quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:46 schreef patrick37 het volgende:
vraagje
wat is hier de mening over michael angelo?
vind zelf het een heel egoistisch naar ventje
niet mijn bloedgroep heb niks met die wannabe en zijn blabla verhalenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:46 schreef patrick37 het volgende:
vraagje
wat is hier de mening over michael angelo?
vind zelf het een heel egoistisch naar ventje
nou team miesquote:
mich is ieders homovriendquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:53 schreef ben34567 het volgende:
Mich voelt meer aan als de homovriend van Chiara dan een echte flirt
ut was weer om te gieren hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef Monique___ het volgende:
rob schudt ze zo weer uit z'n mouw: ' waar is mijn mascara' en lacht zelf het hardste ermee
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
Rob omdat jij geen ballen in de lucht heb gehouden, mag je niet meedoen met de borrel.
zeker wel een cupje a , kleine bquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hmmm. heeft angelo borst inplants ??
hmzzz
hm
Charlotte moet naar specsaversquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:56 schreef Monique___ het volgende:
hij vindt zichzelf op die van tinder swindler lijken zo..![]()
charlotte vindt hem op die van 50 shades lijken![]()
[ afbeelding ]
geen lengtediscriminatie aubquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
echt niet dat die dwerg erop lijkt
Die is om 8 uur helemaal klaar voor de borrelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:53 schreef Jockari het volgende:
De dag is bijna om. Tijd om te plamuren.
[ afbeelding ]
ze gingen niet veel doen nuquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die is om 8 uur helemaal klaar voor de borrel
Das idd zielig voor de dwergen onder ons...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen lengtediscriminatie aub
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:04 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
- Bart die nomineert in de dbkquote:
hij is weer hersteld en gaat alles mee doen volgende week beloofde hij onsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:05 schreef Stargazing het volgende:
Rob steekt zelf geen poot uit maar zit wel te zeuren tegen iedereen dat de afwas blijft staan. Het lukt hem dan weer wel op zich van de zetel naar de tuin te verplaatsen en nu krijgt hij een beloning voor het harde werk dat de andere bewoners hebben gedaan.
Ik vind echt dat de regie moet ingrijpen en hem naar huis sturen want als hij geen spellen kan meedoen, moet hij daar ook niet in huis zijn. Gezondheid gaat voor toch? Doe er iets aan Febo
Wat???quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:05 schreef Stargazing het volgende:
Rob steekt zelf geen poot uit maar zit wel te zeuren tegen iedereen dat de afwas blijft staan. Het lukt hem dan weer wel op zich van de zetel naar de tuin te verplaatsen en nu krijgt hij een beloning voor het harde werk dat de andere bewoners hebben gedaan.
Ik vind echt dat de regie moet ingrijpen en hem naar huis sturen want als hij geen spellen kan meedoen, moet hij daar ook niet in huis zijn. Gezondheid gaat voor toch? Doe er iets aan Febo
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
- Bart die nomineert in de dbk
- Rob die zijn medebewoners support vanaf de bank
Ik geloof er niets van. Hij was deze week al aan het zeuren tegen Bart dat het nu weer zijn nek was.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij is weer hersteld en gaat alles mee doen volgende week beloofde hij ons![]()
Ze kunnen hem nomineren toch als ze het er niet mee eens zijn en danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:05 schreef Stargazing het volgende:
uh nee, dat is zielig om iemand te nomineren vanwege zijn gezondheidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kunnen hem nomineren toch als ze het er niet mee eens zijn en dan![]()
Volgens zijn uitleg is het waarschijnlijk de bank die hem voortdurend stalkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien niet meer zoveel op die bank zitten Rob
En staat waarschijnlijk op die emmer van Bart.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:
Agossie, MA komt nét boven het douchedeurtje uit
vind ik top, je moet er ook goed uitzienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:08 schreef Jockari het volgende:
MiMi is wel erg veel met zijn uiterlijk bezig. Heeft spijt dat hij zich nog niet ge-out heeft, anders kon hij bij aan de plamuurtafel gaan zitten.
klein zijn heeft ook vooordelenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:
Agossie, MA komt nét boven het douchedeurtje uit
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klein zijn heeft ook vooordelen
goedkope meuk staat van onderste vak![]()
![]()
kleine maatjes heel veel Sale
deken ..altijd ruimte om dubbel te vouwen
sleutel vergeten hopla door het wc raam
![]()
![]()
Catheter...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is hij weer verdwaald?, misschien moeten ze eens iets vaker helpen als hij naar de wc moet
En je wordt gedragen in de Maxi Cosi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt gewoon de kleren van neefjes die eruit zijn gegroeidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toch fijn dat ze van de thuiszorg de patiėnten soms mee naar buiten nemenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze van de thuiszorg de patiėnten soms mee naar buiten nemen
Toch wel jammer dat hij net iets te groot was om paarden jockey te zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks mis met paprika's hoor Rob? ik eet die heel vaak bij de lunch zo, maar ja wel de rode en de gele en de oranjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet wel een paprika ofzo. gadverdamme ik moet er niet aan denken. ha ha ha
- rob
helemaal met je eens. heerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niks mis met paprika's hoor Rob? ik eet die heel vaak bij de lunch zo, maar ja wel de rode en de gele en de oranje, maar niet die groene
Ik eet ze allemaal. Liefst uit de oven, evt gevuld.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niks mis met paprika's hoor Rob? ik eet die heel vaak bij de lunch zo, maar ja wel de rode en de gele en de oranje, maar niet die groene
ik had ze laatst ingevroren toen voor de kerstdagen, gaat ook goed als je maar de zaden verwijdert en dan in van die diepvrieszakjes, worden ze ook heel wat sappiger door, om ze langer te bewaren tot de tweede kerstdag met gourmettenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik eet ze allemaal. Liefst uit de oven, evt gevuld.
Goeie tip. Thnx !quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik had ze laatst ingevroren toen voor de kerstdagen, gaat ook goed als je maar de zaden verwijdert en dan in van die diepvrieszakjes, worden ze ook heel wat sappiger door, om ze langer te bewaren tot de tweede kerstdag met gourmetten
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
hou je smoel ROB!
laatste waarschuwing
lol!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef KnalPoenani het volgende:
Die Bart tegen Rob ; je kan ook naar huis gaan, hč?
nee toch? volgens mij was BB heel duidelijk, dat alleen zwarte ballen als er eentje van die valt, dan is het mislukt, dus nu maar hopen dat er geen zwarte bal is gevallen danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Jemig staan ze nog met die ballen
Straks aan het eind zegt BB het is alles of niets er zijn een paar ballen gevallen dus de opdracht is mislukt
Die wil ik wel als strijkhulpquote:
Thuis doet Rrrrrrrob ut welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:51 schreef Jockari het volgende:
Dus Bart heeft bed van Rob ook opgemaakt.
Je weet het nooit met BB he, het kan daar altijd alle kanten opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee toch? volgens mij was BB heel duidelijk, dat alleen zwarte ballen als er eentje van die valt, dan is het mislukt, dus nu maar hopen dat er geen zwarte bal is gevallen dan
Vooral die spijkerbroek doet het hemquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:56 schreef Jockari het volgende:
Moeder van Robs ex is 94. Die loopt nog rond met de spijkerbroek. Dus fitter dan Rob heb ik een vermoeden.
Die zal zo dadelijk dat verhaal van Bart nog wel overtreffen met hetgeen hij heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart verteld over zn vrouw..
nek/schouder klachten . heftiger steeds meer
overal hulp bij nodig
zo 'n pijn
medicatie hielp niet
op naar de spoed zhuis
den dokter zei.... scan maken
ut was een ontsteking....
poeh ... poeh amaai
ze eet nog stees medicijnen
. Rob ; ja...ja ..neee. ja ..nee
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Jezus, daar word je depressief van. Kwalen, dood, pijn..
Bart en Rob.. voor al uw feesten en partijen
Ik ga maar zuipen
Je zal idd alcoholist worden alleen door hier naar te luisteren...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Jezus, daar word je depressief van. Kwalen, dood, pijn..
Bart en Rob.. voor al uw feesten en partijen
Ik ga maar zuipen
Wel thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ga maar slapen rob
jij mag dat
blijf tot half maart lkkr slapen
toe maar
Daar kan Rob dus nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Werner Hansch de oudste winnaar van BB op 80 jarige leeftijd, in zijn jaar van promi bb ook heel veel malen fitter dan Rob
die deed tenminste gewoon leuk mee met vrijwel alle spellen behalve enkele fysieke challenges zoals wandklimmen na dan
ook totaal geen zeur of zo, en een terechte winnaar toen, ook mijn favo was hij
Jason moet daar ver van weg blijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "Zie je mij in de spiegel"
Jason : "Ja"
Chiara : "Ik zie jou ook"
Hebben ze het ooit wel eens gehad eigenlijk?quote:
Oh is dat niet zeker dus?quote:
2 weken geleden dacht ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze het ooit wel eens gehad eigenlijk?
Deze BB is niet zo scheutig met feestjes volgens mij
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh is dat niet zeker dus?
Wacht ik nog even met de borrelhapjes op tafel zetten
Volgens mij is het niet gezegd door BBquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh is dat niet zeker dus?
Wacht ik nog even met de borrelhapjes op tafel zetten
Af en toe een keertje dus.quote:
Ze willen vooral hapjes of ander lekker etenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een keertje dus.
Denk niet dat ze het nu doen met deze opdracht. Staan ze straks dronken de ballen tegen te houden
Snap ik, hebben ze met deze opdracht ook wel verdiend een extraatjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen vooral hapjes of ander lekker eten![]()
er valt een bal, jeuquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een keertje dus.
Denk niet dat ze het nu doen met deze opdracht. Staan ze straks dronken de ballen tegen te houden
Behalve Rob. Die mag het serverenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, hebben ze met deze opdracht ook wel verdiend een extraatje
en paardevoer natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen ze dadelijk als hapje. Paprika met hummus speciaal voor Rob.
te toevallig dat ze zoiets denktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte denkt dus kijkers week
Krijgt ze info van achter of zo
geheime opdrquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali negeert Chiara en Jolien compleet
Ze vragen zich af of er iets aan de hand is
Hij heeft geen pannenkoek gehad vanmorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geheime opdr
snavel stil ?
wie welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali geen stress voor morgen
Als ik weg ga, dan ga ik.
Als ik mag blijven dan blijf ik
Ali vindt de sfeer niet meer leuk
Straks krijgt ie een stickerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Als een kleine jongen die bij de juf mag zitten Ali
Van mij mag Rob ook gewoon een hapje. Hij doet het niet expres met die knie, die was van de week echt vies dikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Behalve Rob. Die mag het serveren![]()
Die sfeer daar is hij zelf debet aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Die indruk krijg ik ook vaakquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte denkt dus kijkers week
Krijgt ze info van achter of zo
Morgen krijgt die een boost en dan krijgen we hopelijk terug de oude ali terug. Zeker als saairon vertrekt ook minder negatieve invloed op hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed zo, Ali 😊quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali negeert Chiara en Jolien compleet
Ze vragen zich af of er iets aan de hand is
Inmiddels hebben ze al weer gesproken het was aandoenlijk hoe kleine Ali op audiėntie kwam bij juf Chiara,quote:
Denk dat sjaakelien daar anders over denktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara moeilijk om niet thuis te zijn met carnaval
Zeker als hij ziet hoe ze is op de streams en hoe ze over anderen praat achter de rug van mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze is bang dat de persoon waar ze buiten iets mee aan het beginnen was iemand anders heeft.
Rob doet dit idd niet expres, maar is wel een egoļst; hoort vanuit zichzelf naar huis te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Rob ook gewoon een hapje. Hij doet het niet expres met die knie, die was van de week echt vies dik
Daar denk ik dan anders over, zolang BB dit toe staat zie ik persoonlijk niet dat hij naar huis moet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:59 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Rob doet dit idd niet expres, maar is wel een egoļst; hoort vanuit zichzelf naar huis te gaan
Toch mooi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "Zie je mij in de spiegel"
Jason : "Ja"
Chiara : "Ik zie jou ook"
😂quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:03 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Toch mooi.
Dat ze hier leren hoe een spiegel werkt!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ja daar zitten wij toch heel niet opte wachten
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
wat is een struise dame?
edit : weet het al , stevige vrouw
Je kan ook zittend iets proberen te doen. Je koffie met 1 kruk meenemen ipv anderen te roepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Rob ook gewoon een hapje. Hij doet het niet expres met die knie, die was van de week echt vies dik
Waarom zou BB dat doen? Er is over Rob veel communicatie op de social media, dit is reclame voor BB. De bewoners dienen hem te nomineren, doen ze niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denk ik dan anders over, zolang BB dit toe staat zie ik persoonlijk niet dat hij naar huis moet.
Waarom zou hij dan naar huis moeten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:15 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Waarom zou BB dat doen? Er is over Rob veel communicatie op de social media, dit is reclame voor BB. De bewoners dienen hem te nomineren, doen ze niet.
deed hij gister, hij liep rond met een dienblad en koffie, cap van gemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan ook zittend iets proberen te doen. Je koffie met 1 kruk meenemen ipv anderen te roepen.
haar fetischquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:17 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe kun je zoveel k3 kennen, heeft jolien kinderen?
Oh ja.. klopt. Eergisteren moest een ander het meenemen. Hij laat het zich wel makkelijk aanleunen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deed hij gister, hij liep rond met een dienblad en koffie, cap van gemaakt
hij speelt patient
Die bestaan al jaar of 25 geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ja maar daar luister je toch niet naar als je geen kinderen hebt? martelgang k3quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die bestaan al jaar of 25 geloof ik
ja en daarom ken je al die liedjesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die bestaan al jaar of 25 geloof ik
Dit is idd zo. Ik bedoel dat hij vanuit zichzelf nr huis zou moeten gaan. Ikzelf ben 60, en moest ik in zijn plaats zijn, zou ik de anderen die kunnen spelen, laten spelen, en zorgen dat ik genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan naar huis moeten?
ALs de spelregels niet zijn dat je bij mankementen weg moet is er toch ook niets aan de hand.
Als kind meegekregen. Ik ken ook sommige liedjes, eerst mijn dochters die ze keken en zongen en nu mijn kleindochter die ze heel leuk vind. En via YouTube hier kijkt als ik oppas op donderdag, en samen er op staan te dansen, maar dat doe ik stom volgens haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en daarom ken je al die liedjes
Deze generatie is zo, veel mensen in de 20 zijn zoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar daar luister je toch niet naar als je geen kinderen hebt? martelgang k3
ze was kind toen de 1e K3 formatie heel populair was he , ze is 29 en K3 bestaat 24 jaar dus ze was 5 toen K3 begonquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar daar luister je toch niet naar als je geen kinderen hebt? martelgang k3
op die fiets! scherpquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze was kind toen de 1e K3 formatie heel populair was he , ze is 29 en K3 bestaat 24 jaar dus ze was 5 toen K3 begon
ik ken echt geen liedjes meer van toen ik 5 was..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze was kind toen de 1e K3 formatie heel populair was he , ze is 29 en K3 bestaat 24 jaar dus ze was 5 toen K3 begon
Dan moeten ze hem nomineren,quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:20 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Dit is idd zo. Ik bedoel dat hij vanuit zichzelf nr huis zou moeten gaan. Ikzelf ben 60, en moest ik in zijn plaats zijn, zou ik de anderen die kunnen spelen, laten spelen, en zorgen dat ik genomineerd wordt.
Ik vind hem heel egoļstisch, de droom van de jongeren afpakken
hebben ze het al wel over gehad, gister geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
valt me nog mee dat de dames
nog niet mekkeren over haarverf
uitgroei gaat lkkr daar
Is tijdverdrijf, de andere 2 hebben er vandaag ook tijd voor genomenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
voor wie of wat zit char zich op te tutten?? om buiten te staan?
je hebt het opstaan zonder een kind in de auto?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:25 schreef rinardo het volgende:
bij ons in de auto werden de K3 cds ook versleten , op weg vakantie terug, alle ritten in de auto K3 , ik denk dat ik zeker 50% van de liedjes ken , ik ben 55 en MAN
lololquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:25 schreef rinardo het volgende:
bij ons in de auto werden de K3 cds ook versleten , op weg vakantie terug, alle ritten in de auto K3 , ik denk dat ik zeker 50% van de liedjes ken , ik ben 55 en MAN
dacht dat ze misschien iets gehoord hadden in de game room.. en iets verwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:25 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Is tijdverdrijf, de andere 2 hebben er vandaag ook tijd voor genomen
hallo staan de borrelhapjes al op tafel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Zit ik ineens naar plukkende Ali te kijken
👍Ah ja, dat kan het zijn, dat er een borg isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem nomineren,![]()
Je weet niet of ze een borg hebben moeten betalen he
Dat was in andere RLSsen wel, die waren ze dan kwijt als men vrijwillig het huis verliet
ook bij bb? nooit geweten dat het zo ging.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem nomineren,![]()
Je weet niet of ze een borg hebben moeten betalen he
Dat was in andere RLSsen wel, die waren ze dan kwijt als men vrijwillig het huis verliet
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat ze misschien iets gehoord hadden in de game room.. en iets verwachten.
nee dat niet, maar zat weinig zonder de kids in de auto, mn werk was straat verder, altijd op de fiets.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je hebt het opstaan zonder een kind in de auto?
Zolang Ali zit te plukken komt er helemaal niks op tafelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hallo staan de borrelhapjes al op tafel?
Dat weet ik dus niet zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ook bij bb? nooit geweten dat het zo ging.
de grote massamoordquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit nu te denken of ik ook een liedje ken van k3
ik wil de huilende gezichtje zien wanneer ze voor haar bday eruit is.quote:
Ja dat is begrijpelijk, logisch met een dochter dat je veeel k3 hebt gehoord.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee dat niet, maar zat weinig zonder de kids in de auto, mn werk was straat verder, altijd op de fiets.
Mn dochter was verslaafd aan K3 , we zijn naar concerten geweest ook, ze heeft nu zelf 3 dochters en die hebben zelfs K3 jurkjes
oke goed puntquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang Ali zit te plukken komt er helemaal niks op tafel
ik wil alleen chiara en jolien zien huilen daar, hard en langquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik wil de huilende gezichtje zien wanneer ze voor haar bday eruit is.![]()
maar nu snap ik ook waarom ze zo hamert op bday feestjes in bb. ze wil er zelf graag eentje
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wil alleen chiara en jolien zien huilen daar, hard en lang
Ik haal de brie en toastjes!!!quote:
Mijn oudste kleinzoon. Bijna 16 kent ze ook. Verder ook veel straattaal zooiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als kind meegekregen. Ik ken ook sommige liedjes, eerst mijn dochters die ze keken en zongen en nu mijn kleindochter die ze heel leuk vind. En via YouTube hier kijkt als ik oppas op donderdag, en samen er op staan te dansen, maar dat doe ik stom volgens haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik hoorde toen Ias zeggen; “ wilt gij ne pannenkoek?” Moest er erg om lachen; ze eten er alle dagenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:32 schreef -river- het volgende:
Voor een 29 jarige heeft jolien best een oude kop.
Tussen Jason en Ias gaat het een keer fout. Toen Ias dronken was schold hij uit het niets Jason al uit voor pannekoek en nu begon Ias zwaar te zeiken toen Jason perongeluk zijn flesje pakte.
K3 is van 1998 toen was Jolien zelf net 6 ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:17 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef rinardo het volgende:
spam sorry DotDotje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
De zoon van mijn jongste zus is acht en ook een hazes fan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn oudste kleinzoon. Bijna 16 kent ze ook. Verder ook veel straattaal zooimaar ook Hazes.
Heel bizar
spam sorry DotTof! Zo een zoetsje. Proficiat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Ali werd zelfs boos op hem en zei dat hij dat echt niet kon maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ik hoorde toen Ias zeggen; “ wilt gij ne pannenkoek?” Moest er erg om lachen; ze eten er alle dagen
Kan, weet nu niet wie het verkeerd gehoord heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Ali werd zelfs boos op hem en zei dat hij dat echt niet kon maken.
Allemaal van pappiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heel normaal hoor
audi rijden rolex dragen . 22 jaar
Isias
spam sorry Dot(Ik kan het niet laten Dotteke,) wat een schatje is je kleindochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze worden irritant inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Bijna 6u.. precies 5 dagen nadat ze begonnen zijn. Hoop ook dat het klaar is dan. Nu is het wel leuk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |