Hu wat een rare zin... wat is ze aan het doen... aan het flirten met jason?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara haar flirt aan het tentoonstellen aan jason.
Spijtig dat we maar 1 stream in belgie hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara haar flirt aan het tentoonstellen aan jason.
Hu?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
hey Jill met Danny in bel penal voor 555
Wie Danny van GABY ??😒quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
in de reclame blok van Big brotherquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De volgende die ze gek gaat maken
Dat is lief van hun.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
mimi heeft bart wel laten winnen, dat heeft hij vertelt tegen jason. dus dat gedeelte van de theorie kloptquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ias zegt dat michelangelo wist dat Bart lyndsey zou nomineren. Want Bart zijn bak zat vol en angelo had nooit kunnen verliezen dus die twee hebben overlegd qua nominatie. Lindsey gaat daar niet naar vragen
Zonde van die jongen, kijk wat het Danny bracht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De volgende die ze gek gaat maken
Als Ias er zo van overtuigd is moet hij zijn mond eens open doen i.p.v. het alleen maar te roepen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ias zegt weer vertrouw jolien niet die lult alles door.
Heeft hij vannacht gedaan wat ik las vanmorgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als Ias er zo van overtuigd is moet hij zijn mond eens open doen i.p.v. het alleen maar te roepen.
Heb er wel iets over gelezen nu je het zegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij vannacht gedaan wat ik las vanmorgen
Hier gaan we weer ... Ias en las... blijft bij mij moeilijk uiteen te houden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij vannacht gedaan wat ik las vanmorgen
Weet ik, maar dat nep Engelse gebrabbelquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze heeft 5 jaar in Amerika gewoond
Denk dat het vanzelf gebeurdquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat nep Engels gebrabbel
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:03 schreef Ireth het volgende:
Oke help me out please...
Heeft ooit een foto gestaan, 2 caps van jolien, samen gemonteerd. Links zonder, rechts met make-up. Iemand die hem tevoorschijn kan toveren??
Moet ze gaan vanavond nogquote:
Ja en is het duidelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
ECHT !? nou nu laat ze zien hoe ze is.
Ja dat idee had ik welquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
heb wel het idee dat de eerdere edities echt wel meer kaarten ontvangen hadden voor valentijn jullie niet ?
editie met Jill lag die hele kamer echt helemaal vol met knuffels en van alles nog watquote:
die van jou krijgt hij laterquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
Ze hebben maar een heel klein deel van hun kaarten gekregen.
tegen wie vertelde ze dit?charlotte en hoe reageerde die erop dan ook?quote:
Kwam in de COS voorbij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die van jou krijgt hij later
Buiten bij Jason Michelangelo Chiara Bart en Iasquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tegen wie vertelde ze dit?charlotte en hoe reageerde die erop dan ook?
Het is nog geen 14 Februariquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
kreeg het idee dat in die kamer toch wel alles lagquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
Ja is ook. Maar wat iemand eerder vandaag hier schreef, het is voor haar wel de beste tactiek waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die jolien kan echt alle kanten praten. Wat een raar en oneerlijk mens is het toch
quote:
ias: ik kom altijd op voor me eigen, het boeit mij dan niet dat er camera's op staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier gaan we weer ... Ias en las... blijft bij mij moeilijk uiteen te houden.
Oh ja zo, klopt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rinaldo heeft hem ons laten zien he
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Ireth het volgende:
Meneer Ireth vond Jolien zo leuk, heb ff zijn zeepbel laten ploppen
lololquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Ireth het volgende:
Geweldig !!! 😂quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Ireth het volgende:
ja hoop met je mee dat in ieder geval sjairon erop blijft staanquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef Hoylei het volgende:
Afgelopen weken waren er ook wel eens lullige nominaties die niet teruggedraaid werden en nu is er weer eens een normale nominatie (eerlijk de PON verdiend) en dan moet er weer wat gebeuren? vind de spelletjes e.d. wel leuk, maar zoveel twists met de nominaties hoeven ook weer niet...
Zou t echt oneerlijk vinden als er nu mensen (lees Chayron) zichzelf dan toch weer vrij kunnen stellen... Of nog erger, dat er dan toch mensen van de blauwe kamer erop komen.
Staat Jason er een keer niet op gaan ze raar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef Hoylei het volgende:
Afgelopen weken waren er ook wel eens lullige nominaties die niet teruggedraaid werden en nu is er weer eens een normale nominatie (eerlijk de PON verdiend) en dan moet er weer wat gebeuren? vind de spelletjes e.d. wel leuk, maar zoveel twists met de nominaties hoeven ook weer niet...
Zou t echt oneerlijk vinden als er nu mensen (lees Chayron) zichzelf dan toch weer vrij kunnen stellen... Of nog erger, dat er dan toch mensen van de blauwe kamer erop komen.
Let op mijn woorden zal zo zijn dat er toch mensen van blauw opkomen. Alles voor drama. En ik ga veel minder zin krijgen om te kijken als er zaterdag iemand van blauw weg moet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef Hoylei het volgende:
poahquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:28 schreef -river- het volgende:
Van mij mogen chayron en Ali samen gaan.
Ja beetje overdreven wel.quote:
Veel want 'ALLES kan veranderen'; daaruit leid ik af dat alledrie nominaties nog kunnen wijzigen. En dit was juist een nominatieronde waar veel mensen tevreden mee zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zou een twist met de nominaties ook wel erg raar vinden en onterecht. Ze gaan er iets mee doen, maar wat..
Ali kwam vandaag al heel slecht in de afleveringquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:30 schreef basicsaint het volgende:
Als het gedoe van vanavond morgen in de uitzending komt, kon Ali er wel eens uitvliegen.
Ow ik heb geen reclame... ik kijk streams via videoland op tvquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in de reclame blok van Big brother
Hij is in de afgelopen 2 weken bij mij wel flink gedaald. had hem wel gelijk staan met MA, maar nu staat MA een straatlengte voor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
ias: het is onmogelijk dat Ali er uitgaat.
En die willen een Robterventie morgen blijkbaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Het twitter account van de familie van Rob, die reactie daaronder![]()
[ afbeelding ]
Oe, das spannender dan buitenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien komt kamer binnen, hebben jullie gezegd dat ik een slang ben
Nee Iasquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
er is door iemand tegen jolien gezegd dat iemand zei dat ze een slang is
iedereen wilt nu weten wie het zei maar dat vertelt ze niet laat het wil alleen weten of het gezegd is
zeker chiara geweest??
Volgens mij was het juist Lesley die Chiara laatst een slang noemde.quote:
Ik vind het soms een beetje stonedpraat..quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat praat die Lindsey raar, 't is net of er een WakuWaku in d'r mond zit
Jaja je lult je vast chiara . Leugenaar want net zeg je dat het buiten werd gezegd. Chiara zegt nu dat zei slang zei en jolien haar verkeerd heeft begrepen. En dat jolien de volgende is om op te stemmen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien heeft sjiara verkeerd begrepen
Net wist Chiara toch niet waar Lindsey het precies over had?quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:42 schreef Ireth het volgende:
Ow Chiara komt nu ineens dat zij het was...
Maar net zei ze dat nog niet... is dit nu net ff afgesproken ofzo??
Chiara valt dus heel hard door de mand nuquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:43 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Net wist Chiara toch niet waar Lindsey het precies over had?
Die had volgens mij alleen gezegd dat er dingen gezegd waren die niet waar waren.
Dat van die Slang zal Jolien daarna gezegd hebben.
Nee ze heeft gezegt dat er over jolien werd gepraat... niet dat ze haar een slang noemde precies zoals ze nu uitlegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaja je lult je vast chiara . Leugenaar want net zeg je dat het buiten werd gezegd. Chiara zegt nu dat zei slang zei en jolien haar verkeerd heeft begrepen. En dat jolien de volgende is om op te stemmen.
Ze geeft net toe dat het woord slang van haar kwamquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ze heeft gezegt dat er over jolien werd gepraat... niet dat ze haar een slang noemde precies zoals ze nu uitlegt
slaaplekkerquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Balen dat ik vroeg op moet want het wordt net leuk 😁
Morgen veel bij lezen na de vso
Truste
Dat is niet waar er word al dagen over jolien gesproken dat ze op moeten passen want jolien is vriendjes met chiaraquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze geeft net toe dat het woord slang van haar kwam
En in de kamer werd er niet over jolien gepraat in de kamer.
straks zand erover en samen hottubje pakken maatquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Bart en Ali gaan er nog even over door
Dat is ias die dat zegt. Nu in de kamer ging het over Bart.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is niet waar er word al dagen over jolien gesproken dat ze opmoeten passen want jolien is vrienjes met chiara
Lekker maatquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
straks zand erover en samen hottubje pakken maat
Spoel even terug het woord slang kwam van chiaraquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is niet waar er word al dagen over jolien gesproken dat ze op moeten passen want jolien is vriendjes met chiara
Ja en dat is dus een misverstandquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Spoel even terug het woord slang kwam van chiara
Neehee Chiara had gelijk want Ias zat wel in de tuin te zeggen dat Jolien niet was te vertrouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
Geen misverstand gewoon keihard stoken en manipuleren van chiara
Dan klopt het toch..ias ligt toch in die kamer ...en de andere bevestigde hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is ias die dat zegt. Nu in de kamer ging het over Bart.
Maar ze had gezegd dat het nu in de kamer werd besproken zo begreep ik hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan klopt het toch..ias ligt toch in die kamer ...en de andere bevestigde het
Werd toch niet gezegd dat het over nu is...maar dat het gezegd is
Twee eruit dan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:51 schreef ledn81 het volgende:
BB gaat morgen roepen "5000 in de pot of zaterdag 2 eruit... alles of niets "
dat is toch eenvoudig. 2 eruit hequote:Op woensdag 15 februari 2023 21:51 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:51 schreef ledn81 het volgende:
Ja tegen jolien bedoelend ze zien jou als de slang... slapen in de ene kamer en gevoelsmatig bij de andere kamer zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Spoel even terug het woord slang kwam van chiara
Makkelijke keuze dan twee er uit natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:51 schreef ledn81 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan kan niet alles veranderen toch? Dat werd letterlijk gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:51 schreef ledn81 het volgende:
Topstreams! en uiteindelijk gaat vrijdag of zaterdag Rob er ook uit en van de genomineerden maar 1.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Denk ik ook en de niet genomineerden beslissen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze de nominaties al? Hoor Ali dat hij weet dat hij genomineerd staat en Bart bevestigt het.
Er kan nog van alles gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De voting is nog niet open zie ik. Dus het is nog niet 'officieel'
Vreemd gedoe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De voting is nog niet open zie ik. Dus het is nog niet 'officieel'
5000 in de pot of iedereen mag blijvenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:53 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dan kan niet alles veranderen toch? Dat werd letterlijk gezegd
Extra bommetjequote:Op woensdag 15 februari 2023 21:56 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik zie ias gewoon denken, zal ik de ballen laten gaan of niet
Lijkt me niet dat de genomineerde dan mogen stemmenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
5000 in de pot of iedereen mag blijven
5000 in de pot en je mag 1 iemand vrijstellen... dat veranderd wel de boel hoor...
Ben benieuwd welke keuze er dan gemaakt word... denk dat het gelijke stand voor of tegen word
Dan zou het niks uitmaken.. dan blijft het hetzelfdequote:Op woensdag 15 februari 2023 21:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de genomineerde dan mogen stemmen
Kan ook niet hoe kan charlotte in der eentje beslissen over geld wat niet van haar isquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:58 schreef Ireth het volgende:
Degene met vrijstelling mag iemand van de nominatie afkopen met de 5000 uit de ballenbak![]()
Dan zal Lot wel voor Lins kiezen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:59 schreef -river- het volgende:
Ali hou je kop en ga naar de ballenbak.
Charlotte wilde laatst ook niet Chayron laten gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:58 schreef Ireth het volgende:
Degene met vrijstelling mag iemand van de nominatie afkopen met de 5000 uit de ballenbak![]()
zou voor hem wel eens voordelig kunnen zijn jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ias bedenkt de beste strategie om perongeluk van het trapje te vallen
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze de nominaties al? Hoor Ali dat hij weet dat hij genomineerd staat en Bart bevestigt het.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En iemand met z'n vuist in mijn mond krijgt klappenquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:00 schreef Ireth het volgende:
"Iemand die mijn vinger in zijn mond stopt, daar heb ik een band mee..."
![]()
Ja poep komt er uit zijn mondquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:03 schreef engine het volgende:
Jason is buitencategorie. Daarom mag je daar dan wel op stemmen vanuit de andere slaapkamer volgens Ali.
Nee denk voor ali der nr. one fan wat op het briefje naar Ali stond (denk ik)quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:58 schreef Ireth het volgende:
Heeft bb dat gezegd?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:04 schreef ben34567 het volgende:
Lindsey moet uit de buurt van Chiara blijvenen Ali uit de buurt van Bart
🤣😅snapje!! 100%quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Zit je mij nou te fucken? Is dit serieus of is dit een toneelstuk?[ afbeelding ]
Moet Ali daarbij staan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang zouden ze hem laten staan of door hebben dat hij alleen staat haha
Iedereen uit die kamer heeft gezegd dat ze niet op elkaar gaanquote:
geloof het wel hij word nu geroepenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:12 schreef engine het volgende:
Chayron heeft weer iets gevonden dat hij niet kan zeggen maar hij heeft iets ontdekt waarin BB zich niet aan zijn woord gehouden heeft. Maar ja hij gaat het niet zeggen.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:13 schreef engine het volgende:
Maarja zoiets van nu is het niet belangrijk. Als hij erin blijft gaat hij het volgende week bespreken.
Nou nee dankje
Nog een reden voor Bigbrother om zijn nominatie vooral te laten staan!quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:13 schreef engine het volgende:
Maarja zoiets van nu is het niet belangrijk. Als hij erin blijft gaat hij het volgende week bespreken.
Nou nee dankje
Die gast liegt 24/7 zelfs als hij een scheet laat is die een leugen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:12 schreef engine het volgende:
Chayron heeft weer iets gevonden dat hij niet kan zeggen maar hij heeft iets ontdekt waarin BB zich niet aan zijn woord gehouden heeft. Maar ja hij gaat het niet zeggen.
Dat gerucht heb ik vaker gezien, maar hoe zou Chayron dat weten? en het gerucht ging ook dat hij ook naar Charlotte gecommuniceerd heeft...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:15 schreef DDuiveltje het volgende:
gaat waarschijnlijk over dat bart en chiara hebben gecommuniceerd over het spel?
Dat denkt hij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:15 schreef DDuiveltje het volgende:
gaat waarschijnlijk over dat bart en chiara hebben gecommuniceerd over het spel?
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:17 schreef ben34567 het volgende:
Had Chayron nu eigenlijk een halve nominatie gezet bij Jason ? Hij beweerde van niet; Chiara van wel
iedereen van kamer blauw dacht ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:17 schreef ben34567 het volgende:
Had Chayron nu eigenlijk een halve nominatie gezet bij Jason ? Hij beweerde van niet; Chiara van wel
Ja en daar vervolgens ook over gelogen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:17 schreef ben34567 het volgende:
ja joh sjairon is een smeerlapquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en daar vervolgens ook over gelogen.
waar zie je hem ? andere stream ofzo want ik zie alleen aliquote:
Blijft een ratje en een smeerlap.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik begin Ias toch steeds meer te waarderen!
Vlektyfusquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:32 schreef B00STER het volgende:
Heeft Chayron vlooien of luizen ofzo? Ik krijg er plaatsvervangend de kriebels van...
Dat meelullen vink een beetje "eng"quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:34 schreef Angel79 het volgende:
Joliegje weer...jaja ik versta u...jajajaja en maar meelullen
Het is en blijft een spel.... hoe je 'm wint is aan jou, als je 'm maar wint toch? Iedereen neemt het veel te persoonlijk op, dan zit je daar verkeerd naar mijn mening.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat meelullen vink een beetje "eng"
Van 2 walletjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |