Moet je wel snel zijn, rottingsproces is al ingetreden volgens mij...quote:
kan ook iets minderquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, rottingsproces is al ingetreden volgens mij...
quote:
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
Ik schrik van mezelf, maar ik begin Chiara steeds meer te waarderen...
ja zo in het donker is het wel te doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
Ik schrik van mezelf, maar ik begin Chiara steeds meer te waarderen...
sjairon zegt bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
80 maal Shayron gestemd hier.
hahaha . grapje meidquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie wel erger langs komen hier over de bewoners??? Mag dit nu ineens niet omdat het je favo is ofzo??
Meer haar zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze lijkt ineens een stuk oprechter, ik kan het niet uitleggen.
Geloof het of niet, er zijn nog mannen in deze wereld die voorbij uiterlijk kunnen kijken...quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja zo in het donker is het wel te doen
ja voorbij het bangmakertje zekerquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er zijn nog mannen in deze wereld die voorbij uiterlijk kunnen kijken...
Dacht al, is het mijn avond weer, heb ook al zo'n debielige discussie in het tv topicquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:20 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee Shayron gaat er uit. Heb ook niet op hem gestemd. Vind hem vermoeiend.
ben je gek, zonde van de tijd, dan kunnen we beter leuke streams kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dacht al, is het mijn avond weer, heb ook al zo'n debielige discussie in het tv topic
quote:
oohquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Kheb geen streams meer, lig al in de bedstee, dus probeer te visualiseren wat jullie typen
quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Speciaal voor @:ireth Bart staat buiten op het krukje met een zak over zijn arm de balletjes tegen te houden
Het waait behoorlijk maar het is wel droog
Dat is natuurlijk de invloed van Jason!quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze lijkt ineens een stuk oprechter, ik kan het niet uitleggen.
Wat het ook is, het werkt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:31 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de invloed van Jason!
quote:
Goed geregeld wel!quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart al bezig met zijn pensioen op zijn 55e
ja die voeren de hele dag geen flikker uit, die hebben tijd om alles uit te zoekenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hahha bart heeft het goed uitgedacht allemaal
Hoop hetquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:48 schreef odie22 het volgende:
zou het weekend carnaval komen na de live ?
Valtran druppels voor zijn rugske.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:50 schreef suzi1 het volgende:
voltaren druppels. neemt ie dr 40
voelt zn gezicht dan niet eens meer?
Dat verklaart dat weinige lachen en die starre blik, spieren verdoofd..quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:50 schreef suzi1 het volgende:
Hij heeft daarom nu pillen bij.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:53 schreef suzi1 het volgende:
Valtran is sinds december 2021 niet meer verkrijgbaar in België
ken t middel niet.
Zal zijn lever ook leuk vinden...quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:50 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart zou ook nog fentanyl kunnen krijgen maar dat zijn wel andere doseringen
Ali en Ias hebben discussie
1+1=2.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ali heb last van rug. ik weet iemand die heeft pil voor
Voor Lyndsay had hij het wel gedaan.quote:
wat een goeie vent die iasquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
wel mooi hoe ias ermee omgaat. geen gepiep mooi grapjes maken en ali uitlachen
Trap em af vind ik leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
wel mooi hoe ias ermee omgaat. geen gepiep mooi grapjes maken en ali uitlachen
Lekker slipe.quote:
En hard.quote:
slaaplekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, ik ben er wel klaar mee voor vandaag
Nachtwachten @:suzi1 en @:schakeltopia succes !
Mag het hopen.Dan ga ik helemaal lachen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:46 schreef suzi1 het volgende:
krijgen later gemauw, over hamer tikken
Jammer dan,hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:49 schreef suzi1 het volgende:
laatst ook vanwege hun duetelijke zangkunsten snachts
Schuifje stond nog dicht na zijn toilet bezoek. Maar ze lezen hier niet mee hoor 😇 ineens doet ie het weer wel!quote:
Ech niet.quote:
ja bankkussen heeft bart op zn bed ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:26 schreef tassie127 het volgende:
Ik hoef je vieze slaapkwijl niet op de deken- Lindsey
Nee ging om dekentjes. Rob had de witte mee op bed ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja bankkussen heeft bart op zn bed ofzo?
of kussen waar rob steeds in hangt?
zou ook niet fijn vinden om onder die deken te gaan liggen waar hele huishouden dagelijks onder ligtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee ging om dekentjes. Rob had de witte mee op bed ofzo
Eensch! Ik heb hier ook meerdere dekentjes maar ik pak ze ook af als zelfs mijn eigen dochter de mijne pakt haha! Pak je eigen deken!!!! 😂quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou ook niet fijn vinden om onder die deken te gaan liggen waar hele huishouden dagelijks onder ligt
zeker niet met die blote poten
en die moet je al helemaal niet mee naar je eigen bed gaan nemen
pak dan dekbed van een leeg bed
Grace Ramiroquezquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:37 schreef suzi1 het volgende:
kan je die grace nog herinneren die dr roze trui andersom aanhad? benen in de mauwen. ook al zo'n spaceship
Zie het ook niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:39 schreef suzi1 het volgende:
ja had zang verwacht. en drm altijd perfect om af te sluiten
maar denk vandaag niet
Die gaan janken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:48 schreef suzi1 het volgende:
denk of deze 2 of de volgende (jol en chi) gaan ballen laten vallen. vanwege goed beu zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:54 schreef tassie127 het volgende:
Ik ben NL maar heb enkele jaren in Lommel gewoond. Op minder dan 1. Minuut lopen van het voetbal stadium. En ik ken Ali echt niet haha
Nou mijn nachtrust is me ook heilig ivm slaap apnue maar ik zo gewoon doorgaan hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:53 schreef suzi1 het volgende:
dan ben je gelijk klaar wakker weer hoor
heb je jol weleens horen janken?
dan denk je dat er iemand dod is hoor
Voor mijn werk stond ik hele dagen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:58 schreef suzi1 het volgende:
ik zou t niet kunnen. maar kan ook geen half uur staan
zou wel supporteren hoor!
Trusten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:09 schreef tassie127 het volgende:
Klaar voor vandaag m. Succes nachtploeg!
Ballen hooghouden.quote:
Zijn al een paar uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds? Zat dat ding in het begin niet HELEMAAL vol ipv nu de helft ?
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:41 schreef Steven_Stil het volgende:
Stijgen de ballen naar zijn hoofd?
Ik ben vroeger eens uit het raam van mijn slaapkamer gewandeld over het dak van aanbouw en naar beneden gesprongenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:42 schreef suzi1 het volgende:
'nachtmerries' slaapwandelen en in zn slaap praten
Woonde nog thuis toen en werd wakker omdat ik pijn had aan mijn voeten en ben toen maar omgelopen naar de voordeur om aan te bellen omdat de achterdeur op slot wasquote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:49 schreef suzi1 het volgende:
jee nee!
wel goed terecht gekomen??
ik heb wel aan slaapkoken gedaan. dat lag aan de slaappillen
schijnen meer mensen met die te hebben
werd ik sochtends wakker zag ik lege borden staan en dacht ik huh wtf
Lekker slipe.quote:
Ze is niet voor niets wel handig met make up.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
Klopt Jol,de meeste screenshots van u zien er anders uit.
[ afbeelding ]
welke strip zit die in ... want de film haalt ze nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
Klopt Jol,de meeste screenshots van u zien er anders uit.
[ afbeelding ]
Blotebillen gezichtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
welke strip zit die in ... want de film haalt ze niet
Hier lijkt ze een beetje op een kruising tussen Plien en Bianca.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
welke strip zit die in ... want de film haalt ze niet
Pics.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 03:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier lijkt ze een beetje op een kruising tussen Plien en Bianca.
Nat door de regen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:34 schreef suzi1 het volgende:
nee, maar denk dat de ballen eerst iets meer openingen hadden tussendoor. en meer zijn gaan zakken tegen elkaar
weet t ook niet. eigenlijk nooit op gelet
Oef dus weer schema door elkaar. Zal jason wel balen want die moet met chayron en Bart met m.a.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:55 schreef Dotteke het volgende:
Bart staat de ballen tegen te houden En Chayron houdt hem gezelschap, als hij thuis komt gaat hij de de slaapkamers van zijn kinderen behangen.
Ik heb geen idee wie met wie moet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 05:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oef dus weer schema door elkaar. Zal jason wel balen want die moet met chayron en Bart met m.a.
Grappig, Bart zei zonet, dat Charlotte of Lindsey… of Chiara of Jolien de ballen zullen laten vallen hebben (of ging het over het halfuurtje staan?, ben effe vergeten) Hij beschuldigde dus direct de vrouwen. Heb al meer opgemerkt bij hem, dat hij een seksist is.quote:
All or nothing week.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
Wat voor thema was het ook weer deze week?
Michel en Bart samen nu Michel hangt er een beetje bij in de stoel
"Het regent terug" zegt Bart.
Morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 05:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oef dus weer schema door elkaar. Zal jason wel balen want die moet met chayron en Bart met m.a.
Nee niet perse nu. Vannacht heeft een tweetal gesmokkeld en maar 30 min gestaan ipv 45 min schijnt. En als ze er daar in de hut zelf niet achter komen wie het waren, moeten mensen thuis er maar rekening mee houden bij het stemmen. Dat bedoelde Bart net met dat stemmen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Bart zegt dat ze er rekening mee moeten houden dat ze moeten stemmen?
Stemmen op??? Geen idee!
thnxquote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet perse nu. Vannacht heeft een tweetal gesmokkeld en maar 30 min gestaan ipv 45 min schijnt. En als ze er daar in de hut zelf niet achter komen wie het waren, moeten mensen thuis er maar rekening mee houden bij het stemmen. Dat bedoelde Bart net met dat stemmen.
Dat is gewoon persoonsgebonden, hier thuis is dat ook mijn jongste dochter en zoon en ik hebben even tijd nodig om wakker te worden, mijn vrouw en oudste dochter die zijn onmiddellijk wakker. Ik herinner me ook in het huis dat dada tegen Ali zei nu even niet binnen 30 minuten, dada was toen juist wakker en ali wou iets zeggen. Weet niet meer als Ali toen al vroeger wakker was of net wakker. Maar dada gaf toen heel goed zijn grens aan dat hij even tijd noidg had voor zichzelf niet dat ali iets verkeerd deed toen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:32 schreef tassie127 het volgende:
Volgens mij is Charlotte ook wel altijd meteen “aan”. Als in je roept die en die is er dan ook meteen en helder van geest ongeacht welk tijdstip. Kan met haar nanny job te maken hebben uiteraard maar zie haar nooit echt verward of slaperig terwijl de anderen echt wakker moeten worden
Ali was aan het mopperen net. Volgens Jason waren het niet Chiara en Jolien, dus dan blijven Charlotte en Lindsey overquote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:46 schreef engine het volgende:
Welke twee dames hebben gesjoemeld dan?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
O jee ze doen een oproep dat mensen die een kaart hebben gestuurd te bellen naar de producutie omdat debb bewoners de kaarten niet krijgen
Ze geven leuke steken onderwater naar de productiequote:
Maar stel u eens voor dat het 4 andere bewoners waren geweest die naar het valentijnsdiner waren geweest, ik denk op Jason na dat de 3 anderen het er heel moeilijk zouden mee gehad hebben dat ze slechts een beperkt aantal kaartjes kregen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
O jee ze doen een oproep dat mensen die een kaart hebben gestuurd te bellen naar de producutie omdat debb bewoners de kaarten niet krijgen
Ja dat hoort er bij natuurlijk. Jacob kreeg ook een vliegtuig en de rest niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:06 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Maar stel u eens voor dat het 4 andere bewoners waren geweest die naar het valentijnsdiner waren geweest, ik denk op Jason na dat de 3 anderen het er heel moeilijk zouden mee gehad hebben dat ze slechts een beperkt aantal kaartjes kregen.
Eens kijken als ik het seffens vlug kan checken maar nu direct ontbijten daarjuist maagbeschermer ingenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Schema is wel beetje door elkaar, maar het was Jason samen met Chayron die stonden en nu Bart en MA. Dat schema klopt dus nog wel. Ik hoorde wel Jason zeggen (ik lag lekker in bedje te luisteren) dat er een dameskoppel vannacht 2x een half uur heeft gedaan ipv 2x 3 kwartier, waardoor ze er dus eerder wakker gemaakt moesten worden.
Je had het kunnen verwachten natuurlijk, dat hoort bij het spel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:12 schreef OmaJacky het volgende:
Toch is het wel vreemd dat de anderen hun gedeelte kaarten niet hebben gekregen.
Niet voor de bewoners dat interesseert me niet maar wel naar de fans die ze gestuurd hebben.
Eerst oproepen om kaarten te sturen en ze dan niet geven.
Misschien na de live. Nog ff vragen wat ze er van vinden dat ze niets hebben en dan als verrassing de post zaterdagavondquote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:12 schreef OmaJacky het volgende:
Toch is het wel vreemd dat de anderen hun gedeelte kaarten niet hebben gekregen.
Niet voor de bewoners dat interesseert me niet maar wel naar de fans die ze gestuurd hebben.
Eerst oproepen om kaarten te sturen en ze dan niet geven.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik lach me rot over die verwensingen naar die zandloper. 😂 Psychologisch natuurlijk bagger als je denkt dat je er bijna bent.
En Ali moet kappen met dat liedje 🤬
Hier een heel stuk zachterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]wordt gek van dat liedje, ik heb de oortjes er maar uit
Het is interessant te weten van wie Lins en Char het overnamen en hoelaat die gestart waren. Lins en Char hebben denk maar uurtje gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:38 schreef Evenhardopdenken het volgende:
lindsey en charlotte werden om 0232 afgelosd door Jolien.
Chayron neemt over van Chiara en Jolien om 0404
Bart en mini nemen over om 0537 van chayron en jason.
Ik ben gisteren in de zetel in slaap gevallen en kan maar 6 uur terugspoelen en toen ik bed inkroop ergens rond 0130 - 0230 ging slapen waren Charlotte en Lindsey daar maar ik kan niet zien als zij vroeger begonnen zijn of ze hebben gesjoemeld. Ik ben aan het terugspoelen en bekijk hun conversatie even. Hier dus nu 0147 aan het bekijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is interessant te weten van wie Lins en Char het overnamen en hoelaat die gestart waren. Lins en Char hebben denk maar uurtje gedaan
Doe je goed maar we horen t vast in de volgende shift.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:47 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in de zetel in slaap gevallen en kan maar 6 uur terugspoelen en toen ik bed inkroop ergens rond 0130 - 0230 ging slapen waren Charlotte en Lindsey daar maar ik kan niet zien als zij vroeger begonnen zijn of ze hebben gesjoemeld. Ik ben aan het terugspoelen en bekijk hun conversatie even. Hier dus nu 0147 aan het bekijken.
Jason en Chayron ook. Die volgde op Chiara en Jolien. Het is mis gegaan voor Chiara en Jolien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:41 schreef BBERTJE het volgende:
Jolien en Chiara en Bart en Michelangelot hebben wel 90 minuten gestaan volgens mij de rest niet👍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |