Ik weet het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zegt Jolien he maar is helemaal niet waar Hij praat gewoon toch
Ik moest heel hard lachen toen ik dat las. Nick heeft ongeveer net zoveel onder een dekentje op de bank gelegen als ons Robjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat een huilie om aandacht deze nick
quote:
Chocola als het goed isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
maar eeh @:engine gefeliciteerd met het winnen van je weddenschap. wat heb je gewonnen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Jason inmiddels bezig aan zijn 18e pita?
[ afbeelding ]
Staat er ergens in de regels dat je per se met de spellen mee moet doen?quote:
en juist omdat hij geen PONs meer kan winnen is hij geen doelwit meer en kan hij slapend tot dicht in de finale komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Staat er ergens in de regels dat je per se met de spellen mee moet doen?
Hoeft toch niet. Hij haalt er geen voordeel uit door niet mee te doen.
Geen PON of vrijstellingen.
Hij toont juist ballen. Niet Big Brother bepaalt wat er gebeurd maar Rob.![]()
Gewoon die rit uitzitten en nominaties ontwijken/overleven. Living on the edge baby.
Ja hoor hem nu ook zeggen "ik mag die jongen wel".quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef Lillfex het volgende:
Zie je wel Bart spaart Ias wel Dat zei die ergens deze week ook al
Ja vind het ook wat vreemd. Ze moeten ook weer allemaal op verschillende tijden op.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik snap dat geslaagd niet nu als ze feestje hebben zitten ze ook tot 3 uur op
Is ze niet geweldig?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:19 schreef Lillfex het volgende:
Wat iew wijf Ik echt heb niet gauw een hekel aan iemand maar die Chiara haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
Ja je hoort geen fuckquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft de zendercheck voor de blauwe kamer
Is niet nodig he ze roddelen er gewoon op losquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft de zendercheck voor de blauwe kamer
It happened!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
pics or it didn't happen!
[ afbeelding ]
Hij is ziek, heeft vanmiddag ook al in de zon gezeten, het moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
pics or it didn't happen!
[ afbeelding ]
Ja is zo kan nooit een boeiend en interessant gesprek zijn daar. Is altijd slecht praten wat die kunnen. Totaal geen diepgangquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is niet nodig he ze roddelen er gewoon op los
Dat slechtpraten wil ik absoluut niet. Er is totaal geen positiviteit daar sinds de komst van shiara.quote:
En Jason en jolien ook niet en charlotte kan niet en rob doet hij ook niet. En van week over ali praten dat die van te voren beloftes had gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Bart gaat Mimi en Chiara in ieder geval niet nominerenNiet echt verassend maar wel uitgesproken zojuist.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:18 schreef engine het volgende:
Mimi is echt blij dat we dit hebben gehaald
Dus dan zijn er nog Chayron, Ali, Ias en Lindsey over.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En Jason en jolien ook niet en charlotte kan niet en rob doet hij ook niet. En van week over ali praten dat die van te voren beloftes had gemaakt.
Ias ook niet las ik net hier ergensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dus dan zijn er nog Chayron, Ali, Ias en Lindsey over.
O ze hebben Salar uitgenodigd deze week.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:28 schreef Lillfex het volgende:
Oh Ja Jacqueline heeft ook niet gereageerd om in NoBiggie tekomen .............. Zeker bang
Dat heb ik niet gehoord. Wel dat Bart zei dat hij Ias wel graag mag maar betekent nog niet meteen dat hij hem niet zal nomineren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ias ook niet las ik net hier ergens
Heeft geholpen met de afwas vanmiddagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Chayron je doet zelf geen ene malle moer
Poehhhh heequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft geholpen met de afwas vanmiddag
Hij heeft nu 2x afgewassen dus hoeft niks meer te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft geholpen met de afwas vanmiddag
voor de brievenbus zitten, maar het lijkt wel alsof ik iets verkeerd heb gedaanquote:
Korte samenvatting van wat hij zegt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Ireth het volgende:
Wow sjaajron die zich uitspreekt over hoe anderen chiara zien! (Uitzending)
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor de brievenbus zitten, maar het lijkt wel alsof ik iets verkeerd heb gedaan
Maar was wel een stuk vrolijker.....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen toen ik dat las. Nick heeft ongeveer net zoveel onder een dekentje op de bank gelegen als ons Robje
Terwijl er gewoon lui buiten staan..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef Schakeltopia het volgende:
half 9 en we hebben slaapstreams wat een genot
Chiara zei dat ze de volledige nominatie onder haar stolp had omdat iedereen bang is voor haar (als sterke speler schijnbaar) maar sjaajron zei dat ze dat verkeerd ziet, dat iedereen ziet hoe slinks ze is en dat ze daarom van haar af willen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Korte samenvatting van wat hij zegt?
Als je zin hebt, hoeft niet hoor
hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara over charlotte in de aflevering wat doet die dan voor de groep 1x in de week brood bakken pfff oh wat is ze goed voor de groep weer een vrijstelling
Ah okay, dankjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Chiara zei dat ze de volledige nominatie onder haar stolp had omdat iedereen bang is voor haar (als sterke speler schijnbaar) maar sjaajron zei dat ze dat verkeerd ziet, dat iedereen ziet hoe slinks ze is en dat ze daarom van haar af willen.
gaat de opdracht en week??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef engine het volgende:
"We mochten het niet hebben over personeel achter de schermen enzo"
Dat weten we nietquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor de brievenbus zitten, maar het lijkt wel alsof ik iets verkeerd heb gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Hebben die studenten kaartjes naar hem gestuurd, gaat ie ze nu ook nog is af lopen zeiken
omdat het 3 dagen duurtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo is deze niet uit? de met ballen
waar moet jason het dan neer zetten hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef engine het volgende:
Jason wil nog wel even alles bij de afwas zetten. Rob wil het niet hebben.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef suzi1 het volgende:
doettie nu toch ook. mensen in de gaten houden
wel langer dan 2 uur pd
laten staanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar moet jason het dan neer zetten haha
Ja in dat hoekje waar ze altijd de afwas zetten hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar moet jason het dan neer zetten haha
dan krijgen ze zo weer commentaar dat ze niets opruimen hahaquote:
dan gewoon rob de schuld gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan krijgen ze zo weer commentaar dat ze niets opruimen haha
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nice TT @:Schakeltopia
spuit 11 valt int
avond gesprek
geld ik heb ik
ik
regeling 3 jr en dan
rietietie mn maandlasten minder en .. rietietie
Ik Ikke IK
150 pmd aan woonlasten ghu ghu
rietietie
Stagiairequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:49 schreef ledn81 het volgende:
Lol stagiaire deed het licht aan ipv uit op de slaapkamer![]()
"WTF" zei iemand... maar het is nu uit.
Ja één sprintje en dan is het weer gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:53 schreef suzi1 het volgende:
als dit over is, over paar weken, kan die weer rennen
Gerstenat Kniequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
haha die knie was vorige keer toch ook al beter. 1x zuipen en meteen weer volgelopen met bier die knie
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja één pintje en dan is het weer gedaan.
lkkr met de fluit los over het vollybalveld vd Kempingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja één sprintje en dan is het weer gedaan.
We zijn zo terug met Rob waus van de pillen die kaartjes voor gaat lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
soundlockje, er zullen wel brieven naar binnen gereden worden
Dat weet niemandquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef GayGuy het volgende:
Haha, nog steeds dit spel? Hoelang moet het nog duren?
oh dat was wel erg klein niet te lezen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:05 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
als jeer op klikte werd het groter hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dat was wel erg klein niet te lezen denk ik
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En helpt dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:13 schreef suzi1 het volgende:
zeg ik altijd tegen de katjes wanneer ze bijten. dit is de hand die jullie voed
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:13 schreef suzi1 het volgende:
zeg ik altijd tegen de katjes wanneer ze bijten. dit is de hand die jullie voed
Ging over alle vuile vaat die weer was laten staan. Wil hij nog even met Bart over mopperen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde wel horen. want rob zei ik heb nog appel te schillen met jou bart
Wat dan??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Smerige streek van Michelangelo wordt besproken.
Wijn apart gezet tijdens een feestje voor zichzelf.quote:
lkkr manquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wijn apart gezet tijdens een feestje voor zichzelf.
Oh, ach. Hij geeft Rob weer stof om over te ouwehoeren. Heeft hij ook weer een moment om zijn nietige meningkje te delen,,,toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wijn apart gezet tijdens een feestje voor zichzelf.
Ik wou het niet geloven maar soms denk ik dat ze echt verliefd is op hemquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara had gedroomt over MA dat ze der eigen ging voorstellen aan zijn ouders![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik wou het niet geloven maar soms denk ik dat ze echt verliefd is op hem
Duurde te langquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
eindelijk die mic van mimi gecheckt
Maar ik zie er buiten het huis niet echt een toekomst in. Vind het al een raar zicht als ze samen zitten te stoeien.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Bart "die vegetarische balletjes geef ik thuis nog nie aan munne hont"
Nee, dat klopt, kijk maar naar vorig jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar ik zie er buiten het huis niet echt een toekomst in
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ik zit hier heel hard mee te huilen met jolien
hebben ze bonje?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde wel horen. want rob zei ik heb nog appel te schillen met jou bart
gezellig .. zijn vrouw in ned, hij iedere 2 a 3 weken naar spanje.. paar weken daar en weer terug naar zn vrouw in spanjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart zijn ultieme droom een huis in Spanje
Als het een dier van mij was geweest, had ik hem gewoon alle liefde gegeven. Zo'n dier snapt er niets van. Ineens is het uit zijn vertrouwde omgeving gehaald, in een vreemd huis met onbekenden gezet, en krijgt dan totaal geen aandacht van Jolien, sorry, geen medelijden met haar!! Wel lief dat Jason haar heeft getroost. Jason is echt een schatjequote:
Ja hier ook. Dat is ZO moeilijk. Ik had gewoon fuck it gedacht en mijn hond doodgeknuffeld.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef Ireth het volgende:
Kinderverzorgster.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel benieuwd naar Bart zijn vrouw.
Ze wil niet veel als ik het zo hoor
Welkom in huize zonnedauwquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef Ireth het volgende:
Kan ik eindelijk streams kijken, krijgen we 2x de bejaardensoos met hun kleine neefje
dat was nu echt sneeuquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef Ireth het volgende:
Wie weet heeft hij deze, die slik ik ook ivm zenuwpijn na bestraling...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Tramadol gekomen geen paracetamol
Stagiaires
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest ik ook direct denken. de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hahaha !quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen toen ik dat las. Nick heeft ongeveer net zoveel onder een dekentje op de bank gelegen als ons Robje
zij weet toch niet dat zij dat hondje komen latenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als het een dier van mij was geweest, had ik hem gewoon alle liefde gegeven. Zo'n dier snapt er niets van. Ineens is het uit zijn vertrouwde omgeving gehaald, in een vreemd huis met onbekenden gezet, en krijgt dan totaal geen aandacht van Jolien, sorry, geen medelijden met haar!! Wel lief dat Jason haar heeft getroost. Jason is echt een schatje
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef Ireth het volgende:
Kan ik eindelijk streams kijken, krijgen we 2x de bejaardensoos met hun kleine neefje
Ja, maar die editie had bijna geen opdrachten. Nu zijn er veel meer opdrachten, en duren ze langerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest ik ook direct denken. de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hahaha !
Ze ZIET hem toch lopen, en maakt dan alsnog de keuze het dier te negeren voor het spel?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij weet toch niet dat zij dat hondje komen laten
Bartquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:39 schreef rinardo het volgende:
zal mij benieuwen wie hem schoonmaakt
dat is zo bij freeze, en bij beweging komt en sanktiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze ZIET hem toch lopen, en maakt dan alsnog de keuze het dier te negeren voor het spel?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik hoor dat eens Els al staat te wachten om erin te gaan
quote:
En er drijven volgens Rob 2 lijken inquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
gsamme segh
en al die schilferrs dan
zielugh
zit een vers ontstaan leven in de tube
red de schilfers, ook een schimmel heeft recht op leven
Die sanctie zou ik met liefde acepteren, zo'n hele onderneming is voor zo'n hond al stressvol, als hij dan ook word genegeerd door de enige bekende daar, kan zo'n dier helemaal gestrest rakenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is zo bij freeze, en bij beweging komt en sanktie
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon voor hun ogen die kaarten verbranden![]()
Trop is te veel natuurlijk zeggen wij in belgiëquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Lol de vrouw van Bart wil geen kleurtjes op haar terras
Je mag ze hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
gsamme segh
en al die schilferrs dan
zielugh
zit een vers ontstaan leven in de tube
red de schilfers, ook een schimmel heeft recht op leven
Is dit echt nodig op Valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie nu voor me dat chi daar op dr knietjes zit
Ja, hij houd wel van "ellebogenwerk" ons Robjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:54 schreef suzi1 het volgende:
je moet er tot je elleboog insteken, alsdus rob
Man man man Rob, is dit echt nodig op Valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:54 schreef suzi1 het volgende:
je moet er tot je elleboog insteken, alsdus rob
etter uit enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:56 schreef suzi1 het volgende:
en zn dotter heeft een snee van hier tot hier
Niet te doen het is verschrikkelijk rob....beter naar da warme nest thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
3x genomineerd 3 blessures
Wat ik al op mij pad heb gehad, niet normaal
Blijf sterk
tweeterquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Twitter is nu anti-Jason omdat hij zei dat hij Chiara best nog oke vond. Ontglipt de winst Jason nog dankzij Chiara ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |