nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ali vraagt aan hem of hij Valentijn wil meemaken. Wat moet ie dan zeggen? "Nee"
Bart heeft ook verder niks over die afspraak gezegd, alleen dat hij eerlijk zijn mening heeft gegeven over Chayron, wat klopt.
Ali begint over die afspraak en dat hij een man van zn woord is (wat niet klopt) en Bart zegt alleen "ja dat weet ik" en "jij moet doen wat je moet doen"...
Ja maar Ali vraagt hem dat toch? Hij geeft eerlijk antwoord. Ik vind dat niet op de emotie spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
kak ik was sluiter
[..]
nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..
letterlijk is het niet meer dan dat.. maar ik vind het ook wel een beetje op de emotie spelen als je dat erbij zegt. snap wel dat het voor de ander kan overkomen om je bezwaard te voelen om hem te nomineren omdat je hem dat wilt gunnen.
vind het ook wel apart dat hij bij alle uitzending nog nooit post van zijn vrouw heeft gehad.. of ze hebben gebeld , kan ook
ja en bart geeft eerlijk antwoord, ik zeg niet dat bart het bewust doet.. op de emotie spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja maar Ali vraagt hem dat toch? Hij geeft eerlijk antwoord. Ik vind dat niet op de emotie spelen.
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurtquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart dat hij zich lekker gedoucht heeft en beter voelt, nu weer nepijn nekpijn maar het valt mee.
mimi is nog jong en dan ook nog in een 'macho' italiaanse cultuur opgroeien als je (mogelijk) hier nog niet uit bent.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk nog meer dat Mich voor de mannen is. Hoe hij weer zo overdreven voor de camera Geraldine en Tatyana aan het versieren was. Die probeert iets te verbergen uit onzekerheid. Bij Ali voel ik dat die echt verliefd is op Chiara bij Mich voel ik dat niet
ja apart he.. en niemand die dat daar opvalt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurt
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
rob: verzorging is prima, niks over te klagen. Strip lag nu ook klaar .
Rob: als ik thuis zit, mijn vrouw is naar het werk, zit ik daar alleen en bovendien als ik wat nodig heb moet ik alleen gaan zitten klooien hoe kom je aan pillen hoe kom je aan een dokter dus ik heb niks te klagen!
ik blijf positief.
Niks te klagen maar des te meer te mopperenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
rob: verzorging is prima, niks over te klagen. Strip lag nu ook klaar .
Rob: als ik thuis zit, mijn vrouw is naar het werk, zit ik daar alleen en bovendien als ik wat nodig heb moet ik alleen gaan zitten klooien hoe kom je aan pillen hoe kom je aan een dokter dus ik heb niks te klagen!
ik blijf positief.
ja hij heeft dit al eerder gezegd.. wat hij toen nog erbij zei was (tegen ali paar weken terug) hier krijg ik ook nog 100 euro per dagquote:
ja op anderen.. maar hij bedoelde: niks te klagen op hoe hij verzorgt wordt.. omdat hij thuis niemand heeft die voor hem zorgt want geert is werken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Niks te klagen maar des te meer te mopperen
Hij weet alles beter hoe anderen het allemaal moeten!!!! doen volgens hem.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ben echt sprakeloos over hoe Rob is, hoe kan iemand zo weinig zelfinzicht hebben op die leeftijd. Wat is die man dom, ik kan er echt niet bij...![]()
![]()
Ali : "Gaat u uw koffer klaar maken?"quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
kak ik was sluiter
[..]
nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..
letterlijk is het niet meer dan dat.. maar ik vind het ook wel een beetje op de emotie spelen als je dat erbij zegt. snap wel dat het voor de ander kan overkomen om je bezwaard te voelen om hem te nomineren omdat je hem dat wilt gunnen.
vind het ook wel apart dat hij bij alle uitzending nog nooit post van zijn vrouw heeft gehad.. of ze hebben gebeld , kan ook
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob heeft op cursus gezeten om af te leren om door mensen heen te praten tijden discussie...Goed gedaan jongen, is goed gelukt..![]()
![]()
Ik vrees alleen dat hij de trainer bij die cursus niet uit heeft laten praten...quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef suzi1 het volgende:
rob heeft cursus gedaan, dat hij moet stoppen met niet luisteren en niet door anderen heen praten
jak had dat ook he.
dat noemen wij geen cursus hoor
Nou vergeet bart zijn principes niet...ali is gewoon bangquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ali : "Gaat u uw koffer klaar maken?"
Bart : "Als u dat beslist maak ik mijn koffer klaar"
Ali : "Maat, man promise is promise bij de Buhran"
Ali : "Wilt u valentijn meevieren hier?"
Bart : "Tuurlijk, dat is misschien de eerste keer in 15 jaar mijn vrouw een brief gaat schrijven"
Ali terwijl hij naar buiten hottub wijst : "eerste week we two.. meer zeg ik niet"
Ali : "Maar ik wel dat u eerlijk tegen mij bent.... alleen "
Ali : "Een woord bij de Buhran Ali is een woord.. "
Bart : "U moet doen wat u moet doen"
Ali blijft naar de hottub wijzen dat ze in week 1 iets hebben afgesproken.
Behoorlijk naief dat je dit zo kunt blijven volhouden in BB. Ik ben een beetje klaar met Ali en zijn 'principes'
Secret room toch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:24 schreef suzi1 het volgende:
rob geeft zn bestelling door aan ali
ontbijt zus en zo
ali moet naar dbk
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurt
Zal er vast wel een ander pijntje komenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
Kom rob gaat beter met je dus je kan brood maken of afwassen
Dat geloof iok ook niet en is ook heel pijnlijk maar vind wel dat hij dan niet in BB huis meer hoortquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoor
zeggen dat je, door je dikke knie, niet eens in staat bent om staand met 1 kruk je tanden te poetsen vind ik wel een actquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoor
Ik vind daar zelf weinig van als de productie het goed vind en hij ook prima toch.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof iok ook niet en is ook heel pijnlijk maar vind wel dat hij dan niet in BB huis meer hoort
Kan er niet over oordelen ik voel zijn knie/lijf niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
zeggen dat je, door je dikke knie, niet eens in staat bent om staand met 1 kruk je tanden te poetsen vind ik wel een act
Volgende bb-editie vanuit een hospice , hoeven ze ook niet te nomineren, maar dan gokken wie het huis verlaatquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:01 schreef suzi1 het volgende:
ja hier wordt alles voor hem gedaan. thee, eten, verzorging dokter etc
lekker zo'n hospice voor hem
thuis staan ze niet voor hem klaar
al zegt hij nu net weer even van wel wb fam
Zelfs met een afgehakt been kun je nog met 1 kruk staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen ik voel zijn knie/lijf niet.
ik kan er wel over oordelen. hij overdrijft enorm en het komt hem amal te goed uit zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen ik voel zijn knie/lijf niet.
hahah die komen er nooit meer uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgende bb-editie vanuit een hospice , hoeven ze ook niet te nomineren, maar dan gokken wie het huis verlaat
Deze aaname kwam hier al meer naar voor. Denk ook dat hij nog "zoekende" is. Geen probleem natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk nog meer dat Mich voor de mannen is. Hoe hij weer zo overdreven voor de camera Geraldine en Tatyana aan het versieren was. Die probeert iets te verbergen uit onzekerheid.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart dat hij zich lekker gedoucht heeft en beter voelt, nu weer neppijn nekpijn maar het valt mee.
Laten ze dan zeiken over Rob, die loopt aardig wat minuten achterquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef OmaJacky het volgende:
En hoe ze kunnen zeiken dat iemand een paar minuten meer of minder de ballen tegen houdt.
Sjees je doet t met z'n allen maakt t nou uit wie er een paar minuten minder daar staat.
Het ligt er zo dik op dat hij verzaakt, dat ik bijna zou denken dat het een secret missie isquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:37 schreef suzi1 het volgende:
rob, ik ga zo wel een broodje maken hoor
chi, dat ga ik wel voor je doen
rob, ja lekker. dan ga ik wel vast naar binnen
bankliggen en nomnom
Ik heb ook wel eens gehad dat ik niet met een kruk kon staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan er wel over oordelen. hij overdrijft enorm en het komt hem amal te goed uit zo
serveersters, masseurs en pillen
Handig hoor al dat personeel.. zal chiara ook zijn kale zak wassen als ie daar moeite mee heeft?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:37 schreef suzi1 het volgende:
rob, ik ga zo wel een broodje maken hoor
chi, dat ga ik wel voor je doen
rob, ja lekker. dan ga ik wel vast naar binnen
bankliggen en nomnom
Ik dacht precies hetzelfde, je zou het bijna gaan geloven!quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik op dat hij verzaakt, dat ik bijna zou denken dat het een secret missie is
Hij kan hartstikke goed staan, vanmorgen tijdens en na het douchen ook zonder krukken...quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik niet met een kruk kon staan.
ALle gevallen zijn anders natuurlijk.
ja weleens. maar lag je dan wekenlang languit op de bank en liet je alles bezorgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik niet met een kruk kon staan.
ALle gevallen zijn anders natuurlijk.
dat bedoel ik. ik zit bijv altijd in de douche. jaren op de grond, nu op een krukjequote:Op woensdag 15 februari 2023 10:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan hartstikke goed staan, vanmorgen tijdens en na het douchen ook zonder krukken...
dacht ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:42 schreef suzi1 het volgende:
als je op een bank kan hangen kan je ook zeker in een stoel zitten
Ik las vorige week ergens op fb een mail die een juf basisschool had gestuurd naar een ouder. Ging over "de potlood".quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef Jockari het volgende:
Ali heeft "de" slot of "het" slot gekozen. Wordt zeker leraar nederlands
Lekker blijven hangen dan... uren lang... des te eerder wordt ie afgevoerdquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
dacht ik ook.
en juist dat domme hangen zorgt ervoor dat hij nog veel meer last zal krijgen van nek en rug.
Misschien kan hij meer met een barkrukquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs met een afgehakt been kun je nog met 1 kruk staan.
Hij overdrijft het lopen en staan met krukken schromelijk en dat heeft niet te maken met de pijn die hij heeft in zijn knie.
Ik ben helemaal voor opdrachten die langer duren. Maar dit is eigenlijk niet spannend. Ze hebben al regelmatig hun hand er echt onder gehouden en er viel niets.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:44 schreef Jockari het volgende:
Het "balletjes-tegen-houden" mag van mij stilletjes aan stoppen.
Hij houdt zich te stijf met lopen met die krukken...vandaar de nekpijn ...omdat hij het er to much oplegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:44 schreef suzi1 het volgende:
precies. tis niet voor niks dat ik al eeuwen last van mn nek heb. moet ik maar niet onderruit hangen in de bank
Wat ik me afvraag.. gooien ze geen chloor in de hottupe?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:47 schreef ledn81 het volgende:
Ali wil de hottub met zelfreiniger schoonmaken
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
Als man van 66 met zogenaamd zoveel levenservaring moet hij zich toch de pleuris schamen dat hij al die weken alleen maar op de bank zit en zich laat bedienen .
Het zou me niks verbazen als ie vind dat ie dat verdiend heeft. Jarenlang gewerkt om Nederland op te bouwen, eigenhandig het IJsselmeer uitgegraven en zuks.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
Als man van 66 met zogenaamd zoveel levenservaring moet hij zich toch de pleuris schamen dat hij al die weken alleen maar op de bank zit en zich laat bedienen .
Zo'n opdracht geeft wel gesprekken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor opdrachten die langer duren. Maar dit is eigenlijk niet spannend. Ze hebben al regelmatig hun hand er echt onder gehouden en er viel niets.
Dat is waar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo'n opdracht geeft wel gesprekken.
De opdracht zelf is misschien niet echt spannend. Meestal niet bij zulke opdrachten maar je komt wel meer te weten over de bewoners.
Rob wist achteraf alles al.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef Ireth het volgende:
Rob vond het jammer voor Sjak, maar hij had dat wel al verwacht...
Hij staat graag in het middelpunt van de aandachtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Ow Rob had vrienden bij een pingpongvereniging...
Je kan geen onderwerp aansnijden of Rob heeft er wel een mening over of ervaring mee en dan volgen vanzelf de hilarische anekdotes
Ik heb al medelijden met de familie als rob weer thuis komt, die gaat sterke BB verhalen vertellen de komende 3 jaar thuis op de bank, allemaal verhalen over ali weet je wel, geweldige gozer weet je welquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Ow Rob had vrienden bij een pingpongvereniging...
Je kan geen onderwerp aansnijden of Rob heeft er wel een mening over of ervaring mee en dan volgen vanzelf de hilarische anekdotes
Dat zal de bedoeling zijn geweest van de FEBO. Ze hadden hem een beetje gestuurd toch bij de keuze van de envelop?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als Ali nu het sr spel wint heeft ie wel een voorsprong.
Daarom maakt Jason er een punt van. Komt altijd gezeik van. (en een beetje OCDquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien legt het uit. Wat maakt jason zich druk om de volgorde. Jolien zeiken dat ze nu 2x achter elkaar moet. Die muts werd niet wakker vannacht daarom ging ali
Vannacht tussen bart en Michelangelo weinig gesprekquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zal de bedoeling zijn geweest van de FEBO. Ze hadden hem een beetje gestuurd toch bij de keuze van de envelop?
Hij zal wel diegene zijn die ze het finaleticket willen toespelen.
Volgens mij was het jolien fie Danny's naam noemde in de dbkquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef suzi1 het volgende:
jol tegen mich over cha. die is meer met zichzelf bezig. die wilde liever danny eraf
miochten niet zeggen dat t haar keuze
vuil leugenkutje
Nou ja, het is nog 6 of 7 weken dus andere ook zeker kans op meer punten en hij moet 'm ook nog halen hè..quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zal de bedoeling zijn geweest van de FEBO. Ze hadden hem een beetje gestuurd toch bij de keuze van de envelop?
Hij zal wel diegene zijn die ze het finaleticket willen toespelen.
Jolien en chiara hadden daarvoor al overlegd om chayron en danny erop te zettenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij was het jolien fie Danny's naam noemde in de dbk
jep. de kueze van chi en jol was heel duidelijk, danny en sharonquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij was het jolien fie Danny's naam noemde in de dbk
BB zal wel weer bij Ali het antwoord van de kijker kant-en-klaar tonen, zoals bij het blokken schuiven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als Ali nu het sr spel wint heeft ie wel een voorsprong.
Was bij chelsea ook wel zo voor de piano, niet? Dat de tip de oplossing wasquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB zal wel weer bij Ali het antwoord van de kijker kant-en-klaar tonen, zoals bij het blokken schuiven.
Twijfel of Chelsea in die opdracht geslaagd was.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was bij chelsea ook wel zo voor de piano, niet? Dat de tip de oplossing was
Nee, kwam tijd tekortquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel of Chelsea in die opdracht geslaagd was.
De Mol van BB !quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:26 schreef Lillfex het volgende:
Nee man De leiding in het spel heeft Chiara Toen is alle ellende begonnen met haar bommen overal
Nee, was ze niet. Maar bij de piano vroeg ze een tip, en dat was ook de oplossing. Daarna deed ze het nog fout bij de xlyofoon.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel of Chelsea in die opdracht geslaagd was.
😂 Geweldigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart dat hij zich lekker gedoucht heeft en beter voelt, nu weer [s]neppijn [/s] nekpijn maar het valt mee.
Nou laat ze dan nog maar ff staanquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Opdracht zal wel niet lang meer duren, ze zeggen het net zelf al ze treffen het erg met het weer.
Nou gaat vanaf morgen slechter worden regen en meer wind dus je hebt best kans dat ze geen nacht meer hoeven en dan vanavond 00.00 klaar zijn ofzo iets
Bedoelt ze denk ik van de nominatie af en niet eropquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef suzi1 het volgende:
jol tegen mich over cha. die is meer met zichzelf bezig. die wilde liever danny eraf
mochten niet zeggen dat t haar keuze was toen in de dbk. betreft de nomi met 3
vuil leugenkutje
Ze hebben al 3 nachten door moeten ploeterenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen big brother schud dat zooitje eens wakker..het zit of hangt of ligt . ik wil graag actie zien. ben zelf klaar voor vandaag![]()
![]()
oke mooi zou zijn 24 uur niet zitten liggen of dergelijke. ruzie is ook goedquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben al 3 nachten door moeten ploetereneen hele lange opdracht
Er is nu hottubschoonmaak actiequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen big brother schud dat zooitje eens wakker..het zit of hangt of ligt . ik wil graag actie zien. ben zelf klaar voor vandaag![]()
![]()
tijd van de gouden kooi is niet te overtreffenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Er is nu hottubschoonmaak actie
Die was superleuk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
tijd van de gouden kooi is niet te overtreffen
Daarbij Wie neemt Jolien nou serieus Dat is een die onder de plak van Chiara zit Hypocriet mensquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bedoelt ze denk ik van de nominatie af en niet erop
quote:“Ik hoop dat de spontaanste, de eerlijkste het mag winnen. Ik gun het natuurlijk Bart, Rob vind ik ook prima, Chiara gun ik het. Maar verder eigenlijk niemand, dus dat is duidelijk”, besluit Jacqueline.
Dat kan zijn maar is niet mijn persoon met zijn principesquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bart is wel degene die daar het meest doorpakt. Nu ook met de hottub schoonmaken.
Rob is pas een man van principes. Als die zegt ik ga liggen, dan doet hij dat ook !quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar is niet mijn persoon met zijn principes
Die mag van mij lekker naar huis naar zijn nudisten camping met de 3 benen omhoog hahahquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob is pas een man van principes. Als die zegt ik ga liggen, dan doet hij dat ook !
Kun je lang wachten...hij is echt voor de langere termijn daar gekomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:14 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die mag van mij lekker naar huis naar zijn nudisten camping met de 3 benen omhoog hahah
Die krijgen we er nooit uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten...hij is echt voor de langere termijn daar gekomen.
Lag inderdaad nog veel vuil op de grondquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Jockari het volgende:
Hahahaha. Jolien heeft gestofzuigd. Charlotte komt in de keuken: wat is dat hier vuil, en begint de vloer te reinigen.
Neem aan dat ze morgen tijdens de bekendmaking van de nominaties in ieder geval allemaal op de bank moeten zitten. Wie weet nog een nachtje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Opdracht zal wel niet lang meer duren, ze zeggen het net zelf al ze treffen het erg met het weer.
Nou gaat vanaf morgen slechter worden regen en meer wind dus je hebt best kans dat ze geen nacht meer hoeven en dan vanavond 00.00 klaar zijn ofzo iets
[..]
Lag inderdaad nog veel vuil op de grond
Kunnen ze ook buiten laten horenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Neem aan dat ze morgen tijdens de bekendmaking van de nominaties in ieder geval allemaal op de bank moeten zitten. Wie weet nog een nachtje.
Da's niet eerlijk, want Rob kan niet mee doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen ze ook buiten laten horenLekker laten staan
En dan volgende week graag fietsen voor warm water5 minuten warm water voor 1 uur fietsen
Laat ze maar werken jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen ze ook buiten laten horenLekker laten staan
En dan volgende week graag fietsen voor warm water5 minuten warm water voor 1 uur fietsen
Die kan nergens aan mee doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, want Rob kan niet mee doen.
Ja wie weet maar weer word in ieder geval slechter dat word balen voor ze dan hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Neem aan dat ze morgen tijdens de bekendmaking van de nominaties in ieder geval allemaal op de bank moeten zitten. Wie weet nog een nachtje.
Is de aangeverquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef Jockari het volgende:
Bart werken, Chayron helpen met de handen in de zakken.
[ afbeelding ]
Minder denkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
Waarom weer Ali in de secret room, dacht dat deelnemers maar 1x mochten?
Die kop van Rob op de achtergrond, zo creepy , alles in de gaten houden, steeds die ogen van hem in je rug voelen, gewoon engquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef Jockari het volgende:
Rob in actie bij de grote kuis
[ afbeelding ]
Lekker rob als proefkonijn gebruiken, dan weet je aan het eind van de middag genoegquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef Jockari het volgende:
Chayron denkt dat de broodjes beschimmeld zijn. Beter weggooien zegt Ias, want die worden toch niet opgegeten.
Charyon gaat geen risico nemen, want heeft al pijn in de buik.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lekker rob als proefkonijn gebruiken, dan weet je aan het eind van de middag genoeg
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lekker rob als proefkonijn gebruiken, dan weet je aan het eind van de middag genoeg
Thnx !quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef rinardo het volgende:
Alle stappen van het Secretroomspel staan in SV
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Zoals MA afgelopen nacht al zei dat ze nu zich continu in de buurt van Jason begeven en vriendelijk en leuk doen in de hoop zijn achterban ook achter zich te krijgen. Hoe triest ben je dan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef ledn81 het volgende:
Chayron helpt (met zijn handen in de zakken) Bart bij het schoonmaken
Chayron smeert een broodje voor Jason
Jeetje.. wat een toppertje
Valt allemaal wel mee, alsof ze jason nooit aanspreken ofzo.. de mensen die het meest negatief waren/zijn liggen gewoon bij jason op de kamerquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals MA afgelopen nacht al zei dat ze nu zich continu in de buurt van Jason begeven en vriendelijk en leuk doen in de hoop zijn achterban ook achter zich te krijgen. Hoe triest ben je dan.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob trekt nog even wat haren van zijn oren, lekker voor tussen de pita
Die krijg je als je naar huis gaat Rob. Maar elke dag dat je blijft gooien ze er 1 in de prullenbak dus ff opschieten graag...quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
Rob is en boos en teleurgesteld. Ze hebben gewoon mijn post achtergehouden roept hij.
Ziet er vrolijk uitquote:
Jason wilt wel geven maar wanneer hij zijn chocola gaat openmaken. Niet nu omdat Ali het wilt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ali vroeg een stukje chocolade. Jason wil niet open maken nog. Ali snapt het niet die is vrijgevig en snapt niet dat niet iedereen zo is. Jason wel van Ali gegeten en nu moeilijk doen.
Ali deelt met iedereen alles wat hij heeft of koopt en nu vraagt hij iets en er wordt nee gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali loopt te zeiken om milka reep van Jason
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik snap nu ook wel niet waarom Jason niet wilt ruilen.
Tenzij ja Jason die chocola van Ali niet lekker vindt.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Leeftijd is geen garantie voor kinderachtig gedrag. Ali, Charon en Ias zijn kleine kindjes. Jason, de jongste, is blijkbaar volwassener.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij wil wel ruilen maar hij wil het nog niet open maken en dat begrijpt Ali nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
ali is een beetje een drammer, snapt t woord "nee" nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ali vroeg een stukje chocolade. Jason wil niet open maken nog. Ali snapt het niet die is vrijgevig en snapt niet dat niet iedereen zo is. Jason wel van Ali gegeten en nu moeilijk doen.
Jason wilt wel delen, maar wanneer hij zijn chocola opendoet. Hij gaat niet nu zijn chocola opendoen omdat Ali dat wilt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ali deelt met iedereen alles wat hij heeft of koopt en nu vraagt hij iets en er wordt nee gezegd
De reep van Ali is gekocht met geld uit de pot. Jason heeft ze gekregen en wil best uitdelen als hij dat wil niet op verzoek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ja nu snap ik m. Dat was mij eerder niet duidelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij wil wel ruilen maar hij wil het nog niet open maken en dat begrijpt Ali niet
wat een baas hequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Bart je slaat door. Hij wil geen stukje chocolade van Ali als het gekocht is. Alleen wat hij heeft gekregen eventueel van mensen
Dus van Jason zou ie wel aannemenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Bart je slaat door. Hij wil geen stukje chocolade van Ali als het gekocht is. Alleen wat hij heeft gekregen eventueel van mensen
Ja en gelijk heeft iequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jason wilt wel delen, maar wanneer hij zijn chocola opendoet. Hij gaat niet nu zijn chocola opendoen omdat Ali dat wilt.
Ali vroeg het aan iedereen niet om te slijmen met bartquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Bart laat zich niet omkopen. Hij hoeft geen geslijm van de creche.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ali vroeg het aan iedereen niet om te slijmen met bart
Het is heel duidelijk als je het wil zien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ali vroeg het aan iedereen niet om te slijmen met bart
Wat hieruit blijkt is wat Chiara al zei dat dat Ali zich heel makkelijk laat manipuleren. Jason duidelijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ali 15 repen gekocht met veiling de rest weggegeven.Jason zegt ali is te lief voor de wereld
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Jockari het volgende:
Rob ondergaat zo dadelijk een prostaatonderzoek !
[ afbeelding ]
Chayron is een armoezaaier die hier heel al wat onzin kwijt wou. Wie gelooft die man zijn onzin?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesprekje over uit eten gaan
als chay met vrienden gaat is ie zo'n 250,- kwijt
1100 volgens Chayronquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef suzi1 het volgende:
je moet beseffen dat er mensen met een uitkering zijn, die krijgen....
??
en toen sl
Jolien heeft gelijk, iemand anders opperde ruim 5000, jolien zei rond de 3000.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Als ze allebei niet zouden drukken, bleven ze met lege handen achter. De teller met geld begon langzaam op te lopen wachtend totdat er iemand zou drukken. Salar koos eieren voor zijn geld en drukte bij 3100 euro. Kristof kreeg hierdoor de gouden sleutel in handen en dit bleek een ticket naar de finale te zijn.
Wat zei jolien ook alweer?
Ze heeft net gezogen maar je moet niet kijken hoequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef suzi1 het volgende:
ik zie jol eigenlijk maar weinig doen, besef ik me net
Lott doet heel veel daarquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte nu bezig met de was van iedereen. En die met de grote mond chiara zie ik weinig doen daar.
Chiara is vanmorgen al bezig geweest in het huis hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte nu bezig met de was van iedereen. En die met de grote mond chiara zie ik weinig doen daar.
Ja afwassenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:40 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara is vanmorgen al bezig gewest in het huis hoor.
Oh.met koken zeker hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:40 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara is vanmorgen al bezig gewest in het huis hoor.
Ik geloof dat die weinig "kan" doen door haar nagels?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef suzi1 het volgende:
Hij zit er al...quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Al iets gehoord over ali, wanneer hij SR in moet?, zal vast weer 14:00 zijn
Als er mobieltje met fototoestel zouden zijn toen ik 10 jaar oud was zou ik dat ook doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chay had een foto gemaakt van zn grote bolus in toilet
en die gedeeld
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef suzi1 het volgende:
En Ias, Chayron, Ali, Jason en Lindsey wat doen die?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef suzi1 het volgende:
Ook niet veel, nog altijd meer dan robquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef czvt het volgende:
[..]
[..]
En Ias, Chayron, Ali, Jason en Lindsey wat doen die?
Jason is samen met Ali en Chiara druk bezig geweest in de keuken. Lindsey heeft samen met MA de WC gedaan. Bart is druk geweest met de hottub. Jolien heeft stofgezogen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef czvt het volgende:
[..]
[..]
En Ias, Chayron, Ali, Jason en Lindsey wat doen die?
Dit is eenmalig. Neem het gemiddelde tijdens hun verblijf en je komt bedrogen uit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:48 schreef marky het volgende:
[..]
Jason is samen met Ali en Chiara druk bezig geweest in de keuken. Lindsey heeft samen met MA de WC gedaan. Bart is druk geweest met de hottub.
Mooi is dat he, zo zie je maar dat je eerste oordeel niet altijd kloptquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:51 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht in de eerste uren streams nog: "wat een leuke gast die Shayron..."
Wat was i thinking??
Denk dat het wel mee zal vallen. En wat doet het ertoe? Ben je een beter mens als je goed bent in huishouden? De een vindt een bordje op tafel al een gruwel bij de ander ligt die tolerantie veel hoger.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:53 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is eenmalig. Neem het gemiddelde tijdens hun verblijf en je komt bedrogen uit.
1, met de juiste oplossing van de kijker. Net zoals vorige keer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel hints Ali nodig heeft hiervoor
Dan gaan ze mogen blijven afspelen want dit zijn veel stappenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
1, met de juiste oplossing van de kijker. Net zoals vorige keer.
Jaaaa!quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:01 schreef Angelique61 het volgende:
Dit had een spel voor Jason geweest
Die had al klaar geweest zonder morrenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:01 schreef Angelique61 het volgende:
meer voor rob kan die niet omvallenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:01 schreef Angelique61 het volgende:
Daar ga ik vanuit ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:03 schreef suzi1 het volgende:
moet hij die sleutel met zn mond van die kringel afhalen en daar de dingen mee openen onder?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:03 schreef suzi1 het volgende:
moet hij die sleutel met zn mond van die kringel afhalen en daar de dingen mee openen onder?
zoiets d8 ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:03 schreef suzi1 het volgende:
ff die "kringel" in zijn mond tot aan zijn huig, dat moet lukkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:03 schreef suzi1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |