Hu wat een rare zin... wat is ze aan het doen... aan het flirten met jason?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara haar flirt aan het tentoonstellen aan jason.
Spijtig dat we maar 1 stream in belgie hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara haar flirt aan het tentoonstellen aan jason.
Hu?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
hey Jill met Danny in bel penal voor 555
Wie Danny van GABY ??😒quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
in de reclame blok van Big brotherquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De volgende die ze gek gaat maken
Dat is lief van hun.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
mimi heeft bart wel laten winnen, dat heeft hij vertelt tegen jason. dus dat gedeelte van de theorie kloptquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ias zegt dat michelangelo wist dat Bart lyndsey zou nomineren. Want Bart zijn bak zat vol en angelo had nooit kunnen verliezen dus die twee hebben overlegd qua nominatie. Lindsey gaat daar niet naar vragen
Zonde van die jongen, kijk wat het Danny bracht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De volgende die ze gek gaat maken
Als Ias er zo van overtuigd is moet hij zijn mond eens open doen i.p.v. het alleen maar te roepen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ias zegt weer vertrouw jolien niet die lult alles door.
Heeft hij vannacht gedaan wat ik las vanmorgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als Ias er zo van overtuigd is moet hij zijn mond eens open doen i.p.v. het alleen maar te roepen.
Heb er wel iets over gelezen nu je het zegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij vannacht gedaan wat ik las vanmorgen
Hier gaan we weer ... Ias en las... blijft bij mij moeilijk uiteen te houden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij vannacht gedaan wat ik las vanmorgen
Weet ik, maar dat nep Engelse gebrabbelquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze heeft 5 jaar in Amerika gewoond
Denk dat het vanzelf gebeurdquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat nep Engels gebrabbel
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:03 schreef Ireth het volgende:
Oke help me out please...
Heeft ooit een foto gestaan, 2 caps van jolien, samen gemonteerd. Links zonder, rechts met make-up. Iemand die hem tevoorschijn kan toveren??
Moet ze gaan vanavond nogquote:
Ja en is het duidelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
ECHT !? nou nu laat ze zien hoe ze is.
Ja dat idee had ik welquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
heb wel het idee dat de eerdere edities echt wel meer kaarten ontvangen hadden voor valentijn jullie niet ?
editie met Jill lag die hele kamer echt helemaal vol met knuffels en van alles nog watquote:
die van jou krijgt hij laterquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
Ze hebben maar een heel klein deel van hun kaarten gekregen.
tegen wie vertelde ze dit?charlotte en hoe reageerde die erop dan ook?quote:
Kwam in de COS voorbij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die van jou krijgt hij later
Buiten bij Jason Michelangelo Chiara Bart en Iasquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tegen wie vertelde ze dit?charlotte en hoe reageerde die erop dan ook?
Het is nog geen 14 Februariquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
kreeg het idee dat in die kamer toch wel alles lagquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:16 schreef -river- het volgende:
Ja is ook. Maar wat iemand eerder vandaag hier schreef, het is voor haar wel de beste tactiek waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die jolien kan echt alle kanten praten. Wat een raar en oneerlijk mens is het toch
quote:
ias: ik kom altijd op voor me eigen, het boeit mij dan niet dat er camera's op staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier gaan we weer ... Ias en las... blijft bij mij moeilijk uiteen te houden.
Oh ja zo, klopt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rinaldo heeft hem ons laten zien he
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Ireth het volgende:
Meneer Ireth vond Jolien zo leuk, heb ff zijn zeepbel laten ploppen
lololquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Ireth het volgende:
Geweldig !!! 😂quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Ireth het volgende:
ja hoop met je mee dat in ieder geval sjairon erop blijft staanquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef Hoylei het volgende:
Afgelopen weken waren er ook wel eens lullige nominaties die niet teruggedraaid werden en nu is er weer eens een normale nominatie (eerlijk de PON verdiend) en dan moet er weer wat gebeuren? vind de spelletjes e.d. wel leuk, maar zoveel twists met de nominaties hoeven ook weer niet...
Zou t echt oneerlijk vinden als er nu mensen (lees Chayron) zichzelf dan toch weer vrij kunnen stellen... Of nog erger, dat er dan toch mensen van de blauwe kamer erop komen.
Staat Jason er een keer niet op gaan ze raar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef Hoylei het volgende:
Afgelopen weken waren er ook wel eens lullige nominaties die niet teruggedraaid werden en nu is er weer eens een normale nominatie (eerlijk de PON verdiend) en dan moet er weer wat gebeuren? vind de spelletjes e.d. wel leuk, maar zoveel twists met de nominaties hoeven ook weer niet...
Zou t echt oneerlijk vinden als er nu mensen (lees Chayron) zichzelf dan toch weer vrij kunnen stellen... Of nog erger, dat er dan toch mensen van de blauwe kamer erop komen.
Let op mijn woorden zal zo zijn dat er toch mensen van blauw opkomen. Alles voor drama. En ik ga veel minder zin krijgen om te kijken als er zaterdag iemand van blauw weg moet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef Hoylei het volgende:
poahquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:28 schreef -river- het volgende:
Van mij mogen chayron en Ali samen gaan.
Ja beetje overdreven wel.quote:
Veel want 'ALLES kan veranderen'; daaruit leid ik af dat alledrie nominaties nog kunnen wijzigen. En dit was juist een nominatieronde waar veel mensen tevreden mee zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zou een twist met de nominaties ook wel erg raar vinden en onterecht. Ze gaan er iets mee doen, maar wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |