen?
Een fotootje van vandaag alvast:quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, dat klinkt hartstikke goed @:Tele6! En rest vd plinten komt dan idd nog wel. Erg benieuwd naar foto's straks als je gesetteld en bijgekomen bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kleur van de muur is echt op ieder uur van de dag anders. Hier was de zon net een uurtje onder.
De spotjes moet ik nog even wat handiger richten. Maar je kunt iig de vloer, plinten en muur zo goed zien. Dit is de woonkamer![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een fotootje van vandaag alvast:Toffe kleur muur! En mooie kleur vloer ook, past mooi bij elkaar zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kleur van de muur is echt op ieder uur van de dag anders. Hier was de zon net een uurtje onder.
De spotjes moet ik nog even wat handiger richten. Maar je kunt iig de vloer, plinten en muur zo goed zien. Dit is de woonkamer
Haha, ik ken mezelf, die plinten komen binnenkort wel af. Ik houd niet van openstaande taken, zeker niet als ze in het zicht liggen. (Vooral niet als ze in het zicht liggen. Ik vond gisteren achterin m'n kast nog wel een hele hoop onafgemaakte projectjesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn flinke stappen @:Tele6
En och, plinten hebben nooit haast (hier ligt al 8 jaar een stukje dat nog moet)
Ik heb ook al 5.5 jaar een stuk zolder zonder plinten haha!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn flinke stappen @:Tele6
En och, plinten hebben nooit haast (hier ligt al 8 jaar een stukje dat nog moet)
Geilquote:
Wat een topavond en och die arme groepsgenotequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuk feestje!
Drie man in de auto. Maatje, zijn broer en een andere groepsgenote. Tetterdetetter, leuk die interactie te zien.
Eenmaal aangekomen vlogen maatje en groepsgenote meteen de zaal in, troffen overal vrienden en groepsgenote vooral haar vriendje, waar ze al van alles over verteld had![]()
Broer van mijn maatje is zo rustig als mijn maatje omstuimig is. Zelfde syndroom, ander karakter. Maar na even ontdooien schoof hij ook mee in de polonaise en toen hij zijn vriendinnetje ontdekte was het feestje compleet. Intussen zat deelnemer nummer vier de zaak ook een beetje te beloeren. Of hij met mij mee wilde de vloer op? Wilde hij wel. Hand in hand en dichtbij blijven want het was allemaal spannend. En toen kon er gesprongen worden en polonaise en kroop hij regelmatig haast in me voor een knuffel, zo blij was hij![]()
Er kwam een heuse prinses langs en daar wilde maatje wel mee op de foto. Moest ik wel aan haar vragen, hij durfde nietDesgevraagd wilde mijn net ontdekte knuffelbeer toen ook wel, die ontplofte zowat van blijdschap.
Rond half tien de overprikkelde bende verzameld en naar huis… de auto was stil. Op wat gesnotter na want groepsgenote miste haar vriendje nu al zo vreselijk![]()
Ze gaat morgenvroeg weer met hem facetimen, komt goed. Wist ze zelf ook wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een topavond en och die arme groepsgenote
Kom d’rbeejquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cat![]()
Wij kijken Omroep Brabant, ze zenden uit vanuit een feestzaal. Ik begin dat carnaval steeds geiniger te vinden.
Neem je L_S volgend jaar mee naar de de Bočtegewoeëne Bočtezitting in de Zoépkoel?quote:
quote:
Zo'n spijkerjekkie vol met Doe Maar en Duran Duran en zoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie ook altijd mensen met buttons. Mag dat any old button zijn? Ik heb er 1 dus dat zou een begin kunnen zijn.
Is niet mijn Zoépkoelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neem je L_S volgend jaar mee naar de de Bočtegewoeëne Bočtezitting in de Zoépkoel?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n spijkerjekkie vol met Doe Maar en Duran Duran en zo
Ik had vanaaf ook buttonsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
We gaan volgend jaar naar de lokale lichtjesoptocht. Ik zet het morgen in de agenda zodat we niet dubbel plannen.
Misschien doen we zelfs wel een pet op en een sjaal om ofzo.
Ik zie ook altijd mensen met buttons. Mag dat any old button zijn? Ik heb er 1 dus dat zou een begin kunnen zijn.
Ook niet mijne, maar ik heb er zelf geen, dus...quote:
Hela! Ik draag op dit moment compleet onironisch een Duran Duran-trui!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n spijkerjekkie vol met Doe Maar en Duran Duran en zo
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een fotootje van vandaag alvast:Yaaaaay, beeldmateriaal! Goeie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kleur van de muur is echt op ieder uur van de dag anders. Hier was de zon net een uurtje onder.
De spotjes moet ik nog even wat handiger richten. Maar je kunt iig de vloer, plinten en muur zo goed zien. Dit is de woonkamerIn elk geval rond zonsondergang
Let me see you stripped down to the bone
Bremen is leuk! De Bremer Stadssmuzikantenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 04:55 schreef Barreltje het volgende:
Mooie kleur @:tele6! Ben benieuwd naar de rest van je grote mensen huisenneh, bordjes lasagna is the way to go
![]()
Inmiddels al een tijdje aangekomen in Bremen.. en de volgende keer moet ik toch beter opletten dat "in het centrum" niet betekent "achter de haupbahnhof".. het is fijn aankomen als het eerste bord wat je ziet zegt dat vuurwapens tussen 22 en 6 verboden zijn.. ehh.. wat dan de rest van de dag
Oh valt wel mee hoor, kennelijk zijn de tijden al versoepeld. Toen we er in 2014 met PTA waren hing er ditquote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier daar @:Barreltje!
Bizar zo'n bord zeg..
Zijn boemerangs nou verboden? Rechter plaatje?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh valt wel mee hoor, kennelijk zijn de tijden al versoepeld. Toen we er in 2014 met PTA waren hing er dit
[ afbeelding ]
Ik vind een boemerang leukerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:50 schreef Clubsoda het volgende:
Messen.
Bremen is heel tofMaar het station is niet per se de place to be nee
Ik vind zo'n bord sowieso heftig, welke tijden er ook op staan..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh valt wel mee hoor, kennelijk zijn de tijden al versoepeld. Toen we er in 2014 met PTA waren hing er dit
[ afbeelding ]
Wat, echt? Ik ben er geregeld langs gekomen, maar nooit geweten!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bremen is leuk! De Bremer StadssmuzikantenEn je moet een muntje in eoa putdeksel gooien, dan maken ze geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat, echt? Ik ben er geregeld langs gekomen, maar nooit geweten!BroekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006
Sterkheidsbaas van alles.
Touchéquote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bord sowieso heftig, welke tijden er ook op staan..
Succes met overleven en veel plezier!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Dus, koffie op. Even eten, in tegenstelling tot normaal (krentenbol met smeerkaas want SUIKERS). Wat meuk voorbereiden want de rest van de dag wordt rennen en vliegen.
Dan naar de CrossFitbox, workout doen, judgen bij iemand anders, naar huis, eten, douchen, shit pakken, de deur uit, social call, onderweg ergens vreten in m'n mik stoppen, meer social calls, niet nuchter naar huis, slapen, wakker worden, balen van hoeveel ik gedronken heb, concert, eten, slapen en dan is het maandag.
Ergo, tot maandag. Fijn weekend all. Veel plezier bij de meet voor iedereen die gaat.
/dagboek
Ja, ja, ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:01 schreef minilot het volgende:
Aaaaaaaaa spannend @:Lonaa! Zin in?! Nerveus?!Have funsies!
De CrossFit Open is donderdag gestart, dat is het begin van het "seizoen". Het is de eerste ronde om te kijken wie er het beste van de wereld is. Er zijn een heleboel categorieen (leeftijdscategorieen vanaf 35+, sinds een paar jaar ook adaptive, voor mensen die bijv. een been of arm missen, of neurlogisch iets mankeren. En dan de "gewone" categorieen, foundations (beginner), intermediate en Rx (elite)). De finale (de Games) zijn in augustus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Is dit nou die CrossFit dag @:Lonaa? Ben de naam even kwijt. In dat geval ook nog: you will rock this![]()
Die borden hangen ook in andere Hanzesteden, heb ze rondom de Reeperbahn ook gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik niet 50 toes-to-bar kan (who am I kiddin') doe ik mee in de scaled/intermediate variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een tiebreak na de cleans, en dat is mooi want ik kan ook geen chin-over-the-bar pull-upsJa, misschien 1 hele lelijke. That would be nice.
Ergo, ik ga voor een zo snel mogelijk tiebreak tijd.Kan ik de tijd die ik over heb mooi gefrustreerd naar de pull up bar kijken en halfgare pogingen doen.
Sterkheidsbaas van alles.
Haha ja. Ik zit nu aan de koffie voor ook een sportief en druk weekend. Vandaag een survival-evenement (survivalrun, trailrun, mountainbiken, en ik doe samen met m'n broer het moeilijkste niveau - vorig jaar waren we met het middelste niveau 4 uur bezig) en morgen spullen overhuizenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Dus, koffie op. Even eten, in tegenstelling tot normaal (krentenbol met smeerkaas want SUIKERS). Wat meuk voorbereiden want de rest van de dag wordt rennen en vliegen.
Dan naar de CrossFitbox, workout doen, judgen bij iemand anders, naar huis, eten, douchen, shit pakken, de deur uit, social call, onderweg ergens vreten in m'n mik stoppen, meer social calls, niet nuchter naar huis, slapen, wakker worden, balen van hoeveel ik gedronken heb, concert, eten, slapen en dan is het maandag.
Ergo, tot maandag. Fijn weekend all. Veel plezier bij de meet voor iedereen die gaat.
/dagboek
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Voor mensen die nog meer geintresseerd zijn, de workout vandaag is deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik niet 50 toes-to-bar kan (who am I kiddin') doe ik mee in de scaled/intermediate variant:Ik zag 'm van vrienden van me al op Strava, hij had 60 cal roeien en 34 toes-to-bar in die 14 minuten. Zoveel toes-to-bar is wel echt bruut, ik zou er na 10 al wel klaar mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een tiebreak na de cleans, en dat is mooi want ik kan ook geen chin-over-the-bar pull-upsJa, misschien 1 hele lelijke. That would be nice.
Ergo, ik ga voor een zo snel mogelijk tiebreak tijd.Kan ik de tijd die ik over heb mooi gefrustreerd naar de pull up bar kijken en halfgare pogingen doen.
Wat houdt een tiebreak tijd in?
Tiebreak is ook een score-moment, zodat niet iedereen die in dit geval geen muscle up of pull up kan precies op dezelfde plek staat. Als je al dat werk ervoor in 9 minuten doet en een ander in 9:20 dan is jouw ranglijstplek dus hoger.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zag 'm van vrienden van me al op Strava, hij had 60 cal roeien en 34 toes-to-bar in die 14 minuten. Zoveel toes-to-bar is wel echt bruut, ik zou er na 10 al wel klaar mee zijn
Wat houdt een tiebreak tijd in?
Het is in ieder geval niet koud.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is ook wel echt verrukkelijk weer om 5 uur lang in te gaan sporten he
* Tele6 zin in heeft
[..]
Wat, echt? Ik ben er geregeld langs gekomen, maar nooit geweten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mijn brein heeft kortsluiting nu...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeer vermakelijk YouTubekanaal trouwens, dat koeielul112
Is gewoon mijn kanaal. En het is maar een naampje hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn brein heeft kortsluiting nu...
Soort transgenderstierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is gewoon mijn kanaal. En het is maar een naampje hoor
Niet te serieus nemen allemaal. Zie het als iets wat in een stripverhaaltje prima zou kunnenquote:
[..]
Wat, echt? Ik ben er geregeld langs gekomen, maar nooit geweten!Die putdeksel bevindt zich aan de andere kant van het Rathaus. Vanuit hoe degene die de foto heeft genomen, naar rechts, links het hoekje het Rathaus om en dan is ie op een gegeven moment rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Voor mensen die nog meer geintresseerd zijn, de workout vandaag is deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik niet 50 toes-to-bar kan (who am I kiddin') doe ik mee in de scaled/intermediate variant:Als ik zo het lijstje bekijk heb ik alleen grote problemen met de muscle-ups. Maar dat is meer omdat we in de sportschool hier geen goede oefenmogelijkheid voor hebben, en nu na de winter nog niet alle gewrichten netjes mee werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een tiebreak na de cleans, en dat is mooi want ik kan ook geen chin-over-the-bar pull-upsJa, misschien 1 hele lelijke. That would be nice.
Tot frustratie van de meeste trainingsgenoten ben ik goed in de buikspieroefeningen. Met dank aan het jaren zwemmen. Dat maakt die 50 voetjesomhoog een afraffel oefening.
De cleans gaan dan wel met blokken van 10. Anders gaat mijn rug protesteren.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik doe mee voor ronde twee.quote:
Dat is op tijd. Ik moet nog uit bed komen.quote:
Ik ehm doe dit soort reisdagen (385km) meestal als een soort multi-combi van dingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is op tijd. Ik moet nog uit bed komen.
Ik zet The Morning Show op mijn lijstjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:29 schreef AnneX het volgende:
Sjonge @:Loona en @:Tele wat een totaal ander weekend voor jullie met sporten.
Én verhuizen!
Man man man.![]()
Buitensporten als in hek vervangen met de buren wordt een weekje uitgesteld i.v.m. regen.
Dan huppelen er vast nog geen lammetjes in het weiland naast onze tuinen of dķor onze tuinen.
Iemand fikste een link naar een dwnload van een seizoen 2 serie voor mij.
Daarvoor had ik 4 weken de tijd. Die 10 afleveringen kon ik in 3 dagen.
Daar zat ik zo in, dat het 3 uur werd.![]()
(The Morning Show op Apple tv. )
@:Cat-astrophe en @:Barreltje : totaal verschillend en wat een verhalen!
En @:Memento-Mori goede berichten dat de episode voorbij lijkt!
Tot strakjes bij van Nelle!
Ook iets voor straksquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Mijn ene button is van Game of Thrones en heeft een quote van Cersei: I will rule. Hij hangt hier in een plant.
Was het een mooi afscheid?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:09 schreef Yinny het volgende:
@:lonaa en @:tele6 succes en sterkte met jullie weekend!!!!
Ah ja, contacten. Ik kom de 300 km enkel op en neer voor de meatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ehm doe dit soort reisdagen (385km) meestal als een soort multi-combi van dingen.
Sociaal (m'n ouders) wat winkels (die ik hier niet heb) en dan VLEESCH.
Geweldige dag mét familiebonus had jij gisteren johquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah ja, contacten. Ik kom de 300 km enkel op en neer voor de meat
Ja, niet helemaal te volgen omdat het in het Chinees was....maar mooie herinneringen over mijn vader, nieuwe dingen over hem geleerd en toch heel wat tranen gelaten...quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal te volgen omdat het in het Chinees was....maar mooie herinneringen over mijn vader, nieuwe dingen over hem geleerd en toch heel wat tranen gelaten...
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal te volgen omdat het in het Chinees was....maar mooie herinneringen over mijn vader, nieuwe dingen over hem geleerd en toch heel wat tranen gelaten...
Nou…als jij tevreden bentquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Klaar. Tevreden. Met 3:32 van de roeier. Tiebreak (na de cleans) 11:51. Geen magische pullups.
Dikke knuffel, sterktequote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ach…quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
210quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:53 schreef Vanyel het volgende:
Wtf
Aanslag ozb binnen.
Ze hebben onze woz even met 210k verhoogd afgelopen jaar
Wat. De huizenprijzen waren toch weer omlaag aan het gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:53 schreef Vanyel het volgende:
Wtf
Aanslag ozb binnen.
Oefquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:53 schreef Vanyel het volgende:
Wtf
Aanslag ozb binnen.
Als altijd…we zouden vertrekken en er wordt gebeld, terwijl er geld wordt overgemaakt en een mail echt echt moet worden beantwoord.quote:
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je huurt krijg je toch geen OZB aanslag?
Mooi dat je daar achter komt danquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Naja, ik las dit, ging lezen over belastingen, kwam bij gemeentelijke belastingen (gewoon rondklikken) en toen bleek ik iets te betalen wat ik niet hoef te betalen
Ja, maar goed, dat is eenmaal zo, ga ik nu niet over treuren. Ik denk eerder in de richting van leuk voor de komende jarenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi dat je daar achter komt danJammer van de afgelopen jaren
Waarom mocht je van de begeleiding niks meer doen vandaag?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van de begeleiding mocht ik vandaag niks meer doen. Toch stiekem afgewassen. Ben nu doodmoe, maar het voelt zo goed!
Ik heb nogal een crisisweek achter de rug en ik heb voor de komende dagen een lijst gekregen met wat ik op een dag mag doen en verder series kijken, lezen en bijkomen. En ik heb nu twee taakjes van morgen al gedaan. Alleen ik trok vaat echt niet. Mijn huis is een beetje verwaarloosd geraakt omdat het niet goed ging, nu wordt het stukje bij beetje weer goed. Alleen om mezelf nier voorbij te rennen en genoeg rust te houden is er een rooster.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waarom mocht je van de begeleiding niks meer doen vandaag?
@:Vanyel zo da's een beste stijging![]()
@:Tele6 nog veel plezier en succes vandaag met het sporten!
@:Lonaa dank voor je uitgebreide uitleg, goed hoor van je dat je je dit jaar wel officieel hebt ingeschreven! En top dat je tevreden bent met hoe het ging![]()
Veel plezier allen die naar de CULmeet gaan!
Ja peildatum 1-1-22quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. De huizenprijzen waren toch weer omlaag aan het gaan?
Ik snap opzich wel dat je sommige dingen graag vandaag al wilde doen, maar in jouw situatie zou ik juist wel echt proberen het schema vd begeleiders aan te houden ipv tķch meer te doen, daar doodop van te zijn en dan ook nog daarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nogal een crisisweek achter de rug en ik heb voor de komende dagen een lijst gekregen met wat ik op een dag mag doen en verder series kijken, lezen en bijkomen. En ik heb nu twee taakjes van morgen al gedaan. Alleen ik trok vaat echt niet. Mijn huis is een beetje verwaarloosd geraakt omdat het niet goed ging, nu wordt het stukje bij beetje weer goed. Alleen om mezelf nier voorbij te rennen en genoeg rust te houden is er een rooster.
Morgen de keukentafel opruimen, schone lappen in de kast stoppen, stofzuigen en woonkamer opruimen. Allemaal kleine taken, maar voor mij nu even veel
Ik doe ook niks meer, maar dit was een geode keusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik snap opzich wel dat je sommige dingen graag vandaag al wilde doen, maar in jouw situatie zou ik juist wel echt proberen het schema vd begeleiders aan te houden ipv tķch meer te doen, daar doodop van te zijn en dan ook nog daarover doen
. Ik snap wel dat het op korte termijn goed kan voelen hoor, dat die vaat alvast gedaan is, maar ze maken dat schema niet voor niks. Pas een beetje op jezelf
juist als je het zo zwaar gehad hebt!
Vind ik wel. Vrij makkelijk maken (beetje janken boven de uien) ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit Hachee gehad, is dat lekker?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit Hachee gehad, is dat lekker?
Was je maag of je darmstelsel nou op de hobbel? Indien dat laatste, dan heb je wel zelfvertrouwen als je hachee gaat makenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Net voor het eerst in de Instant Pot hachee gemaakt, heerlijk. Vanavond met mate er wat van eten en de rest invriezen
Heel veel plezier allemaal vanavond
Het is meer voor de komende tijd. Vanavond maar een klein beetje en de rest gaat in de vriezer voor dagen met tijd te kortquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was je maag of je darmstelsel nou op de hobbel? Indien dat laatste, dan heb je wel zelfvertrouwen als je hachee gaat maken
Groningsequote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja man, je bent geen boetnlaander toch?
Gebrek in de opvoedingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningse
Ben wel vega opgevoed
Alleen het woord klinkt zo lekker
Ja ik ben een barbaarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gebrek in de opvoeding![]()
Waar ongeveer? heb zelf in Ter Apel op school gezeten
Ik heb ooit een hap kapsalon van mijn neef mogen nemen. Dat was genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb ook nog nooit hachee gegeten.
Ook geen kapsalon, of döner.
Ook niet de behoefte om het te proberen, met name de hachee niet gezien daar blijkbaar ui in zit.
@:Vanyelik ken het gevoel totaal niet want nooit gevierd, maar heb wel aantal vrienden en vriendinnen uit dat deel van het land en bij hen zie ik ook wel hoe gehecht ze eraan zijn.
Wat let je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme. Jul is carnavalsmuziek aan het luisteren. Elk jaar bedenkt 1 van ons wel dat dat toch even moet.
Ik zocht iets op youtube wat ik op Spotify niet kon vinden. Dus keek het nummer (niet wat ik zocht, maar dat terzijde) ook mee, geen abo dus stopt ie anders.
Serieus misselijk van verlangen naar ook weer eens daar zijn en vieren![]()
Je kan de Limburger wel uit Limburg halen, maar ...
Stadjers zijn de bestenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ben een barbaar
Ik ben een stadjer
Ik ook, en ik ben nog wel geboren en getogen in Noord-Brabantquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik voel met carnaval altijd een diepe verbondenheid met Angela Merkel![]()
[ afbeelding ]
Knap! Lekker ff bijkomen nu danquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:05 schreef Tele6 het volgende:
6 uur aan het sporten geweest. 18 km gerend ruim 30 km gemountainbiket. Kapotmoe
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:05 schreef Tele6 het volgende:
6 uur aan het sporten geweest. 18 km gerend ruim 30 km gemountainbiket. Kapotmoe
De leef.quote:
Je voelt het of je voelt het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Volledig in strijd met mijn vorige post, maar dit kan ik toch niet laten schietenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben nog wel geboren en getogen in Noord-Brabant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volledig in strijd met mijn vorige post, maar dit kan ik toch niet laten schieten
Alsof ze dáár iets snappen van carnaval![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Wij hebben geen zielquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je voelt het of je voelt het niet.
Maar zoals Rene Diekstra ooit treffend in een (volgens mij niet gejatte) column schreef, het is minder belangrijk dat je specifiek carnaval snapt, als je maar het ventiel op je ziel hebt dat o.a. wordt aangeboord door carnaval.
Mag ook heus kermis zijn, of schuurfeest of wat ze maar doen in jouw regio van afkomst.
Al vraag ik me wel af of zoiets bij Groningers überhaupt bestaat?
Godverdomme wat pijnlijk om te zienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Zo er mevr V gaan geen optie nog?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De leef.
Nog geen mogelijkheid om beide kinderen onder te brengen, absoluut geen optie om ze mee te nemen en zelf zo verrot zijn dat ik het wel kan willen, maar dat is echt iets anders dan het kunnen.
3x mis dus.
Jaaaa! Want ik kende ook vooral Noorderzon in het plantsoen en dat is veel leuker dan die hele Parade.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
Typisch Gronings is Gronings Ontzet, ook wel Bommen Berend. Dat zijn er gek genoeg paardenevenementen en 's avonds vuurwerk en kermis.
Iets minder historisch is Noorderzon, dat is een soort Parade maar dan niet op een miniscule gore groenstrook achter het station. En je hoeft er ook niet voor te betalen.
God, wat vond ik de Parade een deceptie toen ik een keer kwam.
Echt hč? Noorderzon, daar ga je een paar avond gezellig heen, beetje rondlopen, wat drinken, straatartiesten kijken, af en toe een voorstelling. En dan de Parade, dan moet je betálen om het 'terrein' op te mogenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa! Want ik kende ook vooral Noorderzon in het plantsoen en dat is veel leuker dan die hele Parade.
Ik ben al een paar jaar niet geweest... vroeger betaalde je nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Echt hč? Noorderzon, daar ga je een paar avond gezellig heen, beetje rondlopen, wat drinken, straatartiesten kijken, af en toe een voorstelling. En dan de Parade, dan moet je betálen om het 'terrein' op te mogenEn dat terrein beslaat 10x30 meter op een viezig stukje gras. En iedereen maar lyrisch zijn.
Zekersquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je voelt het of je voelt het niet.
Maar zoals Rene Diekstra ooit treffend in een (volgens mij niet gejatte) column schreef, het is minder belangrijk dat je specifiek carnaval snapt, als je maar het ventiel op je ziel hebt dat o.a. wordt aangeboord door carnaval.
Mag ook heus kermis zijn, of schuurfeest of wat ze maar doen in jouw regio van afkomst.
Al vraag ik me wel af of zoiets bij Groningers überhaupt bestaat?
De enige keer dat ik bij de Parade was, moet 15 jaar geleden zijn en toen betaalde je al.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar niet geweest... vroeger betaalde je niet
Dat reken ik wel als een paar jaar idd. Als ik zo terug denkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De enige keer dat ik bij de Parade was, moet 15 jaar geleden zijn en toen betaalde je al.
Misschien helpt hij je van je vliegangst afquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een Bumble match!
Met een piloot![]()
Wel een knappe piloot
Nog?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonder mevr V gaan geen optie nog?
Maar begrijpelijk, hopelijk komt dat in de toekomst nog![]()
Ik heb niet de indruk dat dat in de hele provincie wordt gevierd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
Typisch Gronings is Gronings Ontzet, ook wel Bommen Berend. Dat zijn er gek genoeg paardenevenementen en 's avonds vuurwerk en kermis.
Met of zonder te betalen voor die app?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een Bumble match!
Met een piloot![]()
Wel een knappe piloot
Wat een raar gedoe. Dit feest vieren jullie toch al langer en dan doen mensen wel gewoon mee?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat dat in de hele provincie wordt gevierd.
Goed, ik heb vorige week volgens mij wat lopen haten hier op een Hagenees die vond dat we hier niet goed doen en te duur zijn voor wat betreft versiering van de staat in het kader van 150 jarig bestaan en een ander feest dat eens in de zeven jaar plaats vind.
Vandaag en gisteren bij wat mensen langs geweest, maar dat mens heeft dus best wat lopen stoken (2 blokjes van 6, op een totaal van 90 woningen) bij andere mensen. Want er zou niemand mee doen is de tendens, dus doet desbetreffend gezin ook niet mee.
Moreelsepark zolang ik me herinner.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:54 schreef Vanyel het volgende:
De Parade in Utrecht was toch vroegah ergens anders? Of was het gewoon minder viezig?
Of herinner ik me eigenlijk gewoon Rotterdam als Utrecht
Ik vond de eerste echt tof en daarna vooral alles mottig. Maar dan komt het ws omdat die eerste in Rotterdam was en daarna Utrecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Moreelsepark zolang ik me herinner.
Zonderquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met of zonder te betalen voor die app?
Negen jaar terug waren net twee actieve buurmannen overleden, m'n moeder zat aan de chemo dus toen is er niets gedaan. De keer daarvoor deed de hele straat wel al geheel mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een raar gedoe. Dit feest vieren jullie toch al langer en dan doen mensen wel gewoon mee?
Heb ik nog nooit ervarenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:02 schreef Tele6 het volgende:
Ja je kunt toch prima gratis matches vinden op Bumble? Ik weet eigenlijk niet wat de betaalde versie er toevoegt
Klinkt niet als een typische Hageneesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat dat in de hele provincie wordt gevierd.
Goed, ik heb vorige week volgens mij wat lopen haten hier op een Hagenees die vond dat we hier niet goed doen en te duur zijn voor wat betreft versiering van de staat in het kader van 150 jarig bestaan en een ander feest dat eens in de zeven jaar plaats vind.
Vandaag en gisteren bij wat mensen langs geweest, maar dat mens heeft dus best wat lopen stoken (2 blokjes van 6, op een totaal van 90 woningen) bij andere mensen. Want er zou niemand mee doen is de tendens, dus doet desbetreffend gezin ook niet mee.
Hmm jammer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit ervarenen ik sta niet met een karper op de foto en m'n gezicht zit ook niet onder de tatoeages
Misschien hebben sommige mensen hun afstand wat kleiner staan, ik kom ook best wel vaak mensen tegen die Groningen als locatie hebben staan. Als die de straal op 20km hebben staan zien ze mij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hmm jammer.
Ik had tig matches op Bumble, maar misschien is er ook heel veel "aanbod" in types die me wel leuk lijken in de stad waar ik woon. Veel sportieve nerdy vegetarische buitenmensen hier![]()
De datingprofiel-tips die ik las voordat ik een profiel aanmaakte (want zo iemand ben ik) waren
- Als eerste een foto waar je gezicht duidelijk herkenbaar, aantrekkelijk op staat (ik heb een selfie van toen ik naar de kapper was geweest)
- Een foto van jezelf met een hobby/vakantie oid
- Een foto waar je hele lijf op staat
- Een blije groepsfoto (waar je wel in terug te vinden zou moeten kunnen zijn, ik heb een foto met 2 vriendinnen)
- Iets van originele tekst in het profiel. (Niet de standaard "ik heb een hoodie te leen" "ik weet niks over mezelf te vertellen" of "naar rechts swipen aub")
- En de info duidelijk invullen (vooral naar wat voor relatie/scharrel je op zoek bent)
Mensen die alléén maar groepsfoto's hadden swipete ik standaard weg. Mensen zonder tekst/info in het profiel ook. Mensen met 4x dezelfde soort selfie ook. Mensen met alleen maar foto's van feestjes/alcohol ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |