Hij heeft zelfs een wijfquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Hij heeft shag, hij heeft bier, wat wil hij nog meer?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het grappig dat Babette tegen Jeff in gaat en dat Jeff toch nog best wel naar haar luistert... meer dan naar Kim bijv
dat hebben ze afgesproken dat hij ff alles eruit gooit op de slaapkamer met kim maar die kan er niet heel goed tegen en met babettequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het grappig dat Babette tegen Jeff in gaat en dat Jeff toch nog best wel naar haar luistert... meer dan naar Kim bijv
KimD kan vaak niet mee op dat level en trekt zich dan beter terug voordat ze weer wat verkeerds zegt met bijhorende preekquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Babs praat op een andere wijze tegen jeff dan Kim
hij is de grootverdiener in de loods zegt hij zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
~De vrijmibo komt mijn lul zegt `Jeff
Huh?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
~De vrijmibo komt mijn lul zegt `Jeff
Waarmee dan? Omdat er mee verdiend is toen hij manager was?\quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij is de grootverdiener in de loods zegt hij zelf
Zou hij weten wat dat is?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:48 schreef mangalie het volgende:
Iedereen moet notmaal doen van Jeff
maak dat die grootsmoel eens wijsquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarmee dan? Omdat er mee verdiend is toen hij manager was?\
Hebben ze samen gedaan
Ahh zoquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kwam zijn lul uit , als in strot uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, en ehh ik denk dat hij liever discussieert met iemand die hij slimmer acht...quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Babs praat op een andere wijze tegen jeff dan Kim
Kim probeert vaak de kant van een ander te belichtenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, en ehh ik denk dat hij liever discussieert met iemand die hij slimmer acht...
het gaat wel hard tegen hard maar hij luistert werl
Best wel een beetje van het padje....quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Ongelofelijk dit![]()
Jeffrey fokking den Hartog
Klopt maar ze is verbaal wel fel maar minder sterk in argumentenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim probeert vaak de kant van een ander te belichten
dat is waar Jeff geen trek in heeft
O had het al aangepast was uit vergetenquote:
Die is zichzelf helemaal kwijtquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Best wel een beetje van het padje....
Kim Jeff Jong-unquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,
Komt goed straks jw en esther op de bank dan balanceert het weer een beetjequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
ik zit wel bijna aan mijn tax qua felheid... pfff...
die zitten in mijn irritatiezone..quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:56 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Komt goed straks jw en esther op de bank dan balanceert het weer een beetje
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:51 schreef Hoempah het volgende:
Een tegeltje uitspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Even naar stream 1 kijken en luisterenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
ik zit wel bijna aan mijn tax qua felheid... pfff...
Kim is al weg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
Blijkbaar ligt KimD daar ook nog ergens
Nee hoor over de pis omdat hij expres niet met het evenement meedeed door opzichtig te gaan sporten maar dat niemand er iets van zei en hem negeerden daar baalt hij van.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Flow3r het volgende:
En maar roepen dat het allemaal kutevenementen zijn waar ie niet aan mee wil doen
Ik denk dat ie nu zo uit zijn plaat gaat omdat ie gisteren niet betrokken werd bij die dateshow
Bewust er buiten gehouden door Wanda en dat voelt ie
daarom kunnen zij wel deze discussies voerenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft wel een zeker respect voor Babette. En dat is al heel wat.
Nee hij weet dat hij het niet kan winnen van haar de rest is bang voor Jeff zijn scheldpartijen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft wel een zeker respect voor Babette. En dat is al heel wat.
dat heb ik dsn weer gemist...quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
De bro's : Nu gaan ze schakelen he ... maar wij gaan ook schakelen.
Misverstanden krijg je daar al snel want er loopt van alles door mekaar heen met die dubbele agenda'squote:Op donderdag 16 februari 2023 20:07 schreef Hoempah het volgende:
De Bro's in de stress want martin zag Babette en Jeffrey samen
Is hier ook, ze zijn bang over iets wat Mexx misschien doorvertelt heeft aan Babette(?).quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misverstanden krijg je daar al snel want er loopt van alles door mekaar heen met die dubbele agenda's
ohh blegh... gaa zij weer denken dat het over het stemmen gaat, zo jammerquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Hoempah het volgende:
Het hele gesprek ging niet over stemmen of wat dan ook. Alleen de bro's denken dat er nu plannen gemaakt zijn.
Maar Jeff fucking Zemelaar himself gaat uitgerekend een relatie aan met KimD die niet weet wat 3x5 isquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
De groep is dommer dan dommer dan dom
Nee hoor Wanda heeft hem er bewust buitengehoudenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor over de pis omdat hij expres niet met het evenement meedeed door opzichtig te gaan sporten maar dat niemand er iets van zei en hem negeerden daar baalt hij van.
Zoiets dacht ik dus ook. Maat ook hoe dom hijzelf is om een jaar van zijn leven op te geven om bij die domme mensen te zittenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar Jeff fucking Zemelaar himself gaat uitgerekend een relatie aan met KimD die niet weet wat 3x5 is
Isaac denkt dat ie in de maling wordt genomen en dat ze juist nu een ander onderwerp bespreken voor de bühnequote:
Grote kansquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is hier ook, ze zijn bang over iets wat Mexx misschien doorvertelt heeft aan Babette(?).
hehe.. dit is wel mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac denkt dat ie in de maling wordt genomen en dat ze juist nu een ander onderwerp bespreken voor de bühne
Isaac weer paraquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac loopt alweer rond alsof ie op geheime missie is en een serieuze bom moet ontmantelen
Wat dat betreft leest Isaac Jeff heel slecht..quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac denkt dat ie in de maling wordt genomen en dat ze juist nu een ander onderwerp bespreken voor de bühne
Isaac bevestigt zojuist wat ik dus zeiquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat dat betreft leest Isaac Jeff heel slecht..
wat dan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac bevestigt zojuist wat ik dus zei![]()
Dat ie compleet para is, en denkt dat Jeff zogenaamd over wat anders begon om af te leiden van het echte gespreksonderwerp met Babette.quote:
Ze mogen hem van mij eruit stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:24 schreef Harry het volgende:
De bro's zitten gewoon van boven op Jeffrey te azen. Kijken wat hij aan het doen is.
Dit jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ie compleet para is, en denkt dat Jeff zogenaamd over wat anders begon om af te leiden van het echte gespreksonderwerp met Babette.
Isaac zit weer lekker te stoken over Babbelquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:23 schreef Hoempah het volgende:
Het loopt zo hoog op dat Isaac even met Babette moet lopen.
oh jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ie compleet para is, en denkt dat Jeff zogenaamd over wat anders begon om af te leiden van het echte gespreksonderwerp met Babette.
Dat weet ik maar hij ging ook bewust sporten en rondwandelen en niemand zei er wat van dat irriteerde hem want dat wilde hij graag zodat hij kon reageren zoals hij dat bij Bep deed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor Wanda heeft hem er bewust buitengehouden
ik hoop hetquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat nu natuurlijk wel aan Babette vragen wat Mexx haar heeft toevertrouwd. (als ie slim is)
Vind het juist wel ok dat ie rechtstreeks verhaal gaat halen bij Jeff. Had Babette moeten doenquote:
Jeff stond direct op en wilde er naar toe gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac vertelt nu aan Jeff dat 'iemand' gehoord heeft dat Babette iets aan Jeff vertelde wat Mexx aan Babette had verteld.
Jeff : Ga niet dingen zeggen die niet kloppen.
neejoh dit is niet bedoeld als verhaal halen... isaac is een steukertquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het juist wel ok dat ie rechtstreeks verhaal gaat halen bij Jeff. Had Babette moeten doen
en babs begint over hetgeen waar ze het over haddenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu proberen damage control te doen bij Babette.
as per usual.. uithoren, doorlullen, plannen smeden..quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Isaac is een ratje, hij wil alleen luisteren en niets zeggen.
Dat laatste sowieso. Maar in plaats van via via via erachter komen waar Babs en Jeff het over gehad heeft vraagt hij het rechtstreeksquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
neejoh dit is niet bedoeld als verhaal halen... isaac is een steukert
Is idd ook iets over te zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Maar in plaats van via via via erachter komen waar Babs en Jeff het over gehad heeft vraagt hij het rechtstreeks
oke, dan gaat hij nu vast ook even aan babs vragen over Mexx toch? Zonder dat babs nu 6 keer moet vragen waartom hij zo gek lacht.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Maar in plaats van via via via erachter komen waar Babs en Jeff het over gehad heeft vraagt hij het rechtstreeks
ze heeft wle door dat ie raar kijkt en lacht.. maar ze heeft volges mij echt niet door hoe sneaky de plannen zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
Babs luister en kijk nu eens naar Isaak
zie het eens!!!!
Neuh dat niet, maar Babs was geen onderdeel van dat plan destijds, Jeff welquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke, dan gaat hij nu vast ook even aan babs vragen over Mexx toch? Zonder dat babs nu 6 keer moet vragen waartom hij zo gek lacht.
hij dacht dat het over Mexx ging en ging verhaal halenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
komt dat even goed uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar Babs was geen onderdeel van dat plan destijds, Jeff wel
hij zoekt een way outquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
Isaak kijkt Babs helemaal niet aan
alle alarmbellen zouden af moeten gaan bij babs
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij dacht dat het over Mexx ging en ging verhaal halen
want stel dat hij wordt genoemd
ow zo bang en paranoia
Ik weet dat ie dat uit eigen belang doetquote:
Nee, grote muil maar durft verder niets. Ja de koe verrot schelden meer niet...quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jeff stond direct op en wilde er naar toe gaan.
Maar ja...die zat bij Kenzi he.
Moet wel zeggen dat Jeff meestal de koe bij de horens pakt.
zeker een voordeel, benieuwd wat Jeff ermee gaat doen...quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat ie dat uit eigen belang doet![]()
Maar rechtstreek vind ik beter dan via via waar dan weer van alles bij verzonnen wordt. Bijkomend voordeel voor de kijker is dat Jeff nu ook op de hoogte is
hij doet dit om dingen de kop in te drukkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat ie dat uit eigen belang doet![]()
Maar rechtstreek vind ik beter dan via via waar dan weer van alles bij verzonnen wordt. Bijkomend voordeel voor de kijker is dat Jeff nu ook op de hoogte is
Babs voelt zich er totaal niet prettig bij dat zie je overduidelijk dus maar weer snel naar binnen en weg van die situatiequote:
Huh, weet GJ ook dat Babet er niet zit om het geld te winnen, dat was mede zijn reden om Kim naar huis te sturenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Er zijn er 3 hier 3 om te winnen
Isaac: Wie dan?
Bbette: Jij!
Isaac: Ik ziet hier niet om te winnen
Babette: Ik zit hier wel om te winnen
Isaac: Ik zit hier niet om te winnen
Babette:Ik ziet hier niet om het geld te winnen, maar om voor mezelf iets te winnen
Tuurlijk!
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doet dit om dingen de kop in te drukken
te sturen
![]()
als je het gesprek niet aan gaat valt er niks te sturen
gewoon een bs redenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Huh, weet GJ ook dat Babet er niet zit om het geld te winnen, dat was mede zijn reden om Kim naar huis te sturen
Ik had het idee dat Babette aan het draaikonten was, omdat Isaac zei dat hij er niet in zit om te winnen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Huh, weet GJ ook dat Babet er niet zit om het geld te winnen, dat was mede zijn reden om Kim naar huis te sturen
Tja.. GJ... vandaag is het deze reden, morgen omdat iemand scheel keek, overmorgen omdat het labeltje van z'n shirt boven z'n kraag uitkomt, volgende week omdat ie van iemand verloor met klaverjassen en hopelijk een week later is ie zelf thuisquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maandag is laat zatquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja.. GJ... vandaag is het deze reden, morgen omdat iemand scheel keek, overmorgen omdat het labeltje van z'n shirt boven z'n kraag uitkomt, volgende week omdat ie van iemand verloor met klaverjassen en hopelijk een week later is ie zelf thuis
toch zou ik het jammer vinden als Jeff er uitgaatquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben net als HC benieuwd wat hiervan gaat komen.
De 'paniek' bij de bro's geeft deze soap wel een andere wending
Ik ben daar nog niet helemaal over uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schijnheiliger zijn dan Isaac kan niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja dan gaat ze dingen zeggen als: neeee dat weeet ik, ik bedoel "Winnen van jezelf''quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Babette aan het draaikonten was, omdat Isaac zei dat hij er niet in zit om te winnen.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor het weekend, morgen ofzo mag van mij ook
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet helemaal over uitGJ mag er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
OK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
OK!sowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spontaan misselijkThinking is difficult, that’s why most people judge
om het vervolgens ietwat aangepast toch verteldquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Dat Babette dat tegen mij zou hebben gezegd. Maar het hele woord Mexx is niet eens gevallen. Het gaat erom dat ik het geen fuck aan vindt "
Marciano houdt wijs zijn mond terwijl Jeff zijn riedeltje weer opdreunt. Denk dat Jeff's ego hem blind maakt voor wat er op de achtergrond speelt.
Jeff denkt dat Isaac en Marciano te vertrouwen zijn. Wie is dan hier de domstequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Dat Babette dat tegen mij zou hebben gezegd. Maar het hele woord Mexx is niet eens gevallen. Het gaat erom dat ik het geen fuck aan vindt "
Marciano houdt wijs zijn mond terwijl Jeff zijn riedeltje weer opdreunt. Denk dat Jeff's ego hem blind maakt voor wat er op de achtergrond speelt.
Jeff heeft vaak genoeg uitgesproken dat hij hun ook niet meer vertrouwdquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff denkt dat Isaac en Marciano te vertrouwen zijn. Wie is dan hier de domste
Hoe harder ze hem aanpakken des te beterquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
maar inmiddels zijn de bro's zwaar tegen Jeff gekeerd.. ook lullig..
Om vervolgens alles open en bloot te gooienquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft vaak genoeg uitgesproken dat hij hun ook niet meer vertrouwd
Vanavond Disney Pubquizquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
inderdaad al die evenementen komen je de strot uit
Die lach ook als ie erachter komtquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
Tiano had nog niet door dat de hele pubquiz disney is
ik denk als je een dagje wachtquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ben toch benieuwd of Jeff aan het denken is gezet door Isaac en Marciano en zelf bij Babs gaat vissen nu.
Hij wil een kopie nabootsen van Huub van DGK. Dat zie je aan zijn hele gedrag.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:52 schreef Kakadylo het volgende:
Als Jeff zo slim zou zijn dan gedroeg ie zich niet zoals ie zich gedraagt want de achterlijkheid straalt er vanaf
Jeff denkt er echt wel over na en zal dan inzien dat er dingen niet kloppen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk als je een dagje wacht
hij is nog bezig met zijn kudtdag
Moet ie wel kunnen nadenken. Ik twijffel daar steeds meer aan...Mensen die zo flippen om niks zijn over het algemeen niet echt pienter.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff denkt er echt wel over na en zal dan inzien dat er dingen niet kloppen.
Babette heeft Isaac heel goed door...quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:57 schreef Hoempah het volgende:
Jammer dat Babette en Wendy werden gestoord door Kim. Babette ging net iets over Isaac zeggen volgens mij.
Absoluut, daar ging het gesprek net daarbuiten met Wendy ook over. Kim stoorde ze.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Babette heeft Isaac heel goed door...
Heel grappig en toch boeiendquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
wat ze vertelt is niet superboeiend maar hoe ze het vertelt... geniaal
tis gewoon een lief dingquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
wat ze vertelt is niet superboeiend maar hoe ze het vertelt... geniaal
Wendy heeft die pruiken echt wel mooi opgeknapt met een beetje in model knippen.quote:
Omdat ze het altijd wel weer snel bijlegden vond ik dat wel vermakelijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
behalve als ze flipte tegen layla
Lelijk deze pruik. Zat vanmiddag ook al te kijken hing nog een hele rare pluk aan een kantquote:
Ze moet hem even netjes kammen maar er zit tenminste nu wat model in.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lelijk deze pruik. Zat vanmiddag ook al te kijken hing nog een hele rare pluk aan een kant
Vond hem iets langer een stuk vlotter. Vind het nu zo ouwe wijven pruikquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze moet hem even netjes kammen maar er zit tenminste nu wat model in.
Dat ziet Wendy heel goedquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Babette vertelt dat Kim maar boos naar haar zat te kijken, volgens Wendy is Kim een beetje jaloers op Babette, omdat Babette wel met Jeff kan praten en Kim niet.
Dat vind ik dus ook raar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Kim en Zoe over Jappie: Hij is saai, ik vind hem wel leuk, maar hij praat niet veel, ja alleen met Wanda, en hij slaap bij Wendy in bed. Maar hij praat overdag nooit met haar.
Nou vind ik het sowieso apart om ergens bij in bed te gaan liggen. Maar al helemaal als diegene je amper spreekt en constant achter een ander aanloopt. Ook al doen ze niks er ligt iemand tegen je aan terwijl je in diepe slaap bent. Blijf ik erg raar vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Kim en Zoe over Jappie: Hij is saai, ik vind hem wel leuk, maar hij praat niet veel, ja alleen met Wanda, en hij slaap bij Wendy in bed. Maar hij praat overdag nooit met haar.
Goed excuusquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is bang om alleen te liggen in het donker.
JW wilt alleen maar Bier.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
JW logischerwijs weer aan het mopperen en Esther is het uiteraard overal mee eens want herhaalt steeds alles wat ie zegt
Alsof je naar Jeff kijkt maar dan dertig jaar later dus uitgeblust en alquote:
Gewoon negeren, morgen noemen ze weer andere namen die ze eruit willen stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:15 schreef marky326 het volgende:
Ik heb het even gemist. Willen de bro's iemand eruit stemmen?
ik denk dat de mensen die meer doen, dit echt doen omdat ze dat zelf prettig vinden om te doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
en Zoë doet de was voor 9 mensen...
blijft raar dat sommige mensen echt zoveel meer doen dan anderen..
'Wat zegt een smurf als hij tegen een boom botst?'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Mirthequote:Op donderdag 16 februari 2023 23:37 schreef spapaars het volgende:
Denk niet dat hij het zelf doet, wie slaap er boven JW?
[ afbeelding ]
Ga er maar gewoon vanuit dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:42 schreef woxxel het volgende:
Wat doen ze dan
Volgens mij slaapt Wendy boven jw
Eerder een trilling van de cameraquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, dus meteen van de stream want voor je het weet begint het dekbed te bewegen.
Is ook niet boeiend, maar met een trillende camera moet alles bewegen, en niet het bed alleenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder een trilling van de camera
Het boeit me verder ook helemaal niet
JW is ook gewoon een viespeuk die arme Mexx bijna heeft aangerandquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook niet boeiend, maar met een trillende camera moet alles bewegen, en niet het bed alleen
Ik denk vooral dat ik die zin niet kan lezenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Dus jullie denken dat iemand aan het masturbeert was in t bed van mirthe?
Moraima ligt daar achter te draaien en daarvoor staat het bed van Jeff, denk eerder dat het de voeten van Jeff zijn die je ziet bewegenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:37 schreef spapaars het volgende:
Denk niet dat hij het zelf doet, wie slaap er boven JW?
[ afbeelding ]
Erik zal zo wel naar bed gaan en dan is het klaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:53 schreef Kakadylo het volgende:
Een discussie over parende zeeslakken is nog interessanter dan dit
Nee, meer gymnastiek of een stelletje boven hem, vandaar dat ik vroeg wie er boven hem slaapt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Dus jullie denken dat iemand aan het masturbeert was in t bed van mirthe?
Spannend man ... en nu ? roddel Erik ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:22 schreef Harry het volgende:
Jeffrey is nog in de keuken.
En even later zie ik Kim vD daar ook. Ze eten iets uit de koelkast.
Erik komt uit de badkamer, ziet Jeffrey en Kim vD, en loopt richting slaapkamer.
Erik nog met Zoe in de loods aan het kletsenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend man ... en nu ? roddel Erik ?
Ik heb afgesloten ...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik nog met Zoe in de loods aan het kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |