Spuculazieees, ik geloof er iig niets vanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik las een theorie over alles of niets met de ballen. zou echt prachtig zijn als bij de live show de opdracht failed is omdat rob niet heeft meegedaan![]()
een mens mag dromen hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Spuculazieees, ik geloof er iig niets van
ik bedoel de dagenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
90 minuten he, 45min per persoon
Dat is dan ook juist het type dat zich opgeeft voor BBquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel verwonderlijk dat ze ieder jaar een kandidaat vinden die zijn of haar verblijf grotendeels horizontaal doorbrengt
Waar is de badjas?! 😮quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
rob in de bank genot
[ afbeelding ]
vlgde week stroom dr afquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ja geniet nog maar even van het warme water
ik ga gelijk email sturen. wat een top ideequote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgde week stroom dr af
en warme water
![]()
opzouten met je koken,koffie/thee zetten
verzin maar iets
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgde week stroom dr af
en warme water
![]()
opzouten met je koken,koffie/thee zetten
verzin maar iets
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga gelijk email sturen. wat een top idee
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[ [url=/shquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel verwonderlijk dat ze ieder jaar een kandidaat vinden die zijn of haar verblijf grotendeels horizontaal doorbrengtower.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft sjiara nu weer een andere bril?
Rob heeft ook het hardste gewerkt dus die heeft een borrel verdiend.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha rob begint al over de borrel![]()
nee hij gaat mee helpen met eten zei die hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
rob gaat straks mee helpen koken, hij is echt miraculeus genezen voor het feestje wat er aan komt
sjairon buiten is sipjes door de opdracht die al lang duurt
straks en goed gesprek tegen de plantenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef suzi1 het volgende:
iedereen in de rode kamer ligt nog te slapen
nou ja uhhh uhh uhh sharon is eruit
en uhh uhhh uhh
ja jee al die namen
rob weet niet meer wie er wonen
oh haha dat past wel bij hem, was al verbaasd dat hij ook nog wilde gaan helpen koken!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee hij gaat mee helpen met eten zei die haha
Zit net te kijken een blikkie over die schutting gaat niet goed komenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Rob heeft ook het hardste gewerkt dus die heeft een borrel verdiend..
één keer de polonaise en Rob ligt een week gestrekt met zijn been omhoogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha rob begint al over de borrel![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh haha dat past wel bij hem, was al verbaasd dat hij ook nog wilde gaan helpen koken!!
filmpje van de snotdoek van rob:
[ twitter ]
ja dat commentaar moet je maar niet lezen, gaat me om het filmpje, ik had het snotmoment gemistquote:
ik heb me al opgegeven voor 2024quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel verwonderlijk dat ze ieder jaar een kandidaat vinden die zijn of haar verblijf grotendeels horizontaal doorbrengt
Snap ik hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat commentaar moet je maar niet lezen, gaat me om het filmpje, ik had het snotmoment gemist
ben 67 + ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik heb me al opgegeven voor 2024
wil ook wel 100 dagen lekker liggen, klagen, zeuren en koffie zuipen
Blijf het goed gevonden vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
roddellien en chiara weer met mimi aan de roddel over de volgorde, indekken
bart komt er ook weer even bij
nee dan moet ik wachten tot de serie van 2028quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ben 67 + ?
maak je wel de meeste kans
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee dan moet ik wachten tot de serie van 2028
Zin an!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heb gehoord om 16:00 uur stoppen en om 17:00 uur borrel
echt idiootquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:14 schreef Jockari het volgende:
Pannekoek net verdronken in de olie. Niet normaal !
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Überhaupt bakken in olie![]()
Pannenkoeken gewoon in de roomboter.
🤣🤣quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Pak nou niet 2 scheppen![]()
Moet Rob zo weer afwassen
echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk die broodrooster in de keuken staan. Ze maken alleen olie toast
Niet Allemaal en ze stoppen de pita’s er ook inquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk die broodrooster in de keuken staan. Ze maken alleen olie toast
huize weltevre hij neemt het er nog even van voor hij weer naar geert moetquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:22 schreef Schakeltopia het volgende:
rob krijgt een pannenkoekje. gebracht en wel
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik heb me al opgegeven voor 2024
wil ook wel 100 dagen lekker liggen, klagen, zeuren en koffie zuipen
jaaaa jou wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Sturen jullie mij dan kaartjes? ❤️
Hoeveel man zijn er bezig voor robquote:
krijgen allemaal betaald via pgb van robquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoeveel man zijn er bezig voor rob
Charlotte- koffie
Jolien - manderijn
Chiara - pannekoek![]()
MA bakt pitta’s voor hemzelf en Bart, Charlotte wordt niets gevraagd, zij dient zelf te bakken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte heeft het gehad met pannenkoeken
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
krijgen allemaal betaald via pgb van rob
Helemaal resting bitch facequote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Die bril maakt chiara haar gezicht best hard
best lief hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
snapt dat ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
zonder bril is haar gezicht ook hardquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
die zit niet goed in zn vel..quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rob doet warm draaien voor de vrijmibo
Lijkt iedere dag erger te wordenquote:
Heb je gevoeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zonder bril is haar gezicht ook hard
Sexy schooljuf vibe. Chiara kan bleek opstaan met dikke wallen; vettig haar en lelijke bril en er toch nog goed uitzien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuke outfit voor de vrijmiboquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]mocht niet van haar [ afbeelding ]
Oeiquote:
Vind ik ook niet proper. En daarna met dat mes terug in de gezamenlijke boter- of pindapot waarschijnlijk.quote:
minder erg dan snot aan de theedoek vegen en verder gaan met afdrogenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik ook niet proper. En daarna met dat mes terug in de gezamenlijke boter- of pindapot waarschijnlijk.
Arme Geertje. Die moet straks steeds thuis aan het bezoek gaan uitleggen dat Rob thuis nooit afwast/afdroogt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
minder erg dan snot aan de theedoek vegen en verder gaan met afdrogen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
ali blijft bovenaan, sjairon eruit
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij kan het hebben, paar procent maar. stond dacht ik op 38 eerstquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:45 schreef ben34567 het volgende:
Hoe haalt Lindsey nog zoveel stemmennu ja Ali is de laatste dagen ook gezakt bij veel kijkers
Ik heb ook Lindsey gestemd. Ali blijft wel, maar wil zeker weten dat Chayron naar huis gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:45 schreef ben34567 het volgende:
Hoe haalt Lindsey nog zoveel stemmennu ja Ali is de laatste dagen ook gezakt bij veel kijkers
Ze mogen van mij er ook gewoon alle drie uit hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maaskantje misschien?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
heeft chiara het nu over tuigdorpen? met haar dorp waar geen wetten zijn in nederland?
Daarom wil ie ook feestje weer vrij van opdrachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:04 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
één keer de polonaise en Rob ligt een week gestrekt met zijn been omhoog
ruigoord ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
heeft chiara het nu over tuigdorpen? met haar dorp waar geen wetten zijn in nederland?
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
Probeer maar eens een week in de hoek van je bank te blijven zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:53 schreef Schakeltopia het volgende:
rob vind dat het een zware week was. dus daar mag wel wat tegenover staan![]()
😂quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Probeer maar eens een week in de hoek van je bank te blijven zitten
is verdorie hard werken maat!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Probeer maar eens een week in de hoek van je bank te blijven zitten
Nieuwe weekopdracht deze keer een vuurtje brandend houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:53 schreef Schakeltopia het volgende:
rob vind dat het een zware week was. dus daar mag wel wat tegenover staan![]()
zonder houtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht deze keer een vuurtje brandend houden
rijst en schijtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:54 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 tring tring tring wakker worden tring tring het is tijd om op te staan
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was ook mijn redenering hoewel ze me alle 3 koud laten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ook Lindsey gestemd. Ali blijft wel, maar wil zeker weten dat Chayron naar huis gaat![]()
En ben niet de enige die zo stemt vermoed ik
en haal die vingers uit je neusquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ROB!
SLAAP! AF
niet spreken !!
gewoon NIETS
waar haal jij die koots vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:20 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen ons wel maken, maar niet breken
aahquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:20 schreef suzi1 het volgende:
van rob. alleen vergeet ik de helft al snel
jullie wel he, ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:24 schreef suzi1 het volgende:
wat nou, wij kennen jullie stoofvlees wel jol!
Pohh is genotquote:
als de regie even zou schakelenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:33 schreef ledn81 het volgende:
We krijgen weer de ballen vasthouden show met Mies
Nee hoor, ik hoef die backstabbert niet te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als de regie even zou schakelen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als de regie even zou schakelen
nouja twee keer dezelfde stream schiet ook weinig opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef die backstabbert niet te zien
Ja precies, dus niet 2x MAquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja twee keer dezelfde stream schiet ook weinig op
Gun je mede-cosserts ook eens wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef die backstabbert niet te zien
misschien mogen ze een pon geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou fan week, ook betekenen dat de fans mogen nomineren.
Ow daar teken ik voor hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus 1 op de dames en 1 op buiten, iedereen tevreden
Foutjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dicht bij ons, california
ja joh
bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:38 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Waar ging dit over want ik ken het ook
jij wilde mimi horen / zienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:44 schreef ledn81 het volgende:
De aflevering Mies fluit naar de ballen vind ik wat minder geslaagd
Of pootje van het Ikea krukje breekt afquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:45 schreef Jockari het volgende:
Als er nu eens iemand van dat krukje kukelt, en dan alle balletjes er uit. Lachen, zo net voor de eindmeet.
Heb totaal geen favorietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:55 schreef BBERTJE het volgende:
Voor wie nog niet gestemd heeft
[poll=5166]
Meeloperquote:
Ik heb ook geen favoriet, maar ook niet iemand die naar huis moetquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heb totaal geen favorietvind het ongezellige groep
Ga je de politiek in?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen favoriet, maar ook niet iemand die naar huis moet
Van mij mag iedereen gaan en iedereen blijven
ik ben wel blij als sjairon en mimi weg zijn, die zeveren zoveel onzinnigheidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen favoriet, maar ook niet iemand die naar huis moet
Van mij mag iedereen gaan en iedereen blijven
wie is de andere ali stemmerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:55 schreef BBERTJE het volgende:
[poll=5166]
Hier staat Chiara tweede; op twitter wordt ze uitgespuwd en verliest ze nog tegen Rob. Interessant hoe verschillende doelgroepen bepaalde deelnemers anders beleven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:55 schreef BBERTJE het volgende:
[poll=5166]
van mij mag chiara ook wieberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hier staat Chiara tweede; op twitter wordt ze uitgespuwd en verliest ze nog tegen Rob. Interessant hoe verschillende doelgroepen bepaalde deelnemers anders beleven.
Heb hem wel ali zien omhelzenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
een omhelsing gaat eigenlijk al te ver. want stel je voor
hij zit in schutkleuren he. zie hem bijna nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:10 schreef Monique___ het volgende:
op patrouille tijdens een missie, houdt de wacht
[ afbeelding ]
bedankt voor deze tip, helpt u mede cossers de hooikoorts doorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef xdiashalizx het volgende:
Ff OT, als je hooikoorts hebt, koop dan honing bij een plaatselijke imker, en neem hier 3 x daags een lepel van.
Het helpt echt, bij mezelf en een aantal mensen die ik ken..![]()
![]()
Dit naar aanleiding van het gesprek tussen Jason en Chiara over hooikoorts.
Nee, maar heb gewoon met niemand van deze bewoners watquote:
net alsof er alleen een paar witte schoenen staanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij zit in schutkleuren he. zie hem bijna niet
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Linds gaat MORGEN
op dr gemak douchen
denk meld het even
ivm Nattecel aftekenlijst
haha ja die witte schoenenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:23 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
net alsof er alleen een paar witte schoenen staan
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
haha rob die nu zit ligt te zeuren dat ze geen coins hebben kunnen verdienen. Die vent krijgt iedere dag 100 euries liggend.
rob weer over hoe goed hij zijn nominaties gedragen heeft
Moet altijd lachen om je leuke humor!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vlgde week gaat Rob mee doen
ook al is het hardlopen
m.a.w.
Rob is het wel zat nu in BB
rob verder
ik .. IK IK
IK IK
IK IK
IKe ik ik
ikke ikkie iki
mag hopen dat ze toch meerdere van die stokken heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:25 schreef ben34567 het volgende:
Hoeveel bloed; tandvlees en voedsel moet er niet op die tandstoker van Lindsey zitten ?
Tis een beetje in het land der blinden maar het is voor zijn 20 wel een karakter waar de rest gewoon meningloze slappe hap is.quote:
Hij vond de vaatdoek niet direct.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:29 schreef Monique___ het volgende:
gatver rob veegt zijn neus schoon aan de linkerhandschoen.. is dat niet een doorgeefhandschoen?
is ook gebaseerd op alle bs info van chiara / jaq/ jolien die er later ingingenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
Wat mij opvalt: niemand in het huis weet hoe het er buiten voorstaat qua populariteit, de tv beelden etc etc en toch "weten " de bewoners altijd precies te vertellen hoe wij stemmen, waarom we op iemand stemmen en waarom niet, wat wij zien op tv en op de stream. Het mooie is dat nog niet een bewoner het bij het rechte eind had . Ze gissen erop los maar altijd in zijn/haar voordeel.
De mensen van het valentijn diner hebben al aangegeven dat bij heel veel kaarten ook van andere de naam van Jason voorkwam. In mindere mate ook die van Lindse, Charlotte en Ali.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
Wat mij opvalt: niemand in het huis weet hoe het er buiten voorstaat qua populariteit, de tv beelden etc etc en toch "weten " de bewoners altijd precies te vertellen hoe wij stemmen, waarom we op iemand stemmen en waarom niet, wat wij zien op tv en op de stream. Het mooie is dat nog niet een bewoner het bij het rechte eind had . Ze gissen erop los maar altijd in zijn/haar voordeel.
Chayron heeft daar zelfs een wereldrecord in gepakt voorbije weken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
lkkr manquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
gadverdamme zie dat ias nu de linkersnottebelhandschoen van bart aan heeft
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
aan tafel zei charlotte dat ali spanningen heeft voor morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:40 schreef DDuiveltje het volgende:
waarom zegt Ali niks? Ias praat tegen hem en doet alleen maar gebaren. "Tjonge jonge jonge"
zijn er meer daar die dat gedaan hebben bleek uit eerdere gesprekken , zijn er meer ook die constant met de camera bezig zijn. Denk mimi nog het meestequote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:42 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft de vorige edities goed bestudeerd. Die voelt heel goed aan wat er gaat gebeuren en welk gedrag wel/niet populair is bij de kijker. Alleen boet ze wel in aan spontaniteit hierdoor en voelt ze te gemaakt aan.
Ze is gemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:42 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft de vorige edities goed bestudeerd. Die voelt heel goed aan wat er gaat gebeuren en welk gedrag wel/niet populair is bij de kijker. Alleen boet ze wel in aan spontaniteit hierdoor en voelt ze te gemaakt aan.
Het is een coureur dus altijd in de aanval.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:46 schreef patrick37 het volgende:
vraagje
wat is hier de mening over michael angelo?
vind zelf het een heel egoistisch naar ventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |