SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Bedankt, het valt allemaal wel mee maar er zijn voornamelijk meerdere dingen die me bezighouden qua vrije tijd en dan moet ik prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorHopelijk lukt het om de zaken te ordenen.
Ik ken het. Ik heb ook dingen waar ik dringend mee aan de slag moet. Ik heb maar een weekje vrij geboekt over een paar weken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt, het valt allemaal wel mee maar er zijn voornamelijk meerdere dingen die me bezighouden qua vrije tijd en dan moet ik prioriteiten stellen.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Nou, nou, nou... De week is net over de helft.quote:Op donderdag 16 februari 2023 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Gelukkig bijna weekend.
Goedemorgenquote:Op donderdag 16 februari 2023 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Gelukkig bijna weekend.
Dat zeg ik..... bijna weekend.quote:Op donderdag 16 februari 2023 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... De week is net over de helft.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Tanita Tikaram Twist in my sobriety
Gisteren zijn de foto’s gemaakt. Nog een paar dingetjes te doen, maar het ergste is achter de rugquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
Wil het een beetje vlotten met het oude huis, Symph?
Kijk.... dat is mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren zijn de foto’s gemaakt. Nog een paar dingetjes te doen, maar het ergste is achter de rug
Goede avond en welkom.... kook rustig verder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Goedenavond Melting. Ik ben nog even aan het koken.
Dat heb ik ook een stuk minder als ik gekookt heb.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Zo, eten is klaar en ik heb nog geen honger
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen label.
Is ook niet mijn muziek dit
+1, behalve dat ik het best wel lekker vind.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen label.
Is ook niet mijn muziek dit
Mij teveel geschreeuw. Ik ben geen fan van teveel tierlantijntjesquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
+1, behalve dat ik het best wel lekker vind.
Nee, hoewel er wel veel champignons in zitten en die vind ik niet echt heel lekker.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een stuk minder als ik gekookt heb.
Of heb je iets vies klaargemaakt?
Waarom doe je er dan zoveel in?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel er wel veel champignons in zitten en die vind ik niet echt heel lekker.
Schuif de champignons maar deze kant opquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel er wel veel champignons in zitten en die vind ik niet echt heel lekker.
Nee.... het is nog geen vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |