Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nouNiet haten op Piet Veerman jah
Nostalgiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.
Nu kon ik de tekst beter verstaan. Wat een christengeneuzel man!
Ja dat dan weer wel.quote:
Christengeneuzel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst die hit van 'm uit mijn jeugd nog eens. Sailing home.
Nu kon ik de tekst beter verstaan. Wat een christengeneuzel man!
Lekker pounden man die Pietquote:feelin' young, feelin' strong
and the might of the night is pounding dark and long
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.quote:
Kinderverjaardagquote:
Ben je jarigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.
Heel wild allemaal
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef sigme het volgende:
Weekendplannen:
Koffie drinken met moeder
Hapjes maken voor liefste om mee te nemen op de rit van zater/zondag (12u 's nachts van huis).
Zondag vechten met een boomstronk. Ik heb een recipozaag aan mijn zijde.
Ik was laatst erg gecharmeerd van Öö. Tikje zoet, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef sigme het volgende:
Meeste tripels vind ik te zoet. Maar vrijwel alle dubbels te dun.
Het is moeilijk.
quote:An Imperial Baltic Porter as dark as the Estonian winter nights. Strong enough to keep you warm through the cold evenings.
Krijg je een Ooni voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren bij mijn ouders. Met andere woorden, pizza eten en Wie is de mol kijken.
Heel wild allemaal
Klinkt heerlie de peerliequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef sigme het volgende:
Weekendplannen:
Koffie drinken met moeder
Hapjes maken voor liefste om mee te nemen op de rit van zater/zondag (12u 's nachts van huis).
Zondag vechten met een boomstronk. Ik heb een recipozaag aan mijn zijde.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht even dat dit de KSC wasHelemaal in de war
Ik wens je in alle opzichten sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderverjaardag
Oh en en en, zondagochtend naar de kerk want wil mijn dochter heel graag![]()
Kwiwiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Best veel oud-KSC hier hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |