Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nouNiet haten op Piet Veerman jah
Nostalgiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.
Nu kon ik de tekst beter verstaan. Wat een christengeneuzel man!
Ja dat dan weer wel.quote:
Christengeneuzel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.
Nu kon ik de tekst beter verstaan. Wat een christengeneuzel man!
Lekker pounden man die Pietquote:feelin' young, feelin' strong
and the might of the night is pounding dark and long
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.quote:
Kinderverjaardagquote:
Ben je jarigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.
Heel wild allemaal
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef sigme het volgende:
Weekendplannen:
Koffie drinken met moeder
Hapjes maken voor liefste om mee te nemen op de rit van zater/zondag (12u 's nachts van huis).
Zondag vechten met een boomstronk. Ik heb een recipozaag aan mijn zijde.
Ik was laatst erg gecharmeerd van Öö. Tikje zoet, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef sigme het volgende:
Meeste tripels vind ik te zoet. Maar vrijwel alle dubbels te dun.
Het is moeilijk.
quote:An Imperial Baltic Porter as dark as the Estonian winter nights. Strong enough to keep you warm through the cold evenings.
Krijg je een Ooni voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.
Heel wild allemaal
Klinkt heerlie de peerliequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef sigme het volgende:
Weekendplannen:
Koffie drinken met moeder
Hapjes maken voor liefste om mee te nemen op de rit van zater/zondag (12u 's nachts van huis).
Zondag vechten met een boomstronk. Ik heb een recipozaag aan mijn zijde.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht even dat dit de KSC wasHelemaal in de war
Ik wens je in alle opzichten sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderverjaardag
Oh en en en, zondagochtend naar de kerk want wil mijn dochter heel graag![]()
Kwiwiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Best veel oud-KSC hier hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gevoelig huidje, zo'n kwiwi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag eerst @:Dr_Flash "heerlie de peerlie" posten in de actieve topics, en daarna @:Molo UitStraling mentionen![]()
* kwiwi vertrekt weer
Dankquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wens je in alle opzichten sterkte
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel me hier niet zo thuis, ik kan niet koken
Niemand hierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga spontaan uit eten vanavondWant 'Nu kAn HEt n0g!!11!!1'
![]()
Vega(n) AYCE. Helaas hebben ze geen fatsoenlijk 0.0 bier
Kijk, iemand hier is wel goed bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef Tuindier het volgende:
AVG is hier inmiddels geupgrade naar een Indiaas gerecht met vergelijkbare ingrediënten.
En niets hiervan ga ik zelf kokenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, iemand hier is wel goed bezig
Hier de discussie, burgers, bbq kip of pokebowl
Dalek?quote:
Dadelijk, straks, over een poosje, na eenen beperckten spanne tijdsch. Dalek.quote:
I wishquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je een Ooni voor je verjaardag?
Die pizza's![]()
Ik las op Twitter dat niemand Vuilniszak zegt, maar eigenlijk Vuilnezak. En het is nog waar ookquote:
Maar @Cat-astrophe vertel eens wat ga jij doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef borisz het volgende:
Er schijnt morgen iets te zijn in Rotterdam.
Beterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef Tuindier het volgende:
AVGis hier inmiddels geupgrade naar een Indiaas gerecht met vergelijkbare ingrediënten.
Ik ben je hond nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar @:cat-astrophe vertel eens wat ga jij doen?
Ik ook niet en toch word ik getolereerdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* opeens een beetje afkeer heeft van @kwiwi *quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand hier
Allemaal leugens
Tevens: kaas = baas
U komt uit de hemel op aarde qua kazen
Ja ik ook, dacht ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch word ik getolereerd
Wacht maar tot ik hier vertel dat ik vanaaf rode kool uit een potje eet. En eerpelpuree uit een plastic bakje. En een halve rookworst.quote:
Vind ik weinig mis mee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik hier vertel dat ik vanaaf rode kool uit een potje eet. En eerpelpuree uit een plastic bakje. En een halve rookworst.
…..
Oeps
Indiaasquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef Tuindier het volgende:
AVG :p is hier inmiddels geupgrade naar een Indiaas gerecht met vergelijkbare ingrediënten.
Oh daaaalikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dadelijk, straks, over een poosje, na eenen beperckten spanne tijdsch. Dalek.
Meh. Veel gedoe voor half verbrand eten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even en het BBQ seizoen breekt weer aangegrilde paprika en halloumi en shaslickspiesjes en sateetjes en worstjes en burgers en en en en
![]()
Ik ben kort geleden overgestapt op het eten met huid en haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gevoelig huidje, zo'n kwiwi.
Op de posters af dus.
En mens vraagt zich zo eens iets af.
Wat zijn we weer positiefquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meh. Veel gedoe voor half verbrand eten.
Daarom iemand anders laten doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meh. Veel gedoe voor half verbrand eten.
Dit is een goede, ik ga eens kijken voor komende week. Ik merk dat het kookplezier een beetje weggaat doordat ik steeds met honger sta te koken, dus dat wil ik wat efficiënter maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Indiaas![]()
Over mealpreppen, het werkt voor mij wel aardig om eens in de week diverse ingrediënten te snijden en zo regelmatig dezelfde groenten te eten. Bijvoorbeeld zoete aardappel kan door een snelle chili, op een tray bake, in soep, etc. Soms rooster ik groenten voor een paar dagen. Naar keuze afwisselen met harissa/pesto/feta/geitenkaas/pasta/aardappels/linzen/kikkererwten en je hebt steeds een nieuwe maaltijd.
Ik heb deze week met gesneden bleekselderij, paprika, prei en wortel al een witte bonenstoof, orzo met spinazie en straks nasi gemaakt. Dat maakt het leven net wat makkelijker.
Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was weer eens bij een kringloop, slordige 400 donald ducks gekocht, oudste uit 1973. Ben ze aan het sorteren, samen met wat ik al heb. Afgelopen 20 jaar zijn vrijwel compleet. Volgens mij voorlopig genoeg WC lectuur. Heerlijk ontspannen een donald duck lezen terwijl de kinderen naar het zwembad gaan.
Klaarmaken én opeten? Deal!quote:
Meer BBQ voor jouquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Indiaas![]()
Over mealpreppen, het werkt voor mij wel aardig om eens in de week diverse ingrediënten te snijden en zo regelmatig dezelfde groenten te eten. Bijvoorbeeld zoete aardappel kan door een snelle chili, op een tray bake, in soep, etc. Soms rooster ik groenten voor een paar dagen. Naar keuze afwisselen met harissa/pesto/feta/geitenkaas/pasta/aardappels/linzen/kikkererwten en je hebt steeds een nieuwe maaltijd.
Ik heb deze week met gesneden bleekselderij, paprika, prei en wortel al een witte bonenstoof, orzo met spinazie en straks nasi gemaakt. Dat maakt het leven net wat makkelijker.
#teamnukanhetnog!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom toch?
Je bent binnenkort voor eeuwen aan huis gekluisterd door een huilend, poepend, refluxend monsterlijk bundeltje moederliefdeopwekker.
Waarom ga je niet écht uiteten dan?
Ik weet niet waar hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
#teamnukanhetnog!
Ik vind het oprecht een leuke plek om te etenook
@:Molo, ja hoor, trek het goedrustig weekend, nog twee dagen werken waarvan een vrij spannend zowel medisch als op het werk en dan verlof
Maar snij je dat en doe je dat in bakjes in de koelkast?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Indiaas![]()
Ja. Soms kan ik het nauwelijks opbrengen om dat soort dingen te doen. Dan is het aanbakken van wat groenten en orzo+bouillon toevoegen het maximale dat ik kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar snij je dat en doe je dat in bakjes in de koelkast?
Ik vind dit heus indrukwekkend. Ik eet op die dagen bestelvoer of Mrs V trekt iets uit de vriezer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Soms kan ik het nauwelijks opbrengen om dat soort dingen te doen. Dan is het aanbakken van wat groenten en orzo+bouillon toevoegen het maximale dat ik kan.
Vooral dat laatste. De vriezers zijn nu ontdooit en schoon. Nu kan ik weer voorraad aanmaken. Zo een gevulde kippensoep en morgen hachee. En van de week een keer weer een voorraad bolognese maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dit heus indrukwekkend. Ik eet op die dagen bestelvoer of Mrs V trekt iets uit de vriezer.
Mijn duimen draaienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. De vriezers zijn nu ontdooit en schoon. Nu kan ik weer voorraad aanmaken. Zo een gevulde kippensoep en morgen hachee. En van de week een keer weer een voorraad bolognese maken.
Kreeg van een vriend een hele leuke vacature door. Hij heeft mij voorgesteld, ik op verzoek net een mail/cv verzonden. Zag op linkedin dat ik al "bekeken" was. Dus duimen jullie even?
Dat laatste zou mooi uitkomen. En een introductie heb je.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. De vriezers zijn nu ontdooit en schoon. Nu kan ik weer voorraad aanmaken. Zo een gevulde kippensoep en morgen hachee. En van de week een keer weer een voorraad bolognese maken.
Kreeg van een vriend een hele leuke vacature door. Hij heeft mij voorgesteld, ik op verzoek net een mail/cv verzonden. Zag op linkedin dat ik al "bekeken" was. Dus duimen jullie even?
Wrom kom je dan niet naar de BBQmiet morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even en het BBQ seizoen breekt weer aangegrilde paprika en halloumi en shaslickspiesjes en sateetjes en worstjes en burgers en en en en
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meer BBQ voor jou![]()
Morgen wel meer BBQ voor mij, mar dat is dan ook BBQ
Als een geplukte kip?quote:
Dat gebeurt hier ook, veel te vaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dit heus indrukwekkend. Ik eet op die dagen bestelvoer of Mrs V trekt iets uit de vriezer.
Kort dag, ver weg, andere mensen, eng huu. Van allesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Wrom kom je dan niet naar de BBQmiet morgen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kort dag, ver weg, andere mensen, eng huu. Van alles
Ja. Nee. Ander keertjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maanden geleden al gepland, je gaat met FOK!kers naar het buitenland, (ik ben wel eng ja)
quote:
Jaquote:
Ah.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Rozey. Die in Delft is het leukst, maar daar zijn we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |