Moet je wel snel zijn, rottingsproces is al ingetreden volgens mij...quote:
kan ook iets minderquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, rottingsproces is al ingetreden volgens mij...
quote:
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
Ik schrik van mezelf, maar ik begin Chiara steeds meer te waarderen...
ja zo in het donker is het wel te doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
Ik schrik van mezelf, maar ik begin Chiara steeds meer te waarderen...
sjairon zegt bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
80 maal Shayron gestemd hier.
hahaha . grapje meidquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie wel erger langs komen hier over de bewoners??? Mag dit nu ineens niet omdat het je favo is ofzo??
Meer haar zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze lijkt ineens een stuk oprechter, ik kan het niet uitleggen.
Geloof het of niet, er zijn nog mannen in deze wereld die voorbij uiterlijk kunnen kijken...quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja zo in het donker is het wel te doen
ja voorbij het bangmakertje zekerquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er zijn nog mannen in deze wereld die voorbij uiterlijk kunnen kijken...
Dacht al, is het mijn avond weer, heb ook al zo'n debielige discussie in het tv topicquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:20 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee Shayron gaat er uit. Heb ook niet op hem gestemd. Vind hem vermoeiend.
ben je gek, zonde van de tijd, dan kunnen we beter leuke streams kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dacht al, is het mijn avond weer, heb ook al zo'n debielige discussie in het tv topic
quote:
oohquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Kheb geen streams meer, lig al in de bedstee, dus probeer te visualiseren wat jullie typen
quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Speciaal voor @:ireth Bart staat buiten op het krukje met een zak over zijn arm de balletjes tegen te houden
Het waait behoorlijk maar het is wel droog
Dat is natuurlijk de invloed van Jason!quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze lijkt ineens een stuk oprechter, ik kan het niet uitleggen.
Wat het ook is, het werkt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:31 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de invloed van Jason!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |