Nog erger zijn die trage invoegers. Rijden max 80-90 op de invoegstrook, voegen in en gaan daarna pas doortrekken naar 100. En dat is niet omdat het zo druk is of zo. Dat zit er blijkbaar ingebakken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mafklappers die hun acceleratie snelheid overschatten of flink gas te geven bij het invoegen, daardoor in de knel komen, en vol op de rem gaan...
Ik had er net een voor me die 30 reed in een 60 zonequote:
Die komt waarschijnlijk wel thuis met een onbeschadigde auto.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had er net een voor me die 30 reed in een 60 zone
Dat iemand rijdt als een bejaarde met pleinvrees is geen garantie dat die persoon zonder brokken thuiskomt. Sterker nog....quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:20 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk wel thuis met een onbeschadigde auto.
Iemand die veel kritiek heeft op mensen die wel hun grenzen in de gaten houden kent meestal de eigen grenzen ook niet erg goed. Wijsheid komt met de jaren. Die bejaarde van jou is in ieder geval in staat geweest oud te worden, dat moet jij nog maar zien te redden met je kleuterkritiek.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat iemand rijdt als een bejaarde met pleinvrees is geen garantie dat die persoon zonder brokken thuiskomt. Sterker nog....
Gezien het feit dat je niet verder komt dan domme aannames en maar meteen op de man gaat spelen, zal het qua argumenten en inhoud wel slecht met je gesteld zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:33 schreef qajariaq het volgende:
Iemand veel kritiek heeft op mensen die wel hun grenzen in de gaten houden kent meestal de eigen grenzen ook niet erg goed. Wijsheid komt met de jaren. Die bejaarde van jou is in ieder geval in staat geweest oud te worden, dat moet jij nog maar zien te redden met je kleuter kritiek.
De enige aanname die ik doe is dat je niet bejaard bent. De rest zijn alleen maar conclusies. Ja, ik heb kritiek op jouw ongefundeerde kritiek op een andere weggebruiker en de manier hoe je daar mee om gaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je niet verder komt dan domme aannames en maar meteen op de man gaat spelen, zal het qua argumenten en inhoud wel slecht met je gesteld zijn.
Hoi jijquote:
quote:
Dat is niet waar. Je begint met de aanname dat iemand die rijdt als een bejaarde met pleinvrees, veiliger rijdt dan iemand die niet rijdt als een bejaarde met pleinvrees. En dat is al best een heeele domme aanname.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:19 schreef qajariaq het volgende:
De enige aanname die ik doe is dat je niet bejaard bent.
Weer niet waar. Jij neemt aan dat die bejaarde met pleinvrees rijdt als een bejaarde met pleinvrees, omdat die bejaarde met pleinvrees zijn grenzen in de gaten houdt. En dat is weer een domme aanname. Misschien is de bejaarde met pleinvrees gewoon bang in de sneeuw.quote:De rest zijn alleen maar conclusies.
Ik heb helemaal geen kritiek. Ik stel alleen maar dat rijden als een bejaarde met pleinvrees geen garantie is om thuis te komen zonder brokken te maken.quote:Ja, ik heb kritiek op jouw ongefundeerde kritiek op een andere weggebruiker en de manier hoe je daar mee om gaat.
Dat jij je aangesproken voelt als ik het heb over een bejaarde met pleinvrees, ligt aan jou. Dat is op geen enkele manier op de man spelen.quote:Als je het over op de man spelen hebt moet je even je reactie op mij nalezen.
Ja, he?quote:
Zegt de man die mij aanvalt omdat ik begrip heb voor iemand die rustig wil rijden met dit weer.quote:
Ik vrees dat jij een beetje in de war bent.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:46 schreef qajariaq het volgende:
Zegt de man die mij aanvalt omdat ik begrip heb voor iemand die rustig wil rijden met dit weer.
Nee, behalve idioten die ineens harder gaan rijden als je probeert in te voegen, niks geksquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
de laatste tijd nog ergernissen in het verkeer meegemaakt?
Ik merk dat er een trend is dat mensen als een debiel op een rotonde of kruispunt naderen en dan vol in de ankers gaan. Dat is toch totaal niet relaxed autorijden?
Ah, gewoon het normale werkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, behalve idioten die ineens harder gaan rijden als je probeert in te voegen, niks geks
Droeftoeterquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, gewoon het normale werk![]()
Ik ging een auto inhalen die midden in een woonwijk stil stond en toen ik hem inhaalde ging hij ineens rijden en versnellen
Bij een beetje regen zo rijden...quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:20 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk wel thuis met een onbeschadigde auto.
Uiteraard aan het begin van dr invoegstrook zonder te kijken of er al iets op de snelweg rijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nog erger zijn die trage invoegers. Rijden max 80-90 op de invoegstrook, voegen in en gaan daarna pas doortrekken naar 100. En dat is niet omdat het zo druk is of zo. Dat zit er blijkbaar ingebakken.
Die heb je ook nogquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had er net een voor me die 30 reed in een 60 zone
Vanmorgen ook, rijdt 60 op een 80 weg, 40 bij een 60 zone en vervolgens 80 binnen de bebouwde kom.quote:
Dat laatste is echt schandalig.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:51 schreef JaapB het volgende:
[..]
Vanmorgen ook, rijdt 60 op een 80 weg, 40 bij een 60 zone en vervolgens 80 binnen de bebouwde kom.
Ik snap dat dus niet hoe mensen dat niet enorm awkward vinden? Ik heb dat ook eens gehad, nota bene later op de avond op een vrijwel lege snelweg, kwam een auto me inhalen, tergend langzaam... en toen hij eenmaal naast me reed bleef hij daar gewoon hangen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
vandaag had ik er 2 voor me die gezellig naast elkaar even hard aan het rijden waren, km na km....
Fileflirtenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet hoe mensen dat niet enorm awkward vinden? Ik heb dat ook eens gehad, nota bene later op de avond op een vrijwel lege snelweg, kwam een auto me inhalen, tergend langzaam... en toen hij eenmaal naast me reed bleef hij daar gewoon hangen.
Ik heb een paar keer opzij gekeken of de bestuurder oogcontact maakte (had gekund dat er iets met mn auto was of weet ik veel waardoor ie me wilde waarschuwen ofzo). Maar nee, pipo zat gewoon suf voor zich uit te staren, terwijl hij 2 minuten lang naast me bleef rijden.
Uiteindelijk heb ik zelf maar gas bij gegeven zodat ik weer een honderd meter ofzo voor hem zat want ik vond het maar raar en ongemakkelijk, en na een tijdje zag ik hem achter me gewoon weer naar de rechterbaan schuiven![]()
We reden op een lege snelweg beiden rond de 120 ..... en meneer naast me maakte geen enkel oogcontact met me.quote:
Heb het idee dat ze vergeten zijn dat je de hele invoegstrook mag/moet gebruiken..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nog erger zijn die trage invoegers. Rijden max 80-90 op de invoegstrook, voegen in en gaan daarna pas doortrekken naar 100. En dat is niet omdat het zo druk is of zo. Dat zit er blijkbaar ingebakken.
Lijkt me ook dat je het hoort, maar goed..quote:Op maandag 13 maart 2023 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat hun richtingwijzer aan staat tijdens het rijden. Ik snap het niet, dat zie je toch in je dashboard?
Anders wel het irritante tik tok geluidje wat wordt afgespeeldquote:Op maandag 13 maart 2023 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat hun richtingwijzer aan staat tijdens het rijden. Ik snap het niet, dat zie je toch in je dashboard?
Oh die had rechts in mn deur gezetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:55 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje is van 2 weken geleden. Ik kwam van m'n dochtertje in het ziekenhuis en vlak bij huis komt er bij een rotonde een Benz aan, ik denk die stopt niet![]()
Zit er een Sjonnie in met een telefoon in de hand en Anita naast hem. Meneer keek niet op of om en had volgens mij helemaal niet in de gaten dat hij bijna z'n Benz in puin had.
Is wel de meest verstandige keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:12 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat flitste ook door m'n hoofd, maar ik bedacht me toch.
Ik haalde gisteren iemand in die vlak voor mij inhaalde en terwijl hij naar rechts ging z’n knipperlicht naar links aan liet staan. Toen ik hem vervolgens inhaalde zag ik dat hij een enorme koptelefoon ophadquote:Op woensdag 15 maart 2023 04:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Anders wel het irritante tik tok geluidje wat wordt afgespeeld
Ik kan daar zo slecht tegen hè. Inhalen moet je gewoon vlot doen. Sowieso, mensen die met 95 per uur vrachtwagens in gaan halen en zo de hele boel opstroppenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
vandaag had ik er 2 voor me die gezellig naast elkaar even hard aan het rijden waren, km na km....
Zelfs toen ik reed in het grootste wrak dat ik het liefst total loss had rem je nog uit reflex. Ik denk dat als je een nieuwe auto hebt verzekerd tegen nieuwwaarde voor de eerste 3 jaar en na 2 jaar en 11 maanden zo'n actie krijgt je alsnog remt. Dat is toch wat je aangeleerd hebt al die jaren op de weg... de fouten oplossen van anderen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is wel de meest verstandige keuze natuurlijk.
Er zijn ook een heleboel mensen die dat met 85 km per uur doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen hè. Inhalen moet je gewoon vlot doen. Sowieso, mensen die met 95 per uur vrachtwagens in gaan halen en zo de hele boel opstroppen
Nog erger idd!quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Er zijn ook een heleboel mensen die dat met 85 km per uur doen
Dat neem ik vrachtwagenchauffeurs niet kwalijk. Ik juich het zelfs toe. Als vrachtwagens hen inhalen, gaat er hopelijk een lampje bij hen branden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:52 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
En mensen die 85kmh rijden haal ik weer met 90kmh in met de truck 😬 Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |