abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208028773
.

[ Bericht 98% gewijzigd door ChildoftheStars op 17-02-2023 07:22:48 ]
pi_208028795
Kattengejank :?
pi_208028798
Huh, die tekst stodn nog uit het vorige deel denk ik :P Had ik niet door ;)
pi_208028808
Ik zou idd even aan haar voorleggen wat je van plan bent te maken.

Fodmap is in principe niet glutenvrij, maar er mogen wel behoorlijk aantal granen niet. Maar er zijn ook producten met gluten die je wel degelijk (in beperkte mate) mag eten binnen het fodmap dieet. Maar ook veel kruiden/smaakmakers en groenten mogen niet.

Maar niet iedereen doet het dieet daadwerkelijk zoals het bedoeld is, want ik heb wel vaker mensen horen zeggen dat ze fodmap doen en dus geen gluten mogen, terwijl dat dus niet waar is. Dus bedenk idd een maaltijd en leg het voor, dan kan zij idd aangeven of dat mag of niet!
pi_208028810
Ik zou niet zo blij worden van vrienden die me afzeiken als ik probeer aan hun behoeftes te voldoen.

Tevens goedemorgen :D

Sterkte vandaag @Yinny (vandaag is de uitvaart toch, of laat mijn hoofd me weer in de steek? :@ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208028815
Oh ja @Yinny veel sterkte vandaag :*
pi_208028837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou niet zo blij worden van vrienden die me afzeiken als ik probeer aan hun behoeftes te voldoen.

Tevens goedemorgen :D

Sterkte vandaag @:yinny (vandaag is de uitvaart toch, of laat mijn hoofd me weer in de steek? :@ )
Ja, dit ook idd CotS. Sorry maar ik vind het al zeiken als ze een avg not done vinden als je weet dat ze komen eten, maar al helemaal als ze onverwachts komen eten. En iemand die me een oma noemt omdat het eten niet hip genoeg is terwijl ik aan een of ander ingewikkeld dieet tegemoet ben gekomen, zou bij mij niet meer hoeven komen eten. Doe normaal zeg.

@Yinny veel sterkte vandaag :*
pi_208028854
Het is idd wel een beetje de toon die de muziek maakt...
pi_208028947
Moggeh.

De workout voor zaterdag is bekend gemaakt. RIP. Vanochtend mocht ik uitslapen maar ik was natuurlijk gewoon voor 7 uur wakker.

Verder las ik iets over @fietsie zn lange haar. Ik schrok ook een beetje van de lengte van mijn haar laatst. Als ik mijn haar los heb kan ik m'n BH niet meer dichtdoen achter m'n rug omdat er dan haar tussen de haakjes komt. :')
Volgende week kapper, even puntjes knippen en wat meer uh model. Moet denk ik nog een cm of 7 voor ik m'n doel bereikt heb.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208028975
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Moggeh.

De workout voor zaterdag is bekend gemaakt. RIP. Vanochtend mocht ik uitslapen maar ik was natuurlijk gewoon voor 7 uur wakker.

Verder las ik iets over @:fietsie zn lange haar. Ik schrok ook een beetje van de lengte van mijn haar laatst. Als ik mijn haar los heb kan ik m'n BH niet meer dichtdoen achter m'n rug omdat er dan haar tussen de haakjes komt. :')
Volgende week kapper, even puntjes knippen en wat meer uh model. Moet denk ik nog een cm of 7 voor ik m'n doel bereikt heb.
Wat prachtig zulke lange lokken _O_
Volgen mij zie jij er precies uit zoals een mooie vrouw eruit hoort te zien :*
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 08:12:08 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208028990
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het fodmap dieet is nogal een beperkend dieet
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208029023
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208029029
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken. :+
Ik ben vast dom, maar ik moest het googlelen en dat maakt het niet gemakkelijker _O-
pi_208029031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:18 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Goedemorgen :*
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 08:24:31 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208029060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben vast dom, maar ik moest het googlelen en dat maakt het niet gemakkelijker _O-
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteed :@ Als het belangrijk was, hadden ze het wel uitgelegd
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:31:43 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208029104
ik ga as zaterdag met allemaal hippe amsterdamse menseneten.. we zijn met 26 en er eten er 3 vlees :D
de keus is vlees, vis of vegetarisch

das ook wel weer een mooie :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208029107
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteed :@ Als het belangrijk was, hadden ze het wel uitgelegd
quote:

[..]
Ja idd...Ik heb nu van alles twee opties gekozen waaruit ze mag kiezen end at kook ik :) Ze zijn geappt
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:33:47 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208029111
tevens goede morgen!

gister een thuiswerkdagje, was nodig vanwege de werk prikkels,
Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijn familie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komt O+ met een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
pi_208029115
quote:

[..]
Dit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208029122
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:33 schreef Barreltje het volgende:
tevens goede morgen!

Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijn familie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komt O+ met een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
Dat klinkt als goed nieuws? Artritis is zwaar rot, maar kanker meer. Ik duim voor jullie en jullie gezondheid
pi_208029130
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:33 schreef Barreltje het volgende:
tevens goede morgen!

Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijnfamilie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komt O+ met een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
Vink mooi O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208029134
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.

Toen ik het volgde ben ik wel een paar keer bij andere mensen geweest maar nooit om te eten. De lijst met do's en don'ts is enorm lang. De lijsten van wat je niet mag is enkele A4'tjes lang. Daar zadel je een ander niet mee op.

Het is sowieso niet verstandig om bij anderen te gaan eten als je er midden in zit omdat je heel snel voedingsstoffentekort opbouwt. Daarom mag je het ook maar een paar maanden doen. Langer is sowieso nutteloos.
Spoilers!
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:38:04 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208029141
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vink mooi O+
hahah.. ja dat is een familie dingetje :7
moet alleen nog een leuke engelse vertaling bedenken..
family in LOL of zo :D
pi_208029175
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.

Toen ik het volgde ben ik wel een paar keer bij andere mensen geweest maar nooit om te eten. De lijst met do's en don'ts is enorm lang. De lijsten van wat je niet mag is enkele A4'tjes lang. Daar zadel je een ander niet mee op.

Het is sowieso niet verstandig om bij anderen te gaan eten als je er midden in zit omdat je heel snel voedingsstoffentekort opbouwt. Daarom mag je het ook maar een paar maanden doen. Langer is sowieso nutteloos.
Hoe ik ga dit aardig zeggen over dat meisje: Ze heeft dat dieet al zolang ik ken en bestaat met name uit wat ik speciaal lekkere maaltijden vind. Met haar historie over dingen weet ze er net zoveel vanaf als ik. Eigenlijk had ik het hele dieet al als onzinnig afgeschreven :@ De zoveelste modegril.

Ik heb ook een kennis die een x-aantal weken een dieet moet volgen, dat langzaam naar normaal wordt opgebouwd en die wordt gek van de beperkte keuzes. Dat klinkt dat meer als dat dieet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')