Ja, dit ook idd CotS. Sorry maar ik vind het al zeiken als ze een avg not done vinden als je weet dat ze komen eten, maar al helemaal als ze onverwachts komen eten. En iemand die me een oma noemt omdat het eten niet hip genoeg is terwijl ik aan een of ander ingewikkeld dieet tegemoet ben gekomen, zou bij mij niet meer hoeven komen eten. Doe normaal zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou niet zo blij worden van vrienden die me afzeiken als ik probeer aan hun behoeftes te voldoen.
Tevens goedemorgen![]()
Sterkte vandaag @:yinny (vandaag is de uitvaart toch, of laat mijn hoofd me weer in de steek?)
Wat prachtig zulke lange lokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Moggeh.
De workout voor zaterdag is bekend gemaakt. RIP. Vanochtend mocht ik uitslapen maar ik was natuurlijk gewoon voor 7 uur wakker.
Verder las ik iets over @:fietsie zn lange haar. Ik schrok ook een beetje van de lengte van mijn haar laatst. Als ik mijn haar los heb kan ik m'n BH niet meer dichtdoen achter m'n rug omdat er dan haar tussen de haakjes komt.![]()
Volgende week kapper, even puntjes knippen en wat meer uh model. Moet denk ik nog een cm of 7 voor ik m'n doel bereikt heb.
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het fodmap dieet is nogal een beperkend dieet
Ik ben vast dom, maar ik moest het googlelen en dat maakt het niet gemakkelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken.
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar ik moest het googlelen en dat maakt het niet gemakkelijker
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteedAls het belangrijk was, hadden ze het wel uitgelegd
Ja idd...Ik heb nu van alles twee opties gekozen waaruit ze mag kiezen end at kook ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er niet eens verder aandacht aan besteedAls het belangrijk was, hadden ze het wel uitgelegd
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt als goed nieuws? Artritis is zwaar rot, maar kanker meer. Ik duim voor jullie en jullie gezondheidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:33 schreef Barreltje het volgende:
tevens goede morgen!
gister een thuiswerkdagje, was nodig vanwege de werk prikkels,
Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijn familie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komtmet een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
Vink mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:33 schreef Barreltje het volgende:
tevens goede morgen!
gister een thuiswerkdagje, was nodig vanwege de werk prikkels,
Schijnpa blijkt serieuze artritis te hebben en geen kanker ( weet ik ook weer een beetje meer dat m'n schijnfamilie dus niet persee realistisch reageert op nieuws) en alles ziet er goed uit dat de chef vandaag thuis komtmet een dagje vertraging, maar dat is nog te overzien
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat vanzelfsprekend dat je dat weet? Als iemand zou zeggen "gewoon via foodmap" zou ik denken dat het een of andere service als HelloFresh is en gewoon net als anders koken.
hahah.. ja dat is een familie dingetjequote:
Hoe ik ga dit aardig zeggen over dat meisje: Ze heeft dat dieet al zolang ik ken en bestaat met name uit wat ik speciaal lekkere maaltijden vind. Met haar historie over dingen weet ze er net zoveel vanaf als ik. Eigenlijk had ik het hele dieet al als onzinnig afgeschrevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.
Toen ik het volgde ben ik wel een paar keer bij andere mensen geweest maar nooit om te eten. De lijst met do's en don'ts is enorm lang. De lijsten van wat je niet mag is enkele A4'tjes lang. Daar zadel je een ander niet mee op.
Het is sowieso niet verstandig om bij anderen te gaan eten als je er midden in zit omdat je heel snel voedingsstoffentekort opbouwt. Daarom mag je het ook maar een paar maanden doen. Langer is sowieso nutteloos.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah.. ja dat is een familie dingetje![]()
moet alleen nog een leuke engelse vertaling bedenken..
family in LOL of zo
Ah, tja. Meerdere opties voorstellen is dan wel prima denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe ik ga dit aardig zeggen over dat meisje: Ze heeft dat dieet al zolang ik ken en bestaat met name uit wat ik speciaal lekkere maaltijden vind. Met haar historie over dingen weet ze er net zoveel vanaf als ik. Eigenlijk had ik het hele dieet al als onzinnig afgeschrevenDe zoveelste modegril.
Ik heb ook een kennis die een x-aantal weken een dieet moet volgen, dat langzaam naar normaal wordt opgebouwd en die wordt gek van de beperkte keuzes. Dat klinkt dat meer als dat dieet
Fodmap, met 1 o. Het is een acronym en heeft niets met food te maken. Het is geen hip modedideet overigens. Ik ken het vooral omdat Lucky het deed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, tja. Meerdere opties voorstellen is dan wel prima denk ik.
Op KarlijnsKitchen.nl zijn nog wel leuke fodmapvrije recepten te vinden trouwens.
Welkom in Amsterdamquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
ik ga as zaterdag met allemaal hippe amsterdamse menseneten.. we zijn met 26 en er eten er 3 vlees
de keus is vlees, vis of vegetarisch
das ook wel weer een mooie
Nou ja, dat is dan ook niet iets waar je iemand zonder verdere uitleg mee geworden laat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet vanzelfsprekend. Het is een medisch dieet dat mensen in samenspraak met een arts en diëtist volgen. Het dient om er achter te komen welke voedselintoleranties je hebt. Niet om af te vallen ofzo.
Toen ik het volgde ben ik wel een paar keer bij andere mensen geweest maar nooit om te eten. De lijst met do's en don'ts is enorm lang. De lijsten van wat je niet mag is enkele A4'tjes lang. Daar zadel je een ander niet mee op.
Het is sowieso niet verstandig om bij anderen te gaan eten als je er midden in zit omdat je heel snel voedingsstoffentekort opbouwt. Daarom mag je het ook maar een paar maanden doen. Langer is sowieso nutteloos.
Is de gang al gewit?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Candaasje het volgende:
K heb spierpijn van het schilderen. Vriend wil vandaag onze eigen deuren schuren….
Mweh….
Niets houdt hem toch tegen zelf jullie deuren te schuren? En jij iets wat spierpijnvriendelijk is?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Candaasje het volgende:
K heb spierpijn van het schilderen. Vriend wil vandaag onze eigen deuren schuren….
Mweh….
Oh nee, hij gaat wel door met of zonder mijn hulp. Maar samen klussen is wel veel leuker een handigequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets houdt hem toch tegen zelf jullie deuren te schuren? En jij iets wat spierpijnvriendelijk is?
Uhuh, koffie zetten, schuurpapiertjes verwisselen enz enz.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee, hij gaat wel door met of zonder mijn hulp. Maar samen klussen is wel veel leuker een handige
hahah,.. ik als lompe ik die dan met allemaal hipsters gaat eten..quote:
Same. Zit de WOGgenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, koffie zetten, schuurpapiertjes verwisselen enz enz.
Want echt... met spierpijn schuren... ik kan er nu al moeilijk van gaan kijken
Cor in de zin van corps?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah,.. ik als lompe ik die dan met allemaal hipsters gaat eten..
ik word er nu al een beetje nerveus van, want het zijn allemaal "nette mensen" .. leden van het COR etc.. en daarbij vergeleken ben ik natuurlijk etch een lompe boer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |