SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Bedankt, het valt allemaal wel mee maar er zijn voornamelijk meerdere dingen die me bezighouden qua vrije tijd en dan moet ik prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorHopelijk lukt het om de zaken te ordenen.
Ik ken het. Ik heb ook dingen waar ik dringend mee aan de slag moet. Ik heb maar een weekje vrij geboekt over een paar weken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt, het valt allemaal wel mee maar er zijn voornamelijk meerdere dingen die me bezighouden qua vrije tijd en dan moet ik prioriteiten stellen.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Nou, nou, nou... De week is net over de helft.quote:Op donderdag 16 februari 2023 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Gelukkig bijna weekend.
Goedemorgenquote:Op donderdag 16 februari 2023 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Gelukkig bijna weekend.
Dat zeg ik..... bijna weekend.quote:Op donderdag 16 februari 2023 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... De week is net over de helft.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Tanita Tikaram Twist in my sobriety
Gisteren zijn de foto’s gemaakt. Nog een paar dingetjes te doen, maar het ergste is achter de rugquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
Wil het een beetje vlotten met het oude huis, Symph?
Kijk.... dat is mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren zijn de foto’s gemaakt. Nog een paar dingetjes te doen, maar het ergste is achter de rug
Goede avond en welkom.... kook rustig verder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Goedenavond Melting. Ik ben nog even aan het koken.
Dat heb ik ook een stuk minder als ik gekookt heb.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Zo, eten is klaar en ik heb nog geen honger
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen label.
Is ook niet mijn muziek dit
+1, behalve dat ik het best wel lekker vind.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen label.
Is ook niet mijn muziek dit
Mij teveel geschreeuw. Ik ben geen fan van teveel tierlantijntjesquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
+1, behalve dat ik het best wel lekker vind.
Nee, hoewel er wel veel champignons in zitten en die vind ik niet echt heel lekker.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een stuk minder als ik gekookt heb.
Of heb je iets vies klaargemaakt?
Waarom doe je er dan zoveel in?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel er wel veel champignons in zitten en die vind ik niet echt heel lekker.
Schuif de champignons maar deze kant opquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel er wel veel champignons in zitten en die vind ik niet echt heel lekker.
Nee.... het is nog geen vakantie.quote:
Mijn zusje snijdt champignons altijd in heeeel kleine stukjes, echt flintertjes, dan vind ik ze niet lekker, ze moeten bite hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan zoveel in?
Ik vind champignons juist erg lekker.
Kastanjechampignons zijn het. Die hebben in ieder geval iets meer smaak.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Schuif de champignons maar deze kant op
Komkommer is ook lekker.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Niet de Sjonnies versie?
Komkommerbij…
Dinges is niet het juiste antwoord.quote:
Dan is het Jeweetwelquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dinges is niet het juiste antwoord.
Ik heb er de helft minder in gedaan dan volgens het recept. Het recept zegt 400 gr. champignons en 200 gr. spinazie. Dat heb ik omgedraaid.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan zoveel in?
Ik vind champignons juist erg lekker.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er de helft minder in gedaan dan volgens het recept. Het recept zegt 400 gr. champignons en 200 gr. spinazie. Dat heb ik omgedraaid.
Spinazie ben ik ook gek opquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er de helft minder in gedaan dan volgens het recept. Het recept zegt 400 gr. champignons en 200 gr. spinazie. Dat heb ik omgedraaid.
Ik dacht Drafi Deutscher, maar het zijn de Cars…quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat het something's jumping in my shirt was. Dat loopje lijkt er een beetje op.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht Drafi Deutscher, maar het zijn de Cars…
Even aan mijn moeder vragen. Die weet het vast wel.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik wacht nog even op de post van Henk over de vibrator…
Is een Korgi ook niet een soortement hond?quote:
Yep, je hoort ze zo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Is een Korgi ook niet een soortement hond?
Ja met te grote oren en te korte potenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Is een Korgi ook niet een soortement hond?
Vlinderhondjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze buren hebben ook hondjes met grote oren, een zwarte en een witte
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Saskia & Serge - Mama He's A Soldier Now
Grappig, die ene heeft de schurft aan opgepakt worden door vreemden. Ik was drie minuten binnen, tilde hem op en hij viel in mijn armen in slaapquote:
Sjikkututaaaaaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Het accent nekt haar, maar ze had prima een ABBA imitatie kunnen doen.
O wacht, dan doen ze al…
Beetje dat beestje onderzeiken…quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grappig, die ene heeft de schurft aan opgepakt worden door vreemden. Ik sas drie minuten binnen, tilde hem op en hij viel in mijn armen in slaap
Ff oefenen op een scherpe Scandinavische S en ze zijn erquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Het accent nekt haar, maar ze had prima een ABBA imitatie kunnen doen.
O wacht, dan doen ze al…
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje dat beestje onderzeiken…
Kwestie van het spleetje tussen je tanden iets breder laten uitslijpen…quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ff oefenen op een scherpe Scandinavische S en ze zijn er
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Patries, is dit Veronica Unlimited?
Ja, lees net dat het een studiogroepje was van Hans van Hemert.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vast een soort Milli Vanilli
Dat stralen ze ook wel uit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
En een moeite wat je moet doen voor zo'n kapsel…
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Get Up & Boogie - Silver Convention
Dat weet je vast.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:24 schreef MadMaster het volgende:
River Deep, Mountain High.
Maar van wie?
Dat kan.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag een meat meet met een groep van CUL in R'dam.
BBQ in de oude Van Nelle fabriek. Ken er niemand van…
Bijzondere locatiequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kwam je er bij om je aan te melden? Post je frequent mee daar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik had een tijdje terug een recensie geschreven in CUL en kwam er voorheen wel regelmatig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe kwam je er bij om je aan te melden? Post je frequent mee daar?
Leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een recensie geschreven in CUL en kwam er voorheen wel regelmatig.
Werd toen gevraagd of ik mee wilde gaan…
Je zou nu ook naar buiten kunnen in principe.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik wacht al tijden op die zomer zodat we allemaal weer naar buiten kunnen.
Wordt vast gezellig, volgens mij zitten daar best wat leuke mensenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een recensie geschreven in CUL en kwam er voorheen wel regelmatig.
Werd toen gevraagd of ik mee wilde gaan…
Ja, maar ik heb het voortdurend zo koud.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou nu ook naar buiten kunnen in principe.
Dat snap ik.... als je maar uitkijkt voor die boom.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het voortdurend zo koud.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Van mij mag het ook wel voorjaar wordenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik wacht al tijden op die zomer zodat we allemaal weer naar buiten kunnen.
Dat is me allemaal te onbekend. Ik kom zo goed als nooit in CUL.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Er is nog plek wegens 2 afzeggers: Cat-astrophe in CUL / CUL meet bij Black Smoke, Rotterdam
De stem van Eddy Grant…quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde erBaby come back doorheen
Snap ik wel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer Symph ervan te overtuigen om naar die meet te gaan omdat dat wel zijn soort eten is, maar hij wil niet
Ik zat die menu's eens te bekijken, maar daar moet je wel een hele grote maag voor hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer Symph ervan te overtuigen om naar die meet te gaan omdat dat wel zijn soort eten is, maar hij wil niet
Ik hoef dat niet, en zeker dat soort achterlijke hoeveelhedenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Maar hij wil er vast wel eens samen met jou gaan eten.
Ja, dat haal je er ook wel meteen uit, samen met die nasale stem van Phil.quote:
Er worden geen menu's besteld, er is een set gerechten besteld die gedeeld gaan worden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat die menu's eens te bekijken, maar daar moet je wel een hele grote maag voor hebben
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Dan is dit wel een beter idee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er worden geen menu's besteld, er is een set gerechten besteld die gedeeld gaan worden.
De menu's waren voor veel personen te veel…
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Dan is dit wel een beter idee.
quote:Gerecht Aantal
fish wings 3
bone marrow 3
beef tataki 3
nacho sharing 2
burnt end tacos 3
bonanza 6
BS ribs 2
Groot stuk vlees 1
Vis 3
Beef cheeks 1
Cornbread 3
Beans 2
Pompoen 3
Prei 3
Porkbelly 3
Wedges 3
Dan hebben we nu 15 hoofdgerechten, groot stuk vlees reken ik voor 3 personen. Dan komt het bij 18 personen op ongeveer 50 euro p.p. uit.
Dat is wel voor ieder wat wils met vlees, vis en groente ook.quote:
Mo?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie net dat Symph niet alleen onze MM kent van de meeters, maar ook de andere MM
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mo van ooit hier?
Die is overleden…
Nee joh, Memento-Mori (ik ken haar ook van andere fora).quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mo van ooit hier?
Die is overleden…
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mo van ooit hier?
Die is overleden…
Zijn vriendin heeft hier later nog wel eens meegepost toch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Dat is toch wel besproken hier…
Daar heb ik dan overheen gelezen, of ben ik vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Dat is toch wel besproken hier…
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft hier later nog wel eens meegepost toch?
Ja, ik kende hem niet echt. Zijn vriendin een beetje. Was inderdaad heel triest.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een emotioneel gebeuren toen.
Mo was zelf ook een apart figuur, maar ik mocht hem wel…
Goedemorgen livelink.quote:
Vraag het me vanmiddag om 16.00 nog eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nu wel bijna weekend?
Om 16.00 uur zou je al weekend moeten hebben. Niet bijna weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vraag het me vanmiddag om 16.00 nog eens.
Nee, dan mag/moet ik nog een uur.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Om 16.00 uur zou je al weekend moeten hebben. Niet bijna weekend.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan mag/moet ik nog een uur.
Die lust ik erg graag, ik eet ze gewoon allemaal opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:17 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag bokkenpootjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Ben al op weg naar de supermarkt voor meerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die lust ik erg graag, ik eet ze gewoon allemaal op
Bij de AH in de bonus; 3 pakken voor 5 euro. Heeeel toevallig weet ik dat.....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben al op weg naar de supermarkt voor meer
Ik kocht altijd restpootjes (mislukte afgekeurde bokkenpootjes) bij de Action. Tegenwoordig zijn bokkenpootjes stukken minder lekker dan vroeger met die pindaschaafselkruimeltjes erop ipv gewoon fatsoenlijk amandelschaafsel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de AH in de bonus; 3 pakken voor 5 euro. Heeeel toevallig weet ik dat.....
Pokkenbootjes....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:17 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag bokkenpootjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Dit klinkt niet lekker. Ik had zelf allemaal kliekjes. Nog een stuk zalm, tagliatelli (zonder saus) en sperzieboontjes. Dus dat heb ik maar bij elkaar op een bord gegooid en gegeten. Inspiratie nulquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben het weekend slapend begonnen. Daarna half slapend toch maar gekookt, de pastasaus laten verbranden, toen een andere saus geimproviseerd en toen bleek de pasta compleet doorgekookt dus uiteindelijk heb ik geprobeerd alleen de saus nog op te eten.
Note to self: niet meer halfslapend gaan koken
Klinkt vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt niet lekker. Ik had zelf allemaal kliekjes. Nog een stuk zalm, tagliatelli (zonder saus) en sperzieboontjes. Dus dat heb ik maar bij elkaar op een bord gegooid en gegeten. Inspiratie nul
Ik geef het weinig kans.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klinkt vergelijkbaar.
Ach ja, morgen weer een kans
Goed plan, ben er wel aan toequote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik plak nog wat 80's plaatjes aan elkaar, om het weekend in te luiden...
Ik neem aan het weekend, 80's plaatjes zijn er de afgelopen dagen genoeg geweest...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed plan, ben er wel aan toe
Aan net ff actiever radio luistern, we hadden radio10 60’s en 70’s aan en dat kabbelde net teveelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan het weekend, 80's plaatjes zijn er de afgelopen dagen genoeg geweest...
Ik had al zo'n vermoeden, daarom maar eventjes nu...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Modern Talkingdie heb ik wel gemist deze week
Heel fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, daarom maar eventjes nu...
We noemen het gewoon the late 80’s.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Van iets na de 80's, maar moet kunnen...
Roep maar...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We noemen het gewoon the late 80’s.
Ken ook nog wel een heel gaaf nummer uit de early 80’s![]()
Ik hoef er natuurlijk niet altijd mee te eindigen, maar we moeten nog wat tempo maken richting Donna...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja hallo, niet nu al, hij is net begonnen
Past iets van Howard Jones daar ook nog in? Ik heb even geen idee hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef er natuurlijk niet altijd mee te eindigen, maar we moeten nog wat tempo maken richting Donna...
Ik soms niet, de beats waren vroeger niet zo strak als heden ten dage en het is dus behoorlijk bijsturen soms...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik word echt heel blij van dit soort mixen
Ik zal kijken, maar dat is al weer een stuk langzamer en dan krijgen we misschien een onbedoeld smurfenlied...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Past iets van Howard Jones daar ook nog in? Ik heb even geen idee hoor.
Ja, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal kijken, maar dat is al weer een stuk langzamer en dan krijgen we misschien een onbedoeld smurfenlied...
Dat is de uitdagingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik soms niet, de beats waren vroeger niet zo strak als heden ten dage en het is dus behoorlijk bijsturen soms...
Ik hoor dat soort dingen eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is de uitdaging![]()
Ik kwam er vandaag achter dat Paradise city ook behoorlijk slecht gedrumd is
Het viel me vandaag opeens op en ik heb dat nummer echt al 100.000 keer gehoord..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen eigenlijk nooit.
Goodbyequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het viel me vandaag opeens op en ik heb dat nummer echt al 100.000 keer gehoord..
Het Look of Love
Ik ben echt “jaloers”quote:
Het is veel tellen, bruggetjes in platen kennen, een beetje techniek en veel platen hebben...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben echt “jaloers”
Ik vind dat mixen echt knap werk, wou dat ik het kon
(Niet echt jaloers natuurlijk, dat woord staat niet in mijn woordenboek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |