Dynamiek verandert altijd , ook als mensen er nog zijn ,maar er moeten wat haantjes wegquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:16 schreef Loveable het volgende:
Dynamiek veranderd sowieso na mate er steeds meer bewoners, zeker de alfa's van de groep
Ja, weg met dat klaverjassenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee , ondanks dat ik GJ een lul vind
Tijd voor een andere dynamiek in die toko
Maar wanneer gaan die weg, ik zie een Isaac niet snel weg gaan bijvquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dynamiek verandert altijd , ook als mensen er nog zijn ,maar er moeten wat haantjes weg
Daar zitten er nog wat teveel van
Daar ben ik sowieso voor ,maar dat is de bejaardensoosquote:
Alleen als iemand die genomineerd is de proef wint en hem wegstuurt, denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan die weg, ik zie een Isaac niet snel weg gaan bijv
Genoeg andere haantjes in de loodsquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan die weg, ik zie een Isaac niet snel weg gaan bijv
Nou dan hoop ik toch dat dat snel gebeurdquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als iemand die genomineerd is de proef wint en hem wegstuurt, denk ik
Nog voor de lunchquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik toch dat dat snel gebeurd
Een saaie manager, hoop dat de nieuwe het toch beter gaat doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Weinig beelden vanuit het manager kantoor. Kennelijk niet spraakmakend.
Denk dat zij in vergelijking met vorige managers voor de meesten daar niet echt interessant is om gesprekken mee te voeren anders dan de nodige bestellingen en voorraad issues.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Weinig beelden vanuit het manager kantoor. Kennelijk niet spraakmakend.
Die hangt altijd de wijsneus uit maar lult meestal uit zijn nek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef puzziepie het volgende:
Weer uit zo'n management boek, heel diepzinnig Martin
Ik denk dat GJ daarmee Jasper bedoelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 15-02-2023 11:01:16 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wanda begon over Ivor, GJ vroeg alleen of het haar Ivor wasquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:46 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik denk dat GJ daarmee Jasper bedoelde.
Krijg je er trek van ja?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
ik doe de streams aan en eerste wat ik zie is dat erik uit zijn neus eet
De banken staan al klaar.quote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker ongemakkelijk, zoals altijdquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:03 schreef Sestra666 het volgende:
t gaat prima en lekker met Jw en Esther
Lekker man. Goedkope maaltijd zo in de ochtendquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Nou das ook toevalligquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther en JW gaan er steeds beroerder uitzien
Heeft last van een virusje gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |