abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208033443
http://forum.fok.nl/topicchain/2850

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

En nog een wijze spreuk van George Carlin:

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"

* Maar hou het wel gezellig aub!

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
pi_208310374
En dan nog gaan kleven met dit weer :')
pi_208312943
Mafklappers die hun acceleratie snelheid overschatten of flink gas te geven bij het invoegen, daardoor in de knel komen, en vol op de rem gaan...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_208315393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mafklappers die hun acceleratie snelheid overschatten of flink gas te geven bij het invoegen, daardoor in de knel komen, en vol op de rem gaan...
Nog erger zijn die trage invoegers. Rijden max 80-90 op de invoegstrook, voegen in en gaan daarna pas doortrekken naar 100. En dat is niet omdat het zo druk is of zo. Dat zit er blijkbaar ingebakken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_208315641
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 09:57 schreef aloa het volgende:
En dan nog gaan kleven met dit weer :')
Ik had er net een voor me die 30 reed in een 60 zone :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208316223
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Die komt waarschijnlijk wel thuis met een onbeschadigde auto.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:29:33 #7
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_208316309
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:20 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat iemand rijdt als een bejaarde met pleinvrees is geen garantie dat die persoon zonder brokken thuiskomt. Sterker nog....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:31:39 #8
Why is all the rum gone?
pi_208316339
De meest effectieve manier om een linksplakker wat harder te laten rijden is naar de rechterrijstrook gaan. Dan herinneren ze zich ineens wel waar het gaspedaal zit.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_208316347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat iemand rijdt als een bejaarde met pleinvrees is geen garantie dat die persoon zonder brokken thuiskomt. Sterker nog....
Iemand die veel kritiek heeft op mensen die wel hun grenzen in de gaten houden kent meestal de eigen grenzen ook niet erg goed. Wijsheid komt met de jaren. Die bejaarde van jou is in ieder geval in staat geweest oud te worden, dat moet jij nog maar zien te redden met je kleuterkritiek.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:35:30 #10
Why is all the rum gone?
pi_208316372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:33 schreef qajariaq het volgende:

Iemand veel kritiek heeft op mensen die wel hun grenzen in de gaten houden kent meestal de eigen grenzen ook niet erg goed. Wijsheid komt met de jaren. Die bejaarde van jou is in ieder geval in staat geweest oud te worden, dat moet jij nog maar zien te redden met je kleuter kritiek.
Gezien het feit dat je niet verder komt dan domme aannames en maar meteen op de man gaat spelen, zal het qua argumenten en inhoud wel slecht met je gesteld zijn. :W
pi_208316850
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Gezien het feit dat je niet verder komt dan domme aannames en maar meteen op de man gaat spelen, zal het qua argumenten en inhoud wel slecht met je gesteld zijn. :W
De enige aanname die ik doe is dat je niet bejaard bent. De rest zijn alleen maar conclusies. Ja, ik heb kritiek op jouw ongefundeerde kritiek op een andere weggebruiker en de manier hoe je daar mee om gaat.

Als je het over op de man spelen hebt moet je even je reactie op mij nalezen. :o
pi_208317744
Gezellig hier :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 maart 2023 @ 20:10:35 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_208317846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi jij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208317877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hoi jij O+
:W

de laatste tijd nog ergernissen in het verkeer meegemaakt?

Ik merk dat er een trend is dat mensen als een debiel op een rotonde of kruispunt naderen en dan vol in de ankers gaan. Dat is toch totaal niet relaxed autorijden? :+
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 20:17:30 #15
Why is all the rum gone?
pi_208318008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 19:19 schreef qajariaq het volgende:

De enige aanname die ik doe is dat je niet bejaard bent.
Dat is niet waar. Je begint met de aanname dat iemand die rijdt als een bejaarde met pleinvrees, veiliger rijdt dan iemand die niet rijdt als een bejaarde met pleinvrees. En dat is al best een heeele domme aanname.

quote:
De rest zijn alleen maar conclusies.
Weer niet waar. Jij neemt aan dat die bejaarde met pleinvrees rijdt als een bejaarde met pleinvrees, omdat die bejaarde met pleinvrees zijn grenzen in de gaten houdt. En dat is weer een domme aanname. Misschien is de bejaarde met pleinvrees gewoon bang in de sneeuw.

quote:
Ja, ik heb kritiek op jouw ongefundeerde kritiek op een andere weggebruiker en de manier hoe je daar mee om gaat.
Ik heb helemaal geen kritiek. Ik stel alleen maar dat rijden als een bejaarde met pleinvrees geen garantie is om thuis te komen zonder brokken te maken.

quote:
Als je het over op de man spelen hebt moet je even je reactie op mij nalezen. :o
Dat jij je aangesproken voelt als ik het heb over een bejaarde met pleinvrees, ligt aan jou. Dat is op geen enkele manier op de man spelen.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 20:17:41 #16
Why is all the rum gone?
pi_208318011
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, he? :Y
pi_208318481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ja, he? :Y
Zegt de man die mij aanvalt omdat ik begrip heb voor iemand die rustig wil rijden met dit weer.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 20:52:12 #18
Why is all the rum gone?
pi_208318578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:46 schreef qajariaq het volgende:

Zegt de man die mij aanvalt omdat ik begrip heb voor iemand die rustig wil rijden met dit weer.
Ik vrees dat jij een beetje in de war bent. :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 maart 2023 @ 21:46:22 #19
Brabo Bastard
pi_208319572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
:W

de laatste tijd nog ergernissen in het verkeer meegemaakt?

Ik merk dat er een trend is dat mensen als een debiel op een rotonde of kruispunt naderen en dan vol in de ankers gaan. Dat is toch totaal niet relaxed autorijden? :+
Nee, behalve idioten die ineens harder gaan rijden als je probeert in te voegen, niks geks :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_208319594
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Nee, behalve idioten die ineens harder gaan rijden als je probeert in te voegen, niks geks :P
Ah, gewoon het normale werk :')

Ik ging een auto inhalen die midden in een woonwijk stil stond en toen ik hem inhaalde ging hij ineens rijden en versnellen 8)7
  Moderator / Redactie FP vrijdag 10 maart 2023 @ 22:21:06 #21
Brabo Bastard
pi_208320072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ah, gewoon het normale werk :')

Ik ging een auto inhalen die midden in een woonwijk stil stond en toen ik hem inhaalde ging hij ineens rijden en versnellen 8)7
Droeftoeter :')

Ik reed net op de linkerbaan, en moest naar rechts om daarna de afslag te hebben. Dus ik geef gas en ga dus kort op de rechterbaan iemand op de linkerbaan voorbij. Meteen een hoop gesein en wat niet al, tot ie zag dat ik afsloeg :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_208321208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:20 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Bij een beetje regen zo rijden...
Waarom voel je je zo aangevallen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 11 maart 2023 @ 06:15:25 #23
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208321919
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 17:15 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Nog erger zijn die trage invoegers. Rijden max 80-90 op de invoegstrook, voegen in en gaan daarna pas doortrekken naar 100. En dat is niet omdat het zo druk is of zo. Dat zit er blijkbaar ingebakken.
Uiteraard aan het begin van dr invoegstrook zonder te kijken of er al iets op de snelweg rijd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_208322752
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Die heb je ook nog :+
  zaterdag 11 maart 2023 @ 09:51:47 #25
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_208323015
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:20 schreef aloa het volgende:

[..]
Die heb je ook nog :+
Vanmorgen ook, rijdt 60 op een 80 weg, 40 bij een 60 zone en vervolgens 80 binnen de bebouwde kom. :+
Waar zouden we zijn zonder de "on"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')