quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
Stekker erin en PATS...heel Lelystad zonder stroom
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
Gj had ook een geweldige toevoeging
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. de N is de nul en de L is de fase, die moet je beide vasthouden als de stekker er ingestopt wordt.. dan weet je of er spanning op staat
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. de N is de nul en de L is de fase, die moet je beide vasthouden als de stekker er ingestopt wordt.. dan weet je of er spanning op staat
Cheap assquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef Charmian het volgende:
wat is hoyer of iets dan ook voor merk?
Een goedkope? Zou niets moeten uitmaken overigens.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef Charmian het volgende:
Haierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:09 schreef Charmian het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet weer in elkaar gezet worden
Maar weten ze dan al wat die melding was of geven ze het op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lik maar aan mijn lolly dan ook nog ivm het ijs van de week.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als je humor hebt dan draai je tijdens die vrijmibo Wasmasjien/Trafassi want dit is eigenlijk een schot voor open doel
Duhhh TTquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als je humor hebt dan draai je tijdens die vrijmibo Wasmasjien/Trafassi want dit is eigenlijk een schot voor open doel
Erik doet slim, maar zou hem er liever niet bij hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Erik doet net of hij ook wat heeft toegevoegd
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Van de site van Haier.
Ook een manier van Febo! Dahaag prijzenpot
Komt waarschijnlijk omdat ze hem zo achterlijk leeg lieten lopen en daarna op de zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Erik woont in Erikland waar hij alles kan en niemand kan hem op andere gedachten brengen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Erik doet net of hij ook wat heeft toegevoegd
Kan goed, geen idee wat oorspronkelijk het probleem/de foutmelding was, ik vind het hoe dan ook humor!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ze hem zo achterlijk leeg lieten lopen en daarna op de zijkant
Dat was controleer filterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed, geen idee wat oorspronkelijk het probleem/de foutmelding was, ik vind het hoe dan ook humor!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Van de site van Haier.
Ook een manier van Febo! Dahaag prijzenpot
kost maar een euro of 600SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Hij pompte niet afquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed, geen idee wat oorspronkelijk het probleem/de foutmelding was, ik vind het hoe dan ook humor!
Tijdens een (ander) spelletjesprogramma waarbij ie door mocht voor de wasmachinequote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doet Erik zijn was 1 x in de 3 weken zelf? Vraag me af of hij ooit een wasmachine van dichtbij heeft gezien.
Zo niet staat hij volgende maand in het evenementen boek.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Geweldig
Als dat ding het zo doet is het een mirakel
Ja echt he. Zo benieuwd of ie het gaat doen en ook blijft doen. Vooral dat blijven doen is een dingetje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Geweldig
Voor 1000 euroquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zo niet staat hij volgende maand in het evenementen boek.
Echt, wat een dombo, je gaat dit toch eerst afmakenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Kenzi gaat zo beginnen komen jullie er bij
Klopt! Nu alles nat van binnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ze hem zo achterlijk leeg lieten lopen en daarna op de zijkant
JW heeft het biertje al bijna opengetrokken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie.. "zulle we eerst maar ff afwachten? "
Die masjien zit al weer vol met klerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft het biertje al bijna opengetrokken.
Zo goed vind hij zichzelf
ja ja heel hard gewerktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft het biertje al bijna opengetrokken.
Zo goed vind hij zichzelf
Allemaal van die halve kutevenementen even tussendoor gepropt in de middagquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Kenzi gaat zo beginnen komen jullie er bij
In de hoop dat ie gaat prikken en Esther eindelijk eens afstand neemtquote:
Zal je zien dat ie nog wint ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf me intussen verbazen over die maandenlange onzichtbare buitenbeeld deelnemer, goed om het bed van Rupie warm te houden
Intussen was Wanda op de andere stream aan het mopperen. Terwijl hij het in de keuken weer leek te doen lag het ding volgens haar nog helemaal uit elkaar in de keuken:quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Wendy is er voor de logica
Toppertje
Kwam al bij me op, Mr.Buitenbeeld wordt ook nergens genoemd in Exitgesprekken, roddelpraat, gluiperige stookgesprekken..quote:
Pannen aangeven in de keuken als grootste verdienste , Streamregie houdt 'm in reserve denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
net uit bed kapsel
Het moment waarop de streams uitgaanquote:
Kan goed zij dat de contactpuntjes van de pomp los zaten. Door trillingen of door op dexwasmachine gaan zitten terwijl hij draait,of aan het centrifugeren is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Geweldig
Je kan daar net zo goed een dutje gaan doen want dan heb je aan het eind evenveel goede antwoordenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment waarop de streams uitgaan
(Disney pubquiz)
ja tijd om me maar weer op mijn werk te concentrerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment waarop de streams uitgaan
(Disney pubquiz)
en die kniekousen en schoenen van marciano maakt het nog lelijkerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan niemand Kenzy even aangeven, dat die trui in dat gebreide rokje, niet echt geweldig staat. Ze kan hem er beter overheen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |