Kappers schaar maarrrrrrquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Oh die schaar mag iedereen gebruiken als ze er maar zuinig mee doen
Iedereen wil nu ineens zelf zijn haar knippenOf wordt het een knutsel of stoffenschaar
![]()
Dit snap ik dan weer niet
nee nu een stoffenschaar en garenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kappers schaar maarrrrrr
Moet dat allemaal??
Beide.quote:
Ook nogquote:
Nee was het heldere antwoord. Zielig portret is hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
Kim aan Esther
Leen je niks meer uit![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
Een stoffenschaar en een speciale haarschaar?
Eerst zei ze ik hoor het allemaal nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee was het heldere antwoord. Zielig portret is het
Ook een stoffenschaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kappers schaar maarrrrrr
Moet dat allemaal??
Ze moet lekker naar huis gaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst zei ze ik hoor het allemaal niet
Met haar zielige stemmetje
Uitslapen doen ze maar in t weekend, doordeweeks gewoon op tijd er uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:22 schreef spapaars het volgende:
Heeft hij het weer over uitslapen, ze liggen in bed zolang ze zelf willen, elke dag slapen er wel een aantal uit.
Nee dat kan niet volgens hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef puzziepie het volgende:
Martin is zijn broek kwijt ,
Hoi Mexx
Hij heeft vaak genoeg zijn lul laten zien aan iedereen daar geen trek in hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks loopt hij als een nudist rond
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg zijn lul laten zien aan iedereen daar geen trek in had
Dat deed ie al vanaf week 1quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks loopt hij als een nudist rond
eenschquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Als je nu nog een persoonlijk doel hebt
Moet je het maar zelf betalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |