Ja, dit ook idd CotS. Sorry maar ik vind het al zeiken als ze een avg not done vinden als je weet dat ze komen eten, maar al helemaal als ze onverwachts komen eten. En iemand die me een oma noemt omdat het eten niet hip genoeg is terwijl ik aan een of ander ingewikkeld dieet tegemoet ben gekomen, zou bij mij niet meer hoeven komen eten. Doe normaal zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou niet zo blij worden van vrienden die me afzeiken als ik probeer aan hun behoeftes te voldoen.
Tevens goedemorgen![]()
Sterkte vandaag @:yinny (vandaag is de uitvaart toch, of laat mijn hoofd me weer in de steek?)
Wat prachtig zulke lange lokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Moggeh.
De workout voor zaterdag is bekend gemaakt. RIP. Vanochtend mocht ik uitslapen maar ik was natuurlijk gewoon voor 7 uur wakker.
Verder las ik iets over @:fietsie zn lange haar. Ik schrok ook een beetje van de lengte van mijn haar laatst. Als ik mijn haar los heb kan ik m'n BH niet meer dichtdoen achter m'n rug omdat er dan haar tussen de haakjes komt.![]()
Volgende week kapper, even puntjes knippen en wat meer uh model. Moet denk ik nog een cm of 7 voor ik m'n doel bereikt heb.
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het fodmap dieet is nogal een beperkend dieet
Ik ben vast dom, maar ik moest het googlelen en dat maakt het niet gemakkelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken.
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar ik moest het googlelen en dat maakt het niet gemakkelijker
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteedAls het belangrijk was, hadden ze het wel uitgelegd
Ja idd...Ik heb nu van alles twee opties gekozen waaruit ze mag kiezen end at kook ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteedAls het belangrijk was, hadden ze het wel uitgelegd
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt als goed nieuws? Artritis is zwaar rot, maar kanker meer. Ik duim voor jullie en jullie gezondheidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:33 schreef Barreltje het volgende:
tevens goede morgen!
gister een thuiswerkdagje, was nodig vanwege de werk prikkels,
Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijn familie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komtmet een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
Vink mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:33 schreef Barreltje het volgende:
tevens goede morgen!
gister een thuiswerkdagje, was nodig vanwege de werk prikkels,
Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijnfamilie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komtmet een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken.
hahah.. ja dat is een familie dingetjequote:
Hoe ik ga dit aardig zeggen over dat meisje: Ze heeft dat dieet al zolang ik ken en bestaat met name uit wat ik speciaal lekkere maaltijden vind. Met haar historie over dingen weet ze er net zoveel vanaf als ik. Eigenlijk had ik het hele dieet al als onzinnig afgeschrevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.
Toen ik het volgde ben ik wel een paar keer bij andere mensen geweest maar nooit om te eten. De lijst met do's en don'ts is enorm lang. De lijsten van wat je niet mag is enkele A4'tjes lang. Daar zadel je een ander niet mee op.
Het is sowieso niet verstandig om bij anderen te gaan eten als je er midden in zit omdat je heel snel voedingsstoffentekort opbouwt. Daarom mag je het ook maar een paar maanden doen. Langer is sowieso nutteloos.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah.. ja dat is een familie dingetje![]()
moet alleen nog een leuke engelse vertaling bedenken..
family in LOL of zo
Ah, tja. Meerdere opties voorstellen is dan wel prima denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe ik ga dit aardig zeggen over dat meisje: Ze heeft dat dieet al zolang ik ken en bestaat met name uit wat ik speciaal lekkere maaltijden vind. Met haar historie over dingen weet ze er net zoveel vanaf als ik. Eigenlijk had ik het hele dieet al als onzinnig afgeschrevenDe zoveelste modegril.
Ik heb ook een kennis die een x-aantal weken een dieet moet volgen, dat langzaam naar normaal wordt opgebouwd en die wordt gek van de beperkte keuzes. Dat klinkt dat meer als dat dieet
Fodmap, met 1 o. Het is een acronym en heeft niets met food te maken. Het is geen hip modedideet overigens. Ik ken het vooral omdat Lucky het deed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, tja. Meerdere opties voorstellen is dan wel prima denk ik.
Op KarlijnsKitchen.nl zijn nog wel leuke fodmapvrije recepten te vinden trouwens.
Welkom in Amsterdamquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
ik ga as zaterdag met allemaal hippe amsterdamse menseneten.. we zijn met 26 en er eten er 3 vlees
de keus is vlees, vis of vegetarisch
das ook wel weer een mooie
Nou ja, dat is dan ook niet iets waar je iemand zonder verdere uitleg mee geworden laat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.
Toen ik het volgde ben ik wel een paar keer bij andere mensen geweest maar nooit om te eten. De lijst met do's en don'ts is enorm lang. De lijsten van wat je niet mag is enkele A4'tjes lang. Daar zadel je een ander niet mee op.
Het is sowieso niet verstandig om bij anderen te gaan eten als je er midden in zit omdat je heel snel voedingsstoffentekort opbouwt. Daarom mag je het ook maar een paar maanden doen. Langer is sowieso nutteloos.
Is de gang al gewit?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Candaasje het volgende:
K heb spierpijn van het schilderen. Vriend wil vandaag onze eigen deuren schuren….
Mweh….
Niets houdt hem toch tegen zelf jullie deuren te schuren? En jij iets wat spierpijnvriendelijk is?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Candaasje het volgende:
K heb spierpijn van het schilderen. Vriend wil vandaag onze eigen deuren schuren….
Mweh….
Oh nee, hij gaat wel door met of zonder mijn hulp. Maar samen klussen is wel veel leuker een handigequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets houdt hem toch tegen zelf jullie deuren te schuren? En jij iets wat spierpijnvriendelijk is?
Uhuh, koffie zetten, schuurpapiertjes verwisselen enz enz.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee, hij gaat wel door met of zonder mijn hulp. Maar samen klussen is wel veel leuker een handige
hahah,.. ik als lompe ik die dan met allemaal hipsters gaat eten..quote:
Same. Zit de WOGgenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, koffie zetten, schuurpapiertjes verwisselen enz enz.
Want echt... met spierpijn schuren... ik kan er nu al moeilijk van gaan kijken
Cor in de zin van corps?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah,.. ik als lompe ik die dan met allemaal hipsters gaat eten..
ik word er nu al een beetje nerveus van, want het zijn allemaal "nette mensen" .. leden van het COR etc.. en daarbij vergeleken ben ik natuurlijk etch een lompe boer..
Stoofvlees uit de IP, die gisteravond zou (maar in de koelkast belandde) en als de in de schuur bewaarde boerenkool niet al te geel verkleurd is dat erbij...quote:
Dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Cor in de zin van corps?
Die neem ik nooit zo serieus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Barreltje komt vast goed joh. 'Nette mensen' zijn ook maar gewoon mensen.
Ik weet nog niet wat ik eet vanavond. Ik heb zin in saté en friet of plakrijst met snijbonen. Dus als ik mezelf naar een winkel weet te slepen vandaag dan denk ik dat. Als niet dan wordt het risotto met erwtjes denk ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.komt het vast ook wel. maar ik moet mezelf even over dat "je bent niet goed genoeg" gevoel heen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Barreltje komt vast goed joh. 'Nette mensen' zijn ook maar gewoon mensen.
Ik weet nog niet wat ik eet vanavond. Ik heb zin in saté en friet of plakrijst met snijbonen. Dus als ik mezelf naar een winkel weet te slepen vandaag dan denk ik dat. Als niet dan wordt het risotto met erwtjes denk ik.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Hou bij dat gevoel dan maar extra in je achterhoofd dat iemand met zoveel mentale issues als ik, die ook nog eens kale pasta met ketchup en kaas eet niet uit noodzaak maar omdat lekker, dus ook (een jaar) lid is geweest. Elk huisje heeft zn kruisje, alleen zie je die niet altijd van buitenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt het vast ook wel. maar ik moet mezelf even over dat "je bent niet goed genoeg" gevoel heen zetten
Heb je nog geneukt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:06 schreef Clubsoda het volgende:
Van corpsballen heb je vooral last als ze zo 18-28 jaar zijn. Daarna worden het vanzelf weer normale mensen
Ik zou met de Huisarts willen praten, mijn huisarts zegt atlijd, als je diaree hebt moet daar iets naar buiten. Veel cola drinken en zoute stengels eten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Heel voorzichtig durf ik te zeggen dat ik nu, half uur na het ontbijt, niet heel erg misselijk ben, maar een klein beetje.
En luisteren is ook een vak. Gisteren contact gehad met de assistente van de huisarts met de vraag of dit langdurige misselijk zijn kan liggen aan als die AB. De assistente sloeg “aan” op diaree en daar kreeg is vanochtend ook reactie op, moest loperamide nemen. Merkte dat gisteren ook, had het schermpje “diaree” open en bleef daar op doorvragen. Aan deze assistente wel duidelijk kunnen maken wat mijn vraag is.
Geen idee wat ik vanavond eet, maar straks meer overzicht. De ene vriezer is nu leeg en schoon, zo de koelkast schoonmaken en straks de andere vriezer ontdooien en schoonmaken en dan weet ik weer wat ik heb en wat op moet
Ik denk gyoza en edamame. Dat is mijn 'ik heb geen inspiratie en geen verse groente in huis'-optie.quote:
het zijn van die mensen die bij de bank hebben gewerkt en nu hier en daar CFO zijn, of met een rijke vent getrouwd, of een glansrijke muzikale carriere hebben etc.. met een boot, of een huis in het buitenland die wekelijks golfen etc.. en dan ben ik maar een engineer , met een landgoed in het buitenland waar ik gewoon ZELF voor moet zorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:06 schreef Clubsoda het volgende:
Van corpsballen heb je vooral last als ze zo 18-28 jaar zijn. Daarna worden het vanzelf weer normale mensen
wsl indier opgewarmdquote:
Ik was een ordinaire Knor, maar over de niet-corporale verenigingen zijn net zo goed vooroordelenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hou bij dat gevoel dan maar extra in je achterhoofd dat iemand met zoveel mentale issues als ik, die ook nog eens kale pasta met ketchup en kaas eet niet uit noodzaak maar omdat lekker, dus ook (een jaar) lid is geweest. Elk huisje heeft zn kruisje, alleen zie je die niet altijd van buitenen als zij de stereotype corps types zijn dan weet ik wel wie precies niet goed genoeg is voor wie
Haha @:Clubsoda, meestal wel waar ja![]()
Dat is wel achterhaald advies. Gewoon normaal eetpatroon wordt aangeraden tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik zou met de Huisarts willen praten, mijn huisarts zegt atlijd, als je diaree hebt moet daar iets naar buiten. Veel cola drinken en zoute stengels eten.
Idem hier, inclusief siu mai erbij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk gyoza en edamame. Dat is mijn 'ik heb geen inspiratie en geen verse groente in huis'-optie.
Centrale OndernemingsRaad in mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Cor in de zin van corps?
Die neem ik nooit zo serieus![]()
Zijn allemaal mensen die zelf hun poep moeten afvegen na het toilet en die 's ochtends uit hun bek meurenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn van die mensen die bij de bank hebben gewerkt en nu hier en daar CFO zijn, of met een rijke vent getrouwd, of een glansrijke muzikale carriere hebben etc.. met een boot, of een huis in het buitenland die wekelijks golfen etc.. en dan ben ik maar een engineer , met een landgoed in het buitenland waar ik gewoon ZELF voor moet zorgenik vraag me ook vooral af wat ik toch te converseren heb met die mensen.. heb ook geen zin in een etentje waar ik in mn eentje aan tafel zit voor me uit te staren enzo
Lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk gyoza en edamame. Dat is mijn 'ik heb geen inspiratie en geen verse groente in huis'-optie.
De meeste. Niet alle helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:06 schreef Clubsoda het volgende:
Mafaldine (soort pasta, lekkerste is van De Ceccoquote:
God ja jullie!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was een ordinaire Knor, maar over de niet-corporale verenigingen zijn net zo goed vooroordelen
eehhhquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn allemaal mensen die zelf hun poep moeten afvegen na het toilet en die 's ochtends uit hun bek meuren
Muts, gewoon gaan verwonderen en kijken welke onderwerpen tof zijn. Je kunt altijd over chatGPT beginnen want dat snapt iedereen tegenwoordig wel en heeft er wel een mening over
Maar dat is niet het probleem, de misselijkheid is het probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik zou met de Huisarts willen praten, mijn huisarts zegt atlijd, als je diaree hebt moet daar iets naar buiten. Veel cola drinken en zoute stengels eten.
Noooooooquote:
Dat is toch ook wel een veel betere naam.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:25 schreef Molo het volgende:
Mafaldine (soort pasta, lekkerste is van De Cecco) noemt ze kreukelpasta.
Heerlijk man, de leef
Leg je vooroordelen opzijquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn van die mensen die bij de bank hebben gewerkt en nu hier en daar CFO zijn, of met een rijke vent getrouwd, of een glansrijke muzikale carriere hebben etc.. met een boot, of een huis in het buitenland die wekelijks golfen etc.. en dan ben ik maar een engineer , met een landgoed in het buitenland waar ik gewoon ZELF voor moet zorgenik vraag me ook vooral af wat ik toch te converseren heb met die mensen.. heb ook geen zin in een etentje waar ik in mn eentje aan tafel zit voor me uit te staren enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja joh.. ik heb er wel ergens van gehoord, maar weet er niks vanaf en kan er dus geen mening over hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooooooo
Serieus?![]()
https://chat.openai.com/chat
Chatbot vanuit OpenAI, gebaseerd op Large Language Modelling
- I - love - it -
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Leg je vooroordelen opzij![]()
Dat is niet onaardig bedoeld! Maar als je met dit beeld in je ogen begint, heb je jezelf al neergesabeld, hen opgehemeld en eigenlijk de deur tot een gesprek al dichtgegooid. Stel je open, toon oprechte interesse in wie zij zijn, stel vragen, dan komt er vast vanzelf een gesprek. Ook mensen met dat soort banen etc zijn gewoon een mens met sterke en zwakke kanten. En als niet, dan heb je het iig een eerlijke kans gegeven ipv van tevoren al opgegevenhet komt ook wel goed hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar van tevoren zit het dan enorm in mijn hoofd![]()
mijn vriendin is dochter van 2 artsen.. en ZIJ is ook leukmaar het is haar verjaardag dus ik kan niet de hele tijd aan haar hangen
Ik heb gisteren chatGPT verbetert, Hij (voor mijn gevoel is de AI mannelijk) gaf me gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:27 schreef Molo het volgende:
Nooooooo
Serieus?![]()
https://chat.openai.com/chat
Chatbot vanuit OpenAI, gebaseerd op Large Language Modelling
- I - love - it -
een van de sollicitaties die ik gedaan heb is daadwerkelijk op een booreiland.. kan ik dat eindelijk eens goed zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gisteren chatGPT verbetert, Hij (voor mijn gevoel is de AI mannelijk) gaf me gelijk.
Jross zei wel: Je helpt nu Skynet hè, dat besef je toch wel?
Barrel, ik kan me niet voorstellen dat jij je minderwaardig zou voelen bij anderen. Ik zou gewoon droppen dat je regelmatig op booreilanden zit, super interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat snap ik wel, maar zie het dan iig niet als onzekerheid of gevoel minder waard te zijn, maar als het hebben van vooroordelen die helemaal niet bevestigd hoeven te worden. Jij voelt je minderwaardig omdát je een bepaald bevooroordeeld beeld van deze groep mensen hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het komt ook wel goed hoor..
maar van tevoren zit het dan enorm in mijn hoofd![]()
mijn vriendin is dochter van 2 artsen.. en ZIJ is ook leukmaar het is haar verjaardag dus ik kan niet de hele tijd aan haar hangen
Nice!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gisteren chatGPT verbetert, Hij (voor mijn gevoel is de AI mannelijk) gaf me gelijk.
Jross zei wel: Je helpt nu Skynet hè, dat besef je toch wel?
Barrel, ik kan me niet voorstellen dat jij je minderwaardig zou voelen bij anderen. Ik zou gewoon droppen dat je regelmatig op booreilanden zit, super interessant
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een van de sollicitaties die ik gedaan heb is daadwerkelijk op een booreiland.. kan ik dat eindelijk eens goed zeggenIk zie een piemel en een zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hou op hoor! Iedereen is goed genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
komt het vast ook wel. maar ik moet mezelf even over dat "je bent niet goed genoeg" gevoel heen zetten
Als jij het (niet) weet…kook niet.quote:
Oh te laatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef Barreltje het volgende:
ik zal volgende keer bij een post zeggen dat men er niet te serieus op in moet gaan![]()
af en toe wil ik gewoon even zeiken zonder dat mn hele psyche ondersteboven gehaald hoeft te worden
Ah! Nu weet ik ineens weer waarom ik spek had gekocht laatste keer bij de slagerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als jij het (niet) weet…kook niet.
Gister spruitjes uit de oven - eerst gekookt - met uitgebakken spekjes en walnoten en champignons. Oh en wat kaas erover. Met gebakken aardappeltjes. Er werd gejuicht aan tafel.
Is dat inspiratie?
Succes met schurende spierpijn, @:Candaasje
Doe je regelmatig pauzeren! bij het schuren, met een machine?
Daaraan hield ik nog steeds minder krachtige handen over.![]()
Té lang doorgaan, nog een stukje…bijna klaar ….kom op….dat kan ik…
@:sigme Ooit maakte ik tarte tatin met sinasappel.
Alleen zijn dat er niet veel tegelijk.
En er zijn cakes met hele sinasappels met schil en al door het beslag.
Ik vind het wel balen dat je er zo vaak niet in kunt wegens te drukquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice!
En klopt, je verbetert de boel dan. Maar och, zonder jouw effort gaat de boel ook kneitersnel door. Heerlijk, kan het domme werk door AI gedaan worden en de interessante zaken met de menselijke vinger
En eens, Bar zit in een bizarre wereld joh, is iedereen wel nieuwsgierig naar
Wordt natuurlijk overspoeld, en bewust ook afgeknepen zodat mensen betaald abo nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het wel balen dat je er zo vaak niet in kunt wegens te druk
Ook daar is een wachtlijst voor helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk overspoeld, en bewust ook afgeknepen zodat mensen betaald abo nemen
Ik snap nooit waarom mensen wetgeving als avondeten eten. Tot ik de beroepsdeformatie even uitschakelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:19 schreef Tuindier het volgende:
Hier vanavond AVG met snijbonen en een vegan-eenheid.
Die zit als GDPR in mijn hoofd, dus dat probleem heb ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen wetgeving als avondeten eten. Tot ik de beroepsdeformatie even uitschakel
Ahaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook daar is een wachtlijst voor helaas.
bij mij is he AGV.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen wetgeving als avondeten eten. Tot ik de beroepsdeformatie even uitschakel
Ow…nu snap ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:21 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Die zit als GDPR in mijn hoofd, dus dat probleem heb ik gelukkig niet.
Edit: hoewel, blijkbaar dus wel want als ik er over nadenk had ik misschien wel AGV willen typen.
Bij mij is het inmiddels meer "de wet- en regelgeving die nuttige dingen onnodig duur complex en belemmerend maakt, die bedoeld was om Microsoft en Google te remmen maar die inmiddels discussies aanwakkert over of als je iemand in de USA een mailtje stuurt je dan persoonsgegevens aan het uitwisselen bentquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij mij is he AGV.
eerder kwam ook VGA voorbij.. dat moest ik ook nog even 3 keer lezen voordat ik dat snapte
Ik haal jouw psyche toch niet helemaal ondersteboven?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef Barreltje het volgende:
ik zal volgende keer bij een post zeggen dat men er niet te serieus op in moet gaan![]()
af en toe wil ik gewoon even zeiken zonder dat mn hele psyche ondersteboven gehaald hoeft te worden
Wannabequote:
Ik dacht dat het aan mij lagquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik morgen met mijn lesbische-stel buren ga eten maar daar wat nerveus over ben want misschien heb ik helemaal niks met ze gemeen en waar moet ik dan met ze over praten want lesbische vrouwen houden van voetballen en ik niet, en dat als Club of Vanyel dan zegt dat vrouwen in relatie met een vrouw ook gewoon mensen zijn en ik misschien mijn vooroordeel even aan de kant moet zetten omdat het best vervelend is zo weggezet te worden én het de drempel lager maakt om gewoon een gesprek aan te gaan, zeggen dat er niet zo serieus op ingegaan moet worden en dat mijn psyche niet zo ondersteboven gehaald moet worden.
Dank u voor het illustreren van een deel van mijn puntquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Vrouwen in een relatie met een vrouw zijn superieur en houden helemaal niet van voetballen
Ik ben nu ook begonnen met redactle maar ik vind het zo moeilijk!quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Met m'n vriendengroep spelen we ook veel Redactle, raad de titel van de (Engelse) wikipediapagina door steeds meer woorden in te vullen. Je moet veel algemene kennis hebben daarvoor
Contexto klinkt als vergelijkbaar met Semantle, wat er wel in het Nederlands is. (Semantle.be)
Ik heb al meer dan 10 jaar een lesbische baas, dat werkt ook hartstikke prima samen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Als je zelf begint over 'niet goed genoeg zijn voor anderen' dan is het niet heel gek dat anderen erop aanslaan toch![]()
Verder zijn lesbische buren toppers, heb ik van horen zeggen, dus dat komt goed
Echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Als je zelf begint over 'niet goed genoeg zijn voor anderen' dan is het niet heel gek dat anderen erop aanslaan toch![]()
Verder zijn lesbische buren toppers, heb ik van horen zeggen, dus dat komt goed
Volgens mijn buren welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt?
Nooit gehad. En jij wilde niet in mijn straat komen wonen
Mijn buren kun je dit beter niet vragen. De ene kant dan. De andere heeft een tegengestelde mening. Kant 3 en 4 hebben zich er nog niet over uitgesproken.quote:
joh weet je.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik haal jouw psyche toch niet helemaal ondersteboven?![]()
Ik gaf je oprecht advies, en ik wilde je laten zien dat je een vooroordeel uitsprak wat niet per se waar hoeft te zijn én hoe het van de andere kant voelt om zo beoordeeld te worden (omdat ik dat gevoel toevallig ken van mijn eigen gezin).
Ik vind eigenlijk best vervelend dat je het dan meteen wegzet als dat ik er te serieus op in ga / je het eigenlijk niet zo serieus bedoelde en dat ik je psyche ondersteboven haal, want het was met goede intenties en die heb ik ook expliciet uitgelegd.
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik morgen met mijn lesbische-stel buren ga eten maar daar wat nerveus over ben want misschien heb ik helemaal niks met ze gemeen en waar moet ik dan met ze over praten want lesbische vrouwen houden van voetballen en ik niet, en dat als Club of Vanyel dan zegt dat vrouwen in relatie met een vrouw ook gewoon mensen zijn en ik misschien mijn vooroordeel even aan de kant moet zetten omdat het best vervelend is zo weggezet te worden én het de drempel lager maakt om gewoon een gesprek aan te gaan, zeggen dat er niet zo serieus op ingegaan moet worden en dat mijn psyche niet zo ondersteboven gehaald moet worden.
Ik zal er verder over ophouden, maar dit wilde ik iig wel nog gezegd hebben.
En op je reactie zei ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
@:Barreltje komt vast goed joh. 'Nette mensen' zijn ook maar gewoon mensen.
Ik sloeg toen dus nog helemaal nergens op aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hou bij dat gevoel dan maar extra in je achterhoofd dat iemand met zoveel mentale issues als ik, die ook nog eens kale pasta met ketchup en kaas eet niet uit noodzaak maar omdat lekker, dus ook (een jaar) lid is geweest. Elk huisje heeft zn kruisje, alleen zie je die niet altijd van buitenen als zij de stereotype corps types zijn dan weet ik wel wie precies niet goed genoeg is voor wie
postte, dáár sloeg ik op aan ja. Op de uitspraken die je specifiek in die post over 'die mensen' doet.quote:het zijn van die mensen die bij de bank hebben gewerkt en nu hier en daar CFO zijn, of met een rijke vent getrouwd, of een glansrijke muzikale carriere hebben etc.. met een boot, of een huis in het buitenland die wekelijks golfen etc.. en dan ben ik maar een engineer , met een landgoed in het buitenland waar ik gewoon ZELF voor moet zorgenik vraag me ook vooral af wat ik toch te converseren heb met die mensen.. heb ook geen zin in een etentje waar ik in mn eentje aan tafel zit voor me uit te staren enzo
Je bent nu echt je eigen issues aan het projecten hoor Vlinder. Even ademhalen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:26 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje mijn eerste reactie was 'komt vast goed joh. 'Nette mensen' zijn ook maar gewoon mensen.'. Ik sloeg toen dus nog helemaal nergens op aan.
Toen je daarna
[..]
postte, dáár sloeg ik op aan ja. Op de uitspraken die je specifiek in die post over 'die mensen' doet.
Als je het gewoon had gelaten bij je posts daarvoor, was ik ook nergens op doorgegaan verder.
Maar fijn om te weten dat het je geen fuck interesseert dat deze uitspraken nogal beledigend kunnen zijn voor een groep mensen waar mijn gezin ook toe behoort (en waar je nota bene zelf mee gaat eten), en dat ik dan ineens 'woke' en 'correct' ben als ik je daarop wijs.
joh. als ik POEP zeg is het nog beledigend voor iemand en ik weiger daar aan mee te doen.. suit yourself.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:26 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje mijn eerste reactie was
[..]
En op je reactie zei ik
[..]
Ik sloeg toen dus nog helemaal nergens op aan.
Toen je daarna
[..]
postte, dáár sloeg ik op aan ja. Op de uitspraken die je specifiek in die post over 'die mensen' doet.
Als je het gewoon had gelaten bij je posts daarvoor, was ik ook nergens op doorgegaan verder.
Maar fijn om te weten dat het je geen fuck interesseert dat deze uitspraken nogal beledigend kunnen zijn voor een groep mensen waar mijn gezin ook toe behoort (en waar je nota bene zelf mee gaat eten), en dat ik dan ineens 'woke' en 'correct' ben als ik je daarop wijs.
Ja sorry, maar ik ben het hier dus gewoon niet mee eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent nu echt je eigen issues aan het projecten hoor Vlinder. Even ademhalen.
omg.. nu is zelfs WHITE privilege een issue en mag je daar geen stereotypen meer bij hebben...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik ben het hier dus gewoon niet mee eens.
Zou je dit ook zeggen als iemand had gezegd onzeker te zijn omdat ze gaat eten met Aziatische mensen omdat die alleen maar over computers willen praten en katten eten dus dan weet je niet of je daar wel een gesprek mee kan hebben, en iemand anders dan zou aangeven dat dat nogal een vooroordeel is, en diegene dan zou zeggen ja nee je moet het ook niet zo serieus nemen allemaal en laat mn psyche met rust?
Dat is namelijk gewoon de situatie, alleen dan met andere groepen mensen en vooroordelen.
Ik vind het oprecht jammer dat je zo reageert.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
joh. als ik POEP zeg is het nog beledigend voor iemand en ik weiger daar aan mee te doen.. suit yourself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:36 schreef Lonaa het volgende:
wel met kaas dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zou je dit ook zeggen als iemand had gezegd onzeker te zijn omdat ze gaat eten met Aziatische mensen omdat die alleen maar over computers willen praten en katten eten dus dan weet je niet of je daar wel een gesprek mee kan hebben, en iemand anders dan zou aangeven dat dat nogal een vooroordeel is, en diegene dan zou zeggen ja nee je moet het ook niet zo serieus nemen allemaal en laat mn psyche met rust?
Dat is namelijk gewoon de situatie, alleen dan met andere groepen mensen en vooroordelen.
Dus omdat je wit bent en geld hebt (ik heb overigens NERGENS gezegd dat ik het over witte mensen heb, ik ga er namelijk helemaal niet vanuit dat alleen witte mensen CEO of CFO of wat je dan ook allemaal noemde in je rijtje zijn), is het ineens wel oké om mensen als groep negatief weg te zetten. Ja, nee, duidelijk. Dan zijn we het gewoon niet met elkaar eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omg.. nu is zelfs WHITE privilege een issue en mag je daar geen stereotypen meer bij hebben...![]()
![]()
echt hoor.. ik snap geen reet meer van de wereld
Flesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Jabammetjes met kaaaaas voor de lunchAlles is beter met KAAAS
![]()
Hoe gaat jullie dagje liebchens?
Ik at al crackers met kaas en courgettebrood met roomkaas dus de dag gaat helemaal niet slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Jabammetjes met kaaaaas voor de lunchAlles is beter met KAAAS
![]()
Hoe gaat jullie dagje liebchens?
Hoiquote:
Ja roomkaas had ik ook maar dat was naturel. Eigenlijk ooit gekocht om iets bakkerigs mee te doen maar nou moest het op ongeveerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik at al crackers met kaas en courgettebrood met roomkaas dus de dag gaat helemaal niet slecht
Een mannelijke autist met kaas, wat wil je nog meer op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik kom even de luchtige simpelemannennoot uithangen hierWant daar zijn jullie hard aan toe
nogmaals.. zo woke ben ik dus niet.. maar voel je vooral aangesproken .. jij hebt er m eer last van dan ik..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dus omdat je wit bent en geld hebt (ik heb overigens NERGENS gezegd dat ik het over witte mensen heb, ik ga er namelijk helemaal niet vanuit dat alleen witte mensen CEO of CFO of wat je dan ook allemaal noemde in je rijtje zijn), is het ineens wel oké om mensen als groep negatief weg te zetten. Ja, nee, duidelijk. Dan zijn we het gewoon niet met elkaar eens.
Ik vind het niet oké om een groep te beoordelen op basis van stereotypen, ongeacht welke groep en welke stereotypen.
De mijne had een tht tot afgelopen oktober dus ik smeer het nu ook overal op. Smaakt nog prima maar dat duurt niet lang meer als hij open is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja roomkaas had ik ook maar dat was naturel. Eigenlijk ooit gekocht om iets bakkerigs mee te doen maar nou moest het op ongeveer
Ik ontkende het gevoel toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen.
Wij gaan ook niet over jouw angsten zeggen dat ze onterecht zijn toch? Ieders gevoel mag er gewoon zijn. Dat moet er soms gewoon even uit. Je kunt dan bemoedigende woorden spreken of dat gevoel gaan ontkennen. Je begon met het eerste en eindigde met het tweede omdat jouw groepje werd aangevallen.
Ik kan het ook omdraaien: zou jij er zo'n punt van maken om het gevoel te ontkrachten als het over een groep Aziaten was gegaan?
Je bent zelf een autistquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Een mannelijke autist met kaas, wat wil je nog meer op de vrijdagmiddag
Ok, pot bier zou lekker zijn
Nee klopt, als het eenmaal open is dan houdt het gauw opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De mijne had een tht tot afgelopen oktober dus ik smeer het nu ook overal op. Smaakt nog prima maar dat duurt niet lang meer als hij open is.
Ja je hebt werk-autisten en luxe autisten hequote:
Ik ben officieel vrij vandaag maar zit trainingen te doen, én heb geen kaas ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt werk-autisten en luxe autisten he
Sowieso het concept toetje bij je lunchquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakje chocolademousse na de lunch is ook lekkerWaren in de aanbieding bij Picnic!
Als ik over bier begin ben ik weer meteen zo'n alcoholist enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kaasgebrek is wel een issuetje aan het worden he?
ik probeer mijn donderdag thuis werken te compenseren, maar SAP besloot dat ik niet meer in het systeem mag en degene die dat kan verhelpen is deze week op vakantie ( zoals ook de helft van het landquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb ook vrij , al 48 minuten, maar ontlokte chatgpt zojuist een beleidsnotitie.
En schreef toen een beleidsnotitie over of het wenselijk is zulke tools in het werk formeel een plaats te geven (of juist niet)
Nou en joh, kan jou 't barsten. Vrijdagmiddag yoloquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik over bier begin ben ik weer meteen zo'n alcoholist enzo
hier is net de chips en het alcohol vrije bier neergezet voor de vrimiboquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
"Oma Mag Alcohol Drinken"?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:52 schreef fietsie het volgende:
Ik ga denk ik vandaag mijn OMAD tijdsgrens naar voren halen. En doe ff TwoMAD ofzo.
Goed beginquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier is net de chips en het alcohol vrije bier neergezet voor de vrimibo
Wel lekker op tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier is net de chips en het alcohol vrije bier neergezet voor de vrimibo
Hoe gaat het met de schilders/behangers?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook een toetje![]()
Het leven hier is momenteel heel onregelmatig dus ik heb continu trek. In alles.
Straks lunchen met broodjes visstick
/carequote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
One Meal A Dayquote:
Ik heb nog twee beugels in de kelder. Dan is het op.quote:
Het is een chaotisch, fascinerend en ontregelend proces. Ze zijn woensdag ipv dinsdag begonnen. Werken van 10.00 tot 19.30. En zijn ipv zo goed als klaar ongeveer halverwege. Ze zijn hier dus het hele weekend ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de schilders/behangers?
Jij trekt sauna icm alcohol? Dan ging ik kruipen vrees ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:58 schreef Molo het volgende:
Gouden Carolus tijd wel weer vanavond vind ik
Saunaatje eromheen, heerlijk
Ik heb nog van alles aan barrel-aged spul staan, maar ik heb in januari al wat meer gedronken dan ik van plan was dus ik doe nog maar even een beetje rustigquote:
Sauna ga ik komende donderdag doen. Op de boot naar Noorwegenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:58 schreef Molo het volgende:
Ik drink vanavond ook niet, moet morgenochtend fit zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog van alles aan barrel-aged spul staan, maar ik heb in januari al wat meer gedronken dan ik van plan was dus ik doe nog maar even een beetje rustig
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij trekt sauna icm alcohol? Dan ging ik kruipen vrees ik
Ik kwam er pas achter dat ik de Gouden Carolus Classic nog nooit geproefd hebquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:58 schreef Molo het volgende:
Oh heerlijk! Jaloers hoor, en heel benieuwd hoe dat bootje is! Ben je nou nog wel even in Noorwegen of is het kade op, drie stappen en weer terug varen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sauna ga ik komende donderdag doen. Op de boot naar Noorwegen
Oh myquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achter dat ik de Gouden Carolus Classic nog nooit geproefd hebwel de infused versie
Ja, fit. It's a thing. Voor sommige mensen in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
fit?![]()
Dit weekend is het geen weer voor buiten-activiteitenVorige week zondag ruim 16 km gelopen
Eerst trein naar Apeldoorn en toen helemaal terug gewandeld naar Deventer
drie uur ipv stappenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Jaloers hoor, en heel benieuwd hoe dat bootje is! Ben je nou nog wel even in Noorwegen of is het kade op, drie stappen en weer terug varen?
Ik zal hem binnenkort eens gaan kopenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my
De classic alleen al is gewoon top. Whisky infused natuurlijk ook wel echt goddelijk
excursie boekjesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie uur ipv stappenMaar verder, ja dat
![]()
Was al een heel excursieboekje aan het makenTot ik bedacht dat we tien keer zo lang op die boot zitten als dat we daar aan wal zijn
![]()
Dus ook maar een paar extra pagina's aan de boot gewijd
Have fun!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie uur ipv stappenMaar verder, ja dat
![]()
Was al een heel excursieboekje aan het makenTot ik bedacht dat we tien keer zo lang op die boot zitten als dat we daar aan wal zijn
![]()
Dus ook maar een paar extra pagina's aan de boot gewijd
Die vond ik zelf tegenvallenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal hem binnenkort eens gaan kopen![]()
Vanavond eerst de Stadshaven Brouwerij biertjes drinken die ik gekregen heb.
Jullie weten de Travelsnacks tegen die tijd wel te vinden neem ik aanquote:
Wij vieren hier binnenkort voor de 13e keer onze laatste keer sauna en alcohol gecombineerdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:10 schreef Tuindier het volgende:
In Finland wel sauna gecombineerd met bier (en ijs). Dat was wel een top-combi.
Gaaf! Ik ben er zelf nog niet geweest. En hoor inderdaad niet de beste dingen over het bierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vond ik zelf tegenvallen
Wèl een hele leuke tent dat met onverwacht leuk terras
(Kwam een onderzeeboot aanvaren toen ik daar zat, en sowieso zat te zien, Rotterdam)
Automaat kapot beuken klinkt als meest oplossingsgerichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:18 schreef AnneX het volgende:
Nu heb ik een issue.
Voor een automaat heb ik 2 x ¤ 2 munten nodig.
Zelf heb ik 3 briefjes van ¤ 20 in mijn portemonnee. En niemand in huis heeft muntgeld (meer).
Grof geweld is altijd de beste oplossingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Automaat kapot beuken klinkt als meest oplossingsgericht
Ben je in Deventer? Loop maar even langsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:18 schreef AnneX het volgende:
Nu heb ik een issue.
Zelf heb ik 3 briefjes van ¤ 20 in mijn portemonnee. En niemand in huis heeft muntgeld (meer).
Zou kunnen. Is een optie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Automaat kapot beuken klinkt als meest oplossingsgericht
Zinvol geweld beste geweldquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Grof geweld is altijd de beste oplossing
Ga je daar toch even wisselenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou kunnen. Is een optie.
Het politiebureau is aan de overkant.
Verdampen de schuld gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou kunnen. Is een optie.
Het politiebureau is aan de overkant.
Neuh, midden van het land.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je in Deventer? Loop maar even langs
Heb je meneer X al gevraagd waar jullie breekijzer ligt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh, midden van het land.
En iemand, die ik het kán vragen en heb gevraagd heeft geen zin om te lopen.
En ik kan niet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Gedoe! Wat een ouderwetse automaat, dat dat niet gewoon contactloos kan? Zelfs Ezeltje-Strek-Je in de Efteling kan tegenwoordig met pinpas!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:18 schreef AnneX het volgende:
Nu heb ik een issue.
Ja, ik ben geen biersnob ofzo maar Gouden Carolus is wel knetterlekker!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my
De classic alleen al is gewoon top. Whisky infused natuurlijk ook wel echt goddelijk
Ik ben blij dat het bij mij niet dat effect/gevolg hadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij vieren hier binnenkort voor de 13e keer onze laatste keer sauna en alcohol gecombineerd
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:23 schreef minilot het volgende:
Hihi, awww.. Al wel eens hier genoemd dat mijn J. nogal verzot is op breien en haken enzo, en dat ik daar maar matig in te interesseren ben..
Nu vind ik nou eenmaal een hoop raars wél interessant dus ik bestelde deze week, omdat ik toevallig recent iemand was tegen gekomen die daaraan doet, een boekje over shibari, een knoopkunst uit het land van bonsai, bloemschikken en theeceremonies![]()
Nu blijkt het boekje zoveel overeenkomsten te vertonen met de brei- en haakboeken van J. (er zit bij die van mij alleen steeds wel een jongen of meisje in) dat -ie nu helemaal tevreden is dat ik straks potentieel ook een handwerkhobby heb
Zo'n wit onderbroekje ind ik echt drie keer niks.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, maar wel handig om zoveel mogelijk touw op huid te kunnen laten zien zonder dat -ie in z'n blote piemel in het boek staatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n wit onderbroekje ind ik echt drie keer niks.....
Op die manier slaan ze wel een potentieel montagepunt over.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens, maar wel handig om zoveel mogelijk touw op huid te kunnen laten zien zonder dat -ie in z'n blote piemel in het boek staatHet lijkt me een puur praktische keuze.
Er zijn zoveel leuke kleuren die afsteken naast wit. Wat dacht ej van neonkleurtjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens, maar wel handig om zoveel mogelijk touw op huid te kunnen laten zien zonder dat -ie in z'n blote piemel in het boek staatHet lijkt me een puur praktische keuze.
Er zijn uiteraard ook pagina's zonder broekje, wanneer relevant, maar die leken me minder geschikt voor de SCquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op die manier slaan ze wel een potentieel montagepunt over.
Yikes, nee! Gewoon nee!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke kleuren die afsteken naast wit. Wat dacht ej van neonkleurtjes?
Gezien de snelle reactie op het broekje lag er toch een zekere focus in die richtingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard ook pagina's zonder broekje, wanneer relevant, maar die leken me minder geschikt voor de SC
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard ook pagina's zonder broekje, wanneer relevant, maar die leken me minder geschikt voor de SC
Owquote:
Ik ben een woest sexbeestquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien de snelle reactie op het broekje lag er toch een zekere focus in die richting
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:27 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het bij mij niet dat effect/gevolg had.
Jij ziet er een soort sleep-oog inquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op die manier slaan ze wel een potentieel montagepunt over.
Hihi, awww.. Al wel eens hier genoemd dat mijn J. nogal verzot is op breien en haken enzo, en dat ik daar maar matig in te interesseren ben..
Nu vind ik nou eenmaal een hoop raars wél interessant dus ik bestelde deze week, omdat ik toevallig recent iemand was tegen gekomen die daaraan doet, een boekje over shibari, een knoopkunst uit het land van bonsai, bloemschikken en theeceremonies![]()
Nu blijkt het boekje zoveel overeenkomsten te vertonen met de brei- en haakboeken van J. (er zit bij die van mij alleen steeds wel een jongen of meisje in) dat -ie nu helemaal tevreden is dat ik straks potentieel ook een handwerkhobby heb
Ik ben nog steeds een beetje knorrig dat ik van de zomer een mooie kans op een live demo heb gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mealpreppen! In het weekend al een boel elementen voorbereiden zodat je doordeweeks alleen nog maar minimale bereiding/opwarmen hoeft uit te voeren. Ik ben er zelf veel teveel een warhoofd voor, maar bij mijn weten zijn er in deze SC wel mensen die er succesvol mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:39 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb door de week steeds te weinig tijd om te koken, maar wil wel gezonde maaltijden eten (=groente, eiwit, koolhydraten). Heeft iemand nog concrete tips daarvoor (vegan of veganiseerbaar)?
Deze anekdote vergt meer context en uitleg!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje knorrig dat ik van de zomer een mooie kans op een live demo heb gemist.
Bierbootquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sauna ga ik komende donderdag doen. Op de boot naar Noorwegen
Wie levert de veren?quote:
Jaaaaquote:
Hoop ik ook want betaald hebben we alquote:Ik hoop voor je dat de sauna open is
Oh ja, mafkezenquote:Weekend![]()
Alles onder de 25 jaar wat ik vandaag op straat tegenkwam was verkleed![]()
Oh ja, mafkeesjequote:Vanavond hier ook ut pekske aan
Veerloos pekske hierquote:
Je weet dat ik ook op de boot ben geweest en het sauna gebeuren bruut gesloten was he?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa
[..]
Hoop ik ook want betaald hebben we al
[..]
Oh ja, mafkezen![]()
[..]
Oh ja, mafkeesje![]()
Ik was op M'era Luna en daar hebben ze naast toffe bandjes ook altijd een stapeltje randvermaak, waaronder lezingen, een modeshow en dus een demo shibari.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze anekdote vergt meer context en uitleg!![]()
ja, lijkt me erg jammerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook op de boot ben geweest en het sauna gebeuren bruut gesloten was he?
Mafkezen![]()
Zonde inderdaad!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was op M'era Luna en daar hebben ze naast toffe bandjes ook altijd een stapeltje randvermaak, waaronder lezingen, een modeshow en dus een demo shibari.
Maar dat zag ik pas toen het al geweest was.
Wat een gaaf beeld zo!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja als die kutzee tekeer gaat dan gaan al die hot tubs klotsen
Ja beetje Piet Veerman deuntje op de achtergrond allesquote:
Ja, gemiste kans wel. Oh well.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Zonde inderdaad!Ik vind het wel serieus gaaf!
Soort van bijnaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het al vijf uur? Ik ga niet echt meer iets doen namelijk qua werk
Oh hallo @ spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er blijft mij ook niks bespaard vandaag he?Sterkheidsbaas van alles.
Wel een erg leuk festival!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gemiste kans wel. Oh well.
We redden je!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Omdat ik morgen mensen ga meeten, mis ik deze parels http://legata.nl/home
Gelukkig spelen ze zowat bij mijn ouders onder het raam
quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:26 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje mijn eerste reactie was
[..]
En op je reactie zei ik
[..]
Ik sloeg toen dus nog helemaal nergens op aan.
Toen je daarna
[..]
Hey!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
joh. als ik POEP zeg is het nog beledigend voor iemand en ik weiger daar aan mee te doen.. suit yourself.
Precies dit werd niet gezegd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En ik was vanmorgen dichterbij andermans poep dan waar ik per se behoefte aan hadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb toevallig nog gePOEPt vanmorgen ja![]()
Komt wel heel dichtbij zo
HET carnaval, als je er per se een lidwoord voor moet plakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar toen kwam ik wat luchtigheid brengen en nu zit iedereen te wachten op de vrijmibo en de carnavalHoi Vanyel
Goed hoor schatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
HET carnaval, als je er per se een lidwoord voor moet plakken![]()
De vasteloavendj is dan wel weer dikke prima
Schat…. mghihihihiquote:
Ik vind jouw hobby leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik zou gewoon dit maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:39 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb door de week steeds te weinig tijd om te koken, maar wil wel gezonde maaltijden eten (=groente, eiwit, koolhydraten). Heeft iemand nog concrete tips daarvoor (vegan of veganiseerbaar)?
Ik kan geen carnaval vieren dus ik heb wel een missie om ook andermans plezier te verziekenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar toen kwam ik wat luchtigheid brengen en nu zit iedereen te wachten op de vrijmibo en de carnavalHoi Vanyel
Dequote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
HET carnaval, als je er per se een lidwoord voor moet plakken![]()
De vasteloavendj is dan wel weer dikke prima
Ik doe ook alleen groenten straks.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:03 schreef minilot het volgende:
Ik denk dat ik met het oog op morgen het avondeten wel over kan slaanEen Chocotoff zou er dan wel weer ingaan, maar die heb ik niet
Bier is geen lidwoord.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:07 schreef fietsie het volgende:
Ik had als noorderling juist altijd de misvatting dat het lidwoord vrij centraal stond bij carnavallen
Toont eens te meer hoe weinig je weetquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:07 schreef fietsie het volgende:
Ik had als noorderling juist altijd de misvatting dat het lidwoord vrij centraal stond bij carnavallen
Wat boosaardig!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan geen carnaval vieren dus ik heb wel een missie om ook andermans plezier te verzieken
Ik vond nog een zak in de voorraadkast vorige weekquote:
¯\_(ツ)_/¯quote:
Anders zal er wat rokeren?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:10 schreef minilot het volgende:
Het ging hier net over promoveren op het schaakbord en toen zei Günther: hee, dat rijmt op rumineren. Beter is dat groep2-rapport een beetje oké volgende week
Hoerendiesel is geen werkwoord.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terwijl een bepaald soort wijn wel als werkwoord gebruikt
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Er komt overigens maandag een nieuwe wasmachine.
Yay! Maar balen dat het nodig is natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Er komt overigens maandag een nieuwe wasmachine.
Nee, via de Technische Unie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay! Maar balen dat het nodig is natuurlijk![]()
Heb je 'm toevallig besteld bij Coolblue? Want dan heb je kans dat Vito, één van mijn voormalige trainers en verreweg de knapste/meest glanzende/gespierde 'm in je huis komt zetten
Coolblue rijdt toch een slagje groter, de Sprinterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay! Maar balen dat het nodig is natuurlijk![]()
Heb je 'm toevallig besteld bij Coolblue? Want dan heb je kans dat Vito, één van mijn voormalige trainers en verreweg de knapste/meest glanzende/gespierde 'm in je huis komt zetten
Dequote:
Dan heb je kans dat m'n broertje...quote:
Ien Dales erbij is dan wel weer ... disruptief. Hoe dol ik ook ben (was) op Ienquote:
Netjes dat ze bellen. Ik stort het gewoon terug, ga niet nog meer moeite doen voor andermans foutquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:35 schreef derLudolf het volgende:
De TU belde gisteren nog, we hadden een rekening twee keer betaald. Meestal belt men omdat we te laat zijn
Ik laat mooi even in het midden hoe en hoeveel er voor die wasmachine betaald wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deen de leverancier doet vermoeden dat je eigenlijk 21% extra had moeten betalen?
Soms wil je gewoon liever gespreid betalen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik laat mooi even in het midden hoe en hoeveel er voor die wasmachine betaald wordt.
Die had ik expres ook uit het citaat gelatenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ien Dales erbij is dan wel weer ... disruptief. Hoe dol ik ook ben (was) op Ien
Ja nou, daarna kwam Piet Veerman er nog even dunnetjes overheen, dat is gewoon zaaddodend.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Die had ik expres ook uit het citaat gelaten
Jaaa heel fijn snijden vind ik het lekkerst.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:59 schreef fietsie het volgende:
Ik heb de boerenkool van de stelen geript. Snijden jullie het daarna ook nog aan gort? (Ik deed dat nooit, maar ik ben zelf een kool liefhebber)
Volgens mij was er vanaf twee verschillende rekeningen betaald en was de vraag meer op welke terug geboekt moest wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Netjes dat ze bellen. Ik stort het gewoon terug, ga niet nog meer moeite doen voor andermans fout
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:43 schreef sigme het volgende:
Volgens mij het enig 'dubbel' dat ik lekker vind.
Zonde hè, van wat in basis een mooi beeld was?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nou, daarna kwam Piet Veerman er nog even dunnetjes overheen, dat is gewoon zaaddodend.
De Lidl had niks hierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:43 schreef sigme het volgende:
Dubbele Westmalle hier, volgens mij het enig 'dubbel' dat ik lekker vind.
De groentetaart in filodeeg met wat spekjes staat in de oven.
Daarstraks al een burrata'tje vooraf genuttigd. De Italiaanse 'di Buffalo' die liefste meekreeg afgelopen weekend.
Dubbel, is dat dat ranzige gelige spul dat amberig smaakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:12 schreef minilot het volgende:
#teamtripel
Ik heb nog nooit een echt lekkere Dubbel gedronken..
Heb ik een dubbel van jullie gehad? Ik dacht bij Milkyway aan de bocks, waar ik ook geen fan van ben, maar wel van die van jullie. Liefste drinkt *op dit moment* onze laatste gerookte bok. Ik een bruut champagnebierquote:
Ja ongeveer een jaar geleden, tegelijker tijd met de Tonkasino Royalequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb ik een dubbel van jullie gehad? Ik dacht bij Milkyway aan de bocks, waar ik ook geen fan van ben, maar wel van die van jullie. Liefste drinkt *op dit moment* onze laatste gerookte bok. Ik een bruut champagnebier
Wat nouquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Zonde hè, van wat in basis een mooi beeld was?
Tripels hebben vaak te veel koolzuur voor mijn smaakquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:12 schreef minilot het volgende:
#teamtripel
Ik heb nog nooit een echt lekkere Dubbel gedronken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |