abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208002844

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je €4,99 (met reclame) of €8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 22.00 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4 (daarna kan het tijdstip van uitzending kan variëren)
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

De afbeeldingen zijn klikbaar en verwijzen naar het topic van de bewoner

(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_208002853
kak ik was sluiter

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef Hoylei het volgende:

[..]
Ali vraagt aan hem of hij Valentijn wil meemaken. Wat moet ie dan zeggen? "Nee"

Bart heeft ook verder niks over die afspraak gezegd, alleen dat hij eerlijk zijn mening heeft gegeven over Chayron, wat klopt.

Ali begint over die afspraak en dat hij een man van zn woord is (wat niet klopt) en Bart zegt alleen "ja dat weet ik" en "jij moet doen wat je moet doen"...
nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..
letterlijk is het niet meer dan dat.. maar ik vind het ook wel een beetje op de emotie spelen als je dat erbij zegt. snap wel dat het voor de ander kan overkomen om je bezwaard te voelen om hem te nomineren omdat je hem dat wilt gunnen.

vind het ook wel apart dat hij bij alle uitzending nog nooit post van zijn vrouw heeft gehad.. of ze hebben gebeld , kan ook :)
pi_208002861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
kak ik was sluiter
[..]
nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..
letterlijk is het niet meer dan dat.. maar ik vind het ook wel een beetje op de emotie spelen als je dat erbij zegt. snap wel dat het voor de ander kan overkomen om je bezwaard te voelen om hem te nomineren omdat je hem dat wilt gunnen.

vind het ook wel apart dat hij bij alle uitzending nog nooit post van zijn vrouw heeft gehad.. of ze hebben gebeld , kan ook :)
Ja maar Ali vraagt hem dat toch? Hij geeft eerlijk antwoord. Ik vind dat niet op de emotie spelen.
pi_208002862
rob tegen bart dat hij zich lekker gedoucht heeft en beter voelt, nu weer neppijn nekpijn maar het valt mee.
pi_208002872
Ik denk nog meer dat Mich voor de mannen is. Hoe hij weer zo overdreven voor de camera Geraldine en Tatyana aan het versieren was. Die probeert iets te verbergen uit onzekerheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door ben34567 op 15-02-2023 09:52:23 ]
pi_208002874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Hoylei het volgende:

[..]
Ja maar Ali vraagt hem dat toch? Hij geeft eerlijk antwoord. Ik vind dat niet op de emotie spelen.
ja en bart geeft eerlijk antwoord, ik zeg niet dat bart het bewust doet.. op de emotie spelen.
Ik snap wel dat het bij ali zo is overgekomen.. die wikt en weegt en wil (vaak) vind ik pleasen..
pi_208002880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart dat hij zich lekker gedoucht heeft en beter voelt, nu weer nepijn nekpijn maar het valt mee.
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurt
pi_208002886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk nog meer dat Mich voor de mannen is. Hoe hij weer zo overdreven voor de camera Geraldine en Tatyana aan het versieren was. Die probeert iets te verbergen uit onzekerheid. Bij Ali voel ik dat die echt verliefd is op Chiara bij Mich voel ik dat niet
mimi is nog jong en dan ook nog in een 'macho' italiaanse cultuur opgroeien als je (mogelijk) hier nog niet uit bent.
Is ook lastig. (als hij daar al mee zou zitten he).
pi_208002901
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurt
ja apart he.. en niemand die dat daar opvalt? |:(
pi_208002938
ali spreekt zijn ouders toe in het turks ' allahu akbar' iets wat ik totaal niet verstond

[ Bericht 33% gewijzigd door Monique___ op 15-02-2023 09:57:36 ]
pi_208002950
hij noemt mijn naam *O* *O* *O* dank je ali dat je me zegt dat ik een goede moeder ben :S___D
pi_208002979
ali over zijn vader, hij kijkt heel erg tegen hem op. 'hij is de king"
nooit iets tegen hem gezegd of terug gezegd.
Hij houdt zich dan in. zijn vader vraagt hem wel eens om raadt, dan zegt hij dat en luistert zijn vader ook naar hem.
chiara heeft ook een goede band met haar vader.
pi_208003007
rob: verzorging is prima, niks over te klagen. Strip lag nu ook klaar .
Rob: als ik thuis zit, mijn vrouw is naar het werk, zit ik daar alleen en bovendien als ik wat nodig heb moet ik alleen gaan zitten klooien hoe kom je aan pillen hoe kom je aan een dokter dus ik heb niks te klagen!
ik blijf positief.
pi_208003018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
Rob: als ik thuis zit, mijn vrouw is naar het werk, zit ik daar alleen en bovendien als ik wat nodig heb moet ik alleen gaan zitten klooien hoe kom je aan pillen hoe kom je aan een dokter dus ik heb niks te klagen!
ik blijf positief.
:r :r :r
pi_208003019
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
ik blijf positief.
Niks te klagen maar des te meer te mopperen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208003031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:57 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
:r :r :r
ja hij heeft dit al eerder gezegd.. wat hij toen nog erbij zei was (tegen ali paar weken terug) hier krijg ik ook nog 100 euro per dag :{w
pi_208003039
Rob ziet dus bb als verzorgingstehuis. Niet te geloven. Hij wil blijven want thuis is hij overdag alleen en hoe moet hij dan naar de dokter en medicijnen krijgen. Die man moet er echt uit dit is geen deelnemer dit is een bankpletter
pi_208003043
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef engine het volgende:

[..]
Niks te klagen maar des te meer te mopperen :D
ja op anderen.. maar hij bedoelde: niks te klagen op hoe hij verzorgt wordt.. omdat hij thuis niemand heeft die voor hem zorgt want geert is werken.

ben er vandoor , veel afspraken opstaan lees straks wel weer wat ik gemist heb :W :W
pi_208003052
Ik ben echt sprakeloos over hoe Rob is, hoe kan iemand zo weinig zelfinzicht hebben op die leeftijd. Wat is die man dom, ik kan er echt niet bij... :N :N :N
pi_208003063
ja hier wordt alles voor hem gedaan. thee, eten, verzorging dokter etc
lekker zo'n hospice voor hem
thuis staan ze niet voor hem klaar
al zegt hij nu net weer even van wel wb fam
pi_208003068
blabla jason is zo veranderd. ook in dbk gezegd
hij is heel eigenwijs. hoop dat hij hier leert
dat zegt hij hem ook gwn.

omy plaat voor zn ouwe kop
pi_208003069
Ali valt bij mij omlaag
pi_208003080
overigens vanacht chi nog tegen ali over dat sharon zo (altijd) een uur kon lullen zonder ook maar iets te zeggen
en dat ze dan niet eens meer luisterd :D
pi_208003083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ben echt sprakeloos over hoe Rob is, hoe kan iemand zo weinig zelfinzicht hebben op die leeftijd. Wat is die man dom, ik kan er echt niet bij... :N :N :N
Hij weet alles beter hoe anderen het allemaal moeten!!!! doen volgens hem.
pi_208003086
ali naar de dbk
pi_208003096
vind dat chi wel heel vaak op een manier praat alsof ze het tegen dr asielkotertjes van school spreekt
zoals tegen ali, je moet zo en zo doen en niet zo. je moet veranderen. gelukkig zei ali dat hij niet wil veranderen en zo is.
geen stem verheffen e.d.

ze geeft gedragstherapie. iets wat ze zelf ook heeft gehad denk ik zo
pi_208003100
En hoe ze kunnen zeiken dat iemand een paar minuten meer of minder de ballen tegen houdt.
Sjees je doet t met z'n allen maakt t nou uit wie er een paar minuten minder daar staat.
pi_208003106
Rob heeft op cursus gezeten om af te leren om door mensen heen te praten tijden discussie...Goed gedaan jongen, is goed gelukt.. :N :N :N
pi_208003108
rob heeft cursus gedaan, dat hij moet stoppen met niet luisteren en niet door anderen heen praten
jak had dat ook he.

dat noemen wij geen cursus hoor
pi_208003109
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
kak ik was sluiter
[..]

Ali : "Gaat u uw koffer klaar maken?"
Bart : "Als u dat beslist maak ik mijn koffer klaar"
Ali : "Maat, man promise is promise bij de Buhran"
Ali : "Wilt u valentijn meevieren hier?"
Bart : "Tuurlijk, dat is misschien de eerste keer in 15 jaar mijn vrouw een brief gaat schrijven"

Ali terwijl hij naar buiten hottub wijst : "eerste week we two.. meer zeg ik niet"
Ali : "Maar ik wel dat u eerlijk tegen mij bent.... alleen "
Ali : "Een woord bij de Buhran Ali is een woord.. "

Bart : "U moet doen wat u moet doen"
Ali blijft naar de hottub wijzen dat ze in week 1 iets hebben afgesproken.
Behoorlijk naief dat je dit zo kunt blijven volhouden in BB. Ik ben een beetje klaar met Ali en zijn 'principes'
pi_208003112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob heeft op cursus gezeten om af te leren om door mensen heen te praten tijden discussie...Goed gedaan jongen, is goed gelukt.. :N :N :N
_O-
pi_208003197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef suzi1 het volgende:
rob heeft cursus gedaan, dat hij moet stoppen met niet luisteren en niet door anderen heen praten
jak had dat ook he.

dat noemen wij geen cursus hoor
Ik vrees alleen dat hij de trainer bij die cursus niet uit heeft laten praten...
pi_208003206
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ali : "Gaat u uw koffer klaar maken?"
Bart : "Als u dat beslist maak ik mijn koffer klaar"
Ali : "Maat, man promise is promise bij de Buhran"
Ali : "Wilt u valentijn meevieren hier?"
Bart : "Tuurlijk, dat is misschien de eerste keer in 15 jaar mijn vrouw een brief gaat schrijven"

Ali terwijl hij naar buiten hottub wijst : "eerste week we two.. meer zeg ik niet"
Ali : "Maar ik wel dat u eerlijk tegen mij bent.... alleen "
Ali : "Een woord bij de Buhran Ali is een woord.. "

Bart : "U moet doen wat u moet doen"
Ali blijft naar de hottub wijzen dat ze in week 1 iets hebben afgesproken.
Behoorlijk naief dat je dit zo kunt blijven volhouden in BB. Ik ben een beetje klaar met Ali en zijn 'principes'
Nou vergeet bart zijn principes niet...ali is gewoon bang
pi_208003225
Jason pissig dat alles is omgegooid vannacht. Jason moet je bij jolien zijn die sliep vannacht en ali lag wakker dus die is voor haar in de plaats gegaan
pi_208003232
Michelangelo haalt bijna salar in met zichzelf bekijken in de spiegel
pi_208003241
Jolien legt het uit. Wat maakt jason zich druk om de volgorde. Jolien zeiken dat ze nu 2x achter elkaar moet. Die muts werd niet wakker vannacht daarom ging ali
pi_208003247
rob geeft zn bestelling door aan ali
ontbijt zus en zo
ali moet naar dbk _O-
pi_208003252
Sec
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:24 schreef suzi1 het volgende:
rob geeft zn bestelling door aan ali
ontbijt zus en zo
ali moet naar dbk _O-
Secret room toch?
pi_208003256
Rob klaagt dat het ballenspel te lang duurt; hij ervaart veel last van dat spel _O-
pi_208003259
kan ook ja :D
pi_208003266
Kom rob gaat beter met je dus je kan brood maken of afwassen
pi_208003268
jason geeft de eerste aan, jol en mich, dat mensen beter op hun spullen moeten letten
opruimen en niet laten slingeren zo achter hun kont
en gaat ze allemaal nog aanspreken. het is op zn algemeen.
pi_208003273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208003277
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
Kom rob gaat beter met je dus je kan brood maken of afwassen
Zal er vast wel een ander pijntje komen
pi_208003280
zn nekpijn was vanmorgen alweer begonnen ;)
pi_208003281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat geloof iok ook niet en is ook heel pijnlijk maar vind wel dat hij dan niet in BB huis meer hoort
pi_208003292
hij zal zo ondertussen toch wel weten na al die jaren met die knie wat hij wel aankan en niet
bijv zware dingen tillen. kruipen e.d.
even snel de boel overbelasten en je kan weken op de bank gaan liggen
zo hoort dat niet te gaan.
afgekeurd in dit geval
pi_208003299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
zeggen dat je, door je dikke knie, niet eens in staat bent om staand met 1 kruk je tanden te poetsen vind ik wel een act :Y
pi_208003307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:27 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Dat geloof iok ook niet en is ook heel pijnlijk maar vind wel dat hij dan niet in BB huis meer hoort
Ik vind daar zelf weinig van als de productie het goed vind en hij ook prima toch.
Heb er weinig moeite mee eigenlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208003313
Jezus jason zeik niet zo over de shifts. Zeik tegen jolien die niet haar nest uit kwam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')