Zag hem wel het ijs heel lief aaien. Was aandoenlijk om te zien. Zoveel liefde bij die man.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De fysieke proeven doet hij eigenlijk altijd goed
O nee niet weerquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Bern wil weer een spel ,oh basispakket van weerwolven
Ik vind het echt te gênant voor woorden dat ze alleen maar bezig zijn met spelletjes . Nog meer spelletjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een geweldige ideeen weer
Het is ook een spel show, en tussen de spellen doen ze spelletjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het echt te gênant voor woorden dat ze alleen maar bezig zijn met spelletjes . Nog meer spelletjes![]()
Nog ff en ik ben er klaar mee
Dat zat ik gisteravond nog te overwegenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het echt te gênant voor woorden dat ze alleen maar bezig zijn met spelletjes . Nog meer spelletjes![]()
Nog ff en ik ben er klaar mee
vind janet dominant persoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
Janet kan d’r klep ook niet houden
Neequote:
ik kijk al een stuk minderquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zat ik gisteravond nog te overwegen
Als we weer hetzelfde riedeltje krijgen
UTO was ook een spelshow ,dit is een spelletjesshowquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een spel show, en tussen de spellen doen ze spelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |