Het is te zot voor woorden , respectloos en triest, maar wel al vanaf het begin de realiteitquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik te makkelijk
Het is ook niet zo dat hij er ongezien mee weg is gekomen, dus bij velen weer wat minpuntjes erbij
Waarschijnlijk omdat Kenzy geen bier had gekocht, woorden van GJ.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:51 schreef puzziepie het volgende:
GJ over Jeff die gisteren weer schietbewegingen maakte
Ik hoorde hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:52 schreef espri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Kenzy geen bier had gekocht, woorden van GJ.
Nouja, in het begin ging het nog stiekem, nu lijkt het hem niet meer uit te maken, vooralsnog levert het hem niet genoeg nominaties opquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden , respectloos en triest, maar wel al vanaf het begin de realiteit
en dan wat naïef om te denken dat je fles wijn veilig blijft. Ik snap sowieso niet dat mensen aan elkaars spullen zitten of daar misbruik van maken . Maar dat is een ander verhaal
Sas wilde in maart , geen idee hoe ze daar nu over denktquote:
Je moet wat als de verveling toeslaat hè?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: "En ik denk onder andere de persoon over wie we het over hebben, Jeffrey den fucking Hartog, zichzelf hier behoorlijk voor schut zetten. Maar op die manier binnen komen."
Sasha: "En dan ook gemeend zo ..."
GJ: "Ja op Kenzy, want zij had iets verkeerd gekocht ofzo, of zij had waarschijnlijk geen bier gekocht dus dan is het natuurlijk... ik weet hoe het is als verslaafde en je je ding niet kan doen."
Doorspekt met aannames GJ, maar Ok
Ben benieuwdquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas wilde in maart , geen idee hoe ze daar nu over denkt
Ik heb gisteren het gesprek tussen Wanda en GJ nog eens geluisterd , ook het gesprek tussen Zoe ,Babbel,Wendy en GJ maar ik ben het wel met ze eens. Jeff bepaalt alles daar , zijn gedrag is echt te erg voor woordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:55 schreef Harry het volgende:
GJ: hij heeft geloof ik ook mij als mens geschapen. Dat geloofd hij echt, denk ik.
welke aannames dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: "En ik denk onder andere de persoon over wie we het over hebben, Jeffrey den fucking Hartog, zichzelf hier behoorlijk voor schut zetten. Maar op die manier binnen komen."
Sasha: "En dan ook gemeend zo ..."
GJ: "Ja op Kenzy, want zij had iets verkeerd gekocht ofzo, of zij had waarschijnlijk geen bier gekocht dus dan is het natuurlijk... ik weet hoe het is als verslaafde en je je ding niet kan doen."
Doorspekt met aannames GJ, maar Ok
Als Sasha en Rupert de opties zijn, kies ik Sasha, maar om dat nou ‘verstandig’ te noemenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:59 schreef puzziepie het volgende:
Dus ik hoop dat ze nu eens een keer verstandig stemmen
Ik bedoel eliminatiequote:Op woensdag 15 februari 2023 10:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als Sasha en Rupert de opties zijn, kies ik Sasha, maar om dat nou ‘verstandig’ te noemen
Staat er toch duidelijk: "want zij had iets verkeerd gekocht ofzo, of zij had waarschijnlijk geen bier gekocht dus dan is het natuurlijk... ik weet hoe het is als verslaafde en je je ding niet kan doen."quote:
Maak me blijquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo!
Nog een klein uurtje tot de zoemer
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo!
Nog een klein uurtje tot de zoemer
GJ verwacht dat Martin dat niet kan, omdat hij alleen over zichzelf kan praten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:06 schreef puzziepie het volgende:
Martin gaat vanavond AvondTuur presenteren
Er gaat iets mis bij jouw post, je quote dingen die ik niet zeiquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat er toch duidelijk: "want zij had iets verkeerd gekocht ofzo, of zij had waarschijnlijk geen bier gekocht dus dan is het natuurlijk... ik weet hoe het is als verslaafde en je je ding niet kan doen."
Omdat hij dingen deed tijdens zijn verslaving doen anderen dat ook..? GJ is een en al aanname en alles wat hij zegt kloptt.
Al lang ze heeft hetv1 avondmaaltijd volgehoudenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:04 schreef espri het volgende:
Esther maakt een ontbijtje, ze is van de hongerstaking af?
Ey, das raar! Is aangepastquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Er gaat iets mis bij jouw post, je quote dingen die ik niet zei
Ik ben er wel blij mee , ondanks dat ik GJ een lul vindquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:11 schreef KinKiJan het volgende:
GJ zei enkele dagen terug nog dat hij eerder zei zijn stemkeuzes niet meer met anderen zou bespreken want er zou toch veel te veel geluld worden.. Gisteren met Babs en Wendy waar Zoe (of all people) bij was, sprak later met Wanda en nu weer met Sasha.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee , ondanks dat ik GJ een lul vind
Tijd voor een andere dynamiek in die toko
Dynamiek verandert altijd , ook als mensen er nog zijn ,maar er moeten wat haantjes wegquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:16 schreef Loveable het volgende:
Dynamiek veranderd sowieso na mate er steeds meer bewoners, zeker de alfa's van de groep
Ja, weg met dat klaverjassenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee , ondanks dat ik GJ een lul vind
Tijd voor een andere dynamiek in die toko
Maar wanneer gaan die weg, ik zie een Isaac niet snel weg gaan bijvquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dynamiek verandert altijd , ook als mensen er nog zijn ,maar er moeten wat haantjes weg
Daar zitten er nog wat teveel van
Daar ben ik sowieso voor ,maar dat is de bejaardensoosquote:
Alleen als iemand die genomineerd is de proef wint en hem wegstuurt, denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan die weg, ik zie een Isaac niet snel weg gaan bijv
Genoeg andere haantjes in de loodsquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan die weg, ik zie een Isaac niet snel weg gaan bijv
Nou dan hoop ik toch dat dat snel gebeurdquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als iemand die genomineerd is de proef wint en hem wegstuurt, denk ik
Nog voor de lunchquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik toch dat dat snel gebeurd
Een saaie manager, hoop dat de nieuwe het toch beter gaat doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Weinig beelden vanuit het manager kantoor. Kennelijk niet spraakmakend.
Denk dat zij in vergelijking met vorige managers voor de meesten daar niet echt interessant is om gesprekken mee te voeren anders dan de nodige bestellingen en voorraad issues.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Weinig beelden vanuit het manager kantoor. Kennelijk niet spraakmakend.
Die hangt altijd de wijsneus uit maar lult meestal uit zijn nek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef puzziepie het volgende:
Weer uit zo'n management boek, heel diepzinnig Martin
Ik denk dat GJ daarmee Jasper bedoelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 15-02-2023 11:01:16 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wanda begon over Ivor, GJ vroeg alleen of het haar Ivor wasquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:46 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik denk dat GJ daarmee Jasper bedoelde.
Krijg je er trek van ja?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
ik doe de streams aan en eerste wat ik zie is dat erik uit zijn neus eet
De banken staan al klaar.quote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker ongemakkelijk, zoals altijdquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:03 schreef Sestra666 het volgende:
t gaat prima en lekker met Jw en Esther
Lekker man. Goedkope maaltijd zo in de ochtendquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Nou das ook toevalligquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther en JW gaan er steeds beroerder uitzien
Heeft last van een virusje gehadquote:
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze maandag geen centraal gehad?
Maandag ijsblok likken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
toen kwam er weer een zoemerquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Verdienopdracht, ging dus niet doorquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Stelt bij deze groep nooit zo heel veel voor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Kom net op tijd zie ik. Groepsbespreking.
Nee ze kregen toen die IJssmelt opdrachtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Owwquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stelt bij deze groep nooit zo heel veel voor.
Ik heb wel eens centraals gehad waar ik voor thuis bleef. Voor deze echt niet
Of Jeff moet gaan knetteren, maar dat zie ik niet zo gebeuren vandaagquote:
IK dacht dat e voor 125 euro mochten bestellen bij Zalando of BOlquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:10 schreef chufi het volgende:
Hoeveel hebben ze nu aan zakgeld te besteden ?
nee door 24 uursopdrachtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Disney pubquizquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Allemaal flauwekul dus de komende week....
Die kannen niet goed tegen kokend water.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef chufi het volgende:
Pannen alweer kapot .... ok Maar limonadekannnen ook ? hoe dat dan ?
Ik hoor het al weer : snel snel want druk druk druk dus dit gaat weer een teleurstelling wordenquote:
Eerst stemmenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor het al weer : snel snel want druk druk druk dus dit gaat weer een teleurstelling worden
Enige positieve is dat Wendy een schaar gaat bestellen
Drink jij kokende limonade?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kannen niet goed tegen kokend water.
Benieuwd waar Esther gaat staan.quote:
Was ook het eerste wat ze zeiquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor het al weer : snel snel want druk druk druk dus dit gaat weer een teleurstelling worden
Esther zoekt het maar uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou Esther op groen gaan staan?
Kim zei hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef espri het volgende:
Jammer dat niemand zegt, Esther heeft toch een schaar?
Dat doet ook niemandquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou Kenzy niet serieus nemen
Moeten ze er nog voor stemmen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja wat een onzin ook weer, leen dat ding uit.. kut eshterquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef espri het volgende:
Jammer dat niemand zegt, Esther heeft toch een schaar?
Ja, had liever gezien dat ze daar ff verder op door gingen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja wat een onzin ook weer, leen dat ding uit.. kut eshter
Kappers schaar maarrrrrrquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Oh die schaar mag iedereen gebruiken als ze er maar zuinig mee doen
Iedereen wil nu ineens zelf zijn haar knippenOf wordt het een knutsel of stoffenschaar
![]()
Dit snap ik dan weer niet
nee nu een stoffenschaar en garenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kappers schaar maarrrrrr
Moet dat allemaal??
Beide.quote:
Ook nogquote:
Nee was het heldere antwoord. Zielig portret is hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
Kim aan Esther
Leen je niks meer uit![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
Een stoffenschaar en een speciale haarschaar?
Eerst zei ze ik hoor het allemaal nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee was het heldere antwoord. Zielig portret is het
Ook een stoffenschaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kappers schaar maarrrrrr
Moet dat allemaal??
Ze moet lekker naar huis gaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst zei ze ik hoor het allemaal niet
Met haar zielige stemmetje
Uitslapen doen ze maar in t weekend, doordeweeks gewoon op tijd er uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
Heeft hij het weer over uitslapen, ze liggen in bed zolang ze zelf willen, elke dag slapen er wel een aantal uit.
Nee dat kan niet volgens hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef puzziepie het volgende:
Martin is zijn broek kwijt ,
Hoi Mexx
Hij heeft vaak genoeg zijn lul laten zien aan iedereen daar geen trek in hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks loopt hij als een nudist rond
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg zijn lul laten zien aan iedereen daar geen trek in had
Dat deed ie al vanaf week 1quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks loopt hij als een nudist rond
eenschquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Als je nu nog een persoonlijk doel hebt
Moet je het maar zelf betalen![]()
In je hok jij. Ksstttquote:
En het biljart kan ook wel retour.quote:
Heb Volume Master altijd op 150 staan, anders moet ik de volume knop op de laptop steeds harder en zachter zetten, maar die heb ik nu ook op 8 staanquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het geluid toch zacht, heb de koptelefoon op en JW i bjina niet te verstaan
JW wil een stelling doen voor een drumstel
Naa die heeft ook lang in die paal gehangenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:
JW de man die niet huis geeft tijdens opdrachten, wil even vertellen wat ze moeten doen. Zielig kereltje
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:29 schreef utopia2.0 het volgende:
JW de man die niet huis geeft tijdens opdrachten, wil even vertellen wat ze moeten doen. Zielig kereltje
[..]
In je hok jij. Kssttt
Is idd ook een persoonlijk doel. Zelf dokken iddquote:
Stond in het evenementboek volgens mij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:28 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de febo geen drumstel in die loods wil hebben.
Wat een geweldige ideeen weerquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Bern wil weer een spel ,oh basispakket van weerwolven
Heeft hij daadwerkelijk iets goeds gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naa die heeft ook lang in die paal gehangen
Op de stier gezeten
Meer dan 5 minuten geplanked
Dus dat kun je niet zo stellen
De fysieke proeven doet hij eigenlijk altijd goedquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij daadwerkelijk iets goeds gedaan
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Zag hem wel het ijs heel lief aaien. Was aandoenlijk om te zien. Zoveel liefde bij die man.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De fysieke proeven doet hij eigenlijk altijd goed
O nee niet weerquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het echt te gênant voor woorden dat ze alleen maar bezig zijn met spelletjes . Nog meer spelletjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een geweldige ideeen weer
Het is ook een spel show, en tussen de spellen doen ze spelletjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het echt te gênant voor woorden dat ze alleen maar bezig zijn met spelletjes . Nog meer spelletjes![]()
Nog ff en ik ben er klaar mee
Dat zat ik gisteravond nog te overwegenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het echt te gênant voor woorden dat ze alleen maar bezig zijn met spelletjes . Nog meer spelletjes![]()
Nog ff en ik ben er klaar mee
vind janet dominant persoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
Janet kan d’r klep ook niet houden
Neequote:
ik kijk al een stuk minderquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zat ik gisteravond nog te overwegen
Als we weer hetzelfde riedeltje krijgen
UTO was ook een spelshow ,dit is een spelletjesshowquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een spel show, en tussen de spellen doen ze spelletjes
Ik heb er nog wel 1 op zolder staan. Mogen ze gratis ophalenquote:
Voortbordurend op een vervolg...Utopia komt terug!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
Alles wat Isaac zegt zijn FEBO orders.
Wel goedkoper, je pleurt wat losse planken op een terrein en klaar is kees.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voortbordurend op een vervolg...Utopia komt terug!
Laat ze het lekker uitzoeken, TV maken met je donderement.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel goedkoper, je pleurt wat losse planken op een terrein en klaar is kees.
Deed ze gisteren ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther die Jeff terechtwijst, moet niet gekker worden
Ik vond het wel grappigquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deed ze gisteren ook
Esther heeft een spiegel nodig
Met dr hanglip
Oww, dan is het goedquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoor je niet is een electronisch drumstel
Dat was niet voor uit de prijzenpotquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:49 schreef Harry het volgende:
Geen stelling over 5,- eten en drinken per dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |