Van @rinardo onder SVquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]de oplossing staat ook in de SV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na tip 3quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Komt hij er nu pas achter dat hij de sleutel moet gebruiken...
die is bang voor ijzer tekort en vreet hem zo opquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Ali bang dat die sleutel bijt ofzo? Durft 'm amper aan te raken
da was die sleutel van 50 shades!quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
En dan te bedenken dat hij het zo aan de bewoners gaat vertellen op zijn onbegrijpelijke manier en dit paar keer
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:13 schreef Hoylei het volgende:
[..]
da was die sleutel van 50 shades!
Ja, dat is het. Daarom was ie zelf zo verbaasd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee joh, hij maakt het gewoon spannend voor ons
Nee, hij gaat er zaterdag uit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik kijk te weinig om te weten of ik moet juichen of niet
Moet jezelf wetenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik kijk te weinig om te weten of ik moet juichen of niet
Schreef het al dat word een heel lang verhaal meerdere kerenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Benieuwd hoe snel hij de oplossing vertelt aan de andere bewoners
Ali zijn pokerfacequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Daarom was ie zelf zo verbaasd.
Was gewoon de oplossing stap per stapquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:17 schreef marky het volgende:
Wat een onzin dit alles die eerste tips waren geen tips.
Er zijn meerdere wegen naar istanboelquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:17 schreef marky het volgende:
Wat een onzin dit alles die eerste tips waren geen tips.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:20 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij is Ali het kind met een mentale beperking van BB himzelf.
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:20 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij is Ali het kind met een mentale beperking van BB himzelf.
jaaquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik kan niet wachten om dit in de uitzending te zien. Al gaat dit live zien zoveel beter zijn!
Zou hylarisch zijn als Ali deze BB gaat winnenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
Bart kijkt niet blij dat ali zijn spel verteld en dat hij het gehaald heeft
Ik gun Ali de finale, maar Jason is voor mij de winnaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Zou hylarisch zijn als Ali deze BB gaat winnen
< gunt het hem van harte
logischquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:28 schreef Hoylei het volgende:
Deze mensen weten al wel veel over hoe social media werkt...
Ik gun het charlotte, jason, ali alle drie wel. Spreken alle drie geen kwaads over anderen om die slecht neer te zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik gun Ali de finale, maar Jason is voor mij de winnaar.
ook mijn top 3quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik gun het charlotte, jason, ali alle drie wel. Spreken alle drie geen kwaads over anderen om die slecht neer te zetten.
Sterkte daar!quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:32 schreef rinardo het volgende:
Ben ZH kan tot 5 uur geen sv schrijven, doe je best
zit er dik in dat hij is aangeboden krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:33 schreef Angelique61 het volgende:
Zou leuk zijn als Jason een baantje achter de schermen krijgt
Uitleg moeilijker dan het spel zelf.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ALi geeft uitleg in de woonkamer over zn Game
Dat wordt ook een game in de secret room.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uitleg moeilijker dan het spel zelf.
Zelfs Ali kan een dom spel tot een goed einde brengen. Zijn uitleg is een veelvoud van de reele duurtijd van het spel. Wat een idioot.quote:
Hoop het zou een toppertje zijn, hij zoekt hierna toch werk of een opleidingquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit er dik in dat hij is aangeboden krijgt
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:36 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat wordt ook een game in de secret room.
Je ziet alle spellen en dan krijg je de uitleg van Ali te horen. Dan moet je aanwijzen welk spel hij eigenlijk bedoelt!
Nou precies, viel mij ook op. Jason probeerde subtiel te zeggen dat hij niet aan alle verzoeken kan voldoen, kost veel tijd en verdient hij niets mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef suzi1 het volgende:
ow jason MOET sharon uit gaan leggen van setup
loll
Ja zie het, heeft iemand voor hem uit de wal gekocht.quote:
Hij heeft ze ook niet gekochtquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja zie het, heeft iemand voor hem uit de wal gekocht.
Valt me tegen van Bart dat hij ze gaat lezen terwijl hij ze zelf niet uit principe koopt omdat hij die niet van z'n vrouw heeft gekocht.
precies.. dat dan weer welquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja zie het, heeft iemand voor hem uit de wal gekocht.
Valt me tegen van Bart dat hij ze gaat lezen terwijl hij ze zelf niet uit principe koopt omdat hij die niet van z'n vrouw heeft gekocht.
Moeten ze trots op zijn op die tweequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en chiara dat bernd en de zus van chiara hetzelfde als hun denken.
Volgende fysieke opdracht is voor kreupele Robbiequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:56 schreef Jockari het volgende:
Kijk mama ! Zonder krukken !
[ afbeelding ]
Charlotte hoeft toch niet te slijmen, die heeft een vrijstelling?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schreef vanmorgen van als charlotte die kaarten koopt voor Bart dat wel gezien zou worden door de zure dozen als slijmerij of bespelen.
Dat is niet zo vind ik zo is ze gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schreef vanmorgen van als charlotte die kaarten koopt voor Bart dat wel gezien zou worden door de zure dozen als slijmerij of bespelen.
Ze heeft vrijstelling dus deze week heeft het geen nutquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt maar die meiden maken alles van haar lelijk. Rob zegt weer tegen Bart dat charlotte een doorgoede meid is.Bart zegt ze heeft de was gedaan en opgehangenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:00 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Charlotte hoeft toch niet te slijmen, die heeft een vrijstelling?
Ja en Bart zegt dat ias die munten al zelf teruggepakt had van aliquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob moet even zeggen dat ali in de schuld staat bij ias
Rob kan het niet laten héquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Rob verteld nu over michelangelo dat hij een fles voor zich zelf had verstopt. Rob zegt is wel een klere streek geweest van hem
ja rob, net zo"n klerestreek als wat jij doet, alles doorlullenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Rob verteld nu over michelangelo dat hij een fles voor zich zelf had verstopt. Rob zegt is wel een klere streek geweest van hem
Nee, dat moet hij zelf maar doen. Hij gaat nergens heen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob heeft wel veel noten op zijn zang daar zittend op zijn krent!
En dan tegen bart zeggen jah ik zit er nog wel weekje in daar niet van. Gewoon lekker ervan uitgaan dat je niet genomineerd word.
BB stuur hem weg aub
Of laat Bart iedereen verrassen en Rob nominerenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
En dan tegen bart zeggen jah ik zit er nog wel weekje in daar niet van. Gewoon lekker ervan uitgaan dat je niet genomineerd word.
BB stuur hem weg aub
Hij zit de hele dag op zijn troon over de andere te lullen, wat een akelige nare man is datquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
BB stuur hem weg aub
Dat zou echt een stunt zijn van Bart en Rob woestboosquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of laat Bart iedereen verrassen en Rob nomineren
Zo zit Bart niet in elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat zou echt een stunt zijn van Bart en Rob woestboos![]()
![]()
die dochter van de klisma'squote:Op woensdag 15 februari 2023 15:10 schreef Donna1000 het volgende:
Rob stop met die prive verhalen over je dochter, BB moet dit gewoon niet toestaan
Hoezo morgen? Gewoon vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De vrouw van Rob heeft morgen crisisoverleg bij BB.
Ze wil dat Rob naar huis komt.
Maakt zich zorgen.
inladen..quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maakt zich zorgen.
hij spand de kroon mbt alle rlsquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
Nooit gedacht dat dit zou gebeuren maar Rob is erger dan................Kitty
Is dit echt of fakequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maakt zich zorgen.
Er zullen we meer geruchten rondgaan nu.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maakt zich zorgen.
was mooi geweest die met z'n 2 tegelijk in het huisquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
Die deed tenminste nog fanatiek overal aan mee!quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Donna1000 het volgende:
ik lach me rot alleen al bij de gedachten hoe die daar met zijn tweeën in het huis zouden zittenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
was mooi geweest die met z'n 2 tegelijk in het huis
Was vannacht gesprek ias en jolien. En chayron had gesprek met jasonquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:17 schreef happyme28 het volgende:
Dat groepje buiten mn Chayron en Ias maken echt hun eigen versie van gesprekken met Jason en Jolien
Klopt, maar de inhoud van het gesprek is wel veranderd in hun versies.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was vannacht gesprek ias en jolien. En chayron had gesprek met jason
Post iemand de zijn vrouw heeft gesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Er zullen we meer geruchten rondgaan nu.
Dit is geen roddelen want ze hebben het over wie genomineerd worden. En wat de theorie is. Chiara heeft ook haar kaartquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:21 schreef czvt het volgende:
De calimero's Chayron, Ali en Ias zijn toch echt een bende domme achterlijke naive idioten. Alles is de schuld van anderen. Zij roddelen toch niet zoals ze tegen iedereen beweren.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Post iemand de zijn vrouw heeft gesproken.
Ze is een zenuwinzinking nabij. Ook door alle berichten online.
nou lkkr danquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Post iemand de zijn vrouw heeft gesproken.
Ze is een zenuwinzinking nabij. Ook door alle berichten online.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is geen roddelen want ze hebben het over wie genomineerd worden. En wat de theorie is. Chiara heeft ook haar kaart
Echt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is geen roddelen want ze hebben het over wie genomineerd worden. En wat de theorie is. Chiara heeft ook haar kaart
nee dan is het niet kamer tegen kamer héquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:27 schreef Hoylei het volgende:
Ali wil niet kamer tegen kamer.
Maar ook:
"ik weet als een van ons wint, ben ik save"
Hoop wel voor de stemming want zou lullig zijn als er iemand uit gaat zaterdag die graag wil blijven en hij dag later bv. Dan maar net zo als de 1e versie. De genomineerde laten staan voor de week ernaquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:27 schreef OmaJacky het volgende:
Ik weet niet of het bericht klopt, maar ik zou er niet raar van opkijken, als je je man zo steeds op tv ziet en dan al die negatieve berichten.
Hoor palma uit dgk nog zeggen een slang met 2 koppen hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zou Jolien toch maar niet al te 100% vertrouwen als ik die andere in de rode kamer was, die is een slang die met beide kanten meelult
Dat is eerlijk gezegd ook de enige manier waarop zij kan overleven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zou Jolien toch maar niet al te 100% vertrouwen als ik die andere in de rode kamer was, die is een slang die met beide kanten meelult
Mooi, ze mag mijn Hummer lenen. Afdarren met die zeikende hangzakquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maakt zich zorgen.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi, ze mag mijn Hummer lenen. Afdarren met die zeikende hangzak
Als dit gebeurt, gaat Rob naar huis, en heeft Bart voor niets die Pon gewonnen. Dus blijven Chayron, Lindsey en Ali er zaterdag in. Pfieeuuwww....quote:
zonder is ind geen smoelquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Zo weer laag plamuur bij jolien erop
Dat klinkt eigenlijk best wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dit gebeurt, gaat Rob naar huis, en heeft Bart voor niets die Pon gewonnen. Dus blijven Chayron, Lindsey en Ali er zaterdag in. Pfieeuuwww....
.. maaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dit gebeurt, gaat Rob naar huis, en heeft Bart voor niets die Pon gewonnen. Dus blijven Chayron, Lindsey en Ali er zaterdag in. Pfieeuuwww....
Zal toch niet waar zijn, de genomineerde blijven dan toch staan tot volgende week lijkt mijquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, dat is een feit wat je zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis een gerucht mensen, geen feiten
Hoop ik dan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:42 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Zal toch niet waar zijn, de genomineerde blijven dan toch staan tot volgende week lijkt mij
denk je ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
Werklozen hebben blijkbaar veel tijd voor amusement.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
Hij doelde op Charlotte die even dokter speelde, en bijna een prostaatonderzoek uitvoerde.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik had vanochtend de huisarts, hij heeft naar mijn knie gekeken.
Jaaaaaaaaaa dat was zo liefquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef yvondenise het volgende:
Jason tegen Chiara..als je 7 jaar jonger was geweest en dichter bij mij had gewoond had ik een kans gewaagd bij je.
Dus het duurt een week of 6 voordat Jason ontdooit gooien ze er een sl in. Slechte timing.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vind ze altijd lief kletsen samen, daarom blind zonder ze te horen opname al gestart.
Die hebben ze terug gestuurdquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben alleen nog rijst en paprika, zijn die balletjes falafel al op?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maakt zich zorgen.
Ze moeten ergens een dubbele eliminatie doen dus die gaat gewoon door. Of het gaat als bij René dat hij mag blijven met een nominatie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar slaagt dat nu opquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
Dat denk ik ook wel en ook misschien wel 2quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:18 schreef suzi1 het volgende:
nomi gaat gwn door hoor, ook al loopt iemand weg
Nee hij heeft een paar keer getrokken, maar niet hard.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:20 schreef Jockari het volgende:
Ali heeft een paar keer hard getrokken in Secret Room. Hoop dat het over het spel ging.
Big Brother bewoners moesten vrij houden tot de datum 8 of 15 april, dus 1 week eerder de finale neemt niet zo nauw.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:18 schreef suzi1 het volgende:
nomi gaat gwn door hoor, ook al loopt iemand weg
Denk het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:20 schreef suzi1 het volgende:
vroeg ik hier laatst ook al. weet denk niemand?
Zelfreflectie!quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee laat maar zegt meer over jou dan over anderen
Nee want ik heb een drukke baan maar mensen kunnen soms in zon situatie belanden en zal ze daar niet op veroordelenquote:
Wie is dat in hemelsnaamquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:23 schreef suzi1 het volgende:
Burhan Ali was een zelfverklaarde sjah van Shirvan. Hij beweerde de zoon van Khalilullah II te zijn.
Vanaf zijn 13 de jaar ging Ali naar het internaat, dus woont al heel wat jaren in België.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:19 schreef Jockari het volgende:
Hoeveel jaar woont Ali al in België ?
Geen veroordelingen maar feiten. Ik heb ook een drukke baan als werknemer/werkgever gehad en weet el beter. Dit ga je allicht ook verloochenen zoals het zonlicht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee want ik heb een drukke baan maar mensen kunnen soms in zon situatie belanden en zal ze daar niet op veroordelen
Ik heb 15 jaar naast een turkse mevrouw gewoond, ik denk dat ze nog steeds geen woord NL spreekt, communiceren ging prima hoor, ze stond regelmatig met turks eten voor de deur en dan deed ik mijn duimpie omhoogquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:26 schreef suzi1 het volgende:
in 22 jaar zou je wel wat beter belgisch moeten spreken. vind ik
thuis en onder vrienden denk altijd veel turks praten doet je de das om
Der staat een timerquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:37 schreef engine het volgende:
Hebben ze daar een timer hangen of hoe weten ze iedere keer exact hoelang ze nog moeten?
Misschien moet jason even zeggen dat rob meer kwark moet eten anders moet het wegquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien zegt al de hele dag op kwark te leven. Chiara heeft alle kwark weg moeten gooien, want die was niet meer goed. Jolien had deze nog gegeten en vraagt zich af of zij dat zal merken? Maar Chiara stelt haar gerust dat Jolien dan nu al ziek had moeten zijn.
Er stond wel al weer nieuwe kwark in de voorraadkamer.
ze maken en programmaquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen, ik ben daar zeker van. Je kijkt ernaar.
nah dr was vandaag in Vaagh een heerlijk zonnetjequote:Op woensdag 15 februari 2023 16:31 schreef czvt het volgende:
[..]
Geen veroordelingen maar feiten. Ik heb ook een drukke baan als werknemer/werkgever gehad en weet el beter. Dit ga je allicht ook verloochenen zoals het zonlicht.
???quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah dr was vandaag in Vaagh een heerlijk zonnetje
gister ook beidewee.. heerlijk om te niks naksen en genieten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:46 schreef Stargazing het volgende:
Is Ali geslaagd in de opdracht in de sceret room?
Die kunnen samen niet anders dan slecht praten over anderen meer zit er niet in bij ze.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolien/cia buiten
tokken
geen idee over wie
iemand praat bijna niet met haar
althans bijna niet... oh over chayd
. JOlen ; o echt ooo
door over wat Danny..wat hij tegen angelo had gezegt
mbt stemmen ..int begin
Ja echt hequote:Op woensdag 15 februari 2023 17:12 schreef Ireth het volgende:
Verrassend, we zijn halverwege de week, de dagen dat er geen moer meer gebeurt, en Rob is als een soort Messias aan de betere hand...
Gelukkig maar dat niemand perfect isquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:50 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Mijn analyse van de bewoners
Chiara: Te zwart wit en kan niet goed om met zwart en daarbij ook nog eens te uitgesproken en te direct;
Lindsey: Te kleurloos;
Charlotte: Te weinig zelfvertrouwen, te gemaakt maar zie haar wel ver komen, verdiend het op basis van wat ze daar allemaal doet;
Jolien: te geplamuurd; te veel meepraten met de persoon waar ze mee omgaat; op haar werk zal dat een kwaliteit zijn maar voor een RLS met voting van het publiek zal het niet genoeg zijn;
Jason: Te eigenwijs ik vind hem nuchter maar verschillende in het huis hebben dat al gezegd over hem;
Chayron: te overtuigd van zichzelf;
Rob: TErminaal of te koppig?
Ias: Te speels; te onvolwassen;
Ali: te naïef; van mij mag hij ver komen maar wint volgens mij niet niet; doet me regelmatig lachen;
Mini: te klein, te ijdel, te egocentrisch, tactisch durft hem anders te doen dat je verwacht, eens kijken wie hij nog allemaal voor de bus gaat gooien;
Bart: te principieel;
Ik zie Chiara Jason Charlotte en iemand van het trio Ali/Bart/Mini de finale spelen.
Ik: te analytisch
Had ik ook al geconstateerd inderdaad..quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:16 schreef Million_Lights het volgende:
Ik vind de Jolien bij Charlotte leuker dan de Jolien bij Chiara. (ook al heeft ze het zelf niet door)
ze spraken even daarna over Jasonquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kunnen samen niet anders dan slecht praten over anderen meer zit er niet in bij ze.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze spraken even daarna over Jason
lieve jonge . naif maar zo schattig
dat hij niet door heeft hoe de mensen praten ..
chia verteld ook het gesprekje wat ze met jayson had
jay had gezegt als je 7 jr jonger was en niet zo ver woonde had ik ervoor gegaan
zo lief
jolien vnd het ook schatiig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |