Spuculazieees, ik geloof er iig niets vanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik las een theorie over alles of niets met de ballen. zou echt prachtig zijn als bij de live show de opdracht failed is omdat rob niet heeft meegedaan![]()
een mens mag dromen hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Spuculazieees, ik geloof er iig niets van
ik bedoel de dagenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
90 minuten he, 45min per persoon
Dat is dan ook juist het type dat zich opgeeft voor BBquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel verwonderlijk dat ze ieder jaar een kandidaat vinden die zijn of haar verblijf grotendeels horizontaal doorbrengt
Waar is de badjas?! 😮quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
rob in de bank genot
[ afbeelding ]
vlgde week stroom dr afquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ja geniet nog maar even van het warme water
ik ga gelijk email sturen. wat een top ideequote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgde week stroom dr af
en warme water
![]()
opzouten met je koken,koffie/thee zetten
verzin maar iets
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgde week stroom dr af
en warme water
![]()
opzouten met je koken,koffie/thee zetten
verzin maar iets
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga gelijk email sturen. wat een top idee
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[ [url=/shquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel verwonderlijk dat ze ieder jaar een kandidaat vinden die zijn of haar verblijf grotendeels horizontaal doorbrengtower.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft sjiara nu weer een andere bril?
Rob heeft ook het hardste gewerkt dus die heeft een borrel verdiend.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha rob begint al over de borrel![]()
nee hij gaat mee helpen met eten zei die hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
rob gaat straks mee helpen koken, hij is echt miraculeus genezen voor het feestje wat er aan komt
sjairon buiten is sipjes door de opdracht die al lang duurt
straks en goed gesprek tegen de plantenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef suzi1 het volgende:
iedereen in de rode kamer ligt nog te slapen
nou ja uhhh uhh uhh sharon is eruit
en uhh uhhh uhh
ja jee al die namen
rob weet niet meer wie er wonen
oh haha dat past wel bij hem, was al verbaasd dat hij ook nog wilde gaan helpen koken!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee hij gaat mee helpen met eten zei die haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |