nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ali vraagt aan hem of hij Valentijn wil meemaken. Wat moet ie dan zeggen? "Nee"
Bart heeft ook verder niks over die afspraak gezegd, alleen dat hij eerlijk zijn mening heeft gegeven over Chayron, wat klopt.
Ali begint over die afspraak en dat hij een man van zn woord is (wat niet klopt) en Bart zegt alleen "ja dat weet ik" en "jij moet doen wat je moet doen"...
Ja maar Ali vraagt hem dat toch? Hij geeft eerlijk antwoord. Ik vind dat niet op de emotie spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
kak ik was sluiter
[..]
nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..
letterlijk is het niet meer dan dat.. maar ik vind het ook wel een beetje op de emotie spelen als je dat erbij zegt. snap wel dat het voor de ander kan overkomen om je bezwaard te voelen om hem te nomineren omdat je hem dat wilt gunnen.
vind het ook wel apart dat hij bij alle uitzending nog nooit post van zijn vrouw heeft gehad.. of ze hebben gebeld , kan ook
ja en bart geeft eerlijk antwoord, ik zeg niet dat bart het bewust doet.. op de emotie spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja maar Ali vraagt hem dat toch? Hij geeft eerlijk antwoord. Ik vind dat niet op de emotie spelen.
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurtquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart dat hij zich lekker gedoucht heeft en beter voelt, nu weer nepijn nekpijn maar het valt mee.
mimi is nog jong en dan ook nog in een 'macho' italiaanse cultuur opgroeien als je (mogelijk) hier nog niet uit bent.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk nog meer dat Mich voor de mannen is. Hoe hij weer zo overdreven voor de camera Geraldine en Tatyana aan het versieren was. Die probeert iets te verbergen uit onzekerheid. Bij Ali voel ik dat die echt verliefd is op Chiara bij Mich voel ik dat niet
ja apart he.. en niemand die dat daar opvalt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurt
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
rob: verzorging is prima, niks over te klagen. Strip lag nu ook klaar .
Rob: als ik thuis zit, mijn vrouw is naar het werk, zit ik daar alleen en bovendien als ik wat nodig heb moet ik alleen gaan zitten klooien hoe kom je aan pillen hoe kom je aan een dokter dus ik heb niks te klagen!
ik blijf positief.
Niks te klagen maar des te meer te mopperenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
rob: verzorging is prima, niks over te klagen. Strip lag nu ook klaar .
Rob: als ik thuis zit, mijn vrouw is naar het werk, zit ik daar alleen en bovendien als ik wat nodig heb moet ik alleen gaan zitten klooien hoe kom je aan pillen hoe kom je aan een dokter dus ik heb niks te klagen!
ik blijf positief.
ja hij heeft dit al eerder gezegd.. wat hij toen nog erbij zei was (tegen ali paar weken terug) hier krijg ik ook nog 100 euro per dagquote:
ja op anderen.. maar hij bedoelde: niks te klagen op hoe hij verzorgt wordt.. omdat hij thuis niemand heeft die voor hem zorgt want geert is werken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Niks te klagen maar des te meer te mopperen
Hij weet alles beter hoe anderen het allemaal moeten!!!! doen volgens hem.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ben echt sprakeloos over hoe Rob is, hoe kan iemand zo weinig zelfinzicht hebben op die leeftijd. Wat is die man dom, ik kan er echt niet bij...![]()
![]()
Ali : "Gaat u uw koffer klaar maken?"quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
kak ik was sluiter
[..]
nou hij zei zeker wel iets van 'dat zou in het eerst in 15 jaar zijn dat ik een brief van mijn vrouw krijgt..
letterlijk is het niet meer dan dat.. maar ik vind het ook wel een beetje op de emotie spelen als je dat erbij zegt. snap wel dat het voor de ander kan overkomen om je bezwaard te voelen om hem te nomineren omdat je hem dat wilt gunnen.
vind het ook wel apart dat hij bij alle uitzending nog nooit post van zijn vrouw heeft gehad.. of ze hebben gebeld , kan ook
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob heeft op cursus gezeten om af te leren om door mensen heen te praten tijden discussie...Goed gedaan jongen, is goed gelukt..![]()
![]()
Ik vrees alleen dat hij de trainer bij die cursus niet uit heeft laten praten...quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef suzi1 het volgende:
rob heeft cursus gedaan, dat hij moet stoppen met niet luisteren en niet door anderen heen praten
jak had dat ook he.
dat noemen wij geen cursus hoor
Nou vergeet bart zijn principes niet...ali is gewoon bangquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ali : "Gaat u uw koffer klaar maken?"
Bart : "Als u dat beslist maak ik mijn koffer klaar"
Ali : "Maat, man promise is promise bij de Buhran"
Ali : "Wilt u valentijn meevieren hier?"
Bart : "Tuurlijk, dat is misschien de eerste keer in 15 jaar mijn vrouw een brief gaat schrijven"
Ali terwijl hij naar buiten hottub wijst : "eerste week we two.. meer zeg ik niet"
Ali : "Maar ik wel dat u eerlijk tegen mij bent.... alleen "
Ali : "Een woord bij de Buhran Ali is een woord.. "
Bart : "U moet doen wat u moet doen"
Ali blijft naar de hottub wijzen dat ze in week 1 iets hebben afgesproken.
Behoorlijk naief dat je dit zo kunt blijven volhouden in BB. Ik ben een beetje klaar met Ali en zijn 'principes'
Secret room toch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:24 schreef suzi1 het volgende:
rob geeft zn bestelling door aan ali
ontbijt zus en zo
ali moet naar dbk
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere gaan zijn act doorkrijgen. Nergens aan mee kunnen doen en nu hij weet dat hij safe is ineens weer opknappen. Dat dit vaker is gebeurt
Zal er vast wel een ander pijntje komenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
Kom rob gaat beter met je dus je kan brood maken of afwassen
Dat geloof iok ook niet en is ook heel pijnlijk maar vind wel dat hij dan niet in BB huis meer hoortquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoor
zeggen dat je, door je dikke knie, niet eens in staat bent om staand met 1 kruk je tanden te poetsen vind ik wel een actquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dikke knie zoals hij die had is geen act hoor
Ik vind daar zelf weinig van als de productie het goed vind en hij ook prima toch.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof iok ook niet en is ook heel pijnlijk maar vind wel dat hij dan niet in BB huis meer hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |