quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
Stekker erin en PATS...heel Lelystad zonder stroom
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
Gj had ook een geweldige toevoeging
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. de N is de nul en de L is de fase, die moet je beide vasthouden als de stekker er ingestopt wordt.. dan weet je of er spanning op staat
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. de N is de nul en de L is de fase, die moet je beide vasthouden als de stekker er ingestopt wordt.. dan weet je of er spanning op staat
Cheap assquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef Charmian het volgende:
wat is hoyer of iets dan ook voor merk?
Een goedkope? Zou niets moeten uitmaken overigens.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef Charmian het volgende:
Haierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef Charmian het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet weer in elkaar gezet worden
Maar weten ze dan al wat die melding was of geven ze het op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lik maar aan mijn lolly dan ook nog ivm het ijs van de week.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als je humor hebt dan draai je tijdens die vrijmibo Wasmasjien/Trafassi want dit is eigenlijk een schot voor open doel
Duhhh TTquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als je humor hebt dan draai je tijdens die vrijmibo Wasmasjien/Trafassi want dit is eigenlijk een schot voor open doel
Erik doet slim, maar zou hem er liever niet bij hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Erik doet net of hij ook wat heeft toegevoegd
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Van de site van Haier.
Ook een manier van Febo! Dahaag prijzenpot
Komt waarschijnlijk omdat ze hem zo achterlijk leeg lieten lopen en daarna op de zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Erik woont in Erikland waar hij alles kan en niemand kan hem op andere gedachten brengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Erik doet net of hij ook wat heeft toegevoegd
Kan goed, geen idee wat oorspronkelijk het probleem/de foutmelding was, ik vind het hoe dan ook humor!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ze hem zo achterlijk leeg lieten lopen en daarna op de zijkant
Dat was controleer filterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed, geen idee wat oorspronkelijk het probleem/de foutmelding was, ik vind het hoe dan ook humor!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Van de site van Haier.
Ook een manier van Febo! Dahaag prijzenpot
kost maar een euro of 600SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Hij pompte niet afquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed, geen idee wat oorspronkelijk het probleem/de foutmelding was, ik vind het hoe dan ook humor!
Tijdens een (ander) spelletjesprogramma waarbij ie door mocht voor de wasmachinequote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doet Erik zijn was 1 x in de 3 weken zelf? Vraag me af of hij ooit een wasmachine van dichtbij heeft gezien.
Zo niet staat hij volgende maand in het evenementen boek.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Geweldig
Als dat ding het zo doet is het een mirakel
Ja echt he. Zo benieuwd of ie het gaat doen en ook blijft doen. Vooral dat blijven doen is een dingetje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Geweldig
Voor 1000 euroquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zo niet staat hij volgende maand in het evenementen boek.
Echt, wat een dombo, je gaat dit toch eerst afmakenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Kenzi gaat zo beginnen komen jullie er bij
Klopt! Nu alles nat van binnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ze hem zo achterlijk leeg lieten lopen en daarna op de zijkant
JW heeft het biertje al bijna opengetrokken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie.. "zulle we eerst maar ff afwachten? "
Die masjien zit al weer vol met klerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft het biertje al bijna opengetrokken.
Zo goed vind hij zichzelf
ja ja heel hard gewerktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft het biertje al bijna opengetrokken.
Zo goed vind hij zichzelf
Allemaal van die halve kutevenementen even tussendoor gepropt in de middagquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Kenzi gaat zo beginnen komen jullie er bij
In de hoop dat ie gaat prikken en Esther eindelijk eens afstand neemtquote:
Zal je zien dat ie nog wint ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf me intussen verbazen over die maandenlange onzichtbare buitenbeeld deelnemer, goed om het bed van Rupie warm te houden
Intussen was Wanda op de andere stream aan het mopperen. Terwijl hij het in de keuken weer leek te doen lag het ding volgens haar nog helemaal uit elkaar in de keuken:quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Wendy is er voor de logica
Toppertje
Kwam al bij me op, Mr.Buitenbeeld wordt ook nergens genoemd in Exitgesprekken, roddelpraat, gluiperige stookgesprekken..quote:
Pannen aangeven in de keuken als grootste verdienste , Streamregie houdt 'm in reserve denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
net uit bed kapsel
Het moment waarop de streams uitgaanquote:
Kan goed zij dat de contactpuntjes van de pomp los zaten. Door trillingen of door op dexwasmachine gaan zitten terwijl hij draait,of aan het centrifugeren is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Geweldig
Je kan daar net zo goed een dutje gaan doen want dan heb je aan het eind evenveel goede antwoordenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment waarop de streams uitgaan
(Disney pubquiz)
ja tijd om me maar weer op mijn werk te concentrerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment waarop de streams uitgaan
(Disney pubquiz)
en die kniekousen en schoenen van marciano maakt het nog lelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan niemand Kenzy even aangeven, dat die trui in dat gebreide rokje, niet echt geweldig staat. Ze kan hem er beter overheen doen.
Heeft ze schoenen van Marciano aanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
en die kniekousen en schoenen van marciano maakt het nog lelijker
ja zag het vanmorgen op de livequote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze schoenen van Marciano aan
Handchoenen in de kleuren van Oeteldonk ( den Bosch tijdens carnaval)quote:
Kenzi keek ook heel teleurgesteld toen ze het over aantal rondes haddenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geloof dat de bewoners het ook niet zo leuk vinden. Je moet van Disney houden en de films gezien hebben om een goed antwoord te kunnen geven. Mooi dat Kenzy en Sasha helemaal gek van Disney zijn, maar veel bewoners weten er niet veel van en vragen nu al hoe veel rondes er nog zijn.
Maakte opgefokte batsbewegingen aan tafel, tong uit de mond. En keek toen verschrikt naar de cameraquote:
Met wereldsterren op pad, dat kost nou eenmaal tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vraag aan Isaac, jij hebt kinderen, weet jij er veel van? Antwoord van Isaac: ik was nooit thuis
Hij laat zien, dat hij er alles aan doet om zo weinig mogelijk thuis te zijn: Marine, achter DJ's aan de hele wereld rond, Horeca, en nu een jaar van huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vraag aan Isaac, jij hebt kinderen, weet jij er veel van? Antwoord van Isaac: ik was nooit thuis
Echt een topper onze Jeff. Gedraagt zich als een gebeten puber.quote:
Jeff kan constant roepen dat het hem niets doet maar hij vreet zich zichtbaar van binnen op dus het heeft wel degelijk effectquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt een topper onze Jeff. Gedraagt zich als een gebeten puber.
Zou er ook niet aan meegedaan hebben. Leuk dat Kenzy helemaal gek is van Disney, ik heb er niet veel mee. Vind veel films best leuk, maar weet er niets van. je hoort sommigen ook allemaal rare antwoorden geven en niet serieus mee doenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs dit is een chaos. Moet ook zeggen, dat het behoorlijk slaapverwekkend is.
Marciano wou de boel al saboterenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou er ook niet aan meegedaan hebben. Leuk dat Kenzy helemaal gek is van Disney, ik heb er niet veel mee. Vind veel films best leuk, maar weet er niets van. je hoort sommigen ook allemaal rare antwoorden geven en niet serieus mee doen
gaat toch ook nergens over? een pubquiz met dit thema voor een groep volwassenenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:31 schreef Flow3r het volgende:
echt saai een quiz over alleen Disney, de helft zit zich dan ook kapot te vervelen
Inderdaad dit is net alsof ik een jaar van je leven quiz ga organiseren voor mn vrienden die hier allemaal niks mee hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou er ook niet aan meegedaan hebben. Leuk dat Kenzy helemaal gek is van Disney, ik heb er niet veel mee. Vind veel films best leuk, maar weet er niets van. je hoort sommigen ook allemaal rare antwoorden geven en niet serieus mee doen
Zou juist wel meedoen maar het niet serieus nemen en er zo je eigen lolletje van makenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
want? omdat hij niet meedoet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt een topper onze Jeff. Gedraagt zich als een gebeten puber.
de andere bewoners krijgen het zondag na de loopquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie alleen Isaac met die stappenteller lopen, die ze gekocht hebben
net zoals jw die constant heel irritant zit te joelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou juist wel meedoen maar het niet serieus nemen
Mallotig proberen de aandacht te pakken en vast te houden.. trekt die ½invalide afgekeurde kut er in mee om over de grond rollen... zeer triestquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:27 schreef Korak het volgende:
Babs doet de hele dag lekker gek omdat het carnaval is, dat moeten Maastrichtse mensen van hun hormonen, lekker gek doen
"wij willen bier "quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
net zoals jw die constant heel irritant zit te joelen?
het lijkt er wel op, de reparatie of poging was leuker om naar te kijken dan deze quizquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:37 schreef Ijspegel99 het volgende:
ICE: ik ga tanden poetsen, lekker naar bed
Heb een kleinstukje meegekregenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het lijkt er wel op, de reparatie of poging was leuker om naar te kijken dan deze quiz
De wasmachine lijkt het weer te doen....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
Buurman & Buurman, en ze hebben totaal geen verstand van was of droogmachines.
Ja echt ... er komen namen langs waarvan ik nog nooit gehoord hebquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Deze quiz is alleen voor Wanda, Sasha, Kenzy en Zoe
Ciao,ciao....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
GJ heeft zich opgegeven voor Married at first sight maar was niet uitgekozen
Huh?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Wat doet Esther foet foet weg?
Heeft het weer bezigt van je genomen vraagt Babs
Babet doet het ook wel eens als ze in de auto zit, dan doet ze het raampje open en is het foet foet weg
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Het spijt me zeer dat ik het zeg maar dan ben je echt een grote debiel als je je daarvoor opgeeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
Marciano sowieso welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Marciano wel eens een evenement georganiseerd? Of Mattin. Of zitten die alleen maar poppetjes te tekenen of over te trekken?
Dat ie zich daar na Lang Leve de Liefde en First Dates voor opgegeven heeft verbaasd me niks!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
Hij wilde vast een glas wijn in zijn gezichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het spijt me zeer dat ik het zeg maar dan ben je echt een grote debiel als je je daarvoor opgeeft
Klopt maar dat is hij ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het spijt me zeer dat ik het zeg maar dan ben je echt een grote debiel als je je daarvoor opgeeft
Die loser moet lekker naar huis gaan waar hij kennelijk alles heeft en kan doen wat hij wil. Grootspraak van hier tot gunter.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff kan constant roepen dat het hem niets doet maar hij vreet zich zichtbaar van binnen op dus het heeft wel degelijk effect
Waarom bedenken al die klagers zélf dan niet iets leuks?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:34 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Inderdaad dit is net alsof ik een jaar van je leven quiz ga organiseren voor mn vrienden die hier allemaal niks mee hebben
Omdat ze in een jaar van je leven zitten en niet in een evenement van je levenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom bedenken al die klagers zélf dan niet iets leuks?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Esther een massage diploma of zo?
Fysio heeft tegen Mattin gezegd dat hij zich niet meer moet laten masseren door Estherquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Esther een massage diploma of zo?
Dat zegt Martin, wie zegt dat het waar is?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Fysio heeft tegen Mattin gezegd dat hij zich niet meer moet laten masseren door Esther
Nee, die klagen liever dan dat ze zélf eens iets bedenken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Marciano wel eens een evenement georganiseerd? Of Mattin. Of zitten die alleen maar poppetjes te tekenen of over te trekken?
Janet heeft wel een diploma.quote:
Ciao,ciao....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ja met al die spelletjes en sprinkhanen etenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee was met kim nogal duur evennement
Die evenementen zijn toch alleen maar om de tijd door te komen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat ze in een jaar van je leven zitten en niet in een evenement van je leven
Hij kwam toen van achter iemand vroeg wat ze zeiden en toen impliceerde hij dit. niet heel gek als je ziet hoe Esther masseert ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zegt Martin, wie zegt dat het waar is?
Dat geloof ik meteen, dat is bindweefsel mishandelen wat Esther doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Fysio heeft tegen Mattin gezegd dat hij zich niet meer moet laten masseren door Esther
Een van de losers wél goed genoeg om hem te masseren?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet heeft wel een diploma.
, Als er geld tekort zou zijn op haar reizen, dan kon ze wat bijverdienen met masseren
[ afbeelding ]
Oeps, dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Wendy wil het lerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een van de losers wél goed genoeg om hem te masseren?
Onder leiding van Janet die er wel verstand van heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, nu Wendy ook, die is bindweefselmassage aan het doen Ineens gaat iedereen masseren daar
Dan nog kan dat niet zo maar. Je moet echt wel weten wat je doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Onder leiding van Janet die er wel verstand van heeft.
Esther vertrouw ik sowieso niet want die heeft een schaarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Janet heeft diploma's. Die weet wat ze doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog kan dat niet zo maar. Je moet echt wel weten wat je doet.
Wat ik ervan begreep heeft Jeanet er de papieren voor en die weet dus wat ze doet. Dan kan je het een ander ook leren, daarnaast is Wendy heel serieus, let goed op en vraagt veel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog kan dat niet zo maar. Je moet echt wel weten wat je doet.
Janet wel, maar ik weet wel dat als iemand stage bij een fysio mag lopen er eerst wel een opleiding aan vooraf is gegaan en er de eerste keren alleen bij mag staan en uitleg krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet heeft diploma's. Die weet wat ze doet.
Vanmiddag ook al, dacht eerst dat ze dronken wasquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:15 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Babbet soms zo kinderlijk en onvolwassen en ze ligt te vaak op bed.....vind ik.
Als dat zo makkelijk zou gaan was er ook geen opleiding voor nodigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep heeft Jeanet er de papieren voor en die weet dus wat ze doet. Dan kan je het een ander ook leren, daarnaast is Wendy heel serieus, let goed op en vraagt veel.
Zuipen en van bil gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette over carnaval. Als ik ergens een hekel aan heb is het carnaval.
Ik haat carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zuipen en van bil gaan![]()
Ze is de hele dag al over carnaval bezig
Precies dat eerste. Dat is carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zuipen en van bil gaan![]()
Ze is de hele dag al over carnaval bezig
janet is toch ook geen fysiotherapeut maar gewoon een masseur met een certificaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk zou gaan was er ook geen opleiding voor nodig
Het is geen Fysio ..Gewoon beetje rug masseren.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk zou gaan was er ook geen opleiding voor nodig
Ach ze kunnen daar allemaal les geven, leer danspasje uit een boek en hoppa je kan balletles gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is geen Fysio ..Gewoon beetje rug masseren.
In dit geval is het wel iets meer dan uit een boek. Janet weet wat ze doet, heeft daar een cursus voor gevolgd zelf en probeert wat over te brengen aan Wendyquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ze kunnen daar allemaal les geven, leer danspasje uit een boek en hoppa je kan balletles geven
Met der kop op TV vindt ze niet erg tig caps zijn der van der gemaakt maar een foto daar vindt ze dan weer ergquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
Babette wil wel manager worden maar het enige waar ze dan tegen opziet is die 'kutfoto' die dan komt ...
Die caps en opnames ziet zij natuurlijk niet daar in de loodsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met der kop op TV vindt ze niet erg tig caps zijn der van der gemaakt maar een foto daar vindt ze dan weer erg
Fysio is een HBO studie en zijn geregistreerd in het BIG register. Masseurs kunen overal leren Je mag alleen de titel fysiotherapeut voeren als je geregistreerd staat in het BIG-register. Om deze titel te mogen (blijven) voeren moet je je elke vijf jaar opnieuw registreren als fysiotherapeut in het BIG-register.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet wel, maar ik weet wel dat als iemand stage bij een fysio mag lopen er eerst wel een opleiding aan vooraf is gegaan en er de eerste keren alleen bij mag staan en uitleg krijgt.
Nee ik vind carnaval super leukquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette over carnaval. Als ik ergens een hekel aan heb is het carnaval.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies dat eerste. Dat is carnaval.
Dacht dat dat niet meer mocht, dat was ook maar ffkesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als iemand op zijn bed gaat liggen wordt hij para. Nu ligt hij op Eunice haar bed.
Zitten en liggen mag wel. Alleen slapen overdag niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat dat niet meer mocht, dat was ook maar ffkes
O meende dat ze niet in bed mochten liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zitten en liggen mag wel. Alleen slapen overdag niet.
Dat werd er in de COS van gemaakt...Vanaf het begin ging het al over niet slapen overdag..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meende dat ze niet in bed mochten liggen
Eens kijken wat die er van bakken, alles beter dan dat gedram van Babette aan te horenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Helaas, de wasmachine deed het tot hij bijna klaar was.
Wendy en JW zijn er weer mee bezig op stream 1.
Bouwhout!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hout is binnen en meteen 'afgerekend' uit de prijzenpot
Ik dacht dat Marciano Babbel weg wilde hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:08 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gametalk Marciano, Babette, GJ en Zoe.
Schaaltje voor schaaltje dat ding leeg halenquote:
Handwasje?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schaaltje voor schaaltje dat ding leeg halen![]()
Ze hebben mooi wat te doen zo
Dat zit er wel in nu, die wasmachine gaat het niet meer doenquote:
Is die stofzuiger die ze hebben niet geschikt om water te zuigen ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schaaltje voor schaaltje dat ding leeg halen![]()
Ze hebben mooi wat te doen zo
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die stofzuiger die ze hebben niet geschikt om water te zuigen ?
Nee gewoon uitzetten zegt JWquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik vraag mij af of ze de stroom er nu wel afhebben
nee ze willen graag dat hij boos is dan kunnen ze daar weer over roddelen. moest wel lachen dat babette het probeerde voor hem op te nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:18 schreef Harry het volgende:
Bijzonder! Marciano, Babette, Zoe en GJ praten, en Jeffrey komt een paar keer zomaar door de slaapkamer lopen.
Ze zeggen dat Jeffrey boos is, vanwege het geleverde hout. Hij zou een bar bouwen..... Maar dat blijkt helemaal niet te kloppen.
Nee Henri heeft geen zwemdiplomaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die stofzuiger die ze hebben niet geschikt om water te zuigen ?
slang verstopt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen een melding dat de filter vol is, maar zegt JW die is niet vol. Volgens mij is het gewoon elektronisch
Nee, dat hebben ze ook al nagekeken vanmiddag, de filter er ook al uitgehad.quote:
pomp kan gewoon stuk zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze ook al nagekeken vanmiddag, de filter er ook al uitgehad.
Dat is al een hele poos zo en ook al vaak herhaald in de cosquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
Model van Babs haar haar vind ik gek van achteren, net of er een hap uit is
Bij deze, ik zorg er voor dat het nu ECHT HEUL vaak herhaald isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is al een hele poos zo en ook al vaak herhaald in de cos
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bij deze, ik zorg er voor dat het nu ECHT HEUL vaak herhaald is
Die zal wel weer faking ziek zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert druk op campagne tour voor volgende maand. Net bij Eunice en Janet in K4. Heb hem er al wel vaker met mensen over zien praten. Is Sasha hier eigenlijk al mee bezig geweest?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
Mattin vraagt waar is 1 pakje rundergehakt,nu kan ik niets voor eunice maken.
Kenzy: dan eet zij vegetarisch of die overgebleven pasta maar op.
Leuke manager die Wel altijd alles in huis halen als zij gaat koken maar geen rekening met anderen houden.
Ze probeert wel een oplossing te vinden. Vegetarisch of pasta.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:37 schreef pingu66 het volgende:
Mattin vraagt waar is 1 pakje rundergehakt,nu kan ik niets voor eunice maken.
Kenzy: dan eet zij vegetarisch of die overgebleven pasta maar op.
Leuke manager die Wel altijd alles in huis halen als zij gaat koken maar geen rekening met anderen houden.
Dat probeert ze niet want zij hoeft het niet te koken en het was zo afgesproken met rundergehakt voor eunice en de rest van rundergehakt bij de half om half gehakt voor de rest van de loods en die pasta is van weken geleden uit de vriezer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ze probeert wel een oplossing te vinden. Vegetarisch of pasta.
Maar ze kan niet een pakje rundergehakt nu tevoorschijn toveren toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat probeert ze niet want zij hoeft het niet te koken en het was zo afgesproken met rundergehakt voor eunice en de rest van rundergehakt bij de half om half gehakt voor de rest van de loods en die pasta is van weken geleden uit de vriezer.
Van zijn eigen 125quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
2 grote bussen shag voor Jeff, mag wat kosten om die schreeuwlelijk stil te krijgen
Met die 4 x laten kiezen beloofde hij er 2½ maand mee te doen. en wat wij al wisten, een valse belofte.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van zijn eigen 125
Net als Babs en wendy
En rupi en Ima
En Martin en tiano
En zelfs kenzi
Ik vind die rok afschuwelijk bij haar staan is meer iets voor oudere damesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
charmant hoor, hoe kan ze het uitkiezen
haar invulling van Qmusic het geluidquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft iets nieuws bedacht : 'Het geluid van de week'.
Wordt opgenomen met de podcastopnemer van Jeff.
Leuk voor Mirthe !!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Niks van Jeff bij. Is van iedereen. Mirthe zal daarbij ook wel weten hoe zo'n ding werkt...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
zalando?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
De prijzenpot is weer gewijzigd. Nu 918.944 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |